Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Audi a4 1.8T - 1996 - -kupu- (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 8136)
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 19.09.09 10:13 Tsiteeri
Audi a4 1.8T - 1996 - -kupu-



Autoks siis a4 mida veab edasi pooleveoline 1.8 turbomootor, auto on minu käsutuses olnud juba üle aasta. Autole on paigaltatud ka chip, kella järgi näitab rõhku ~1.2 bar

Tehtud tööd: rihmad, filtrid, vedelikud, ring piduri kettaid ja klotse, TT by-bass klapp kuna vana loobus ära, kläpisäärte vahetus+ plokinaane lihvimine ja igast muidu väiksemaid nokitsemisi.

Tuleviku plaanid: pikad luubiga tuled ootavad ette kruvimint ja nahksisu nillin.



Mõned pildid ka.
http://www.upload.ee/image/196838/IMG_4961.jpg
http://www.upload.ee/image/196839/IMG_4964.jpg
Hetkel salong selline, tegelen sisse imbuva vihma veega:mad:
http://www.upload.ee/image/196842/DSC00957.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 23.09.09 18:38 Tsiteeri


Sai siis natuke heli juurde lisatud, tegu siis Hertz DSK165 tootega:cool:

http://www.upload.ee/image/201742/IMG_5677.jpg

http://www.upload.ee/image/201747/IMG_5678.jpg

http://www.upload.ee/image/201749/IMG_5680.jpg
Taga veel originaal kõlarid, sai lihtsalt kõrgekas paremasse kohta pandud.

http://www.upload.ee/image/201752/Untitled-1.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vorsprung
huviline



Registreerunud 05.01.09
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C3 Avant '87

postitati 04.10.09 21:14 Tsiteeri


Timm värk Kupu! Jõudu ikka edaspidigi !


Roolivõim on käsivarres.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 05.10.09 15:00 Tsiteeri


:cool: Seda vaja jah.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 05.10.09 15:02 Tsiteeri


Kaks karmi punast, mõlemad vajavad pesu.:D

http://www.upload.ee/image/214441/DSC00982__.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cornoyo
huviline

Avatar


Registreerunud 09.02.07
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: 2×80 ABK

postitati 05.10.09 15:13 Tsiteeri


Räägi täpsemalt, millest sa esimese ukse kõlari selle nn.kõlari kanna tegid. Kui sul pilte äkki rohkem töö käigust siis mul poleks midagi nende vastu:) ees ootab samalaadne töö. nagu aru saan, siis sul kunde uks veel ootab tegemist?


.:Rasta I Land:.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 05.10.09 17:04 Tsiteeri


Ei tegin ikka mõlemad uksed korraga et saaksid sama sugused.


Nii sai siis esmalt rõngad lõigatud, siis sai nurks valmis vaadatud kuidas kõlar jääks ja fikseerisin lindiga. See järel võtsin vahu ja lasin suure hunniku sinna:D ootasin kui ära kuivas ja lõikasin sellise kuju nagu ma ise soovisin. Klaasriie oli olemas ja otsisin ja küsisin igaltpoolt Tartust klaasriide vaiku ja mis tuli välja on aind väiksed purgid ja hirm kallid, üks müüja teadis et jahisadamast müüvad ka seda vaiku normaalse hinnaga aga mina seda ülesse ei leidnud. Saigi siis suur purk auto pahtlit ostetud ja sellega mõkerdama hakatud, nii seest, väljast ja ka altpoolt sai vahule pahtel peale pandud. Siis oligi jäänud kõige suurem töö lihvimine ja väiksemate aukude taas pahteldamine kuni jäi soovitud tulemus.
Ja sai ka siis värv peale lastud ja valmis ta oligi.:cool:
Ukse külge kinnitasin kahe kruviga ja silikoniga.

Mõned pildid.
http://www.upload.ee/image/214635/IMG_5653.jpg
Esimene kiht värvi, neli kihti läks:)
http://www.upload.ee/image/214636/999999999.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 05.10.09 17:58 Tsiteeri


Väga hea lahendus, peab enda b4-le ka tegema hakkama. Ilus auto, mootor ka hea kui vile korralik!!


