Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Amordid&Vedrud (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1729)
Horde
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 1,8

postitati 02.06.04 08:37 Tsiteeri
Amordid&Vedrud



Tere,
Tekkis küss mis mooduseid keegi kasutab amortide&vedrude kontrollimiseks(eks kuskil teenindusestes saab kindlasti spets riistadega testida :-)), mis oleks tava tingimustes teostatavad.
AC-st ranz mainis, et kui kiirendades(kiirema hooga) kurvi minna ja tagumine ots kipub libisma võivad tagumised amordid probleemsed olla.

Möödunud aasta lõpus tegin amordi testi ja tulemus oli läbiviija jutu järgi norm. Nüüd aga tundub kuidagi auto esiosa õõtsutades kuidagi pehmekene(Eks see talve periood kuidagi saatuslikuks sai :-(). Samuti kui üles-alla õõtsutada ja lahti lasta siis edasi õõtsuma ei jää. Äkki ikkagi ees vedrud pehmed ja amort OK(Kuidas aru saada kumb läbi?Kindlasti oleks soovitav mõlemad korraga vahetada:-). Samuti on mõned teadjad katsund proovind, et peabki niipalju pehme olema :-)
Hetkel autol audi originaal amordid&vedrud all. Täna eeldatavalt lähevad esiamordid vahetusse(Sachs firmalt), kas keegi vedrude kohapealt oskab mõnd firmat pakkuda?

Eks seda teemat ole foorumis nii ja naa lahatud, vast ei lasku vastused ainult otsingu linkidesse ;-)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 04.06.04 18:08 Tsiteeri


eks sa vaata ega amort märg pole ja õõtsumist pead ka kontrollima jah aga ega vist mingeid erilisi proovimise viise rohkem teagi, no ja mööda auklikku teed sõites peaks tundma kui rattad hüppama hakkavad ja kobiseb kole palju, auklikul teel peaks auto vaikne olema kui puksid asjad korras.

endal said samuti talvega esimesed amordid otsa, ühel ilusal hommikul jäigi auto nina õõtsuma kui pidurdasin:D

vedrude kontrolli kohta võin niipalju öelda et ega kui vedru liiga madal(et rattad koopas ei ole) ei tundu siis minu jaoks on ta korras


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Horde
huviline

Avatar


Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8 1,8

postitati 13.06.04 05:44 Tsiteeri


Vahetasin amordid välja ja hoopis teine asi ikka. Tuttav ütles ka, et kui ratas ikka väga koopasse ei kisu pole hullu midagi(vedru koha pealt). Mul mingeid madaldus vedrusid all pole ja koopaääre ja kummi vahel ruumi küll :-) Vanad amordid olid Monroe gaasikad - nüüd all Sachs õlid - tuttav soovitas, et eesti teedel vähe rohkem õigustavad. Kindlasti on ka gaas amordi pooldajaid ;-)

Äkki keegi kommenteerib alljärgnevat - eesmärgiga valgustada kesisemate teadmistega isikuid(Siis teaks, et vähesemaga ei lepi kui amordid plaanis vahetada).
Vanu amorte eemaldades oli pisut kondentsi (vett) kogunenud amordi pessa (jala sisse - või kuidas seda nimetada ;-). Eks ma ise seda asja suurt ei jaga aga sõber kes vahetada aitas lasi tööstusliku fööniga amordipesa seest kuivaks pihustas õli sisse(väheke ajas laiali) ja siis uus amort asemele. Samuti ostsin ka tolmukatted ilma milleta vist garantii ei kehti amortidele :-( Sachs katted olis sellised pool plastikust - kas kellelgi oma arvamus sellest? Ei pidavat kõige parem see plastik olema vastupidavuse suhtes..!!
Vanemate masinate puhul võib arvestada ka amordipadja(+laagri) vahetusega - juhul kui ei tea millal viimati vahetati.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.2% - SQL: 72.8%]