RemyM
huviline
Registreerunud 29.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 29.08.09 19:27
|
|
|
Punane hüüumärk-roolivõimu õli
Autol hakkas järsku punane hüüumärgi tuli põlema, sai siis vaadatud ja selgus, et roolivõimu õlitase on min.peal. Kas võib ise bensukast osta õli ja
juurde valada? Värvuselt selline hele õli
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 29.08.09 19:31
|
|
|
Roheline hüdraulika õli LHM
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
RemyM
huviline
Registreerunud 29.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 29.08.09 20:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Roheline hüdraulika õli LHM | No kui
vaadata paaki siis küll miskit rohelisega ei sarnanenud, ikka hele õli värvuselt
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 29.08.09 22:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Roheline hüdraulika õli LHM |
Kas see peab olema ka C4 roolivõimu anumas?
Tundub, et enda masinal mingi hallikas universaalne sees.
Punane ega roheline kindlasti ei ole.
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 29.08.09 22:25
|
|
|
Õli on liiga vana lihtsalt, sellepärast polegi enam roheline Muidu on
C4'l ka LHM sees.
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal
Auto: c4 2,0 103kw
|
postitati 29.08.09 22:29
|
|
|
Tänan!
Hakkab siis LHM jooma.
|
|
|
RemyM
huviline
Registreerunud 29.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 30.08.09 07:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Õli on liiga vana lihtsalt, sellepärast polegi enam roheline Muidu on
C4'l ka LHM sees. | Kaua võib sõita kui see punane märk põleb või kui lisada n.ö. kogematta vale õli ? Kas osta bensukast
seda LHM juurde ja peale valada vanale või siiski sõita punase tulega 130 km ja siis ära vahetada korralikult ?
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.08.09 07:45
|
|
|
Kas keegi on kunagi näinud mingit heledat hüdraulika õli kuskil audi soolestikus (pidurisüsteem välja arvatud)? Valgustage mind samuti. LHM ATM jnejne
on kõik mingi värvusega, mis vananedes muutub pigem tumepruuniks, mitte heledaks. Kas siin teemas midagi segi ei aeta?
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
postitati 30.08.09 08:03
|
|
|
Kui see tuli on süttinud kindlalt roolivõimu õli vähesuse tõttu, siis mina sõidaks 130km ja siis uus õli sisse. Kunagi ei tea mis seal praegu sees on
ja mis juhtub kui õige asi sinna sattub 
Tsitaat: | Algselt postitas: RemyM
Tsitaat: | Algselt postitas: Fugitive
Õli on liiga vana lihtsalt, sellepärast polegi enam roheline Muidu on
C4'l ka LHM sees. | Kaua võib sõita kui see punane märk põleb või kui lisada n.ö. kogematta vale õli ? Kas osta bensukast
seda LHM juurde ja peale valada vanale või siiski sõita punase tulega 130 km ja siis ära vahetada korralikult ? |
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 30.08.09 08:04
|
|
|
Swagi LHM näiteks on väga heleroheline, peaaegu läbipaistev
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 30.08.09 10:50
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Swagi LHM näiteks on väga heleroheline, peaaegu läbipaistev
|
Panen kah "kõrva taha", sest pole üheski liikuris siiani kohanud (mitte ainult enda omi silmas pidades).
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Sumpa
huviline
Registreerunud 20.03.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.08.09 12:27
|
|
|
Audi originaalõli on hele, läbipaistev http://autofer.ee/roolivoimendi-oli-1l.html
Tsitaat: | Algselt postitas: RemyM
Autol hakkas järsku punane hüüumärgi tuli põlema, sai siis vaadatud ja selgus, et roolivõimu õlitase on min.peal. Kas võib ise bensukast osta õli ja
juurde valada? Värvuselt selline hele õli |
|
|
|
rainer9968
huviline
Registreerunud 02.03.08
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9TDI
|
postitati 30.08.09 14:34
|
|
|
Enda omal on selline roheka värvusega roolivõimuõli, koodiga G 002000, aga mul ka diisel, ei tea kas bensukal teistmoodi. Selle 1l maksab Automaailmas
ca 140 EEKi.
