Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S4 2.2t automaatkasti probleem (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2077)
naudiaudit
huviline



Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2t Avant

postitati 24.07.09 21:58 Tsiteeri
S4 2.2t automaatkasti probleem



Tere!

Masinaks 1993a S4 2.2 turbo avant automaat ja probleem selles, et armatuuris näitab ainult 3mandat käiku koguaeg ning tagurpidikäik puudub. Käima läheb P pealt ning ka N pealt (kuigi armatuuris põleb ainult 3mas käik koguaeg) ja R asendis põlevad ka tagurpidituled aga auto ei liigu. Ei tea mis käike auto praegu üldse kasutab aga ~60km/h juures on pöörded ~2500-2800p ja sealt edasi enam ei vaheta. Foorumist otsides lahendust või ideed lahendusele veel ei leidnud. Kast avariirežiimis ei tohiks olla sest kõikide käikude tuled ei põle korraga. Kahtlustan elektroonika kala sest probleem tekkis väga vihmase ilmaga ja vahetult enne probleemi tekkimist läks aku tühjaks ~5min raadiokuulamise järel. Seda pole varem juhtunud kuna aku korralik. Esimesel võimalusel katsun diagnostikasse jõuda aga nädalavaehuts tuleb peale. Kas kellelgi on samasugust probleemi esinenud ja milles asi oli?

Aitäh


//S4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 25.07.09 07:06 Tsiteeri


Alustama peaks kasti vigade lugemisest.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
naudiaudit
huviline



Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2t Avant

postitati 27.07.09 09:44 Tsiteeri


Tegelen veakoodide lugemisega esimesel võimalusel, praegu tuleb veel mõnipäev oodata sellega. Senikaua aga proovisin autot avariire˛iimi viia et tagurpidikäigu tagasi saaks. Võtsin kastiajult lüliti tagant ära ja panin tagasi - see midagi ei muutnud. Siis võtsin kasti aju üldse tagant ära ja armatuuris ei põle ükski käik enam. Tulemus: tagurpidikäik on olemas ja edasipidi kah mingine käik (kas 1mene või 2ne) igaljuhul linnakiirusel pöörded ikka ~3000rpm juures (~55-60km/h). Drive käik läheb sisse pargi pealt kolksuga ja Reverse samuti kolksuga, samas kui aju on taga ja ainult edasipidi käik on siis kolksu ei ole. Ei oska enam muudmoodi kasti avariire˛iimi ka viia.
Tean, et varjante mis võib olla olla on palju ja tuleks viia vastavasse asutusse parandusse aga ehk käib välja keegi mõne loogilise seletuse probleemile. Kas kastiõli probleemide puhul võib siukest asja esineda?


//S4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.07.09 11:01 Tsiteeri


A sa ei karda,et selle jebimisega võid kasti täitsa peeti väänata???? Paksu rahakotti:D:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
naudiaudit
huviline



Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2t Avant

postitati 27.07.09 11:49 Tsiteeri


Kardan küll, sellepärast ma siin abi palungi.


//S4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 27.07.09 11:51 Tsiteeri


Lihtsam on kasutada ühistransporti,kui hiljem pilpaid korjata.Puht minu arvamus;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
naudiaudit
huviline



Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2t Avant

postitati 27.07.09 12:00 Tsiteeri


Käin ennem jala.


//S4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
naudiaudit
huviline



Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2t Avant

postitati 31.07.09 10:50 Tsiteeri


Nii, proovisin ära ühe nipi kuidas tuttaval sarnane jama lahenes. Panin kasti aju sügavkülma ööseks. Hommikul, kui aju taha ühendasin kõik toimis! Kõik kastiprobleemid olid korraga lahendatud ja armatuur näitas kõike õigesti. Kahjuks seda kuni järgmise käivitamiseni (~tunni-pooleteist pärast).
Kas keegi oskab öelda kas selline käitumine viitab pigem, et kastiaju on "soe" või pigem näiteks multifunktsionaalsele lülitile või mõnele muule jooksvale veale (lühisele) mis siis asja kokku jooksutab? Erinevust ainult niipalju, et nüüd põleb armatuuril 2. käik.


//S4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 31.07.09 12:08 Tsiteeri


Kohe tuleb juba järgmine nädalavahetus peale ja Sa pole ikka veel suutnud juhtme otsa ronida?
See et aju tagant ära kiskusid tegilihtsalt süsteemile hetkeks restardi, probleemi lahendamisest on asi väga kaugel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
naudiaudit
huviline



Registreerunud 24.07.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S4 2.2t Avant

postitati 31.07.09 13:41 Tsiteeri


Ei ole jah diagnostikasse jõudnud, kui on aega pole raha, kui on raha pole aega.

Aju on tagant ära käinud mitu mitu korda ma eelnevalt kirjutasin ka ju, et see EI VII kasti avarii˛iimi! Ainult külmkapiga mängimine tõi korraks lootuse tagasi.

Ma käin esimesel võimalusel diagnostis ära ja siis mul palju abi enam vaja ei lähe probleemi otsimisel - seal öeldakse mulle võimalikud vead. Sellepärast küsingi praegu nende käest kellel on olnud sarnaseid probleeme, et ennast ennem harida ja võimalik probleem juba enne diagnostikat likvideerida.

aitäh



Lisan veel niipalju, et see külmakapiga mängimine näitas mulle, et viga võib olla ajus endas ja proovin täna teist aju - kui probleemi pole siis on see asi lahendatud. Sellepärast ma küsin, et uus aju samamoodi ei hakkaks käituma.

Diagnostikasse lähen niikuinii sõltumatta sellest probleemist.


//S4
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.6% - SQL: 66.4%]