Lehekülgi: 1 2 |
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 05.09.09 15:47
|
|
|
AC Sügis Drag 2009 järelkaja
Jäin üritusega ja korraldustiimiga väga rahule , suured tänud. Küll aga peab veel kõvasti pooleveolise starti harjutama, selle kallal nurisen küll .
Põhiline et ilm oli ilus ja kiireid Audisid jätkus igasse klassi. Samuti Kuriksi "Bätmobiil" oli nähtus omaette. Loodetavasti siis kevadel jälle!
|
|
|
tvk
huviline
Registreerunud 04.02.09
Kasutaja on eemal
Auto: e34 e32 e30 e12 e21 e39 LegacyBG, C5 Allroad, jumpy
|
postitati 05.09.09 15:54
|
|
|
AC Drag 2009 sügis järelkaja
Kiirekale õnne hea aeg ja kenad sõidud. Nautisin ikka täiega.
Autoremont,Väiksemad keevitustööd. 58344541.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 05.09.09 18:07
|
|
|
Oojaa, õnnestumisi oli palju täna, samuti rekordeid!
Eriliselt tegijad:
Neno
Mulk
Hannes
Lihtsalt super!
Hiljem pikemalt.
|
|
|
|
lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 05.09.09 20:56
|
|
|
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 05.09.09 22:45
|
|
|
Halleluujah
Minu jaoks mingit huvi pakkuv12 sek piir sai siis alistatud.
11,823?"191,5km/h?, mis Sm mulk`i arvates viitab ca 500hp-le.(?märgid, sest slipid autos, täpselt ei mäleta )
Võttes arvesse auto poolikut häälestust(rõhk 2,1bar, piiraja 7200rpm) on tegemist kvaliteettulemusega.
Ja nüüd siis kronoloogilises järjestuses...
1 sõit:
*Närvid suht katki(4a möödas viimasest fooristardist), start hea, 2 käik sisse...ja korras....tühikäigupöörded ca 4k/rpm.
Gaasitross katki. Ca 30 min peale defekteerimist oli auto taas sõitev.
Risto olla selle peale raja ääres poetanud pisaraid, et Issi auto katki läks
( Aga see läks hiljem üle)
2 sõit
Hr Pavelsoni vastu...
Start kena, elu nagu lill, kuid, midagi nagu oleks puudu jäänud. Stardis mina ees, 2-3 vahetusel tema järel, ca autopikkusega ees, nii jäi ka
lõpptulemus..
Minul 12,088"191km/h
Hiljem arutadaes/analüüsides lasi 2-3 vahetusel sidur üle. Võimalik, et oma viga, sest kasutuses olev korv üle 580nM `ametlikult` ei pea.
3 sõit Saarlaste 80 vastu.
Kott, mis kott. Aega võis mõõta kalendriga.
4 sõit ( Ei mäleta, kellega) Tulemuseks oli vist 11,823?
5 sõit- Elliminaatori 2 voor, tulemus 11,832?
Grande finale:
Rada märg. Õnnetud pooleveolised on loobunud võidusõitmisest...Jäänud on vaid vapramad pidamist omavad autod(Loe: Audid)
Valikuid oli 2. Kas riskida liigse pöördega ja lasta rattad ringi, või loota, et start enamvähem õnnestub ja saan panna maksma poweri.
Valisin 2 variandi Tulemuseks häving. Start ebaõnnestus täiega. 0,5 sek
vahet 1/4 peal tagasi kahjuks ei tee, vaatamata lõppkiirusele 190,5km/h.
Seega auväärne 2 koht
Tänud: Eints, Westa, Jaan+ keegi, kelle nime ma ei tea, hr. Mulk jt. kes aitasid leida lahendust Hiinas toodetud ja arvatavasti soodsa gaasitrossi
taastamisel.
Teami ei viitsigi eriti tänada, sest AC ürituste puhul on saanud juba normiks asja ladus kulgemine ( Ärge võtke isiklikult. Laske vahepeal mõni `vimka`sisse, siis osatakse olla tänulikumad )
Tänud fännidele, keda ilmselt on väheks jäänud, kuid omavad head mälu.
Õnnitlused Neno-le
Ja eriline lugupidamine läheb minu poolt hr. Mulk`ile tootearenduse eest.(Poest piima tuues ei lähe see kunagi hapuks, kui sõidad otse koju )
Rajal näeme, rsk!!!
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
westa
huviline
Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Tallinn, Tampere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant C4 2,5TDi,Audi A4 Avant 2,6 V6,Audi 100 C4 2,5TDi,Audi 5000 2,0d,Audi 80 B3 1,8
|
|
Q78
klubiliige
Registreerunud 26.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Coupe 2,8 quattro, Audi A4 B7 3,0TDI Avant quattro
|
postitati 06.09.09 05:50
|
|
|
Lõpuks sai siis see 15 sekundit alistatud. Neli korda sai 15,0-i sõidetud
ja vaatasin, et ka seekord jääb see piir ületamata, kuid viies sõit tuli 14,955. Väga rahul! Kuna tean, et potensiaali veel on, siis kevadeks juba uued ajad, mida ületada.
