Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Audi V8 muutus liikumatuks (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2594)
AudiAix
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8, Audi A8

postitati 03.08.09 22:23 Tsiteeri
Audi V8 muutus liikumatuks



Audi V8 3.6 184kw 1989a.

Hakkasin tagurdama ja tagurdan, järsku vaatan auto ei liigu, vaid nagu neutral käik oleks sees, proovisin siis drive-i peale ei midagi panin parking-u peale auto veereb lihtsalt edasi..? kellegil on kogemust?:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
888
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 Quattro

postitati 04.08.09 13:46 Tsiteeri


Seal võib nüüd küll mitu asja ära olla lõppenud. Kõigepealt muidugi diagnostika kui aitab, siis tasuks õli kastis ära vahetada.
Sõbral oli enam-vähem sarnane juhus, aga kadusid edaspidi käigud ära ja asi lõppes kasti vahetusega (või võib ka remontida:P A see on vist veitsa kirvem lõbu.)
Aga jah ühesõnaga võiksid sa kastis õli ja filtri ära vahetada ja siis ehk hakkab uuesti tööle:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 04.08.09 16:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: 888
Seal võib nüüd küll mitu asja ära olla lõppenud. Kõigepealt muidugi diagnostika kui aitab, siis tasuks õli kastis ära vahetada.
Sõbral oli enam-vähem sarnane juhus, aga kadusid edaspidi käigud ära ja asi lõppes kasti vahetusega (või võib ka remontida:P A see on vist veitsa kirvem lõbu.)
Aga jah ühesõnaga võiksid sa kastis õli ja filtri ära vahetada ja siis ehk hakkab uuesti tööle:cool:


Kahtlen, et õli vahetusest enam aitab. Aga mu soovitus vaata üle kasti trossid, et kas need on ühendatud. Ja kui need küljes ja kombes siis kast peetis. Minul A8sal oli nii, et hakkasin ka sõitma tõmbasin käigu sisse ei liikund ühegi käiguga, aga kui panin parking asendisse siiis auto ei liikund. Seega ma eeldan, et sul võib tross lahti olla. Ja kui tross kinni siis andis õlipump saba. Minu arvamus vähemalt.


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Olaf
huviline

Avatar


Registreerunud 23.12.02
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8

postitati 04.08.09 16:54 Tsiteeri


Käiguvalitsa trossi asendi peaks üle kontrollima, see võib lahti osaliselt tulla või paigast ära minna ja siis all kasti juures liigub hoob hoopis teist rada kui kang. Ja kui lööb kasti käigu märgid põlema kõik, siis tuleb kindlalt juhe taha toppida. õli olemasolus tasuks ka veenduda. Seal kastis sees pole tegelikult üldse eriti selliseid asju mis väga lihtsalt peeti lähekski. Kastis sees 5 solenoidi ja üks pöörete andur kesk difri jaoks ja kogu muusika. Ülejäänu puhas mehaanika endal üks selline kast praegu osaliselt laiali kistud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 05.08.09 03:13 Tsiteeri


Lisaks võib juhtuda, et mõni veovõlli ots andis saba. V8 on küll nelivedu aga kui mõni veovõlli ots ära minestab, siis ei liigu ta enam omal jõul edasi ega tagasi. Kui kastil peaks vedu ära kaduma, siis on õli ja filtri vahetusega juba vääga hiljaks jäädud ja sellpuhul oleks kast juba ammu mingeid tükke teinud. Kui kasti tross oleks paigast ära siis mingis kangi asendis peaks ta ikka kas edasi või tagurpidi liikuma. Avariireziimis jäävad alles 3 ja R käik;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 05.08.09 15:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Lisaks võib juhtuda, et mõni veovõlli ots andis saba. V8 on küll nelivedu aga kui mõni veovõlli ots ära minestab, siis ei liigu ta enam omal jõul edasi ega tagasi. Kui kastil peaks vedu ära kaduma, siis on õli ja filtri vahetusega juba vääga hiljaks jäädud ja sellpuhul oleks kast juba ammu mingeid tükke teinud. Kui kasti tross oleks paigast ära siis mingis kangi asendis peaks ta ikka kas edasi või tagurpidi liikuma. Avariireziimis jäävad alles 3 ja R käik;)

Aga, kui tross tagant ära on siis on ju ei mõju see kangi liigutamine kastile ja ei hakkagi liikuma, aga kahtlane on ka see et P asendis auto veereb.


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 06.08.09 03:02 Tsiteeri


No kui tross täidsa tagant ära on, siis ei saa ju ka P peale panna ;P ja siis käiks kang kergemalt ka;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 06.08.09 05:42 Tsiteeri


Teema algataja võiks kirjutada nüüd lahenduse siia lõppu, mis oli peetis ja kuidas oma 4 rattalise taas liikuma sai!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AudiAix
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8, Audi A8

postitati 08.08.09 19:32 Tsiteeri


parem välimine poolassi ots oli välja tulnud.. panime paika tegid väikse tiiru keerasid hoovi ja jälle hüppas uuesti välja nii 3 korda järjest, aga 1000 km tagasi vahetati välimine ots ära, nüüd vaatab mis saab kas on praak ots või kinni keevitada pole päris mõtet vast...:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 32.5% - SQL: 67.5%]