naudiaudit
huviline
Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2t Avant
|
postitati 24.07.09 21:58
|
|
|
S4 2.2t automaatkasti probleem
Tere!
Masinaks 1993a S4 2.2 turbo avant automaat ja probleem selles, et armatuuris näitab ainult 3mandat käiku koguaeg ning tagurpidikäik puudub. Käima
läheb P pealt ning ka N pealt (kuigi armatuuris põleb ainult 3mas käik koguaeg) ja R asendis põlevad ka tagurpidituled aga auto ei liigu. Ei tea mis
käike auto praegu üldse kasutab aga ~60km/h juures on pöörded ~2500-2800p ja sealt edasi enam ei vaheta. Foorumist otsides lahendust või ideed
lahendusele veel ei leidnud. Kast avariirežiimis ei tohiks olla sest kõikide käikude tuled ei põle korraga. Kahtlustan elektroonika kala sest
probleem tekkis väga vihmase ilmaga ja vahetult enne probleemi tekkimist läks aku tühjaks ~5min raadiokuulamise järel. Seda pole varem juhtunud kuna
aku korralik. Esimesel võimalusel katsun diagnostikasse jõuda aga nädalavaehuts tuleb peale. Kas kellelgi on samasugust probleemi esinenud ja milles
asi oli?
Aitäh
//S4
|
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 25.07.09 07:06
|
|
|
Alustama peaks kasti vigade lugemisest.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
naudiaudit
huviline
Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2t Avant
|
postitati 27.07.09 09:44
|
|
|
Tegelen veakoodide lugemisega esimesel võimalusel, praegu tuleb veel mõnipäev oodata sellega. Senikaua aga proovisin autot avariire˛iimi viia et
tagurpidikäigu tagasi saaks. Võtsin kastiajult lüliti tagant ära ja panin tagasi - see midagi ei muutnud. Siis võtsin kasti aju üldse tagant ära ja
armatuuris ei põle ükski käik enam. Tulemus: tagurpidikäik on olemas ja edasipidi kah mingine käik (kas 1mene või 2ne) igaljuhul linnakiirusel pöörded
ikka ~3000rpm juures (~55-60km/h). Drive käik läheb sisse pargi pealt kolksuga ja Reverse samuti kolksuga, samas kui aju on taga ja ainult edasipidi
käik on siis kolksu ei ole. Ei oska enam muudmoodi kasti avariire˛iimi ka viia.
Tean, et varjante mis võib olla olla on palju ja tuleks viia vastavasse asutusse parandusse aga ehk käib välja keegi mõne loogilise seletuse
probleemile. Kas kastiõli probleemide puhul võib siukest asja esineda?
//S4
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 27.07.09 11:01
|
|
|
A sa ei karda,et selle jebimisega võid kasti täitsa peeti väänata???? Paksu rahakotti 
|
|
|
naudiaudit
huviline
Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2t Avant
|
postitati 27.07.09 11:49
|
|
|
Kardan küll, sellepärast ma siin abi palungi.
//S4
|
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 27.07.09 11:51
|
|
|
Lihtsam on kasutada ühistransporti,kui hiljem pilpaid korjata.Puht minu arvamus
|
|
|
naudiaudit
huviline
Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2t Avant
|
postitati 27.07.09 12:00
|
|
|
Käin ennem jala.
//S4
|
|
|
|
naudiaudit
huviline
Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2t Avant
|
postitati 31.07.09 10:50
|
|
|
Nii, proovisin ära ühe nipi kuidas tuttaval sarnane jama lahenes. Panin kasti aju sügavkülma ööseks. Hommikul, kui aju taha ühendasin kõik toimis!
Kõik kastiprobleemid olid korraga lahendatud ja armatuur näitas kõike õigesti. Kahjuks seda kuni järgmise käivitamiseni (~tunni-pooleteist pärast).
Kas keegi oskab öelda kas selline käitumine viitab pigem, et kastiaju on "soe" või pigem näiteks multifunktsionaalsele lülitile või mõnele muule
jooksvale veale (lühisele) mis siis asja kokku jooksutab? Erinevust ainult niipalju, et nüüd põleb armatuuril 2. käik.
//S4
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 31.07.09 12:08
|
|
|
Kohe tuleb juba järgmine nädalavahetus peale ja Sa pole ikka veel suutnud juhtme otsa ronida?
See et aju tagant ära kiskusid tegilihtsalt süsteemile hetkeks restardi, probleemi lahendamisest on asi väga kaugel.
|
|
|
|
naudiaudit
huviline
Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S4 2.2t Avant
|
postitati 31.07.09 13:41
|
|
|
Ei ole jah diagnostikasse jõudnud, kui on aega pole raha, kui on raha pole aega.
Aju on tagant ära käinud mitu mitu korda ma eelnevalt kirjutasin ka ju, et see EI VII kasti avarii˛iimi! Ainult külmkapiga mängimine tõi korraks
lootuse tagasi.
Ma käin esimesel võimalusel diagnostis ära ja siis mul palju abi enam vaja ei lähe probleemi otsimisel - seal öeldakse mulle võimalikud vead.
Sellepärast küsingi praegu nende käest kellel on olnud sarnaseid probleeme, et ennast ennem harida ja võimalik probleem juba enne diagnostikat
likvideerida.
aitäh
Lisan veel niipalju, et see külmakapiga mängimine näitas mulle, et viga võib olla ajus endas ja proovin täna teist aju - kui probleemi pole siis on
see asi lahendatud. Sellepärast ma küsin, et uus aju samamoodi ei hakkaks käituma.
Diagnostikasse lähen niikuinii sõltumatta sellest probleemist.
//S4
|
|
|
|