vudi
huviline
Registreerunud 20.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.09 16:21
|
|
|
audi a4 2,6 V6 110Kw automaat
Mida sellise auto puhul kindlasti kontrollida? Ja mis on põhilised vead? Peale selle et ei liigu ja kütusekulu on suur?
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 20.09.09 16:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vudi
Mida sellise auto puhul kindlasti kontrollida? Ja mis on põhilised vead? Peale selle et ei liigu ja kütusekulu on suur? |
Mida küttekulu suuruse ja mitte liikumise all silmas pead?
Põhiline ,mida ikka kontrollida on tehniline olukord.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
vudi
huviline
Registreerunud 20.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.09 16:41
|
|
|
Mõtlesin seda, et see pole just kõige kiiduväärt mootor, et 1,8T pidi parem olema.
|
|
|
vudi
huviline
Registreerunud 20.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.09 16:41
|
|
|
Ja, et kus on põhilised lekke kohad.
|
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 20.09.09 16:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vudi
Ja, et kus on põhilised lekke kohad. |
Kust mida lekkima peaks?
|
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 20.09.09 16:56
|
|
|
2.6v6 + autom.kast on parem kooslus kui 1.8T + autom.kast., kui kiiremat sõitu ka harrastad.
1.8T ja automaat ei oska vahel teineteist mõista, st mootor karjub mnt`l möödasõite tehes (pöörded on liialt kõrged, turbo teeb oma tööd madalamatel
numbritel).
2.6`l on samas ühtlane toores jõud.
Kütusekulu räägib paari-kolme liitri jagu 1.8T kasuks.
Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0
aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 }
Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 20.09.09 16:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vudi
Mõtlesin seda, et see pole just kõige kiiduväärt mootor, et 1,8T pidi parem olema. |
Seda ei oska kommenteerida kuna pole katsetanud, kuid küttekulu suhtes olevat 1.8 ökonoomsem.
Lekkekohti võib olla mitu või hea õnne korral puuduvad ja lekkeid samuti erinevaid.
Mootori puhul tasuks vaadata klapikambri kaante ja roolivõimu pumba/lati ümbrust ehk ning veermiku puhul vast k.kasti lekkeid.
Vorsprung durch Drehmoment !
|
|
|
|
vudi
huviline
Registreerunud 20.09.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.09 17:58
|
|
|
AITÄH.
|
|
|
litsilõks
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: tln nõmme tee47
Kasutaja on eemal
Auto: coupe b3, a4 2.6
|
postitati 22.09.09 10:34
|
|
|
vastan ka siis ise juba, et parempoolne klapikambrikaane tihend tahab vahetust jah.
Kristjan 
|
|
|
--metanol--
huviline
Registreerunud 09.12.09
Asukoht: kehtna
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.12.09 12:44
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema. Plaanis soetada see A4 http://www.kiire.ee/index.php?a=2&b=54974 . Rääkige heades ja halbadest omadustest, kas soovitaksite/ei soovitaks jne?
Ettetänades, kristjan.
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
postitati 13.12.09 15:56
|
|
|
Kontrolli:
Mootori lekked, et käigukast toimiks ilusti, et kliimapumba rihmaratas oleks vaikne, et roolilatt ei tilguks, et sillad oleks vaiksed, et pooltelje
otsad ei teeks häält. Muu nagu autodel ikka, et kõik oleks sirge ja korras.
Kütet läheb linnas 12 kenasti keskmise jalaga, 10 on mölajutt. Mul sama masin, ainult manuaal ja mina olen rahul. Vaikne, normaalne minek, piisavalt
mugav minujaoks. Ainult et rool on suht kulunud tal, läbisõitu ei julgeks pakkudagi, samas mootoril peaks ressurssi olema teoreetiliselt. See s-line
on ka muidugi täielik bs.
|
|
|