Lehekülgi: 1 2 |
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 23.07.09 19:37
|
|
|
Kas keegi kasutab 2,2T AAN-ABY peal 1,8T süütepoole?
Tahaks siis teada, kas keegi kasutab neid poole ja kuidas need auto peal kaituvad ja kaua vastu peavad?Tuttaval laks RS2-l 10000km peale 6 pooli
labi!Aga tal oli boosti 1,5-1,8 bar. ja ligi 600hp.Ei tea kas 1,8T poolid ei kannata suuri rohke ja ei tekita piisavalt suur sadet!?Ootan vastuseid
inimestelt, kes kasutavad neid.
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 23.07.09 19:41
|
|
|
Sebi veel foorumis ringi natuke. Sellest on siin juttu küll. 
Kivitare
Hobiautode hoiustamine | Põrandaplaatide ja LED valgustite müük HobiHoid.ee! Oma autole ostan
rehvid Baltyre'st
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 23.07.09 20:51
|
|
|
Siin teemas üsna alguses on juttu AAN süüte
ümbertegemisest 1.8T süütepoolidele. Klubiliikmete alas on silma jäänud, et päris paljud kolivad neile üle. 1.8T poolid olid mälu järgi odavamad ka

Üks link veel.
|
|
|
|
lehys
huviline
Registreerunud 31.05.08
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra Leon Sportstourer
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 24.07.09 14:30
|
|
|
Jaan ikka originaal poolide peale!Kuna 1.8t poolid ei kannata originaalist suuremaid rohke ja ei pea vastu muidugi on erandeid,kindlasti, aga ei julge
riskida!Muidugi nad pidid tootama proge. ajuga kuid mitte motronicuga ning selleks pole hetkel resursse!
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 24.07.09 14:58
|
|
|
Kui suur sul see rõhk on?2 atti? Mina kulgen juba üle aasta !,8T poolidega.Rõhk 1,5 ja probleeme pole olnud Pole ka mingit progetavat aju.
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 24.07.09 16:04
|
|
|
Mul 1,5-1.6 bar! Tuttaval laks selle rohu juures umbes 8 pooli (1,8T) 10.000km juures tana raakisin just taga ning ta kasutas alati Revali detaile!
Kui kellegi on korralikud poolid (Originaalid)siis voite pakkuda!
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 24.07.09 17:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt-lambanahas
Mul 1,5-1.6 bar! Tuttaval laks selle rohu juures umbes 8 pooli (1,8T) 10.000km juures tana raakisin just taga ning ta kasutas alati Revali detaile!
Kui kellegi on korralikud poolid (Originaalid)siis voite pakkuda! |
Mul on olnud 1.8T poolid nii originaal motronicuga, rs2 softiga kui ka progeajuga, rõhku on olnud kuni 2 bari ja jämedalt 2 aasta jooksul ei olnud
ühtegi probleemi, müüsin edasi ja nüüd on uus omanik süüteprobleemiteta sõitnus samuti juba jupp aega.
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 24.07.09 19:50
|
|
|
Seda on room kuulda muidugi!Aga jah uritan ikkagi originaali peale jaada!Ei tea jah miks sobral rs2 neid poole soi!
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 25.07.09 04:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt-lambanahas
Mul 1,5-1.6 bar! Tuttaval laks selle rohu juures umbes 8 pooli (1,8T) 10.000km juures tana raakisin just taga ning ta kasutas alati Revali detaile!
Kui kellegi on korralikud poolid (Originaalid)siis voite pakkuda! | Algul 6 ja nüüd juba 8 pooli  Ja ikkagi on 8 pooli odavam kui originaal 5 tükki Kaubal peaks nagu garantii ka olema.Nendel 1,8T poolidel on üks viga. Ei talu
kuuma nii palju kui originaal.Kaanega kinni katta ei tohi,muidu küpsevad
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 25.07.09 07:10
|
|
|
Kas siis tuleks ilma selle alumiinium kaaneta nad sinna aretada?On kellegil nii tehud ja toimivad?Kui kellegil kuskil Tartus-Parnus jne Viljandi
umbruses nii tehtud on tuleksin vaatama!Natuke ideid koguma
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.09 08:45
|
|
|
Ma olen 4 autot ehitanud 1,8T poolide peale ringi, kõik sõidavad siiani ja pole kuulda, et probleeme oleks olnud. Süütekaane saab tõsta 10mm
ülespoole, siis jääb sinna õhuvahe. Parem kui üldse kaant ei pane, veel parem on kasutada 3B klapikambrikaant. 1,8T poolidel on kommutaatorid sisse
ehitatud, see ongi see, mis kuuma ei kannata. Kui su tuttaval 6 pooli järjest läbi läks, siis pidi seal midagi muud ka viga olema. Lõhkine piip
näiteks vms, lõi üle kusagilt ja see tappis poole.
