Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 24.08.09 06:19
|
|
|
2,2 20VT gaasisiibri nurk tühikäigul?
Oskab keegi öelda, milline väärtus peaks olema nö throttle body angle position tühikäigul?
VAG COM-i kaabliga näitas 3,6.....3,8 kraadi, samas ühelt teiselt turbokalt võetud throttle bodyga oli see 8,3 kraadi.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 24.08.09 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
Oskab keegi öelda, milline väärtus peaks olema nö throttle body angle position tühikäigul?
VAG COM-i kaabliga näitas 3,6.....3,8 kraadi, samas ühel teisel turbokal oli see 8,3 kraadi. |
Individuaalne, sõltub kasutatavast softist.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 24.08.09 06:37
|
|
|
Kuidas ta softist sõltuv on? Minu poolt eelnevalt toodud nurgad on saadud sama auto küljes sama softiga.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 24.08.09 06:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
VAG COM-i kaabliga näitas 3,6.....3,8 kraadi, samas ühel teisel turbokal oli see 8,3 kraadi. |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
Kuidas ta softist sõltuv on? Minu poolt eelnevalt toodud nurgad on saadud sama auto küljes sama softiga. |
??
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 24.08.09 07:23
|
|
|
Täpsustan esimest postitust. Autol see probleem, et gaasi järsul lahtilaskmisel sureb auto välja, ja seda töösooja mootoriga. Kui gaasisiibri asendit
muuta, siis kaabliga jälgides oli ilusti näha, kuidas siibri nurk muutub, kui siiber lahti lasta jääb minu autol nurgaks 3,8 kraadi, Marko autol 8,3
kraadi. Sai siis võetud Marko autolt throttle body ja proovitud minu auto külge, see siiber näitas minu auto küljes samuti sama väärtust nagu Marko
auto küljes. Softist see ei tohiks ju sõltuda, autodel erinevad softid.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 24.08.09 07:38
|
|
|
Gaasiklapp läheb tühikäigu asendis vastu nn.amorti, mis peaks gaasi mahalaskmise sujuvamaks tegema. Gaasiklapi küljes olevat potekat saab tiba
keerata. Proovi neid sättida.
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 24.08.09 07:47
|
|
|
Kas auto käima jäämises muutus ka midagi teise TB´ga?
See "amort" regullitakse vajadusel individuaalselt.
Minul näiteks on gaas maas TB asend 0.
|
|
|
Jürarrak
klubiliige ac aasta auto 2008 võitja
Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Some quattro GmbH Cars
|
postitati 24.08.09 08:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mulk
Kas auto käima jäämises muutus ka midagi teise TB´ga? |
Mõned korrad siiski suri välja, kuid kahjuks ei saanud seda eriti testida, kuna käigukast minestas ära.
Parem must minevik kui lilla tulevik
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 24.08.09 16:23
|
|
|
Antud siibril peaks olema ka tühikäigu lüliti. Juhul kui siiber kinni kukub ja lüliti klõpsu ei tee siis kipubki mootor välja surema. Kontrollida seda
kõige lihtsam seisva mootoriga ja siibrit liigutades. Tühikäiguasendissejõudes kostub segusiibri poteka seest klõps
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 25.12.09 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jürarrak
Täpsustan esimest postitust. Autol see probleem, et gaasi järsul lahtilaskmisel sureb auto välja, ja seda töösooja mootoriga. Kui gaasisiibri asendit
muuta, siis kaabliga jälgides oli ilusti näha, kuidas siibri nurk muutub, kui siiber lahti lasta jääb minu autol nurgaks 3,8 kraadi, Marko autol 8,3
kraadi. Sai siis võetud Marko autolt throttle body ja proovitud minu auto külge, see siiber näitas minu auto küljes samuti sama väärtust nagu Marko
auto küljes. Softist see ei tohiks ju sõltuda, autodel erinevad softid. | minu arusaam ei ole elektrooniline vaid asi on väga
lihtne
1-eemalda kolmnurk tükiga amort pealt.
*reguleerin siibri füüsiliselt kinni (taga vint stopperpolt millega keeran siibri korpusest mini nõksu lahti) siis ei kiilu kinni.
*siis mikro lüliti kahekruviga fikseerin nii et kõrvaga kuuldav mikro lüliti plöks käib mm kuni kaks milli enne siibri serva sulgemist (see mikro
hakkab motole andma tühikäigu bentsu)
siis paigaldan tagasi amordi ja reguleerin 13 võtmega amotrdi pidur tugevust, nii et pedaali vabastades hoiaks amort vähemalt sekundi siibrit lahti
enne kui rakendub mikro lüliti (võimalik et vaja amort vahetada)
ja tulemuseks käib kui kella värk
|
|
|