rmm
klubiliige
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 28.08.09 13:34
|
|
|
By-pass kontrollimine
Sai prooviks 710N klappe testitud. Membraan tundub korras olevat, vaakumi otsast imedes oleks klapp justkui ok. Aga kui alt otsast rõhk sisse lasta,
siis hakkab läbi laskma. Mitte küll suurelt, aga siiski visiseb, alates ca 0.7-0.8 barisest rõhust. 1.5 bari peal tuleb juba rohkem läbi. Ei tohiks ta
ju midagi läbi lasta?
|
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 28.08.09 14:08
|
|
|
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 10.02.10 16:51
|
|
|
Külgmise (pildil "rõhk sisse") ja vaakumi-otsa poolel on normaalolukorras sama rõhk. Vaid bypassi avanemisel tekib vaakum sinna vaakumi-otsa
poolele. Adekvaatne oleks testida ka vastaval moel.
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.02.10 16:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rmm
Sai prooviks 710N klappe testitud. Membraan tundub korras olevat, vaakumi otsast imedes oleks klapp justkui ok. Aga kui alt otsast rõhk sisse lasta,
siis hakkab läbi laskma. Mitte küll suurelt, aga siiski visiseb, alates ca 0.7-0.8 barisest rõhust. 1.5 bari peal tuleb juba rohkem läbi. Ei tohiks ta
ju midagi läbi lasta? |
Elu näitab, et need plastmassist junnid ei kesta nagunii ükski suurt rõhku paraku.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 10.02.10 16:55
|
|
|
Olen minagi pidanud neid 3 korda vahetama. Nüüd metallist hiinakas küljes aga see lekib ka kuskil 1.2bar juures juba veidi.
|
|
|
|
rmm
klubiliige
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 11.02.10 09:45
|
|
|
Suure rõhu mehed, soovitage siis bypass'i, mis hoiab ja kestab.
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.10 09:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rmm
Suure rõhu mehed, soovitage siis bypass'i, mis hoiab ja kestab. |
Metallist pässidega on ainult rõngastihendite vahetamise vaev. Seda siis juhul, kui lekkima peaks hakkama. Määrinud olen ka vahest.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 11.02.10 10:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rmm
Suure rõhu mehed, soovitage siis bypass'i, mis hoiab ja kestab. |
Mine küsi Carshop'ist.
|
|
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 11.02.10 10:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: rmm
Suure rõhu mehed, soovitage siis bypass'i, mis hoiab ja kestab. |
Metallist pässidega on ainult rõngastihendite vahetamise vaev. Seda siis juhul, kui lekkima peaks hakkama. Määrinud olen ka vahest.
|
Seda määrimist võiks isegi juba teha. On selleks mingi spets määre või saab ka millegi muuga seda eduliselt teha?
|
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo
|
postitati 11.02.10 11:05
|
|
|
Mina määrisin enda oma valvoline laagri määrdega. Ei tea kas on õige asi aga paremaks natukene tegi.
|
|
|
|
rmm
klubiliige
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4
|
postitati 11.02.10 12:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: andrec
Tsitaat: | Algselt postitas: rmm
Suure rõhu mehed, soovitage siis bypass'i, mis hoiab ja kestab. |
Mine küsi Carshop'ist.
|
Forge klappe olen juba uurinud, aga silma on jäänud ka MRC meeste postitused, kus alati soovitatakse kasutada 710N. Lisaks on olemas veel Bosch 110
koodi lõpuga bypass, mis väidetavalt tugevam kui 710N (tootekoodi lõpus 114). Seda pole keegi proovinud?
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.02.10 12:23
|
|
|
Leidsin kiire otsinguga midagi sellist Mihnea poolt:
06A 145 710N is what you're after. Reinforced Bosch BPV/DV used on the latter S3/TT 225HP engines, as well as RS4 engines, works great and I've
never had them fail yet.
Best value for money for a reasonably chipped car (boost lower than 1.6 bar) is the Audi S3 revised design bypass valve, the one for the 2002
model year, part number ending with 710N. the design is really improved and it's much more reliable than the crappy stock ones! Price is 33€ VAT
included in Belgium!
http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=384&highlight=710n
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
alexnurp
huviline
Registreerunud 05.12.08
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 20 vt
|
postitati 11.02.10 13:37
|
|
|
Need on boschi järgi
0280142110-see on tugevaim arvatavasti vedru, mitte muu
0280142114-selle paigaldati 1.8t tt, s3 jne, motorile, kõige odavaim ja vastupidavaim kui järgmine
0280142108- S4/6 tehasest
|
|
|
janisp
klubiliige
Registreerunud 11.03.07
Asukoht: Talllinn
Kasutaja on eemal
Auto: S6 Avant, Coupe typ89q
|
postitati 11.02.10 18:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rmm
Forge klappe olen juba uurinud, aga silma on jäänud ka MRC meeste postitused, kus alati soovitatakse kasutada 710N. Lisaks on olemas veel Bosch 110
koodi lõpuga bypass, mis väidetavalt tugevam kui 710N (tootekoodi lõpus 114). Seda pole keegi proovinud? |
Olen proovind ni TT kui ka110 klappi. Viimasel tõesti on käega mõlemat kõrvuti katusedes pisut tugevam vedru. Probleeme ei olnud kummakagi. Tugevam
vedru sulgeb klapi varem vaakumalas. Kui klapp lahti siis liigub õhk turbo ette tagasi. Soovitan metallist bypass-i koos vahetatavate vedrudega juhul
kui pole plaanis suuremaid õhukoguseid kasutama hakata.
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 14.02.10 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rmm
Forge klappe olen juba uurinud, aga silma on jäänud ka MRC meeste postitused, kus alati soovitatakse kasutada 710N. Lisaks on olemas veel Bosch 110
koodi lõpuga bypass, mis väidetavalt tugevam kui 710N (tootekoodi lõpus 114). Seda pole keegi proovinud? |
Mul on ka selline peal - kuulub muuhulgas GM osade valikusse koodiga 4441895 (ilmselt Saabi ja Opeli osa).
|
|
|