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 05.10.09 18:39 Tsiteeri


Tänud, hetkel veel liigub hästi ja kui kunagi peakski see ära loobuma siis ongi hea põhjus suurema turbiini soetamiseks.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 27.02.10 12:23 Tsiteeri


Sai siis kaua veninud klapisääre tihendite vahetus ette võetud.
Algselt pidid aind klapisääretihendid vahetusse minema (125.-) + tõõ, aga selgus paha asi kui sai plokikaan mahakeeratud mingid juhtpuksid olid ka ära kulunud. :(
Seejärel saadeti kaan lihvimisse klapid lihviti ka ära ja juht puksid vahetati ka.
Kokku panemine venis aga pikale kuna üks polt murdus kollektoril ära (turbo külge istus) siis sai seda kuumutatud ja ei midagi sai siis puuridud ja keermestatud väiksema poldile
;)
Täna sain siis auto kätte kõike hea toimis kuniks viskas õli kanku kellaplokki põlema ( tähendab vist õlirõhu probleemi) hetkle autoga erit ringi kulgeda ei taha täna saab kaabli taha panna äkki annab mingi targa vastuse.:)

Mõned tihendid läksid veel vahetusse ;)
http://www.upload.ee/image/418178/IMG_6739__.jpg
Lihvitud plokikaan
http://www.upload.ee/image/418195/DSC01000__.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 02.03.10 14:27 Tsiteeri


Juhe taga ära käinud nagu arvasingi targemaks nagunii ei saa, sai siis ostetud uus õlirõhu andur kuna to võib ka vahets villast visata, homme saab ka uue õlitemp. anduri mis läks katki lahtikeerates vast endam ei viska õli tuld põlema.:)
Sai siis võtmehoidja ka kokku pandud :cool:

http://www.upload.ee/image/423618/999--9_.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 03.05.10 11:04 Tsiteeri


Hiljuti sai siis ka see õlirõhu probleem kõrvaldatud, selgus et õlivõttur oli alt kinnni (mingi sõela moodi värk). Esisilla tala tuli lahti lasta ja siis sai karterikaane maha keerata ja võtturile ligi pääsetud. Sõel oli ikka päris ära praagatunud.
Nüüd aga on hakanud roolivõim vahets mingi imeliku häält tegema õli tase normis ei tea hakkab vist läbi minema:mad::cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 25.06.10 18:38 Tsiteeri


Väike jaani üllatus :o

http://www.upload.ee/image/654602/dsc_0163.jpg

http://www.upload.ee/image/654598/dsc_0160.jpg

http://www.upload.ee/image/654600/dsc_0170.jpg

http://www.upload.ee/image/654588/dsc_0171.jpg


Naine roolis auto kraavist vastab tõele :cool:
Õnneks kõik läks hästi ja auto jäi isegi terveks.
Vigastused suunatule klaas läks kuidagi pooleks (ongi põhjus miks kiiremine luubiga tuled ette vaja panna):cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
TheRRsr
huviline

Avatar


Registreerunud 14.02.09
Asukoht: Espoo
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B5 2.6 - 11 l/100km

postitati 26.06.10 07:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -kupu-
Väike jaani üllatus :o

http://www.upload.ee/image/654602/dsc_0163.jpg



Väga pikad pidurdusjäljed.
Siin oli ka alkoholil oma osa või on juht haiglaselt hulljulge, et niimoodi kihutab.
Vedas, et kedagi vastu ei tulnud.
Ei ole asi millega eputada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 26.06.10 08:16 Tsiteeri


No alkoholil oli oma osa ( oleks ise kaine olnud poleks seda juhtunud) aga jah kiirus oli 70 ja ma ei usu et ta üldse pidurdada jõudis :D hakkas rapsima rooliga liialt palju ja hakkas ühest servast teise laperdama. Pildil nähtu on pool jälgedest teine samasugune S on seljataga. :(

Aga jah hea et niigi läks sinna kus me seisam jäime see oli selle koha üks parimaid.
Tüdruk ise oli ka suht shokis, ei tahtnud enam rooligi istuda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 26.06.10 08:22 Tsiteeri


Tsitaat:

Väga pikad pidurdusjäljed.
Siin oli ka alkoholil oma osa või on juht haiglaselt hulljulge, et niimoodi kihutab.
Vedas, et kedagi vastu ei tulnud.
Ei ole asi millega eputada.

