Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A4 (2001-2005) 2002 a. mootorituli pidev süttimine (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 4940)
rvr
huviline



Registreerunud 15.09.09
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.09 17:51 Tsiteeri
A4 (2001-2005) 2002 a. mootorituli pidev süttimine



Probleem A4 2002 aasta Audiga. Pidevalt aktiveerub kollane mootori tuli.
Vahetati nukkvõlli otsas olev keti pinguti, mille järel sain sõita kolm päeva ja jälle diagnosti, kuna põles. Siis näitas õhukulumõõtjat, mis sai ka vahetatud ning paar päeva jälle, ennem kui põlema läks. Siis näitas diagnost juba mingit odavat klappi, mis reguleeris vist õhusegu. Lisaks vahetati ka õhutorud ära. Kahjuks see tuli jälle süttis, kuid nüüd otsustasin natukene targemate käest küsida. Vähe sellest - ABS ja veojõukontrolli tuli läks ka põlema. Kuid, et iile täpp peale panna, siis läks ka Airbagi tuli põlema:mad:
See veojõukontrolli tuli pidi põlema, kuna näitab rooliasendi anduri viga.
Kuid kõige suurem probleem on ikka mootorituli. uurisin ka eelmiselt omanikult ning tema ütles, et see olevat põlenud temal stabiilselt paar-kolm aastat. Ka tema üritas seda kustudada, kuid täiesti lootusetult. Ütles, et mingi rõhk vale, kuid see probleem on ju mul juba lahendatud vahetatud osade näol.

Äkki keegi oskab aidata???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi-äss
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: 4WD ARBUUS

postitati 15.09.09 18:43 Tsiteeri


Selline kummaline viga, ma pakuks vaikselt auto aju viga, sest niipalju erinevaid vigu. Kas aju niiskust saanud, kindalaeka alt??? ja nüüd kord annab üks asi ühendust kord teine ja nii need vead tulevad. Kui mootori tuli põlema läheb, siis läheb tavaliselt ka abs ja veojõukontrolli tuli, kuna auto on avarii reziimis. Soovitan korra sul kasutaja Eints'i juurest läbi astuda, ja las kuivatab aju juhtmed ja aju ära vaata kas hakkab asi tööle normaalselt...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reino11
huviline



Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 15.09.09 19:21 Tsiteeri


Mis mootoriga sul see 2002a Audi A4 ka on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rvr
huviline



Registreerunud 15.09.09
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.09 07:00 Tsiteeri


2.0 bensukas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rvr
huviline



Registreerunud 15.09.09
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.09 07:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi-äss
Selline kummaline viga, ma pakuks vaikselt auto aju viga, sest niipalju erinevaid vigu. Kas aju niiskust saanud, kindalaeka alt??? ja nüüd kord annab üks asi ühendust kord teine ja nii need vead tulevad. Kui mootori tuli põlema läheb, siis läheb tavaliselt ka abs ja veojõukontrolli tuli, kuna auto on avarii reziimis. Soovitan korra sul kasutaja Eints'i juurest läbi astuda, ja las kuivatab aju juhtmed ja aju ära vaata kas hakkab asi tööle normaalselt...

Kas selline asi on võimalik, et diagnost hakkabki erinevaid vigasid näitama. st. et kui olen jupid ära vahetanud, siis tuleb järgmine viga ja nii lõpmatuseni?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reino11
huviline



Registreerunud 15.10.06
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.09 17:31 Tsiteeri


Et midagi tarka õelda oleks vaja teada mis veakoodid on hetkel mootori veamälus!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 18.09.09 03:18 Tsiteeri


Kas selline asi on võimalik, et diagnost hakkabki erinevaid vigasid näitama. st. et kui olen jupid ära vahetanud, siis tuleb järgmine viga ja nii lõpmatuseni?

Esiteks ei pruugi olla viga alati jubinas mille veakood on mootori ajus;)
Teiseks võib olla erinevate jubinate riknemine halbade asjade kokkulangevus
Kolmandaks kui mootori aju karp on niiskust kunagi saanud ja see niiskus on pistikuid kahjustanud võib mootori aju anda vahelduva eduga väga imelikke veateateid.

