Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: AC Mile 2009 - 15. August - Haapsalu lennuväli (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 4685)
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 15.08.09 21:15 Tsiteeri
AC Mile 2009 - 15. August - Haapsalu lennuväli



http://marekpotti.com/pics/2009/acmile/images/VH3C1580.jpg


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond

Avatar


Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2014 C7 BITDI

postitati 16.08.09 10:02 Tsiteeri


Alustuseks suur http://www.tqhq.ee/forum/emoticons/hail.gif kogu korraldusmeeskonna ees, erilised tänud lähevad Andrec, Erki.t, Lunatic ja Siimuk suunas, teist oli väga palju abi! Üldiselt võib võistlusega rahule jääda, paar probleemi küll oli, aga kõik lõppes hästi. Isegi ilmataat halastas meile seekord, kogu vihm sadas öösel õnneks ära.

Samuti tänan kõiki võistlejaid, pealtvaatajaid ja muidugi ka toetajaid, kõik tulemused leiab selle lingi vahendusel.

Palju Õnne võitjatele!

A - KLASS
I - Taavi Toomara - 232km/h
II - Imre Paadik - 230km/h
III - Valters Šulcs - 218km/h


B - KLASS
I - Olli Ruosaari - 295km/h
II - Toomas Tammsalu - 285km/h
III - Reiko Rosenthal - 284km/h


C - KLASS
I - Roul Liidemann - 311km/h
II - Aki Virtanen - 305km/h
III - Artur Hatsaturjan - 304km/h


Kiireim naine oli Sabine Paat tulemusega 254km/h
Kiireim diiselauto oli Ott Kriguli juhtimisel Bmw 335d kiirusega 227km/h


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pierre
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 7A

postitati 16.08.09 10:57 Tsiteeri


Aki Virtanen, Saab 9-5, 2.4T - 305km/h
http://www.tqhq.ee/forum/emoticons/hail.gif


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mac009
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal


postitati 16.08.09 13:09 Tsiteeri


Pafka S6:
http://www.youtube.com/watch?v=ZTI59Zw1hC8


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 16.08.09 19:41 Tsiteeri


Kas teie ka nägite autot nr. 33 ? OUMAIGAAAD:o

Ise kahjuks mahti ei saanud, piltide/videote järgi päris kirev seltskond.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 16.08.09 20:18 Tsiteeri


Kui USA raud oma meeletu töömahuga kõrvale jätta, siis soomlase Aki Virtase Saabi 305km/h on ikka täielik ulme. Meenutame, kes Eestis üldse kiiremini lisaks Roul Liidemannile on sõitnud-- peaks vist Viljar Mäesepp ja Maksim Solotarjov olema. Saab aga esivedu (2.3 puuritud 2.4ni) rida 4. Saabi foorumis kirjutas võitja, et kuna eelmine päev sai "uus" 250000km sõitnud kast alla, siis gaas pannakse põhja alles 4.käiguga. Seda oli ka võistlusel näha, et start oli väga rahulik. Kohapeal põhja naabrid rääkisid, et kiiremad Saabid ületasid finisijoone 8000rpmi ja viies käik, ühesõnaga selle 1.6 kilomeetri peale suudetakse masinast võtta kõik, mis mootor pakub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 16.08.09 20:37 Tsiteeri


Viljar Mäesepp sõitis samuti 311 km/h, Maksim Zolotarjov 312. Soomlasi vaadates on mul tihti tekkinud tunne, et eestlased pingutavad üle ja suunavad oma energia kuidagi valesse kohta - tegelikult saaks palju lihtsamini ja palju rohkem. Näiteks miilil 300km/h sõitmiseks ei ole vaja ülemiljonikroonist 1000+hp Nissan Skyline või Suprat või Viperit või kahemillist mersut, vaid võib veel kiiremini sõita täiskomplektse tumesinise peresedaani, 215 laia rehvi ja esiveoga. Ja ilmselt palju odavamalt. OK, anname endale aru, et erinevalt Viperist ja SL-mersust on see Saab 99% oma kasutusajast nõrk nagu 1,6-liitrine oopel, kuna mootori surveaste on madal ja boost tekib alles väga kõrgetel pööretel, ehk selle masina ainuke point ongi miilivõistlusel hiilata. Aga seda teeb ta krdi efektselt! Samas, selliseid põhjagaasiturbokaid ehitatakse ju meilgi, nii et usutavasti on järgmisel aastal või natuke hiljem alla 300 kiirus kindlasti mitmete kohalike jaoks juba pisuke pettumus.