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 25.07.09 08:55
|
|
|
Äkki siis kasutada S4tt poole. Seal on 2 kommukat nagu AAN'il, ja siis poolid eraldi.
|
|
|
epic
klubiliige
Registreerunud 26.05.05
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.07.09 09:11
|
|
|
Odavam on 1,8T poolidega.
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 25.07.09 10:42
|
|
|
Mis tapselt vaja oleks kui ehitada 1,8t poolidele umber?Lihtsalt tahaks teada!Ja motekas ju teha ilma selle kaaneta siis akki toesti jaavad ellu need
poolid!
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 25.07.09 10:54
|
|
|
2 meetrit 4-ja soonega kaablit ja 1,8T süütepoole.
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 25.07.09 13:42
|
|
|
Sain tuttavalt 3 pooli, mis pidid ta juttujargi korras olema, vahetasin need enda 2-3-4 pooliga ara ja uldse ei kainud enam ja hakkasin siis enda
vanasid nende asemele tagasi vahetama ja jarjest paremaks laks lopuks koik enda omad jalle peal ja koik endine!Kohapeal kaib normaalselt ja rahulikult
soites niikui tallama hakata hakkab kakkuma ja minek noaga loigatud!Selline tunne, et siis kui rohk uleval kaob silindris sade.Kas kommukad ei saa
sellist jama teha?Pole kellegilt laenata komplektseid ja kindlalt tootavaid poole!
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 25.07.09 13:57
|
|
|
Nendest kommukatest ja poolidest on küllalt juttu olnud. kasuta otsingut
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 25.07.09 13:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt-lambanahas
Sain tuttavalt 3 pooli, mis pidid ta juttujargi korras olema, vahetasin need enda 2-3-4 pooliga ara ja uldse ei kainud enam ja hakkasin siis enda
vanasid nende asemele tagasi vahetama ja jarjest paremaks laks lopuks koik enda omad jalle peal ja koik endine!Kohapeal kaib normaalselt ja rahulikult
soites niikui tallama hakata hakkab kakkuma ja minek noaga loigatud!Selline tunne, et siis kui rohk uleval kaob silindris sade.Kas kommukad ei saa
sellist jama teha?Pole kellegilt laenata komplektseid ja kindlalt tootavaid poole! |
No ma mõõtsin ka kunagi ühe toimiva komplekti takistusi. Tulemused olid sellised, et minu kuni 1,2-1,3 bar toimisid, aga 1,6 peal ei oleks võibolla
enam toiminud, piiri peal- samuti oli enda autoga, käis nagu ämma viiuli kuni tsippimiseni, peale seda ei toimunud, sest rõhku tuli natuke juurde ja
sellest piisas et rõhu all enam süüdata ei suutnud.
Seega ma kordan ennast üle, mine võta nüüd mõne kõrgema rõhuga probleemivabalt sõitva auto pealt 100% toimiv komplekt ja proovi.
Kommukad- kui töötavad, siis töötavad ja kui mitte, siis mitte. Rõhuall koolemist nad ei põhjusta.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 25.07.09 14:04
|
|
|
Kasutaja salukas vist Viljandist.Võta kontakti. Aga AAN-ilt ABY peale poole vist nii sama lihtsalt tõsta ei saa. Kommukapistikus tuli juhe ringi
tõsta.Aga võin ka eksida.
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 25.07.09 14:14
|
|
|
Olen ka kuulnud sellest juhtme ringi tostmisest, et peab!Aga ei tea tapselt milline juhe!Saan kohe veel 3 pooli katsetan nats neid kah!
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 25.07.09 14:21
|
|
|
Kes otsib see leiab
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 25.07.09 14:27
|
|
|
Seda kull, oleks komplet siis poleks probleemi vorrelda jne.Tegelen nuud komplekti otsimisega!
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 25.07.09 15:13
|
|
|
Kas oled täiesti kindel, et probleem ei ole hoopis rõhuga seotud kuidagi. Näiteks on ju võimalik, et wastegate on kinni jäänud ja kui rõhk liiga
suureks läheb, leiab mootorijuhtimine muid võimalusi selle piiramiseks.
Tõenäoliselt tekib ka Maximum boost pressure exceeded veakood.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 26.07.09 06:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Karel
Kas oled täiesti kindel, et probleem ei ole hoopis rõhuga seotud kuidagi. Näiteks on ju võimalik, et wastegate on kinni jäänud ja kui rõhk liiga
suureks läheb, leiab mootorijuhtimine muid võimalusi selle piiramiseks.
Tõenäoliselt tekib ka Maximum boost pressure exceeded veakood. | Rõhku vaevalt piiratakse Stage 3 originaal fööniga ja WG juhtimist ei toimu,kui õieti aru sain.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |