Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: By-pass kontrollimine (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 4350)
rmm
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4

postitati 28.08.09 13:34 Tsiteeri
By-pass kontrollimine



Sai prooviks 710N klappe testitud. Membraan tundub korras olevat, vaakumi otsast imedes oleks klapp justkui ok. Aga kui alt otsast rõhk sisse lasta, siis hakkab läbi laskma. Mitte küll suurelt, aga siiski visiseb, alates ca 0.7-0.8 barisest rõhust. 1.5 bari peal tuleb juba rohkem läbi. Ei tohiks ta ju midagi läbi lasta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 28.08.09 14:08 Tsiteeri


http://img197.imageshack.us/img197/3987/bosch710n.jpg


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 10.02.10 16:51 Tsiteeri


Külgmise (pildil "rõhk sisse") ja vaakumi-otsa poolel on normaalolukorras sama rõhk. Vaid bypassi avanemisel tekib vaakum sinna vaakumi-otsa poolele. Adekvaatne oleks testida ka vastaval moel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 10.02.10 16:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rmm
Sai prooviks 710N klappe testitud. Membraan tundub korras olevat, vaakumi otsast imedes oleks klapp justkui ok. Aga kui alt otsast rõhk sisse lasta, siis hakkab läbi laskma. Mitte küll suurelt, aga siiski visiseb, alates ca 0.7-0.8 barisest rõhust. 1.5 bari peal tuleb juba rohkem läbi. Ei tohiks ta ju midagi läbi lasta?

Elu näitab, et need plastmassist junnid ei kesta nagunii ükski suurt rõhku paraku.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 10.02.10 16:55 Tsiteeri


Olen minagi pidanud neid 3 korda vahetama. Nüüd metallist hiinakas küljes aga see lekib ka kuskil 1.2bar juures juba veidi.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rmm
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4

postitati 11.02.10 09:45 Tsiteeri


Suure rõhu mehed, soovitage siis bypass'i, mis hoiab ja kestab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.10 09:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rmm
Suure rõhu mehed, soovitage siis bypass'i, mis hoiab ja kestab.

Metallist pässidega on ainult rõngastihendite vahetamise vaev. Seda siis juhul, kui lekkima peaks hakkama. Määrinud olen ka vahest.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 11.02.10 10:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rmm
Suure rõhu mehed, soovitage siis bypass'i, mis hoiab ja kestab.

Mine küsi Carshop'ist.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 11.02.10 10:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: rmm
Suure rõhu mehed, soovitage siis bypass'i, mis hoiab ja kestab.

Metallist pässidega on ainult rõngastihendite vahetamise vaev. Seda siis juhul, kui lekkima peaks hakkama. Määrinud olen ka vahest.



Seda määrimist võiks isegi juba teha. On selleks mingi spets määre või saab ka millegi muuga seda eduliselt teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 11.02.10 11:05 Tsiteeri


Mina määrisin enda oma valvoline laagri määrdega. Ei tea kas on õige asi aga paremaks natukene tegi.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rmm
klubiliige

Avatar


Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4

postitati 11.02.10 12:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: rmm
Suure rõhu mehed, soovitage siis bypass'i, mis hoiab ja kestab.

Mine küsi Carshop'ist.

Forge klappe olen juba uurinud, aga silma on jäänud ka MRC meeste postitused, kus alati soovitatakse kasutada 710N. Lisaks on olemas veel Bosch 110 koodi lõpuga bypass, mis väidetavalt tugevam kui 710N (tootekoodi lõpus 114). Seda pole keegi proovinud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.10 12:23 Tsiteeri


Leidsin kiire otsinguga midagi sellist Mihnea poolt:

06A 145 710N is what you're after. Reinforced Bosch BPV/DV used on the latter S3/TT 225HP engines, as well as RS4 engines, works great and I've never had them fail yet.

Best value for money for a reasonably chipped car (boost lower than 1.6 bar) is the Audi S3 revised design bypass valve, the one for the 2002 model year, part number ending with 710N. the design is really improved and it's much more reliable than the crappy stock ones! Price is 33€ VAT included in Belgium!

http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=384&highlight=710n


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alexnurp
huviline

Avatar


Registreerunud 05.12.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 20 vt

postitati 11.02.10 13:37 Tsiteeri


Need on boschi järgi
0280142110-see on tugevaim arvatavasti vedru, mitte muu
0280142114-selle paigaldati 1.8t tt, s3 jne, motorile, kõige odavaim ja vastupidavaim kui järgmine
0280142108- S4/6 tehasest


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
janisp
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal

Auto: S6 Avant, Coupe typ89q

postitati 11.02.10 18:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rmm
Forge klappe olen juba uurinud, aga silma on jäänud ka MRC meeste postitused, kus alati soovitatakse kasutada 710N. Lisaks on olemas veel Bosch 110 koodi lõpuga bypass, mis väidetavalt tugevam kui 710N (tootekoodi lõpus 114). Seda pole keegi proovinud?


Olen proovind ni TT kui ka110 klappi. Viimasel tõesti on käega mõlemat kõrvuti katusedes pisut tugevam vedru. Probleeme ei olnud kummakagi. Tugevam vedru sulgeb klapi varem vaakumalas. Kui klapp lahti siis liigub õhk turbo ette tagasi. Soovitan metallist bypass-i koos vahetatavate vedrudega juhul kui pole plaanis suuremaid õhukoguseid kasutama hakata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 14.02.10 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rmm
Forge klappe olen juba uurinud, aga silma on jäänud ka MRC meeste postitused, kus alati soovitatakse kasutada 710N. Lisaks on olemas veel Bosch 110 koodi lõpuga bypass, mis väidetavalt tugevam kui 710N (tootekoodi lõpus 114). Seda pole keegi proovinud?


Mul on ka selline peal - kuulub muuhulgas GM osade valikusse koodiga 4441895 (ilmselt Saabi ja Opeli osa).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 30.5% - SQL: 69.5%]