Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kas keegi kasutab 2,2T AAN-ABY peal 1,8T süütepoole? (Vastuseid: 27 | Vaatamisi: 4220)
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 23.07.09 19:37 Tsiteeri
Kas keegi kasutab 2,2T AAN-ABY peal 1,8T süütepoole?



Tahaks siis teada, kas keegi kasutab neid poole ja kuidas need auto peal kaituvad ja kaua vastu peavad?Tuttaval laks RS2-l 10000km peale 6 pooli labi!Aga tal oli boosti 1,5-1,8 bar. ja ligi 600hp.Ei tea kas 1,8T poolid ei kannata suuri rohke ja ei tekita piisavalt suur sadet!?Ootan vastuseid inimestelt, kes kasutavad neid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kivitare
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: 220v

postitati 23.07.09 19:41 Tsiteeri


Sebi veel foorumis ringi natuke. Sellest on siin juttu küll. ;)

Kivitare


Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan rehvid Baltyre'st
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 23.07.09 20:51 Tsiteeri


Siin teemas üsna alguses on juttu AAN süüte ümbertegemisest 1.8T süütepoolidele. Klubiliikmete alas on silma jäänud, et päris paljud kolivad neile üle. 1.8T poolid olid mälu järgi odavamad ka :)
Üks link veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lehys
huviline

Avatar


Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra Leon Sportstourer

postitati 23.07.09 21:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Siin teemas üsna alguses on juttu AAN süüte ümbertegemisest 1.8T süütepoolidele. Klubiliikmete alas on silma jäänud, et päris paljud kolivad neile üle. 1.8T poolid olid mälu järgi odavamad ka :)
Üks link veel.
AANi süütepool 2000 eeku ja 1.8T revalis 500 millegagi,aga saab ka odavamalt.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 24.07.09 14:30 Tsiteeri


Jaan ikka originaal poolide peale!Kuna 1.8t poolid ei kannata originaalist suuremaid rohke ja ei pea vastu muidugi on erandeid,kindlasti, aga ei julge riskida!Muidugi nad pidid tootama proge. ajuga kuid mitte motronicuga ning selleks pole hetkel resursse!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 24.07.09 14:58 Tsiteeri


Kui suur sul see rõhk on?2 atti? Mina kulgen juba üle aasta !,8T poolidega.Rõhk 1,5 ja probleeme pole olnud;)Pole ka mingit progetavat aju.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 24.07.09 16:04 Tsiteeri


Mul 1,5-1.6 bar! Tuttaval laks selle rohu juures umbes 8 pooli (1,8T) 10.000km juures tana raakisin just taga ning ta kasutas alati Revali detaile! Kui kellegi on korralikud poolid (Originaalid)siis voite pakkuda!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 24.07.09 17:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hunt-lambanahas
Mul 1,5-1.6 bar! Tuttaval laks selle rohu juures umbes 8 pooli (1,8T) 10.000km juures tana raakisin just taga ning ta kasutas alati Revali detaile! Kui kellegi on korralikud poolid (Originaalid)siis voite pakkuda!


Mul on olnud 1.8T poolid nii originaal motronicuga, rs2 softiga kui ka progeajuga, rõhku on olnud kuni 2 bari ja jämedalt 2 aasta jooksul ei olnud ühtegi probleemi, müüsin edasi ja nüüd on uus omanik süüteprobleemiteta sõitnus samuti juba jupp aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 24.07.09 19:50 Tsiteeri


Seda on room kuulda muidugi!Aga jah uritan ikkagi originaali peale jaada!Ei tea jah miks sobral rs2 neid poole soi!:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 25.07.09 04:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hunt-lambanahas
Mul 1,5-1.6 bar! Tuttaval laks selle rohu juures umbes 8 pooli (1,8T) 10.000km juures tana raakisin just taga ning ta kasutas alati Revali detaile! Kui kellegi on korralikud poolid (Originaalid)siis voite pakkuda!
Algul 6 ja nüüd juba 8 pooli:D:D:D Ja ikkagi on 8 pooli odavam kui originaal 5 tükki:D Kaubal peaks nagu garantii ka olema.Nendel 1,8T poolidel on üks viga. Ei talu kuuma nii palju kui originaal.Kaanega kinni katta ei tohi,muidu küpsevad;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 25.07.09 07:10 Tsiteeri


Kas siis tuleks ilma selle alumiinium kaaneta nad sinna aretada?On kellegil nii tehud ja toimivad?Kui kellegil kuskil Tartus-Parnus jne Viljandi umbruses nii tehtud on tuleksin vaatama!Natuke ideid koguma;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.09 08:45 Tsiteeri


Ma olen 4 autot ehitanud 1,8T poolide peale ringi, kõik sõidavad siiani ja pole kuulda, et probleeme oleks olnud. Süütekaane saab tõsta 10mm ülespoole, siis jääb sinna õhuvahe. Parem kui üldse kaant ei pane, veel parem on kasutada 3B klapikambrikaant. 1,8T poolidel on kommutaatorid sisse ehitatud, see ongi see, mis kuuma ei kannata. Kui su tuttaval 6 pooli järjest läbi läks, siis pidi seal midagi muud ka viga olema. Lõhkine piip näiteks vms, lõi üle kusagilt ja see tappis poole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 25.07.09 08:55 Tsiteeri


