A624
huviline
Registreerunud 24.12.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2,0 TDI 103 kw
|
postitati 17.07.09 23:43
|
|
|
Audi A6 2.8 quattro - 1997 - A624
Kuna peres tekkis vajadus uue nn. teise auto järele mis sõidab kuus ca 400 km, siis jäi umbes pärast kahenädalast www.auto24.ee sobramist silma üks
tumehall 97a. C4 kerega A6, millest oli suhteliselt vähe ja mittemidagiütlevaid pilte ning infoks, et autol on just tehtud hooldus.
Vähe infot ja kuidagi igav kuulutus. Enne seda Audit sai veel vaatamas käidud ka ühte hõbedast C4 kerega 2,6 mootori ja manuaalkastiga A6, kuid selle
auto seisukord ei vastanud minu ettekujutusest sellest autost mis hakkab saama rohkem tähelepanu kui keskmine igapäevasõiduk. Siit logises, sealt
logises, veermik kolises veidi ja üldiselt oli auto keskmiselt hoitud ja seega mitte minu maitse järgi.
Miks üldse C4 kerega ja Audi? C5 kerega A6 on mul olnud juba ca 4 aastat tagasi (1998a, 2,4; tiptronic, esivedu)ja selle ma müüsin maha kuna sai hing
täis peale neid lõputuid ja tihedaid remondiskäimisi. Küll kadusid pidurid, ei läinud talvel käima enam, hakkas nöökima tiptronic. Muide Revalist
võetud väljavõtte kohaselt oli selle auto omanikfirma remontinud ja hooldanud teda 5 aasta jooksul ca 150000 EEK eest koos käibemaksuga ja seetõttu
oleks võinud ju korralik auto olla...
Otsustasin, et aitab ja suundusin kasutama uuemaid Jaapani autosid kuna päris uued Audid olid minu jaoks liiga kallid. Õnnestunult- remontima ei
pidanud kuna autod olid uued. A4 on mul ka olnud 2,5 aastat ametiautoks (2000a, 1,6; manuaal ja täitsa hea varustusega. Selle 2,5 aasta ja 120000 km
jooksul sai seda autot Revalis remonditud ja hooldatud ca 60000 EEK eest koos käibemaksuga kusjuures ei teinudma ühtki avariid ja ei lõhkunud autot
pätid. Puhas remont ja hooldus)Vahepeal oli mul nö. hobiautoks BMW 750i, E38 kerega, ka väga heas korras auto, juhuslik leid autoplatsilt. Aga ära
tüütas ja maha müüsin seda enam ka, et maja ees oli juba 3 minu pere autot (elan korrusmajas).
Nüüd aga kuna naine kodune ja 1 uus ja korralik auto olemas peres siis mõtlesin, et teise auto võiks olla midagi huvitavat ja tahtsin katsetada
talvel Quattrot. Korralik C4 kerega A6 tundus aga sobiv valik olevat selleks proovimiseks- mugav auto, piisavalt suur, piisavalt odav ja piisavalt
hästi enda hinda hoidev. Ja nii lõpuks ma läksin siis seda tumehalli A6 vaatama.
Üllatusin- tõesti korralik auto, väga hea varustusega, õlihästi hoitud, Eestis 2 omanikku, õige läbisõit 280000 km, sellest alates 135000 km Eestis,
korralikult hooldatus ja remonditud ainult Revalis ja Audihoolduses, olemas kõik arved ja ajalugu mõlemas ettevõttes.
Ära ta ostetud sai ja hetkel olen väga rahul temaga- sõita on mõnus.
Auto on siis C4 sedaankerega, 1997 aasta toode, värvus on vulkanenschwarts metallic; 2,8 142 kw mootor, aotomaatkast, Quattro, originaalvaluveljed,
helebee˛ plüüssisu, esimene käetugi, tagumine käetugi, suusaluuk, suusakott, kliimaautomaat, püsikiiruse hoidja, originaal Gamma stereo,
istmesoojendused, bensiiniküttega taimeriga Webasto. Lisavarustuse nimekiri on pikk kui seda hakata peensusteni kirja panema aga ma ei tea mõtet
hakata kirja panema asju nagu näiteks "4- s suunas reguleeritav nahkkattega rool" ja "peeglisoojendused" mis on sellise klassi autol enamjaolt
iseenesestmõistetavad.
