Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 20vt 3b hallianduri probleem (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2060)
kcl
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 09.09.09 20:48 Tsiteeri
20vt 3b hallianduri probleem



Peale aani kollektori paigaldust ja mootoripesu enam normaalselt käima ei lähe ja näitab ajus hallika viga (Camshaft Position Sensor (G40): Open or Short to Plus).
Halliandur on tutikas, märgid on paigas, lühised juhtmetes puuduvad aga viga ei kao kuhugi. Säde on ilus sinine. Kütus uputab. Tööle läheb väga pika käiamise peale ja töötab jube rikkalt umbes 5 minutit ning siis nagu nõiaväel muutub mootori töö normaalseks,reeglina jõuab mootor enne viit minutit liigrikka segu tõttu välja surra.
Täielik anomaalia. Andke nõu.

Ettetänades,
Kaspar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 10.09.09 02:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kcl
Peale aani kollektori paigaldust ja mootoripesu enam normaalselt käima ei lähe ja näitab ajus hallika viga (Camshaft Position Sensor (G40): Open or Short to Plus).
Halliandur on tutikas, märgid on paigas, lühised juhtmetes puuduvad aga viga ei kao kuhugi. Säde on ilus sinine. Kütus uputab. Tööle läheb väga pika käiamise peale ja töötab jube rikkalt umbes 5 minutit ning siis nagu nõiaväel muutub mootori töö normaalseks,reeglina jõuab mootor enne viit minutit liigrikka segu tõttu välja surra.
Täielik anomaalia. Andke nõu.

Ettetänades,
Kaspar


Kas temperatuurianduri pistik plokikaane taga (viienda silindri otsas) on ikka ühendatud?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kcl
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 10.09.09 12:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Tsitaat:
Algselt postitas: kcl
Peale aani kollektori paigaldust ja mootoripesu enam normaalselt käima ei lähe ja näitab ajus hallika viga (Camshaft Position Sensor (G40): Open or Short to Plus).
Halliandur on tutikas, märgid on paigas, lühised juhtmetes puuduvad aga viga ei kao kuhugi. Säde on ilus sinine. Kütus uputab. Tööle läheb väga pika käiamise peale ja töötab jube rikkalt umbes 5 minutit ning siis nagu nõiaväel muutub mootori töö normaalseks,reeglina jõuab mootor enne viit minutit liigrikka segu tõttu välja surra.
Täielik anomaalia. Andke nõu.

Ettetänades,
Kaspar


Kas temperatuurianduri pistik plokikaane taga (viienda silindri otsas) on ikka ühendatud?



Kusjuures temperatuurianduri pistiku üks juhtmetest oli tõesti katki, kuid peale kokku jootmist, pistiku ühendamist ja vigade nullimist ajust oli probleem ikka endine ja olemas.:mad: Kas temp. andur ja hallika viga saavad üldse omavahel seotud olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kcl
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 10.09.09 17:57 Tsiteeri


Nii, lisaks halliandurile näitab nüüd jahutusvedeliku temp. andurit ja õhutemperatuuri andurit. Kõigile ühtemoodi ehk siis open or short to plus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 10.09.09 18:01 Tsiteeri


Pane mootorimass korralikult kinni. St massjuhe klapikambrikaane kinnituspoldi alla, st maandus.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kcl
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 10.09.09 21:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Pane mootorimass korralikult kinni. St massjuhe klapikambrikaane kinnituspoldi alla, st maandus.


Korralik mass pandud plokikaane ja kere vahele, tulemus see ,et nüüd näitab lisaks hallikale gaasiklapi asendi anduri ja paromeetrilise rõhu anduri viga (open or short to plus).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 11.09.09 04:17 Tsiteeri


Hakka aju pistikust üle mõõtma, millised massid puudu on. Ei usu, et suur viga on.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 11.09.09 04:34 Tsiteeri


Puudu on kas mass kere ja mootori vahel või nagu jõukas tahtis öelda siis äkki jäi kollet vahetades lahti andurite mass kollektori küljest mootori tagapool otsas jagaja lähedal...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 11.09.09 06:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: outlaw
Puudu on kas mass kere ja mootori vahel või nagu jõukas tahtis öelda siis äkki jäi kollet vahetades lahti andurite mass kollektori küljest mootori tagapool otsas jagaja lähedal...


Ja 200 20v on neid igatahes kaks juhet;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kcl
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 11.09.09 16:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: outlaw
Puudu on kas mass kere ja mootori vahel või nagu jõukas tahtis öelda siis äkki jäi kollet vahetades lahti andurite mass kollektori küljest mootori tagapool otsas jagaja lähedal...


On korralik mass kere ja mootori vahel ning kolle külge käivate andurite massijuhtmed on ka ilusti ühendatud.
Kas pin nr.2 ja 30-d peavad olema maandatud ?
Näiteks selle järgi tundub nagu peaks olema maandatud aga kui 30-d ära maandada siis kaob hallikalt vool.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.2% - SQL: 70.8%]