Muideks, mina olen nüüd olude sunnil (jalgpallimängu käigus jalavigastusest tulenevalt vasaku jala disfunktsionaalseks muutumise tulemusena) juba kuu
aega abikaasa automaatkastiga A3-ga ringi kärutanud ja pean ütlema, et eelarvamused, mis mind alguses valdasid, on kadunud.
Väga mõnus pisike, aga täiesti normaalse astumisega putukas. Kuigi antud juhul tegemist 1.8 vabalthingavaga, ei ole jalgujäämisega küll probleeme
olnud. Mugavusvarustust on piisavalt (ainuke, millest puudust tunnen, on püsikiiruse hoidja), vedrustus on üllatavalt jäik, roolitunnetus konkreetne
ja täpne, teel ja kurvides käitumisele ei saa küll mitte midagi ette heita - täielik Audi. Istmetel on külgtuge oluliselt rohkem kui ntks. A6
"default" istmel. Ja mis kõige olulisem, linnas on ikka jube mõnus sellise naaskliga liigelda, mahud igale poole parkima, manööverdamine jne... Mis
platvormi puutub, siis jah, tegemist Golf 4-ga samale platvormile ehitatud asjaga, nii et veermiku remont on kah inimsõbraliku hinnaga.
Mis sellesse esimesel lingil oleva Atlante masinasse puutub, siis seda sai autot valides ka vaatamas käidud - see on mingi "tjuunija" käsutuses
olnud vist. Mingid naljakad pedemajakad pamperitesse paigaldatud - see pani aktsendi paika selle masina juures. Teise aparaadi kohta ei oska midagi
muud kosta, kui et seda on kere poole pealt natuke järele aidatud (mingi sp. ring ja facelift esi- ja tagatuled installeeritud). Näeb visuaalselt
natuke parem välja.
Ise olen viimastel päevadel sellise asja üle mõtteid mõlgutama hakanud S3 Raadil
Üllatav on asja juures see, et A3 hinnad on niipalju kukkunud, veel poolteist kuud tagasi tuli '00 4-ukselise eest (ok, see oli ka väga korralik ja
ajalooga isend) oluliselt rohkem välja käia.
|
|