Roolivõimu paagi peal kirjas mis õli läheb.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 31.08.09 03:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: RemyM
Autol hakkas järsku punane hüüumärgi tuli põlema, sai siis vaadatud ja selgus, et roolivõimu õlitase on min.peal. Kas võib ise bensukast osta õli ja
juurde valada? Värvuselt selline hele õli |
Üks asi tekitas mus kahtlust. Kui jutt käib a4jast (profiilis märgitud, et sul selline masin), siis a4 pole roolivõimendi õlipaagil taseme andurit.
Seega ei saa punane (!) märk roolivõimu õli vähesust näidata. Küll aga näitab pidurivedeliku madalat taset. Igaks juhuks panen siia ühe pildi
illustreerimaks juttu:
http://img3.auto24.ee/auto24/560/893/14556893.jpg
Nimelt roolivõimu õli paak on see rohelise korgiga pildil paremal servas olev esimene potsik, peale seda tuleb klaasipesu vedeliku paak sinise korgiga
ja järgmine suur potsik punase vedelikuga on jahtusvedeliku paisupaak, ning to kollase korgiga kollane potsik tuule klaasi lähedal on piduri vedeliku
paak ning kui seal on õli otsas siis sinna pead lisama piduri vedelikku DOT 4
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.09 05:28
|
|
|
Mul C4 100-l hakkas see hüümärk põlema, nii roolivõimu- kui piduriõlid on normis (roolivõimu õlil andurit vist niikuinii pole). Pidavat olema
võimalus, et põleb kui pidurivõimendiga on mingi jama? Pidur käib tõesti veidi raskelt, mulle tundub vähemalt nii, aga kas tõesti seal pidurisüsteemil
(vaakumsüsteeml?) on mingi selline andur, mis selle tule põlema paneks?
|
|
|
RemyM
huviline
Registreerunud 29.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4
|
postitati 31.08.09 12:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Tsitaat: | Algselt postitas: RemyM
Autol hakkas järsku punane hüüumärgi tuli põlema, sai siis vaadatud ja selgus, et roolivõimu õlitase on min.peal. Kas võib ise bensukast osta õli ja
juurde valada? Värvuselt selline hele õli |
Üks asi tekitas mus kahtlust. Kui jutt käib a4jast (profiilis märgitud, et sul selline masin), siis a4 pole roolivõimendi õlipaagil taseme andurit.
Seega ei saa punane (!) märk roolivõimu õli vähesust näidata. Küll aga näitab pidurivedeliku madalat taset. Igaks juhuks panen siia ühe pildi
illustreerimaks juttu:
http://img3.auto24.ee/auto24/560/893/14556893.jpg
Nimelt roolivõimu õli paak on see rohelise korgiga pildil paremal servas olev esimene potsik, peale seda tuleb klaasipesu vedeliku paak sinise korgiga
ja järgmine suur potsik punase vedelikuga on jahtusvedeliku paisupaak, ning to kollase korgiga kollane potsik tuule klaasi lähedal on piduri vedeliku
paak ning kui seal on õli otsas siis sinna pead lisama piduri vedelikku DOT 4 |
Jah a4 nagu profiilis.Sai siis valatud LHM õli sinna roolivõimendi õlile lisaks,kuna see oli min.peal ja punane hoiatus ei kadunud ära. Sai veelkord
vaadatud üle pidurivedeliku õli ja ka see oli min.peal,sai lisatud DOT4 juurde ja punane hoiatus kadus ära. Huvitav see,et ühe probleemiga tuli veel
lisaks siis ka see roolivõimu õli vähesus ilmsiks. Aga lasen lähimal ajal selle roolivõimu vedeliku väljavahetada, kuna ei tea mis algselt sees oli
ja nüüd lisasin rohelist LHM juurde.
|
|
|
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
|
postitati 31.08.09 12:52
|
|
|
Ma pigem enne vahetaks ka pidurivedeliku enne. Arvata seda vist ei tea mis ajast vahetatud?
