lynx
klubiliige
Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 15.08.09 20:15
|
|
|
AC Mile 2009 - 15. August - Haapsalu lennuväli
Rule: Do your homework or suffer the consequences !
|
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.08.09 09:02
|
|
|
Alustuseks suur kogu korraldusmeeskonna ees, erilised tänud lähevad Andrec, Erki.t, Lunatic ja Siimuk suunas,
teist oli väga palju abi! Üldiselt võib võistlusega rahule jääda, paar probleemi küll oli, aga kõik lõppes hästi. Isegi ilmataat halastas meile
seekord, kogu vihm sadas öösel õnneks ära.
Samuti tänan kõiki võistlejaid, pealtvaatajaid ja muidugi ka toetajaid, kõik tulemused leiab selle lingi vahendusel.
Palju Õnne võitjatele!
A - KLASS
I - Taavi Toomara - 232km/h
II - Imre Paadik - 230km/h
III - Valters Šulcs - 218km/h
B - KLASS
I - Olli Ruosaari - 295km/h
II - Toomas Tammsalu - 285km/h
III - Reiko Rosenthal - 284km/h
C - KLASS
I - Roul Liidemann - 311km/h
II - Aki Virtanen - 305km/h
III - Artur Hatsaturjan - 304km/h
Kiireim naine oli Sabine Paat tulemusega 254km/h
Kiireim diiselauto oli Ott Kriguli juhtimisel Bmw 335d kiirusega 227km/h
|
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 16.08.09 09:57
|
|
|
Aki Virtanen, Saab 9-5, 2.4T - 305km/h
|
|
|
|
mac009
huviline
Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.08.09 18:41
|
|
|
Kas teie ka nägite autot nr. 33 ? OUMAIGAAAD
Ise kahjuks mahti ei saanud, piltide/videote järgi päris kirev seltskond.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 16.08.09 19:18
|
|
|
Kui USA raud oma meeletu töömahuga kõrvale jätta, siis soomlase Aki Virtase Saabi 305km/h on ikka täielik ulme. Meenutame, kes Eestis üldse kiiremini
lisaks Roul Liidemannile on sõitnud-- peaks vist Viljar Mäesepp ja Maksim Solotarjov olema. Saab aga esivedu (2.3 puuritud 2.4ni) rida 4. Saabi
foorumis kirjutas võitja, et kuna eelmine päev sai "uus" 250000km sõitnud kast alla, siis gaas pannakse põhja alles 4.käiguga. Seda oli ka
võistlusel näha, et start oli väga rahulik. Kohapeal põhja naabrid rääkisid, et kiiremad Saabid ületasid finisijoone 8000rpmi ja viies käik, ühesõnaga
selle 1.6 kilomeetri peale suudetakse masinast võtta kõik, mis mootor pakub.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 16.08.09 19:37
|
|
|
Viljar Mäesepp sõitis samuti 311 km/h, Maksim Zolotarjov 312. Soomlasi vaadates on mul tihti tekkinud tunne, et eestlased pingutavad üle ja suunavad
oma energia kuidagi valesse kohta - tegelikult saaks palju lihtsamini ja palju rohkem. Näiteks miilil 300km/h sõitmiseks ei ole vaja
ülemiljonikroonist 1000+hp Nissan Skyline või Suprat või Viperit või kahemillist mersut, vaid võib veel kiiremini sõita täiskomplektse tumesinise
peresedaani, 215 laia rehvi ja esiveoga. Ja ilmselt palju odavamalt. OK, anname endale aru, et erinevalt Viperist ja SL-mersust on see Saab 99% oma
kasutusajast nõrk nagu 1,6-liitrine oopel, kuna mootori surveaste on madal ja boost tekib alles väga kõrgetel pööretel, ehk selle masina ainuke point
ongi miilivõistlusel hiilata. Aga seda teeb ta krdi efektselt! Samas, selliseid põhjagaasiturbokaid ehitatakse ju meilgi, nii et usutavasti on
järgmisel aastal või natuke hiljem alla 300 kiirus kindlasti mitmete kohalike jaoks juba pisuke pettumus.
Muus osas, aplaus AC võistluste eestvedajatele!
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 16.08.09 20:23
|
|
|
Maksim ei sõitnud, oli üldse kohal?
Mis perekond Pihotalode Porgel häda oli?
Evensi Golf jooksis piirajasse?
300 pole vist never nõnda palju ühe võistluse jooksul purustatud, tase.
|
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.08.09 20:43
|
|
|
Maksimil tehnilised probleemid, ei tulnud.
Porsche sidur läks liialt kuumaks. Teisel katsel tegi Peep ise sõitu väljaspool arvestust, tulemus oli täiesti auto vääriline, kõik töötas.
Evensi Golf jooksis loomulikult piirajasse juba 900m peal, nagu oligi oodata. All on G1 originaal 5k kast. Esimeses sõidus oli "näpitud" aju, teises
originaal.
|
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.08.09 20:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ICE
Maksim ei sõitnud, oli üldse kohal?
Mis perekond Pihotalode Porgel häda oli?
Evensi Golf jooksis piirajasse?
300 pole vist never nõnda palju ühe võistluse jooksul purustatud, tase. |
- Maksimil oli midagi eelmisel ööl seadistamisel turboga juhtunud.
- Porschel jäi sidur "kinni", st pedaal ei tulnud mingil põhjusel päris üles ja see sidur sai tükk aega piirajas mootori tunda, samas päris ära ikka
ei põlenud, jahtus maha ja sõideti edasi.
- Golf oli jah jupp maad enne joont juba piirajas.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 17.08.09 05:04
|
|
|
Tänud korraldajatele.
Mina oma sõitudega rahul.
