Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Spiraalid salongiradiaatoris + torude/lõdvikute erinevus (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1125)
heix75
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.

postitati 04.09.09 18:33 Tsiteeri
Spiraalid salongiradiaatoris + torude/lõdvikute erinevus



Täna ostsin Forsist uue salongiradiaatori (hind ca. 300.-) ja kodus avastasin et radika sees midagi krõbiseb.
Kui radika keerasin torudega allapoole, paistsid torude seest mingid valged, silma järgi plastikust spiraaljad asjad, mis meenutasid drelli otsa käivaid puure.

Kas kõigil salongiradikatel on sellised asjad sees ja milleks need head on? Äkki on tegu mingi ummistuse vältimise süsteemiga või parandavad need jahutusvedeliku läbivoolu kuidagi?

Vanal originaalradikal ei paistnud selliseid asju olevat.

Auto siis A6 C4 1995 2.6 V6 110kW universaalkere + kliima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
äss
klubiliige
ac aasta auto 2011 võitja

Avatar


Registreerunud 23.03.04
Asukoht: Tallinn/Saue
Kasutaja on eemal

Auto: 2x 1,8t ja masuudipress

postitati 04.09.09 18:36 Tsiteeri


Pigem aeglustavad jahutusvedeliku voolamist - et soojuseraldus suurem oleks.


best ET 8,9 sek@268kmh - 1311hp
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 04.09.09 18:36 Tsiteeri


Ise ka näinud selliseid asjandusi nii mõneski radikas. Peaks siis olema selleks, et vedelik liiga kiirelt läbi radika ei jookseks ja paremini radikat soojendaks. Parandage kui eksin.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heix75
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.

postitati 04.09.09 18:40 Tsiteeri


Tänud kiire vastuse eest!

Enne kui keegi jõuab sõimama hakata:

Leidsin nüüd ka ühe vanema teema sama asja kohta, ei tulnud enne ühtegi mõistlikku otsingusõna pähe, aga "spiraalid" andis päris mitu vastust. Vabandan!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heix75
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.

postitati 15.09.09 17:10 Tsiteeri


Nädalavahetusel sain salongiradika uue vastu vahetatud, süsteem õhutatud - salong soe, kõik OK.
Tekkis aga küsimus:

Uuel radikal on torud u. millimeetri võrra peenemad kui vanal ja seoses sellega läksid ka lõdvikud kergelt otsa. Klambrid panin jälgede järgi lõdvikutele samadele kohtadele kus nad varem olid, radika alumist toru aga ei saanud pidama, hakkas mootori töötades vedelikku vahelt välja ajama, kui klambrit veidi eemale nihutasin oma endisest kohast, siis uuesti kinni keerates sain lekke pidama, voolik tugevalt küljes - ei liigu ega midagi.

Sees jäi ikka kripeldama, et mis siis kui ühel hetkel ikkagi see alumine voolik lekkima hakkab või üldse küljest ära lüüakse. Kuidas oleks kõige parem saavutada kindlus, et see voolik ikka korralikult oma kohal istub?
Hetkel pole see lõdviku ots ka piisavalt pikk et ulatuda radika toru lõpuni välja, vaid jääb poole peale, klamber on hetkel millimeetri võrra vooliku servast eemal.
Paar päeva olen nüüd sõitnud ja pole veel sama toruga miskit juhtunud, ei leki, isegi kui süsteemis sooja mootoriga kerge surve sees.

Kas lõdvikut võiks pikendada näiteks vasetoru jupiga, ja teise otsa. mis läheb radikasse panna sobiva vooliku, mõlemalt poolt siis korralikult klambritega kinni?
Või oleks hoopis mõttekam vahetada välja terve radikasse minev alumine lõdvik - on see väga suur töö?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heix75
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Tallinn / Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C4 '95 2.6 V6 ABC 110kW autom.

postitati 08.10.09 14:57 Tsiteeri


Probleem lahendatud, algselt liiga lühikesena tundunud lõdvikut sai mootori juurest veel natuke juurde sikutada ja ilusti ulatus radika toru lõpuni välja. Nüüd kõik OK!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.0% - SQL: 73.0%]