Korraldus jällegi väga hea, tublid olete!
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
|
äss
klubiliige ac aasta auto 2011 võitja
Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal
Auto: 2x 1,8t ja masuudipress
|
postitati 06.09.09 06:53
|
|
|
Kõik ilus ja kena, aga kommentaatori mõttetu ja ebapädev jutt oli tõrvatilgaks meepotis. Võiks ikka 2 korda enne mõelda ja siis alles öelda.
best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
|
|
|
|
Zandr
klubiliige
Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ex steroididel Sigar
|
postitati 06.09.09 07:12
|
|
|
Jällegi oli kõik pro, kõik sujus minu silma järgi
Edastan ka minu poolt klõpsatud pildid.
Quattro, the only antidote known to man against the white cocaine like substance..
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.09 07:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Kõik ilus ja kena, aga kommentaatori mõttetu ja ebapädev jutt oli tõrvatilgaks meepotis. Võiks ikka 2 korda enne mõelda ja siis alles öelda.
| Ära nüüd torise. Paraku me ei saa endale sisseostetud
kommijaid lubada ja ajame läbi oma jõududega, kes muideks, said minu arvates sedapuhku hästi hakkama. Need paar möödapanekut, mis mina kaugele
kuulsin, on köki-möki.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Box
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.09 08:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
Halleluujah
Minu jaoks mingit huvi pakkuv12 sek piir sai siis alistatud.
11,823?"191,5km/h?, mis Sm mulk`i arvates viitab ca 500hp-le.(?märgid, sest slipid autos, täpselt ei mäleta )
Võttes arvesse auto poolikut häälestust(rõhk 2,1bar, piiraja 7200rpm) on tegemist kvaliteettulemusega.
Rajal näeme, rsk!!! |
Palju õnne Mukk! Mul on tõsiselt häämeel, et maagiline 12,0 sai alistatud! Me ju kõik teadsime, et ka vanas eas väärid sa veel oma nime
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 06.09.09 08:47
|
|
|
Ei tea kas keegi videot kah tegi. Ei saand ise kahjuks tulla, aga tahaks näha, kuidas siis saarlaste 80 möirgas
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 06.09.09 08:52
|
|
|
Mul mõned videod on. Kui kellegil on kohta ja viitsimist, et need üles laadida, siis andke teada
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.09 08:53
|
|
|
Omalt poolt tahaksin tänada neid võistlejaid, kes teavad, mida nad võistlustele tegema tulevad. Pean siin silmas seda, et tullakse pika riietusega,
lahtised asjad visatakse välja ja enne võistlust on auto tehnilisele seisukorrale ka pilk peale visatud. Mäletan neid aegu, kui asjad ei olnud teps
mitte nii nagu nad praegu on. Ei teagi, kas see on seni tehtud töö vili või mis, kuid minul on praeguse olukorra üle hea meel. Need paar nipet näpet
on alati, kui peamised asjad olgu korras!
Korraldusmeeskonna koha pealt nii palju, et hea on koostööd teha nende inimestega, kes ei ole kohale tulnud päikest ja kiireid autosid vaatama.
Tööjaotus on paigas ja kõik teavad, mida nad tegema peavad. Muidugi on ka siin alati näpukate oht, kuid üldpilti see ei tohiks seda.
Järgmiste kohtumisteni!
Marko
EDIT: Ja Mareki lähenemine ürituste pildistamisele läheb iga korraga paremaks.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Vihane-Tihane
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 TQ 20v avant ja 120 Prado
|
postitati 06.09.09 08:59
|
|
|
Ühe mehe õnn on teise mehe õnnetus. Sedakorda oli siis õnn Paavelsoni õuel, kus napilt ennem E klassi poolfinaali tilgutas vanajumal raja niiskeks,
mistõttu Voitel loobus ohutuse mõttes sellel sõitmast. Seega oli finaalis võimalik nautida kahte suhteliselt võrdset autot (hr. Mulk ja hr.
Paavelson), mille üle oli ääretult hea meel. Sedakorda pidi Paavelson Mulgile alla vanduma ja leppima II kohaga aga mul oli ka Mulgi üle hea meel,
kuna mees on kuradima pikka aega seda I kohta jahtinud, kuid tulutult. Palju õnne veelkord Mulgile.
Korraldusega võib nagu alati...VÄGA RAHULE JÄÄDA.
BLOW-JOB is better then NO JOB
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 06.09.09 09:50
|
|
|
Ilmaga joppas jälle (kerge taganttuul ja vaatamata nutustele prognoosidele enamus ajast selge taevas) ja nägu naerule võtvaid sõite oli väga palju.