Autol on ka mõned vead:
- sigaretisüütajatel pirnid läbi, käigukangi ümbruse valgutuse pirn läbi, välistemperatuuri näidiku valgustus ei tööta ja armatuuri ei tööta ja
käiguvalitse asendit näitava ekraani taustavalgustus
- esimese ja tagumised pdurikettad kerge randiga ja kuna need originaalkettad on, siis esimest korda lasen nad veel üle treida
- kere vajab poleerimist ja vahatamist
- kärukonks osaliselt roostega kaetud- tuleb ära puhastada ja mustaks värvida kenasti
-raadio häälenupp keeramisel ragiseb. Ilmselt potekas vana ja väsind ja kui ei aita õlitamine siis tuleb potekas vahetada. Kindlasti ei loobu
originaalraadiost kuna see sobib sinna imehästi.
Peale nimetatud vigade kõrvaldamise autoga mingeid muid plaane ei ole, mingitlaadi tuuningut ei ole ega tule ning eesmärk on autot säilitada
võimalikult sellisena nagu ta tehasest tuli. Võibolla siiski tuleb pakiruumi väike bassikõlar kuna originaalstereol on väga lahjad madalad sagedused.
Õnneks bassikõlarit hea lihtne paigaldada kuna olemas suusaluuk ja pakiruumis ka webasto aku mida pidevalt laetaksse kust saab võimendi jaoks
korralikku voolu võtta.
Selline Audi siis, ei ole eriti huvitav auto, kuid minu jaoks peitub tema võlu heas seisukorras ja originaaliläheduses.
- A624 -
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 18.07.09 09:47
|
|
|
Ahvatlev jutt. Jääme pilte ootama.
Aga katsu oma juttu rohkem liigendada. Väga keeruline on sellist joru lugeda.
|
|
|
antsu
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.07.09 10:31
|
|
|
Hei. Lahe kooslus. Suur ja mugav ja 142kw on suht mõnusa minekuga ka. Raadio puhul sellest õlitamisest kasu pole. Poteka vahetus ja korras (suht
tüüpviga neil). Kontrolli webasto aku ka üle. Nendega juhtub see tavaliselt, et kipuvad ära väsima. Aga jah, ootaks pilte
Hinna hoidmine on ka super sellisel autol. Sõbral on samasugune sedaan aga manual ja hind kolme aasta jooksul on maks 5-10 000 kukkunud. Sai ostetud
75k eest ja praegu kõiguvad hinnad 65000-70000 vahele vist ca. Olenevalt kui korralik auto on.
Jõudu ja jaksu!
|
|
|
|
A624
huviline
Registreerunud 24.12.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2,0 TDI 103 kw
|
postitati 29.07.09 16:34
|
|
|
Mõned kehvakesed pildid asuvad siin, ei ole olnud mahti korraliku kaameraga toimetada:
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery_thumbs?id=1350386
Autoga ca 1000 km isegi sõidetud juba (uus ja huvitav ikkagi) ja muljed/ tähelepanekud järgmised:
- vedrustus tundub veidi jäigavõitu
- salongimüra on ikka suurem kui uutel audodel, isegi kui võrrelda näiteks uue Mazda6- ga
- vana kooli automaatkast tundub uimane veidi
- KVALITEET. See auto on omal ajal maksnud ikka üle 700000 EEK (autoweek.nl andmetel) ja sellest on aru saada siiani. Salongi koostekvaliteet,
kasutatud materjalid... Autosse on kohe mõnus istuda ja seal on hea olla.
- kütust võtab keskmiselt ca 14l/100 km (70% linnasõitu)
- OLEN RAHUL- tundub, et sain hea auto ning C4 kerega A6 on asisem auto kui C5 kerega A6
|
|
|
Kristoff
huviline
Registreerunud 03.11.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Tq & TSI
|
postitati 29.07.09 18:47
|
|
|
Pildilt paistab parem, kui arvasin
Ega sul elektrilisi istmeid pole?
