Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi coupe 2,3L 100kw 1989a bensiinipumba kaitse (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1271)
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 15.07.09 13:22 Tsiteeri
Audi coupe 2,3L 100kw 1989a bensiinipumba kaitse



Bensupumba relee peal käis vist jah miski diagnostikakaitse. 2200.- selle eemaldamise eest (kui see miskipärast seal pesas üldse olema peaks) on pisut palju makstud.

Edit: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=49929


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aulerr
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe quattro 2,3l 100kw

postitati 15.07.09 14:01 Tsiteeri
Auto Check kaitse



Mure siis selline, et auto käis paranduses. Tuli tagasi sain üks päev sõita ja järgmise päev hommikul tööle ei läind, tegin igast ime asju. Kaitsmeid midagi ei näppinud ja viisin siis parandusse tagasi. Seal vend jaurab ja jaurab et keegi auto kallal käind ja mingit kaitset näpind jne.
Suure pinnimise peale siis ütles, et Auto check system kaitset keegi näppind, et see keeras kõik auto bensu segud jne asjad tuksi. Nüüd tahab 2200.- saada korda tegemise eest. Mina seda summat ei kavatse küll asja eest maksta mida ma teinud pole.
Oskab keegi midagi selle nõu anda või kuhugi soovitada minna.

Auto siis Audi Coupe 2,3L 10V 100KW 1989a.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aulerr
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe quattro 2,3l 100kw

postitati 15.07.09 16:09 Tsiteeri


Ütles , et kui see kaitse sisse panna ja sõita , siis pidi kõik eelnevad seadistuses kihva keerama. Oskab keegi mingit nõu anda , et kus keegi odavalt kõik uuesti paika seadistaks vms?:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aulerr
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe quattro 2,3l 100kw

postitati 15.07.09 16:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Bensupumba relee peal käis vist jah miski diagnostikakaitse. 2200.- selle eemaldamise eest (kui see miskipärast seal pesas üldse olema peaks) on pisut palju makstud.

Edit: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=49929




Üks asi veel kui see kaitse ära võtta siis on kõik sama moodi korras nagu enne ?
Või peab kõik uuesti seadistama?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 15.07.09 20:07 Tsiteeri


Ilmselt on tegu meil remondis olnud 2,3 liitrise coupega.
Tegin seda autot mõlemad korrad isiklikult.
Selle peale võin mürki võtta, et mina seda kaitset sinna sisse ei jätnud auto süüdet ja segu korrigeerides.
Selle kaitsme relees olek tähendab seda,et auto käib konstantselt 1000-1100 pöördega, süüde on lukus 15 kraadi juures ja külmkäivitus on peaaegu võimatu, ning auto edasiliikumine normaalselt on välistatud kohe kui see kaitse on sisestatud, mitte mingi paari päeva pärast.
Arve ei ole mitte kaitsme eemaldamise eest, vaid sisselaske kollektori tihendite vahetamise ja purunenud pihustipesa ja pihusti tihendite vahetamise eest.
Lisaks see, et teadsin eelnevalt kõikide seadete paikapidavust, ja selle kaitsmeni jõudsin peale õhulekete kõrvaldamist, kui heitgaasi analüsaator näitas täiesti vigaseid numbreid ja külmkäivitus oli ikka olematu.

Seega mina mingeid vabandusi välja pritsima ei hakka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
aulerr
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe quattro 2,3l 100kw

postitati 15.07.09 20:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Ilmselt on tegu meil remondis olnud 2,3 liitrise coupega.
Tegin seda autot mõlemad korrad isiklikult.
Selle peale võin mürki võtta, et mina seda kaitset sinna sisse ei jätnud auto süüdet ja segu korrigeerides.
Selle kaitsme relees olek tähendab seda,et auto käib konstantselt 1000-1100 pöördega, süüde on lukus 15 kraadi juures ja külmkäivitus on peaaegu võimatu, ning auto edasiliikumine normaalselt on välistatud kohe kui see kaitse on sisestatud, mitte mingi paari päeva pärast.
Arve ei ole mitte kaitsme eemaldamise eest, vaid sisselaske kollektori tihendite vahetamise ja purunenud pihustipesa ja pihusti tihendite vahetamise eest.
Lisaks see, et teadsin eelnevalt kõikide seadete paikapidavust, ja selle kaitsmeni jõudsin peale õhulekete kõrvaldamist, kui heitgaasi analüsaator näitas täiesti vigaseid numbreid ja külmkäivitus oli ikka olematu.

Seega mina mingeid vabandusi välja pritsima ei hakka.


Keegi polegi öeld , et sa mingeid vabandusi pilduma peaks.
Mulle öeldi , et mina olevat auto kuhugi viind kus see sinna pandi vms mida ma teind pole jne.
Minule pole keegi midagi rääkind tihendite vahetamisest , vaid räägiti pistiku vahetmaisest ja sellega ka see lõppes ja räägiti mulle edasi et mina olevat auto kuhugi viinud ja keegi olevat seda näppind.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aulerr
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.09
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi coupe quattro 2,3l 100kw

postitati 16.07.09 16:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Ilmselt on tegu meil remondis olnud 2,3 liitrise coupega.
Tegin seda autot mõlemad korrad isiklikult.
Selle peale võin mürki võtta, et mina seda kaitset sinna sisse ei jätnud auto süüdet ja segu korrigeerides.
Selle kaitsme relees olek tähendab seda,et auto käib konstantselt 1000-1100 pöördega, süüde on lukus 15 kraadi juures ja külmkäivitus on peaaegu võimatu, ning auto edasiliikumine normaalselt on välistatud kohe kui see kaitse on sisestatud, mitte mingi paari päeva pärast.
Arve ei ole mitte kaitsme eemaldamise eest, vaid sisselaske kollektori tihendite vahetamise ja purunenud pihustipesa ja pihusti tihendite vahetamise eest.
Lisaks see, et teadsin eelnevalt kõikide seadete paikapidavust, ja selle kaitsmeni jõudsin peale õhulekete kõrvaldamist, kui heitgaasi analüsaator näitas täiesti vigaseid numbreid ja külmkäivitus oli ikka olematu.

Seega mina mingeid vabandusi välja pritsima ei hakka.


Meie võime kindlalt väita , et ei ole mingeid kaitsmeid puutunud.
See , et sa pidid mitu tundi viga otsima ja selle eest tahad meil 3 tonnist arvet kirjutada ,kaitsme pärast mida meie ei tea kus see asub ja mille jaoks ta ültse on.
Auto tuli remondist õhtul välja ja järgmine õhtu katki-miks ei tulnud need vead kõik esimese remondi korraga välja.Või käis teisel korral katse eksitus meetod , aga viga oli hoopis kaitsmes , mis jäeti sinna , kus ta ei pidanud olema!!!!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.3% - SQL: 72.7%]