Minu juurde on kunagi sattunud A4 millel aju koos reldeedega oli poolenisti vee sees ja mootor töötas. Klient kurtis, et aku jookseb tühjaks ja kohati paneb ka seisva mootoriga lampi ventikad tööle.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rvr
huviline



Registreerunud 15.09.09
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.09 10:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Kas selline asi on võimalik, et diagnost hakkabki erinevaid vigasid näitama. st. et kui olen jupid ära vahetanud, siis tuleb järgmine viga ja nii lõpmatuseni?

Esiteks ei pruugi olla viga alati jubinas mille veakood on mootori ajus;)
Teiseks võib olla erinevate jubinate riknemine halbade asjade kokkulangevus
Kolmandaks kui mootori aju karp on niiskust kunagi saanud ja see niiskus on pistikuid kahjustanud võib mootori aju anda vahelduva eduga väga imelikke veateateid.

Minu juurde on kunagi sattunud A4 millel aju koos reldeedega oli poolenisti vee sees ja mootor töötas. Klient kurtis, et aku jookseb tühjaks ja kohati paneb ka seisva mootoriga lampi ventikad tööle.


Sai tehtud diagnostika(2 kohas) ja vahetatud rooliasendiandur, mis oli tuksis.
Lisaks pesin mootori läbi. Kui sees oli pesuaine, näitas õlisurvet korras. Kui pandi õli sisse, siis hakkas kõikuma ja lõi mootoritule põlema. Kas keegi tark oskab öelda, et milles see asi võib olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
A-kaheksa
huviline



Registreerunud 23.11.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 4,2Q, Mondeo 11

postitati 16.10.09 12:39 Tsiteeri


Kas need airbagid ja veojõud said nüüd korda? Mis vigu neile näitas ja kas reaalselt ka need vead olid. Kui tõesti nii, et loobib mootori viga ja airbagi ning veojõudu, siis peaks ikka vast ühist süüdlast otsima. Vabalt võib olla selleks just aju. Ehk auto on näiteks Pärnust pärit kui meri üle ajas?

Kui aga asi piirdub ikka vaid mootori tulega, siis kahtlustan mingit labast viga. Näiteks katkine õhutoru või karterituulutus... Aga selle vea leidmine pole kindlasti lihtne


Auto LCD displayde remont ja vahetus, armatuuride remont.
www.harteron.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rvr
huviline



Registreerunud 15.09.09
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.09 12:51 Tsiteeri


Asi selles, et ABS ja veojõukontroll said nüüd korda. Loodetavasti:o
Auto on olnud ühe omaniku käes ja see ei asunud Pärnus. Ma tunnen seda omaniku hästi ning tema mainis, et sellest pole kunagi Forsis ega Reval jagu saadud. On öeldud, et see mingi rõhu vahe ja lööb kohe põlema. Tema sõitis rahulikult kolm aastat selle põleva tulega.
Muidugi kaks süüte poolt läks eelmine nädal, aga see on vist tavaline!?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aifu
huviline



Registreerunud 21.03.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3,2 Q sedaan

postitati 16.10.09 13:25 Tsiteeri


Mul sama jama..aga lööb tule siis põlema kui sõidan bensupaagi tühjaks-kollase tuleni. Paar korda olen ära kustutanud ja siis läheb jälle meelest õigeaegselt tankida ja tuli jälle põleb.. Pidi mingi bensupaagi rõhkude vahest tulema --täpsemalt ei oska seletada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rvr
huviline



Registreerunud 15.09.09
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.09 17:53 Tsiteeri


nii. Mul näitab nukkavõlli asendiandurireguleerimisviga, kuid mitte püsivat, vaid juhuslikku. Ei saa aru kust see tuleb???
Siis kui tühikäigul käib, on rõhud paigast ära, kuid kui pöörded on üleval, siis lööb rühud/nurgad paika!???
Äkki keegi tark oskab seda mulle seletada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kivialune
huviline

Avatar


Registreerunud 02.12.08
Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Kasutaja on eemal


postitati 04.11.09 15:22 Tsiteeri


See kollane tuluke on puukallistajatele, et sa loodust ei saastaks:)
Üks võimalus on panna OBDII diagnostika taha ja vaadata, mis koodi see annab (originaaldiagnostika on eradi süsteem).


5291327
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.9% - SQL: 71.1%]