|
|
|
TiTa
huviline
Registreerunud 18.02.08
Asukoht: Tallinn/Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.8 Q Avant, BMW 525TDS E39
|
postitati 31.08.09 12:53
|
|
|
Küsin natuke OT. aga ehk oskab keegi vastata millest hakkab BMW 525tds-l see tuli põlema, sai vahetatud ära roolivõimu õli,piduri õli on normis kuid
tuli põleb endiselt, mida peaks veel üle vaatama.(kui juhuslikult ei sobi siit foorumist küsida siis võib ära kustutada küsimuse)
|
|
|
dan.d
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Tartumaa & Porolandia
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2,5 tdi a62,5tdi vw multivan
|
postitati 31.08.09 21:17
|
|
|
võipolla klotsid läbi
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 01.09.09 03:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vx_105
Mul C4 100-l hakkas see hüümärk põlema, nii roolivõimu- kui piduriõlid on normis (roolivõimu õlil andurit vist niikuinii pole). Pidavat olema
võimalus, et põleb kui pidurivõimendiga on mingi jama? Pidur käib tõesti veidi raskelt, mulle tundub vähemalt nii, aga kas tõesti seal pidurisüsteemil
(vaakumsüsteeml?) on mingi selline andur, mis selle tule põlema paneks? |
Kui on ilma check komputa näidiku plokk, siis näitab sama tuli ka kulunud esimesi piduri klotse(kui klotsid korras, siis üldlevinud viga on kehvades
anduri juhtme ühendustes)
Kui on tegu hüdraulilise piduri võimuga(näiteks S4) ja piduri võimendis jääb õli surve nõrgaks, siis läheb ka sama tuli põlema. Osadel BMW´del sama
asi.
Lisaks piduri õli ei saa niisama õhku haihtuda Kui on vedelikku kadunud,
siis kas on leke kusagil või on piduri klotsid/kettad liigselt kulunud, seega enne õli vahetust kontrollida pidurisüsteem üle. Sama kehtib ka
roolivõimu õli kohta. Niisama omalõbuks ta säält anumast putku ei pane- järelikult on kusagil leke mis tuleks enne õli vahetust kõrvaldada
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.09.09 06:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Eints
Tsitaat: | Algselt postitas: vx_105
Mul C4 100-l hakkas see hüümärk põlema, nii roolivõimu- kui piduriõlid on normis (roolivõimu õlil andurit vist niikuinii pole). Pidavat olema
võimalus, et põleb kui pidurivõimendiga on mingi jama? Pidur käib tõesti veidi raskelt, mulle tundub vähemalt nii, aga kas tõesti seal pidurisüsteemil
(vaakumsüsteeml?) on mingi selline andur, mis selle tule põlema paneks? |
Kui on ilma check komputa näidiku plokk, siis näitab sama tuli ka kulunud esimesi piduri klotse(kui klotsid korras, siis üldlevinud viga on kehvades
anduri juhtme ühendustes)
Kui on tegu hüdraulilise piduri võimuga(näiteks S4) ja piduri võimendis jääb õli surve nõrgaks, siis läheb ka sama tuli põlema. Osadel BMW´del sama
asi.
Lisaks piduri õli ei saa niisama õhku haihtuda Kui on vedelikku kadunud,
siis kas on leke kusagil või on piduri klotsid/kettad liigselt kulunud, seega enne õli vahetust kontrollida pidurisüsteem üle. Sama kehtib ka
roolivõimu õli kohta. Niisama omalõbuks ta säält anumast putku ei pane- järelikult on kusagil leke mis tuleks enne õli vahetust kõrvaldada |
Tänud. Ilma check komputa jah. Hmm, S4 ei ole (tavaline 2,3 mootoriga 100, 1994 a), ega ei teagi täpselt, aga vist on hüdrauliline pidurivõim sellel?
Piduri- ega roolivõimu õli ei kao. Ja tõesti tundub, et pidur tahab veidi kõvemat vajutamist saada kui normaalne peaks olema, seega siis tõenäoliselt
see panigi tule põlema. Seal vist teha ei anna midagi, uus võim osta? Samas ka rool käib raskelt, aga see pidurisüsteemiga kuidagi seotud ei saa olla?
Väikesel kiirus pöörates roolivõimupump teeb häält, sealt vast siis ka rooli raskem liikumine.
|
|
|