Muus osas, aplaus AC võistluste eestvedajatele!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ICE
klubiliige
ac aasta auto 2006 võitja

Avatar


Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool

postitati 16.08.09 21:23 Tsiteeri


Maksim ei sõitnud, oli üldse kohal?
Mis perekond Pihotalode Porgel häda oli?
Evensi Golf jooksis piirajasse?

300 pole vist never nõnda palju ühe võistluse jooksul purustatud, tase.


Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pprz
klubiliige



Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal


postitati 16.08.09 21:43 Tsiteeri


Maksimil tehnilised probleemid, ei tulnud.

Porsche sidur läks liialt kuumaks. Teisel katsel tegi Peep ise sõitu väljaspool arvestust, tulemus oli täiesti auto vääriline, kõik töötas.

Evensi Golf jooksis loomulikult piirajasse juba 900m peal, nagu oligi oodata. All on G1 originaal 5k kast. Esimeses sõidus oli "näpitud" aju, teises originaal.


foto&videoteenused: sergeizjuganov.com / @zju / facebook
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 16.08.09 21:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Maksim ei sõitnud, oli üldse kohal?
Mis perekond Pihotalode Porgel häda oli?
Evensi Golf jooksis piirajasse?

300 pole vist never nõnda palju ühe võistluse jooksul purustatud, tase.


- Maksimil oli midagi eelmisel ööl seadistamisel turboga juhtunud.

- Porschel jäi sidur "kinni", st pedaal ei tulnud mingil põhjusel päris üles ja see sidur sai tükk aega piirajas mootori tunda, samas päris ära ikka ei põlenud, jahtus maha ja sõideti edasi.

- Golf oli jah jupp maad enne joont juba piirajas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kiireaudi
klubiliige



Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68

postitati 17.08.09 06:04 Tsiteeri


Tänud korraldajatele.

Mina oma sõitudega rahul.
Aga tegelikult tuleb ikka autokooli tagasi minna ja õppida seda va kohalt äraminekut ning käikude vahetamist :P


11,823@191,5km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond

Avatar


Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: A7 BiT, P1, B2 2dq, B2 cq

postitati 17.08.09 08:34 Tsiteeri


Minugi poolt tänd korraldajatele, väga tore üritus oli.

Endal selgus, et 200+ kmh kiirusel hakkab rõhk kuskilt ilmselt lekkima, esimene sõit sain kenasti kuni neljanda käiguga põhjagaasiga lasta, viiendale vahetades kadus jõud kohe ära, tekkis ja kadus. Jõudsin veel kuuenda peale vahetada, aga see ei aidanud, tulemus 201 kmh.
Teise sõidu sõitsin veidi rahulikumalt, vahetasin käigud varem ära jms, viienda käiguga gaasi täiesti põhja ei vajutanud, viiendalt kuuendale vahetades vaatasin korra spidomeetrit, oli paar kriipsu üle 240, panin kuuenda sisse ja hopsti, jälle võimsus kadunud ja kiirus kadund. Mängisin seal siduri ja gaasipedaaliga, aga minekut tagasi ei tulnud, viies uuesti sisse ja lõpuni törtsudes, spido järgi 210 - tulemus jällegi 201 kmh.

Peale võistlust vaatasime klubilise genekas abiga veakoode ajus - 0 viga...

Polnud varem autoga nii kiirelt sõitnd ja ei osanud sellist probleemi ette näha, peab ilmselt tihemini lennujaamasid külastama.

Auto pidureid võiks küll kiita, peale finishit sai esimene sõit kohe kõvasti pidurile astutud, siis veeresin veidi ja vajutasin uuesti gaasi, kuna pikk maa oli veel ära pööramiseni jäänud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
nimi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 15.01.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 1.8tq STW, B5 S4

postitati 17.08.09 08:43 Tsiteeri


Neid saabe nägin pühap. hommikul Tallinna sadama poole sõitmas. Juu siis on ikka suht otsterbelised ja pole päris ainult võistlusautod. vaid pigem kiired hobiautod millega kannatab ka niisama linnavahel ringi sõita kui tahtmist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
peep
klubiliige



Registreerunud 03.11.02
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal

Auto: A6

postitati 17.08.09 09:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Soomlasi vaadates on mul tihti tekkinud tunne, et eestlased pingutavad üle ja suunavad oma energia kuidagi valesse kohta - tegelikult saaks palju lihtsamini ja palju rohkem. Näiteks miilil 300km/h sõitmiseks ei ole vaja ülemiljonikroonist 1000+hp Nissan Skyline või Suprat või Viperit või kahemillist mersut, vaid võib veel kiiremini sõita tumesinise peresedaani, 215 laia rehvi ja esiveoga. Ja ilmselt palju odavamalt.


