tikk
huviline
Registreerunud 08.03.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.09.09 09:30
|
|
|
Audi A6 1.9TDi - 1999 - Tikk
Autoks siis must A6, mis kuulub mu emale ja auto liigub iga nädal päris palju ringi ja peab olema koguaeg tipp topp korras.
Põhjus, miks teema tegin on esiteks endale kirja panna, mis ajal mis töid on tehtud. Ja natukene ka abi küsida.
Auto sai ostetud 2008 märts, saksast toodud ja Eestis esimene kasutaja.
Auto tundub A6 kohta suht plank aga siin siis paar sõna autost:
4x el aknad
Plekkveljed ilukilpidega
Toonklaas puudub
Igast taskud uste sees, 2 keskmist käetuge
18.06.2008 sai tehtud suurem tehnohool autoteeninduses:
Gen. rihma pinguti ja rihm
Kliimarihma pinguti ja rihm
Hammasrihm
Rull
Pinguti
Õli-, õhu- ja salongifilter
Õli 4.5l
Ülemised sarniirid
Roolilati kumm
Rooliotsad
koos töörahadega hind 10K
~01.08.2009
Juhipoolne pooltelg
Uus sidur ja hooratas
Ilma töörahadeta hind ligemale 10k taaskord
Nüüd paar probleemi, mis autol esineb:
1) Arvatavasti kliima pumbasidur või midagi taolist, igastahes kui paned kliima tööle, siis hakkab mootoriruumis midagi kolisema. Aga kliima
iseenesest vist ikka töötab, kuigi vahepeal olen täheldanud, et kui suvel lasin LOW'iga külma, siis nt 25C pealt tuli ka ainult külma ikka, ainult HI
peale lülitades hakkas sooja ka tulema. Seda probleemi praegu pole rohkem kohanud ja üldse ei kasuta seda kliimat.
2) Kui sõita lahtise aknaga, siis on tunda diisli haisu veits. Tundub, et kapoti all olev "sukk" annab läbi, sest selle kõrval plast on täitsa
määrdunud.
3) Kõige suurem probleem, ehk siis rooli kiiresti edasitagasi nõksutades on kuulda lõtku. Ehk siis peab mingi aeg roolilati paranduse ette võtma. Olen
uurinud, et remontkomplekt maksab ainult 1.2k krooni. Ei tea, kas sellega saab murest lahti või mitte. Sest uue hind on märksa krõbedam.
4) Originaal makil on see tüüpviga, ehk siis helivaljudust ei saa eriti muuta, vahepeal toimib nupp hästi (eriti peale poolt tundi sõitu ).
|
|
|
jokerAudi
huviline
Registreerunud 09.02.08
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2018
|
postitati 11.09.09 09:40
|
|
|
Aga pilte?
|
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 12.09.09 18:53
|
|
|
Ma eeldan, et sul on 1,9 TDi 81 kw mootoriga isend, minu küsimus on see, et kuidas need teenindusevennad sinna 4,5 L õli sisse mahutavad, endal olen
korduvalt õli vahetanud ja üle 3,6 L rohkem ei vaja. Selline mulje jääb, et see 1 liiter keevitatakse hinnale otsa.
|
|
|
tikk
huviline
Registreerunud 08.03.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.09.09 21:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Ma eeldan, et sul on 1,9 TDi 81 kw mootoriga isend, minu küsimus on see, et kuidas need teenindusevennad sinna 4,5 L õli sisse mahutavad, endal olen
korduvalt õli vahetanud ja üle 3,6 L rohkem ei vaja. Selline mulje jääb, et see 1 liiter keevitatakse hinnale otsa. |
:O
Kui läksin auto poest õli ostma, siis küsisin ka, et palju A6 1.9tdi 81kw õli läheb ja öeldi, et 4,5l. Ostsin siis 5l kanku ja valasin sealt enamus
ära, jätsin silma järgi selle 0.5l valamata aga arvatavasti oleks see ka ära mahtunud
Pigem imestan sinu koguse üle.. kas tõesti nii vähe läheb?.