Ei tundu need üldse pidurdus jäljed olema,pigem nagu libisemise jäljed!? Kui need on pidurduse jäljed siis pidi seda pidurit küll ainult juht puudutama :) Tugevamal pidurdusel oleks ikka korralikud jäljed maha jäänud. Siin on naise poolt tehtud millegipärast väga väga järsk liigutus ja see kätte maksis. Aga kahtlane jah,et see nii kaugele on sõitnud,kiirus pidi korralik olema või pidid väga olematud liigutused olema selle ära hoidmiseks:( Vähemalt jäid kõik terveks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 26.06.10 08:27 Tsiteeri


Jah ega need ei olegi pidurdus jäljed, paanikas vajutas arvatavasti siduri alla ja siis hakkas rooli hooksasti keerutama. (kiirus ei olnud kindalsti üle 70ne)

Algas kõik sellest et oli mägialla ja all vasak kurv kus valiti täiesti vale sõidu joon liiga tee ääres kus oli lahtine kild taga ots hakkas õrnalt libisema ja kui juht sellest aru sai keeras liialt tugevat vastu ja nii ta laperdama hakkas. (Kui oleks lasnud ilma vastu põõramata libiseda sealt lahtiselt killult maha oleks jäänud otseks aga seegi on oleks) :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 26.06.10 09:01 Tsiteeri


Endal juhtus kruusatee peal selline asi 110 pealt. Auto käis õhest teeotsast teise 3 korda, aga teele jäin. Rusikareegel on see, et gaasi ei tohi maha lasta, kui laperdama hakkab.
Aga mis põhiline. Seda suunatuld saad igapäev kasvõi osta. Vähemalt inimestega on korras ja lõppude lõpuks kõik on korras.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 26.06.10 09:07 Tsiteeri


Ja ei suunatule pärast ma ei põegi. Peaasi et inimesed ja siis ka auto ühestükis on, õnnelik õnnetus.;)

Auto tuli omaljalal välja kuigi on madaldusega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 26.06.10 09:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: -kupu-
Jah ega need ei olegi pidurdus jäljed, paanikas vajutas arvatavasti siduri alla ja siis hakkas rooli hooksasti keerutama. (kiirus ei olnud kindalsti üle 70ne)

Algas kõik sellest et oli mägialla ja all vasak kurv kus valiti täiesti vale sõidu joon liiga tee ääres kus oli lahtine kild taga ots hakkas õrnalt libisema ja kui juht sellest aru sai keeras liialt tugevat vastu ja nii ta laperdama hakkas. (Kui oleks lasnud ilma vastu põõramata libiseda sealt lahtiselt killult maha oleks jäänud otseks aga seegi on oleks) :)

Kusjuures ma arvasin ise ka, et nii võis juhtuda aga ei hakkanud siin igaks juhuks oletama.Sisetunne ei petnud :D Aga lõpp hea,kõik hea:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 26.06.10 09:17 Tsiteeri


Õnnelik õnnetus lihtsalt :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
h.u
huviline

Avatar


Registreerunud 04.01.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C7 BiTDI

postitati 01.07.10 22:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveNRusikareegel on see, et gaasi ei tohi maha lasta, kui laperdama hakkab.


Tavaliselt on ikka nii, et gaas lahti ja sidur alla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 02.07.10 15:25 Tsiteeri


Eks igal ole kujunenud välja oma sõiduvõtted :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.10 18:27 Tsiteeri


Mis asi see suunatule sai lõhkuda? Ja kas PUPU tuli pärast kesapõllule sõitu klaasile? :D
Igatahes vedas sul, et mingit kahju põhimõtteliselt polnud.


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
-kupu-
huviline

Avatar


Registreerunud 05.05.09
Asukoht: elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 2.5tdi quattro

postitati 03.07.10 17:35 Tsiteeri


Vot seda ei teagi mis selle ära lõhkus, mingi roigas oli kuskil ma arvan.
Kleepsu tjuuning oli juba varem sinna tehtud sõprade poolt peo käigus:)
Sellega läks ja õnneks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]