Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: AC Drag 2009 Sügis - 05. September, Haapsalu, Kiltsi lennuväli (Vastuseid: 14 | Vaatamisi: 7125)
indro
meeskond

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2014 C7 BITDI

postitati 18.08.09 14:13
AC Drag 2009 Sügis - 05. September, Haapsalu, Kiltsi lennuväli



Aeg on nii kaugel, et algab eelregistreerimine AC Drag 2009 Sügis võistlusele.
Kogu vajaliku info leiab: http://www.drag.audiclub.ee/ leheküljelt.
Võistlus on registreeritud EAL-s numbri 122/D all.



VÕISTLUSKLASSID

Bracket: Audid mille dial-in jääb vahemikku 12.50 - 19.00 sekundit
C: Üle 3000 cm³ N/A bensiinimootorid (sh 2,2 10vT, 1,8T ja 2,0T va S3) ja üle 2500 cm³ diislid
D: Kiired Audid (2.2 20vT, 2.7 BiT, V8 BiT, W12 ja 2.0T S3 v.a Outlaw klassi autod)
E (Outlaw): Audid mille ET on 12.0 sekundit või vähem ning kokkuleppel korraldajaga muud marki sõidukid
Korraldajal on õigus paigutada võistleja teise klassi!


OSAVÕTUTASU JA PEALTVAATAJA PILET

Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikule on osavõtutasu Audiga osalemisel 150.- krooni, teistele 250.- krooni. Muud marki sõidukiga osalemisel on osavõtutasu suuruseks 350.- krooni. Osavõtutasu sisaldab võistleja ja ühe tiimiliikme tasuta sisenemise lennuväljale.

Pilet pealtvaatajale maksab 50.- krooni, Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikud ja alla 12 aastased saavad üritusele TASUTA.


AUHINNAD

Klassi võitjat autasustatakse diplomi ja karikaga, teise ja kolmanda koha saavutanuid diplomiga. Karika ja diplomiga autasutatakse kiireimat naisvõistlejat.


AJAKAVA

18.08.2009 kuni 03.09.2009 kell 24.00
Võistlejate eelregistreerimine

05.09.2009

10.30 - 12.00 lõppregistreerimine ja tehniline kontroll
12.45 - 13.00 võistlejate koosolek
13.00 - 15.15 ajasõidud
15.15 - 16.00 finaalsõitude ettevalmistus
16.00 - 18.00 eliminaatorid/finaalid
18.30 - autasustamine

Registreerunud võistlejad



    MIS ON BRACKET?

  • Bracket võistlus koosneb ajasõitudest ja eliminaatorist.

  • Ajasõitude paremusjärjestus määratakse reaktsiooniaegade põhjal. 0.000 või lähim aeg on esimene jne.

  • Kõik ajasõitudes aktsepteeritava aja/stardi saanud pääsevad eliminaatorisse.

  • Eliminaatoris starditakse paari kaupa ja kummagi võistleja dial-in vahe määrab nende omavahelise handycap-i.

  • Eliminaator sõidetakse dial-in-ide vahemikus 12.50 ja 19.00.

  • Võistleja dial-in on eeltoodud piirides vabalt valitav.

  • Kui sõiduk kulgeb kiiremini, kui 12.50, siis võistleja diskfalifitseeritakse ja eemaldatakse võistlustelt.

  • Kui võistleja on aeglasem, kui 19.00, siis ta kvalifitseerub võistlusele (võistluse dial-in ei tohi olla suurem kui 19.00).

  • Kui mõlemad võistlejad sõidavad dial-in-ist aeglasemalt, pääseb edasi finišijoone esimesena ületanu.

  • Kui üks võistlejatest sõidab oma dial-in-ist kiiremini, on ta automaatselt kaotanud

  • Kui mõlemad võistlejad sõidavad dial-in-ist kiiremini tuhandiksekundi pealt sama ajaga, siis läheb edasi esimesena finišisse jõudnu.

  • Kui mõlemad võistlejad sõidavad oma dial-in-idest kiiremini, siis läheb edasi see, kelle aeg on oma dial-in-ile lähemal.

  • Kui üks võistleja teeb valestardi ja teine sõidab oma dial-in-ist kiiremini, siis pääseb edasi dial-in-ist kiiremini sõitnud võistleja.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 24.08.09 12:53


DelfiTV on teinud ka ülevaate, mida kujutab endast bracket ja kiirendusvõistlus üldse.
Teises videolõigus on lahti seletatud siis bracket.
http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=25266933


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 25.08.09 18:23


Ja loeme reeglid ka läbi, et kohapeal probleeme ei tekiks. Küsimuste korral võite minu või Indro poole pöörduda. Minu telefoni nr on 51 24 462.


Riputan mõned täpsustused siia.

8. Lisanõuded sõidukitele, mis sõidavad 11.999 sek või kiiremini.
8.1 Manuaalkäigukasti puhul on standardse hooratta ja sidurikorvi kasutamine keelatud.
Hooratas ja sidurikorv peavad vastama SFI 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 või 1.5 nõuetele.
8.2 Tubeless-tüüpi rehvi puhul on mutriga kinnitatavad ventiilide kasutamine kohustuslik.