Soomes kehtib räige automaks, seetõttu on enamuse jaoks välistatud eksootiliste toorikute põhine aretamine.

Teiseks nagu Sa ise mainisid on need Saabid ehitatud vaid ühel eesmärgil või vähemalt mina ei tea, mille jaoks nad veel kõlbaksid kasutada ? Seega konkreetse tulemuse saavutamiseks on nad võib-olla isegi suhteliselt suurema summa raha ja oma vaeva kulutanud, kui kallite sportautodega sõitjad, kelle jaoks on lõppkiirusvõistlus üks üritus paljude seas.

Mitte, et ma Saabidega sõitjaid kritiseerida soovin, võistlusel loeb vaid tulemus ja need on head. Lihtsalt kõik on suhteline ja inimeste eesmärgid ning võimalused on samuti väga erinevad.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
vigge
huviline



Registreerunud 17.08.09
Kasutaja on eemal


postitati 17.08.09 12:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: peep

Soomes kehtib räige automaks, seetõttu on enamuse jaoks välistatud eksootiliste toorikute põhine aretamine.

Teiseks nagu Sa ise mainisid on need Saabid ehitatud vaid ühel eesmärgil või vähemalt mina ei tea, mille jaoks nad veel kõlbaksid kasutada ? Seega konkreetse tulemuse saavutamiseks on nad võib-olla isegi suhteliselt suurema summa raha ja oma vaeva kulutanud, kui kallite sportautodega sõitjad, kelle jaoks on lõppkiirusvõistlus üks üritus paljude seas.

Mitte, et ma Saabidega sõitjaid kritiseerida soovin, võistlusel loeb vaid tulemus ja need on head. Lihtsalt kõik on suhteline ja inimeste eesmärgid ning võimalused on samuti väga erinevad.


Thank you all for the nice event and arragements, it was really a pleasure to participate in the event this year also.

Regarding the saabs, they are not built for one purpose only, majority of them serve as daily drivers and are driven year round through the freezing cold winters.;). The blue 9-3 which I drove in the event was a likewise daily driver until mid July when the interior of it was removed and the project to turn it into a more race type car began. That work is however badly in progress, but moving forward.
Due to front wheel drive these cars will newer be a pleasure to drive in the first 2 gears, which limits their use, but it still does not mean that they fit one purpose i.e. the standing mile. For street racing on highways they fit just fine and if the car is fast there it will also be fast on the mile:D

The standing mile competions work very good to bench mark if there has been progress made or not.

Depending on what the goal is with power from a saab, it defines the needed budjet, the blue 9-3 for instance is a relative low budget car, it is with with a 100% standard half motor (block, pistons, con rods, bearings etc.). Head with standard parts besides cams and minor porting. Other hw the basic stuff, big turbo, pipes in out and fuel side cope with power.
Here is a video filmed from the cabin of my 295km/h run
http://www.garaget.org/video/dtc8imyp9ba0


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant & 80

postitati 17.08.09 15:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudi
Mina oma sõitudega rahul.
Aga tegelikult tuleb ikka autokooli tagasi minna ja õppida seda va kohalt äraminekut ning käikude vahetamist :P


Ilus oli vaadata, et see auto lisaks kenale välimusele ka edasi astus. Ma arvasin, et stardid tegid meelega vaikselt kuna ajaloost on teada juhtumeid mil raju paigaltvõtt Sulle lagunenud autot tähendas... ;)
Ilus ja muljetavaldav esinemine. :)

Üritus oli tip-top, nagu alati.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Uk_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 RS4

postitati 18.08.09 22:27 Tsiteeri


Kohapeal oli palju rohkem kui üks fotokas näha, aga ainult Marek/Lynx on vaevaks võtnud kama sheerida?


Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
genekas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 30.01.03
Asukoht: kilulinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2 avant

postitati 20.09.09 12:29 Tsiteeri


Parem hilja kui mitte kunagi... :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2009
Täiendanud indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2016
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 29.5% - SQL: 70.5%]