Aga tegelikult tuleb ikka autokooli tagasi minna ja õppida seda va kohalt äraminekut ning käikude vahetamist
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 17.08.09 07:34
|
|
|
Minugi poolt tänd korraldajatele, väga tore üritus oli.
Endal selgus, et 200+ kmh kiirusel hakkab rõhk kuskilt ilmselt lekkima, esimene sõit sain kenasti kuni neljanda käiguga põhjagaasiga lasta, viiendale
vahetades kadus jõud kohe ära, tekkis ja kadus. Jõudsin veel kuuenda peale vahetada, aga see ei aidanud, tulemus 201 kmh.
Teise sõidu sõitsin veidi rahulikumalt, vahetasin käigud varem ära jms, viienda käiguga gaasi täiesti põhja ei vajutanud, viiendalt kuuendale
vahetades vaatasin korra spidomeetrit, oli paar kriipsu üle 240, panin kuuenda sisse ja hopsti, jälle võimsus kadunud ja kiirus kadund. Mängisin seal
siduri ja gaasipedaaliga, aga minekut tagasi ei tulnud, viies uuesti sisse ja lõpuni törtsudes, spido järgi 210 - tulemus jällegi 201 kmh.
Peale võistlust vaatasime klubilise genekas abiga veakoode ajus - 0 viga...
Polnud varem autoga nii kiirelt sõitnd ja ei osanud sellist probleemi ette näha, peab ilmselt tihemini lennujaamasid külastama.
Auto pidureid võiks küll kiita, peale finishit sai esimene sõit kohe kõvasti pidurile astutud, siis veeresin veidi ja vajutasin uuesti gaasi, kuna
pikk maa oli veel ära pööramiseni jäänud
|
|
|
|
nimi
huviline
Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4
|
postitati 17.08.09 07:43
|
|
|
Neid saabe nägin pühap. hommikul Tallinna sadama poole sõitmas. Juu siis on ikka suht otsterbelised ja pole päris ainult võistlusautod. vaid pigem
kiired hobiautod millega kannatab ka niisama linnavahel ringi sõita kui tahtmist.
|
|
|
peep
klubiliige
Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 17.08.09 08:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Soomlasi vaadates on mul tihti tekkinud tunne, et eestlased pingutavad üle ja suunavad oma energia kuidagi valesse kohta - tegelikult saaks palju
lihtsamini ja palju rohkem. Näiteks miilil 300km/h sõitmiseks ei ole vaja ülemiljonikroonist 1000+hp Nissan Skyline või Suprat või Viperit või
kahemillist mersut, vaid võib veel kiiremini sõita tumesinise peresedaani, 215 laia rehvi ja esiveoga. Ja ilmselt palju odavamalt.
|
Soomes kehtib räige automaks, seetõttu on enamuse jaoks välistatud eksootiliste toorikute põhine aretamine.
Teiseks nagu Sa ise mainisid on need Saabid ehitatud vaid ühel eesmärgil või vähemalt mina ei tea, mille jaoks nad veel kõlbaksid kasutada ? Seega
konkreetse tulemuse saavutamiseks on nad võib-olla isegi suhteliselt suurema summa raha ja oma vaeva kulutanud, kui kallite sportautodega sõitjad,
kelle jaoks on lõppkiirusvõistlus üks üritus paljude seas.
Mitte, et ma Saabidega sõitjaid kritiseerida soovin, võistlusel loeb vaid tulemus ja need on head. Lihtsalt kõik on suhteline ja inimeste eesmärgid
ning võimalused on samuti väga erinevad.
|
|
|
vigge
huviline
Registreerunud 17.08.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.09 11:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: peep
Soomes kehtib räige automaks, seetõttu on enamuse jaoks välistatud eksootiliste toorikute põhine aretamine.
Teiseks nagu Sa ise mainisid on need Saabid ehitatud vaid ühel eesmärgil või vähemalt mina ei tea, mille jaoks nad veel kõlbaksid kasutada ? Seega
konkreetse tulemuse saavutamiseks on nad võib-olla isegi suhteliselt suurema summa raha ja oma vaeva kulutanud, kui kallite sportautodega sõitjad,
kelle jaoks on lõppkiirusvõistlus üks üritus paljude seas.
Mitte, et ma Saabidega sõitjaid kritiseerida soovin, võistlusel loeb vaid tulemus ja need on head. Lihtsalt kõik on suhteline ja inimeste eesmärgid
ning võimalused on samuti väga erinevad. |
Thank you all for the nice event and arragements, it was really a pleasure to participate in the event this year also.
Regarding the saabs, they are not built for one purpose only, majority of them serve as daily drivers and are driven year round through the freezing
cold winters.. The blue 9-3 which I drove in the event was a likewise daily
driver until mid July when the interior of it was removed and the project to turn it into a more race type car began. That work is however badly in
progress, but moving forward.
Due to front wheel drive these cars will newer be a pleasure to drive in the first 2 gears, which limits their use, but it still does not mean that
they fit one purpose i.e. the standing mile. For street racing on highways they fit just fine and if the car is fast there it will also be fast on the
mile
The standing mile competions work very good to bench mark if there has been progress made or not.
Depending on what the goal is with power from a saab, it defines the needed budjet, the blue 9-3 for instance is a relative low budget car, it is with
with a 100% standard half motor (block, pistons, con rods, bearings etc.). Head with standard parts besides cams and minor porting. Other hw the basic
stuff, big turbo, pipes in out and fuel side cope with power.
Here is a video filmed from the cabin of my 295km/h run
http://www.garaget.org/video/dtc8imyp9ba0
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
Uk_
klubiliige
Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B5 RS4
|
postitati 18.08.09 21:27
|
|
|
Kohapeal oli palju rohkem kui üks fotokas näha, aga ainult Marek/Lynx on vaevaks võtnud kama sheerida?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast
you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
|