SFI nõuded on kirjas siin.

Following is a list of all SFI Specifications applicable to FIA Championship Drag Racing, with respective expiration periods. An item with an expiration period must be returned to the original manufacturer or his agent for inspection and recertification at the end of this period before it can be permitted for further use at an FIA sanctioned event.

Spec. SFI Description Expiration Period
1.1 Single Disc Clutch & Flywheel Assembly N/A
1.2 Multi-Disc Clutch & Flywheel Assembly; ET, PS 2 years
1.3 Multi-Disc Clutch & Flywheel Assembly; TMD, TMFC, TF & FC 1 year
1.4 Multi-Disc Clutch & Flywheel Assembly; TMD & TMFC 1 year
1.5 Two-Disc Clutch & Flywheel Assembly; ET, Adv. ET 1 year



torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 27.08.09 14:33


Ehk siis ühekettaline ei originaal sidur ja hooratas ei vaja sertifikaati?
Või pole selline kombinatsioon lubatud kasutada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 27.08.09 16:29


Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Ehk siis ühekettaline ei originaal sidur ja hooratas ei vaja sertifikaati?
Või pole selline kombinatsioon lubatud kasutada?

Mina saan niipidi aru, et kui ühekettalisel on korv ja hooratas vahetatud, siis serti ei pea olema. Kes seda aga läbi koja kindlaks teeb, on iseasi.

Näiteks üks osaleja andis juba mulle teada, mis aftermarket sidurit ja hooratast ta kasutab.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indro
meeskond

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2014 C7 BITDI

postitati 01.09.09 08:45


Kõik julgemalt registreerima, C-klass vajaks osalejaid juurde.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2014 C7 BITDI

postitati 02.09.09 19:12


Võistlusel AC Drag 2009 sügis osaleb üllatuskülalisena Lauri Kuriks oma musta batmobiiliga. Eelmine nädalavahetus lõpetas Lauri eduka hooaja Soomes ja tuli aasta kokkuvõttes kõrgele kolmandale kohale. Tegemist on ainukeste sõitudega kodumaa pinnal see aasta, tulge kõik kaasa elama!

http://sergeizjuganov.com/yritused/2008_06_22_speedest/images/IMG_0026%20copy.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 02.09.09 19:35


Kui aus olla, siis see näitab taset, et sellise kaliibriga tiim meie üritust väisab. Ma usun, et tal oleks u. 427 erinevat põhjust kuskil mujal olla aga näe, tuleb.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2014 C7 BITDI

postitati 03.09.09 08:35


Tuletan meelde, et täna on võistlusele registreerimise viimane päev, proovime ikka 40 autot kokku saada :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mailman
huviline



Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: autota.

postitati 03.09.09 11:49


Siin ka eile tehtud intekas Lauriga ja kõik kindlasti laupäeval Haapsi, sest on ju vaja näha, kas Eesti rekord viiakse uude sekundisse. Video


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indro
meeskond

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2014 C7 BITDI

postitati 04.09.09 07:13


Maksame nüüd osavõtutasud ka kõik ilusti ära või anname teada kui selles osas mingeid takistusi on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Xan
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.05
Asukoht: Tallinn / Saaremaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S6 C4 4,2NQ, Audi C4 Q (projekt)

postitati 04.09.09 16:05


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Mina saan niipidi aru, et kui ühekettalisel on korv ja hooratas vahetatud, siis serti ei pea olema. Kes seda aga läbi koja kindlaks teeb, on iseasi.

Näiteks üks osaleja andis juba mulle teada, mis aftermarket sidurit ja hooratast ta kasutab.

Minuteada peab tootja ikka olema SFI specified. Aga ega ma pole selles väga kindel.
http://www.sfifoundation.com/

Nt huvitavalt kombel Sachs Race Engineeringut SFI tootjate listis ei ole, SPEC Clutch aga on.
Üldse tundub see SFI Foundation inc pigem meerikamaa tootjate põhine teema olema.

Ehk siis, edu selle rakendamisel :).


Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine.
Küsi lisa 50 18 059
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.09 16:22


Ai sorry, minu viga. Väljendasin ennast valesti. Pidasin silmas seda, et serdi aegumistähtaega kui sellist, ühekettalisele ei ole nõutud.

See siis:
Spec. SFI Description Expiration Period
1.1 Single Disc Clutch & Flywheel Assembly N/A


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7 3.0TDi

postitati 04.09.09 18:01


Nii et valmistusege selleks, et kast võetakse otsast ja sidur vaadatakse üle! :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 05.09.09 06:52


Noh, 20V-l võtab see õppind meestel heade riistadega ehk 1,5-2h, kui poldid ilusti lahti tulevad. Tea, kas peaks hakkama varem liikuma, kui plaanitud :cool:


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.8% - SQL: 73.2%]