Kui kiireimad välja jätta, siis mulle meeldis raja keskelt vaadatuna väga sõit, kui bracketis kaks sama dial-in aja valinud B5 S4 avanti läksid väga
sarnase reaktsiooni ja kiirusega praktiliselt külg-külje kõrval lõpuni, vahe oli vist vaid mõni kümnendik. Kujutan ette, kui pingul meeste närv seal
rooli taga võis olla. Nagu Hannes juba eelpool mainis, pani vahetult
enne finaale kastekannuna üle raja käinud kerge vihmapilv paika, mis marki autod siin võistlusel võitma peavad. Sellegipoolest suured tänud Markelile, kes oma rajude sõitudega võistluse
oluliselt nauditavamaks muutis. Vahel on kaine mõistusega tehtud otsus võidust suurema hinnaga.
Tsitaat: | Algselt postitas: äss
Kõik ilus ja kena, aga kommentaatori mõttetu ja ebapädev jutt oli tõrvatilgaks meepotis. Võiks ikka 2 korda enne mõelda ja siis alles öelda.
|
Ah, eks kommentaatorid peavadki parajad mölalõuad olema. Need, kes enne kaks korda mõtlevad, ei saakski õigel ajal sõna suust. Mõned möödapanekud ju olid, aga arvestades seda, et mõlemad mehed olid meie
endi seast põhimõtteliselt "nii, nüüd võtad mikri ja räägid rahvale, mida näed" viisil tegutsema pandud, said nad minu arust väga hästi hakkama.
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Mul mõned videod on. Kui kellegil on kohta ja viitsimist, et need üles laadida, siis andke teada |
JuuTuub.
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.09.09 10:23
|
|
|
Alustuseks suur kogu korraldusmeeskonna ees, olite tublid jälle! Samuti tänan kõiki võistlejaid, pealtvaatajaid
ja Livikot (vahuveinid) ning Margus Mändmetsa (kiireima Audi auhind). Nädala alguses olid kõik erinevad ilmateated ikka väga nutused, mida päev edasi,
seda paremaks nad läksid. Päris paika ei pidanud eilsel päeval neist ükski, aga lõpptulemus oli peaaegu hea.
Lauri Kuriksi selle aasta ainukesed sõidud AC Dragil oli väga suur asi tegelikult.
Minu andmetel sõitis Lauri eile selle aasta kiireima aja Eestis.
Vaevalt nad seda foorumit loevad, aga veelkord suur tänu üritusele tulemise eest.
Äärmiselt meeldiv oli jälle rajal näha Hannest ja Andrest. Viimane neist tuli spetsiaalselt selleks võistluseks Soomest kohale.
Kõik tulemused leiab selle lingi vahendusel ja iga klassi esikolmiku
altpoolt.
KLASS - BRACKET
I - Renee Fros
II - Tanel Nõmm
III - Allar Lauring
KLASS - C
I - Fred Poom
II - Mati Põld
III - Joel Zernask
KLASS - D
I - Neno Sõmmer
II - Hannes Luht
III - Heiki Eelmaa
KLASS - E
I - Andres Sarapuu
II - Reimo Pavelson
III - Markel Voit
Kiireim ja ühtlasi ka ainuke naisvõistleja oli seekord Kärolin Raudsepp ajaga 14.760 sekundit.
Parima reaktsiooni eliminaatoris võttis Neno Sõmmer ja selleks oli 0.050 sekundit.
Hooaeg on selleks aastaks läbi, loodetavasti kohtume ka järgmisel aastal.
|
|
|
|
ABK 92
huviline
Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Cordoba
|
postitati 06.09.09 11:18
|
|
|
Mõned amatöörlikud klõpsud ka minu poolt.
Pildid
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 06.09.09 14:21
|
|
|
Mul netiühendus videode üles laadimiseks liiga aeglane
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
kaharm
huviline
Registreerunud 11.07.07
Asukoht: Tallinn - Luhamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 3B & S2 ABH & Coupe V6 & 1x V8 PT & 1x V8 ABH & S4 AAN & 90Q & Roheline NIVA 1.7 & Punane..
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 06.09.09 15:47
|
|
|
Tsitaat: |
kommentaatori mõttetu ja ebapädev jutt oli tõrvatilgaks meepotis
|
Ohoh, äkki täpsustad?
Ise hoidsin kommenteerimiseks mikrit käes esimest korda elus ja Jõukas ka nüüd vaevalt, et kuigi palju seda teinud on Seega kui peaks teist korda veel tegema seda kunagi, siis teaks mida muuta.
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
|
Dan
klubiliige
Registreerunud 05.11.03
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf R Mk7; Audi A3 SB quattro, Audi 80 quattro
|
|
Lehekülgi: 1 2 |