Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: rattalaager (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3603)
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 09.02.03 11:34 Tsiteeri
rattalaager



eile sõitsin linnas ja tundsin et äkki hakkas tagantpoolt mingi ilge kolin. täna kui juba ratas viru väljakul blokki jooksis siis oli selge et laager kuulid kokku viskas.
ka keegi oskab öelda, kuidas see laagrite vahetus käib. tean seal peaks olema koonusrull laagrid aga kas neid on võimalik ka omal jõul vahetada?
oskab keegi soovitada odavat ja head kohta kus uut laagrit osta???autoks sigar, 90.a


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ull
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer

postitati 09.02.03 12:56 Tsiteeri


Olen ise endal rattalaagreid nii ees kui taga vahetanud. Laagri pealt küll ära hinnas kokku hoia!!!
Laagri vahetamine miskine ülemõistuse töö ei ole IMO! Ise tegin ka seda esimest korda suvel, a sellex vaja ikka miskit hüdropressi või mingit muu pressi taolist asja. Sest laager tuleb seest välja pressida ning pärast uus asemele! Sissepressimisel pead eriti hoolikalt jälgima et asi viltu ei vajux!!!

Laagri hind oli mul 600!

A ex Q oskab sulle kindlasti paremat infi anda selles osas kui mina!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 09.02.03 14:18 Tsiteeri


Ma ei tea mis süsteem sul seal taga on küll... aga minu omal on taga trummelpidurid ja laagri vahetus väga lihtne töö... pole vaja miskit pressi ega midagi, kõik vanad jupid saab seest kätte kasutades torni ja haamrit. Minu omale maksab laager 360.- alles paar kuud tagasi vahetasin :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ratboy
huviline

Avatar


Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI 100 2,6 avant Audi A4 1,8 avant

postitati 09.02.03 20:17 Tsiteeri


trumli saab kõige paremini ära kasutades tõmmitsat mis maksab veic yle 100 raha.
Muidu suht lihtne vahetada,kinnitus mutrit ära aint liiga tugevalt kinni tõmba!!!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 10.02.03 08:33 Tsiteeri


mul taga kettad.
mustamäel oli yks laagrikomplekt (kaks laagrit+simmer+mutter-splint) hinnaga 150 eeki. kas see on siis nagu liiga odav? ma ei ole kindel aga minumeelest oli karbi peal et ta mingi optima, või optimal vms. firma oma oli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
fox
huviline

Avatar


Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW

postitati 10.02.03 08:44 Tsiteeri


Odavad laagrid jäävadki sinna 150-200 kr lähedale. Kvaliteedilt on asjad väga erinevad (mõnes pakendis võib olla tuntud tootja laager). SKF'i saad mingi 300.- eek.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.03 16:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Ratboy
trumli saab kõige paremini ära kasutades tõmmitsat mis maksab veic yle 100 raha.
Muidu suht lihtne vahetada,kinnitus mutrit ära aint liiga tugevalt kinni tõmba!!!

Trumlit ärge te nüüd küll tõmmitsaga tirima hakake!!!... sest tavaliselt on klotsid trumli sisse soone kulutanud ja automaat pinguti on klotsid sinna serva taha lükanud. Ja kui sa nüüd miski tõmmitsaga seal tirima kukud siis :( Kõige lihtsam on laager lahti keerata ja siis velje mutri august kruvikaga automaat pinguti lükkad lihtsalt ülesse ära ja tõmbad trumli maha.
Kuigi jah see nüüd martinjevi ei aita, tal taga ju ketas...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 11.02.03 17:40 Tsiteeri


nii saingi laagrid vahetatud. polnudki tõesti midagi rasket. vana laager oli täiesti sodi seest.
aga nyyd veel yks kysimus tekkis: kui tugevasti seda pingutus mutrit pingutada? kas peab mingi väikese lõtku kah jätma või keeran päris kinni? ylearu pingutada ei tohi, seda ma tean


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
teints
huviline



Registreerunud 12.11.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A80 Avant 2,3

postitati 11.02.03 19:18 Tsiteeri


lõtk peab ikka jääma, kui ma ei eksi siis mingi pool veerandpöördest st. keerad mutri kinni ja siis pool veerandpööret lahti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.03 06:44 Tsiteeri


See variant on jama tegelt, mul nii pani korra üks kinni ja miski aja pärast jooksis laager sodiks :( Omal olen pannud nii et, mutikas kuskile maale kinni, siis ratas otsa ja hakkad ratta pealt loksutama, kui veel suur lõtk keerad juurde ja selline väike lõtk võib tõesti jääda, kuigu uue laagriga on nii, et miski aja pärast tuleks üle katsuda, sest asi ju alguses hakkab sisse töötama ja arvatavasti tuleb miski aja pärast tiba peale keerata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 47.4% - SQL: 52.6%]