Äkki siis kasutada S4tt poole. Seal on 2 kommukat nagu AAN'il, ja siis poolid eraldi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
epic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal


postitati 25.07.09 09:11 Tsiteeri


Odavam on 1,8T poolidega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 25.07.09 10:42 Tsiteeri


Mis tapselt vaja oleks kui ehitada 1,8t poolidele umber?Lihtsalt tahaks teada!Ja motekas ju teha ilma selle kaaneta siis akki toesti jaavad ellu need poolid!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 25.07.09 10:54 Tsiteeri


2 meetrit 4-ja soonega kaablit ja 1,8T süütepoole.:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 25.07.09 13:42 Tsiteeri


Sain tuttavalt 3 pooli, mis pidid ta juttujargi korras olema, vahetasin need enda 2-3-4 pooliga ara ja uldse ei kainud enam ja hakkasin siis enda vanasid nende asemele tagasi vahetama ja jarjest paremaks laks lopuks koik enda omad jalle peal ja koik endine!Kohapeal kaib normaalselt ja rahulikult soites niikui tallama hakata hakkab kakkuma ja minek noaga loigatud!Selline tunne, et siis kui rohk uleval kaob silindris sade.Kas kommukad ei saa sellist jama teha?Pole kellegilt laenata komplektseid ja kindlalt tootavaid poole!:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 25.07.09 13:57 Tsiteeri


Nendest kommukatest ja poolidest on küllalt juttu olnud. kasuta otsingut;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 25.07.09 13:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hunt-lambanahas
Sain tuttavalt 3 pooli, mis pidid ta juttujargi korras olema, vahetasin need enda 2-3-4 pooliga ara ja uldse ei kainud enam ja hakkasin siis enda vanasid nende asemele tagasi vahetama ja jarjest paremaks laks lopuks koik enda omad jalle peal ja koik endine!Kohapeal kaib normaalselt ja rahulikult soites niikui tallama hakata hakkab kakkuma ja minek noaga loigatud!Selline tunne, et siis kui rohk uleval kaob silindris sade.Kas kommukad ei saa sellist jama teha?Pole kellegilt laenata komplektseid ja kindlalt tootavaid poole!:mad:


No ma mõõtsin ka kunagi ühe toimiva komplekti takistusi. Tulemused olid sellised, et minu kuni 1,2-1,3 bar toimisid, aga 1,6 peal ei oleks võibolla enam toiminud, piiri peal- samuti oli enda autoga, käis nagu ämma viiuli kuni tsippimiseni, peale seda ei toimunud, sest rõhku tuli natuke juurde ja sellest piisas et rõhu all enam süüdata ei suutnud.
Seega ma kordan ennast üle, mine võta nüüd mõne kõrgema rõhuga probleemivabalt sõitva auto pealt 100% toimiv komplekt ja proovi.
Kommukad- kui töötavad, siis töötavad ja kui mitte, siis mitte. Rõhuall koolemist nad ei põhjusta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 25.07.09 14:04 Tsiteeri


Kasutaja salukas vist Viljandist.Võta kontakti. Aga AAN-ilt ABY peale poole vist nii sama lihtsalt tõsta ei saa. Kommukapistikus tuli juhe ringi tõsta.Aga võin ka eksida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 25.07.09 14:14 Tsiteeri


Olen ka kuulnud sellest juhtme ringi tostmisest, et peab!Aga ei tea tapselt milline juhe!Saan kohe veel 3 pooli katsetan nats neid kah!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 25.07.09 14:21 Tsiteeri


Kes otsib see leiab:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 25.07.09 14:27 Tsiteeri


Seda kull, oleks komplet siis poleks probleemi vorrelda jne.Tegelen nuud komplekti otsimisega!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 25.07.09 15:13 Tsiteeri


Kas oled täiesti kindel, et probleem ei ole hoopis rõhuga seotud kuidagi. Näiteks on ju võimalik, et wastegate on kinni jäänud ja kui rõhk liiga suureks läheb, leiab mootorijuhtimine muid võimalusi selle piiramiseks.
Tõenäoliselt tekib ka Maximum boost pressure exceeded veakood.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 26.07.09 06:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Karel
Kas oled täiesti kindel, et probleem ei ole hoopis rõhuga seotud kuidagi. Näiteks on ju võimalik, et wastegate on kinni jäänud ja kui rõhk liiga suureks läheb, leiab mootorijuhtimine muid võimalusi selle piiramiseks.
Tõenäoliselt tekib ka Maximum boost pressure exceeded veakood.
Rõhku vaevalt piiratakse:D Stage 3 originaal fööniga ja WG juhtimist ei toimu,kui õieti aru sain.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 44.3% - SQL: 55.7%]