Mis puudutab salongimüra, siis see on kergelt lahendatav. Mul on parasjagu käsil C4-ja müraisolatsiooni paigaldus. Töö on veel algstaadiumis, aga vahe
on juba tunda.
|
|
|
A624
huviline
Registreerunud 24.12.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2,0 TDI 103 kw
|
postitati 30.07.09 09:11
|
|
|
Istmed on tavalised, st mehaanilised.
Auto on korralik jah, korralikum kui mõne mehe 10a uuem auto
Keegi võiks ainult poleerimise ära teha mõistliku hinna eest, 2,5-3K mis vastavad firmad küsivad poleerimise eest maksta ma põhimõtteliselt ei taha
kuna värvkate ei ole üldse hullus seisus.
|
|
|
Reimers
huviline
Registreerunud 17.05.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.09 16:21
|
|
|
Kui otsid mõne odavama koha kus sul mõni juku teeb 1000eeku eest poleeri siis sul on pmst auto sealkohas pärast Pärast on nii halvasti poleeritud ja päikses igatepidi et... Lihtsalt
asjalikud poleerijad alla 2.5 ennast ei liiguta kui just sõber ei ole. Kui sa ei taha raha raisata poleerimisele siis parem vahata auto korraliku
vahaga üle. Poleerimine on sellepärast kallis et kulub suhteliselt palju töötunde selleks kui asja korralikult teha.
Edu sulle autoga
|
|
|
A624
huviline
Registreerunud 24.12.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2,0 TDI 103 kw
|
postitati 22.08.09 17:33
|
|
|
Tänaseks auto poleeritud ja vahatatud püsivahaga ja seda 1500 EEK eest ning Värvilised OÜ- s. Väga korralik tulemus! Mõistlikud tegijad enam 2500 ei
küsi selle asja eest kuna ei ole lihtsalt enam need ajad mis enne...
Eks oleks 2500 eest ka ära poleerida lasknud kui poleks odavamalt korralikku tegijat leidnud, kuid loogiliselt mõeldes ei saa ju poleerimine maksta
täna sama palju kui 2a. tagasi ning sellest loogikast lähtusingi soodsama hinna otsingul.
|
|
|
A624
huviline
Registreerunud 24.12.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2,0 TDI 103 kw
|
postitati 14.09.09 07:20
|
|
|
14.09.2009 seisuga on auto vastu pidanud hästi, sõidetud ca 6000 km. Uus roolinahk, likvideeritud Ericssoni HF salongist. Keskmine kütusekulu- ma ei
mõista mõnda meest kes räägib, et ta 2,8 võtab 10 sajale Mul keskmine
kulu ca 15 ja üles, 70% linna, 30 % maanteed ja kerge jalaga just ei ole, kuid mõttetult liikluses ei tõmble ka. Pigem selline rahulik ja sujub
kihutaja!
|
|
|
audihunt
huviline
Registreerunud 12.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi quattro
|
postitati 14.09.09 07:44
|
|
|
Noh eks müüte ole igasuguseid . Aga arvestades sinu auto kombot: Quattro + automaatkast , ei ole see 15l/100km mingisugune eriline number , pigem
ikkagi normaalne.
Väikese kere (B) peal on see 10 liitrit sajale tõesti reaalne number aga seda ka manuaalkasti ja rahuliku töristamise saatel .
Muidu tundub väga korralik masin.
|
|
|
A624
huviline
Registreerunud 24.12.05
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C6 2,0 TDI 103 kw
|
postitati 12.10.09 09:05
|
|
|
Tänaseks auto leidnud uue omaniku. Läks Raplamaale audiaustaja valdusesse kes tuunima ei hakka teda õnneks. Süda rahul.
Müügi põhjus- C4 ära proovitud ja võib hakata mõtlema mida järgmisena proovida. Kokkuvõtvalt võib öelda, et heas korras C4 on hea sõita ja mugav, kuid
uuematele autodele jääb alla salongimüra poolest ning vana tüübi kliimaseade on ka võrreldes uuematega lärmakam. Automaatkast on uimane.
Koostekvaliteet ja sisustuses kasutatud materjalide kvaliteet seevastu jälle ületavad minu arvates uuemate autode samu omadusi.
Selline lugu siis...
|
|
|
|