audi80 b4 1.9td tsirkulatsiooni pumba probleem
Tsirkulatsiooni pump pannakse siis lõdviku vahele, et diislitel vett paremini/kiiremini ringi ajaks ja et jahutaks mootorit rohkem.
Ostsin eile lammerist uue pumba kuna vana hakkas läbi laskma.
Panen nüüd selle vahele, sõidan mootori soojaks ja enam vähem kohe vesi keeb.
Nii mõtlesin, et panin juhtmed valepidi ja pump ajab vett tagurpidi ringi, aga tulemus ikka sama-vesi läheb keema.
Kui vana pump läbi läks, siis sõitsin ca paar kuud ilma selle pumbata ja vesi oli nagu ta oli. Trassi peal ilusti 85-90 kraadi.
Linnas tõusis juba üle 90 kraadi ja jäi püsima sinnakanti. Rohkem lappi andes tõuseb veetemperatuur veelgi kuni ventikas tööle läheb.
Olen kindel, et pump on õieti pandud ja ka õigete lõdvikute vahel, aga miks toimub vastupidine reaktsioon selle asemel, et mootor oleks rohkem
jahutatud läheb hoopis rohkem kuumemaks?
|