Oi, tundub, et sul on õigus.. otsisin veidikene netist ja leidsin sellised andmed:
Füllmengen
Kühlsysteminhalt (inkl. Heizung) in l
7,0
Motorölinhalt (inkl. Filter) in l
3,5
Tankinhalt in l
70
link
Nüüd küll aru ei saa, kuidas ma saan terve liitri rohkem valada?. Kahtleks ka selles, et 70l dislat mu masinasse mahub.. Tean seda, et viimati
tankisin täis (paak polnud tühi), siis läks 45l sisse ja nüüd olen sõitnud mingi 1100km ja tuleb uuesti tankima minna.
|
|
|
Zoig
klubiliige
Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q
|
postitati 14.09.09 05:21
|
|
|
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=14094&cache=no
Autoweeki andmetele peaks paak ikka 70L olema. Tundub loogiline ka, sest C keredel on üldiselt ikka suurem paak ära mahtunud kui B kerel(B4 näiteks on
64/69l samas kui C4 mahutab 80L)
Kui viimati tankisid 45L(ikka lasid paagi kurguni täis?), siis järelikult oli sul 25L veel järgi. Sõida nüüd paak nii tühjaks kui julged, ning lase
jälle kurguni täis. Saad täpselt välja arvutada mitu Km sa oma liitirtega sõita said.
Et oleks raskem!
|
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 15.09.09 16:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tikk
Tsitaat: | Algselt postitas: rainer9968
Ma eeldan, et sul on 1,9 TDi 81 kw mootoriga isend, minu küsimus on see, et kuidas need teenindusevennad sinna 4,5 L õli sisse mahutavad, endal olen
korduvalt õli vahetanud ja üle 3,6 L rohkem ei vaja. Selline mulje jääb, et see 1 liiter keevitatakse hinnale otsa. |
:O
Kui läksin auto poest õli ostma, siis küsisin ka, et palju A6 1.9tdi 81kw õli läheb ja öeldi, et 4,5l. Ostsin siis 5l kanku ja valasin sealt enamus
ära, jätsin silma järgi selle 0.5l valamata aga arvatavasti oleks see ka ära mahtunud
Pigem imestan sinu koguse üle.. kas tõesti nii vähe läheb?.
Oi, tundub, et sul on õigus.. otsisin veidikene netist ja leidsin sellised andmed:
Füllmengen
Kühlsysteminhalt (inkl. Heizung) in l
7,0
Motorölinhalt (inkl. Filter) in l
3,5
Tankinhalt in l
70
link
Nüüd küll aru ei saa, kuidas ma saan terve liitri rohkem valada?. Kahtleks ka selles, et 70l dislat mu masinasse mahub.. Tean seda, et viimati
tankisin täis (paak polnud tühi), siis läks 45l sisse ja nüüd olen sõitnud mingi 1100km ja tuleb uuesti tankima minna. |
Ma vaatan et mitmetel on selle õlikogusega probleem. Käisin kuuri all vaatamas uuesti üle ja on 4 L kanku, kus sees, mingi 0,5 L ja õlivardal on siis
peaaegu max tase. Reeglina tuleb vana õli välja ca 3,4 L, mingi kogus jääb sisse.
|
|
|
tikk
huviline
Registreerunud 08.03.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.01.10 16:36
|
|
|
Väike hooldus
Nii, odomeetri näit ~220K..
-20 kraadiga läks auto suhteliselt kehvasti käima.
-25 kraadi oli käivitamine aga lootusetu. Kuna aga auto peab suhteliselt iga päev liikuma, siis tuli selle -25kraadise päevaga ikka auto korda saada.
Tuli välja, et kõik 4 eelsüüte küünalt olid õhtul.
Sai siis ostetud uued eelsüüte küünlad ja ka küttefilter.
Samuti sai vahetatud õli ja õlifilter, seekord siis täissünt õli.
Seda siis umbes pea kuu aega tagasi juba.
Nüüd oli -25 kraadiga pool pööret ja pill käis
Samuti pole talvega ühtegi kõksu saanud ega mitte midagi juhtunud.
Praegu on auto super
|
|
|
andriu
huviline
Registreerunud 21.06.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: a6c6
|
postitati 17.01.10 19:08
|
|
|
Kütusepaagi mahutavus on 70 liitrit su autol.
|
|
|
tikk
huviline
Registreerunud 08.03.08
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.10 09:49
|
|
|
Suurem hooldus
Tere taas.
Kohe kohe tuleb odomeetri näiduks 240 000. Ja kuna hammasrihma vahetuse aeg hakkas kukkuma, siis sai täis hooldus ära tehtud, st välja vahetatud
veermikus kõik kulunud ja kolisevad osad ja kõik filtrid asjad ja ka tulede pirnid, mis aja jooksul olid päris palju juba läbi
5l Mobil 1 ESP FOR - 959.-
õlifilter
õhufilter
kütusefilter
läbilöögi kumm
hammasrihm
ülemine õõtshoob tagumine 785.-
hoob A4 - 1708.-
Tagasilla puks V V - 904
Tagasilla puks P V - 904
H rihma ping. Audi
H rihma ping. VW
Üks mingine veermiku osa veel, 700.-
Kokku 8000 pluss töörahad.
|
|
|
|