kcl
huviline
Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 09.09.09 20:48
|
|
|
20vt 3b hallianduri probleem
Peale aani kollektori paigaldust ja mootoripesu enam normaalselt käima ei lähe ja näitab ajus hallika viga (Camshaft Position Sensor (G40): Open or
Short to Plus).
Halliandur on tutikas, märgid on paigas, lühised juhtmetes puuduvad aga viga ei kao kuhugi. Säde on ilus sinine. Kütus uputab. Tööle läheb väga pika
käiamise peale ja töötab jube rikkalt umbes 5 minutit ning siis nagu nõiaväel muutub mootori töö normaalseks,reeglina jõuab mootor enne viit minutit
liigrikka segu tõttu välja surra.
Täielik anomaalia. Andke nõu.
Ettetänades,
Kaspar
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 10.09.09 02:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kcl
Peale aani kollektori paigaldust ja mootoripesu enam normaalselt käima ei lähe ja näitab ajus hallika viga (Camshaft Position Sensor (G40): Open or
Short to Plus).
Halliandur on tutikas, märgid on paigas, lühised juhtmetes puuduvad aga viga ei kao kuhugi. Säde on ilus sinine. Kütus uputab. Tööle läheb väga pika
käiamise peale ja töötab jube rikkalt umbes 5 minutit ning siis nagu nõiaväel muutub mootori töö normaalseks,reeglina jõuab mootor enne viit minutit
liigrikka segu tõttu välja surra.
Täielik anomaalia. Andke nõu.
Ettetänades,
Kaspar |
Kas temperatuurianduri pistik plokikaane taga (viienda silindri otsas) on ikka ühendatud?
|
|
|
|
kcl
huviline
Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 10.09.09 12:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Tsitaat: | Algselt postitas: kcl
Peale aani kollektori paigaldust ja mootoripesu enam normaalselt käima ei lähe ja näitab ajus hallika viga (Camshaft Position Sensor (G40): Open or
Short to Plus).
Halliandur on tutikas, märgid on paigas, lühised juhtmetes puuduvad aga viga ei kao kuhugi. Säde on ilus sinine. Kütus uputab. Tööle läheb väga pika
käiamise peale ja töötab jube rikkalt umbes 5 minutit ning siis nagu nõiaväel muutub mootori töö normaalseks,reeglina jõuab mootor enne viit minutit
liigrikka segu tõttu välja surra.
Täielik anomaalia. Andke nõu.
Ettetänades,
Kaspar |
Kas temperatuurianduri pistik plokikaane taga (viienda silindri otsas) on ikka ühendatud? |
Kusjuures temperatuurianduri pistiku üks juhtmetest oli tõesti katki, kuid peale kokku jootmist, pistiku ühendamist ja vigade nullimist ajust oli
probleem ikka endine ja olemas. Kas temp. andur ja hallika viga saavad
üldse omavahel seotud olla?
|
|
|
kcl
huviline
Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 10.09.09 17:57
|
|
|
Nii, lisaks halliandurile näitab nüüd jahutusvedeliku temp. andurit ja õhutemperatuuri andurit. Kõigile ühtemoodi ehk siis open or short to plus.
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 10.09.09 18:01
|
|
|
Pane mootorimass korralikult kinni. St massjuhe klapikambrikaane kinnituspoldi alla, st maandus.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
kcl
huviline
Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 10.09.09 21:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Pane mootorimass korralikult kinni. St massjuhe klapikambrikaane kinnituspoldi alla, st maandus. |
Korralik mass pandud plokikaane ja kere vahele, tulemus see ,et nüüd näitab lisaks hallikale gaasiklapi asendi anduri ja paromeetrilise rõhu anduri
viga (open or short to plus).
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 11.09.09 04:17
|
|
|
Hakka aju pistikust üle mõõtma, millised massid puudu on. Ei usu, et suur viga on.
12.301@181km/h
|
|
|
|
outlaw
klubiliige
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7
|
postitati 11.09.09 04:34
|
|
|
Puudu on kas mass kere ja mootori vahel või nagu jõukas tahtis öelda siis äkki jäi kollet vahetades lahti andurite mass kollektori küljest mootori
tagapool otsas jagaja lähedal...
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 11.09.09 06:57
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: outlaw
Puudu on kas mass kere ja mootori vahel või nagu jõukas tahtis öelda siis äkki jäi kollet vahetades lahti andurite mass kollektori küljest mootori
tagapool otsas jagaja lähedal... |
Ja 200 20v on neid igatahes kaks juhet
|
|
|
|
kcl
huviline
Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 11.09.09 16:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: outlaw
Puudu on kas mass kere ja mootori vahel või nagu jõukas tahtis öelda siis äkki jäi kollet vahetades lahti andurite mass kollektori küljest mootori
tagapool otsas jagaja lähedal... |
On korralik mass kere ja mootori vahel ning kolle külge käivate andurite massijuhtmed on ka ilusti ühendatud.
Kas pin nr.2 ja 30-d peavad olema maandatud ?
Näiteks selle järgi tundub nagu peaks olema
maandatud aga kui 30-d ära maandada siis kaob hallikalt vool.
|
|
|