Lehekülgi: 1 2 |
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 29.06.09 19:59
|
|
|
Hakkab kakkuma! 2,2T S2 ABY
Selline mure on tekkind, et uhel paeval kaivitades laks hoobilt (nagu alati)kaima ja kohe hakkas lonkama ja putertama vaevalt kais ja segu kella tuled
kah koik kustunud.Natuke gaasi hoides kais ja paari minuti parast kais tuhikaigul ilusti ja kell naitas kah oranzide tulede loppu vilksas ka roheline
nagu alati.Soitma minnes rahulikult gaasi hoides nagu kergelt kakkus ja kui boost tekkis ~1bar siis nagu noaga loigatud minek laind ja kellal tuled
kustund!Ja tyhikaigul kaies kell tootab ja natuke juba gaasi andes kustuvad koik tuled!Nagu katte ei saaks kutust?Juba ennem kah boostides hingest
kinni jaand lased gaasi jargi ja annad uuesti pahe siis liigub ilusti kuni 1,6bar ja koik ok!Monikord kogu aeg ok! Sai veetud ka lisa mass mootori ja
lamda vahele ei muutund midagi!Ei tea kas lamda jamab voi jama kuskil mujal!Kuttefiltris akki?
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 30.06.09 19:37
|
|
|
Sai kuttefilter kah ara vahetatud midagi ei muutund!
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 30.06.09 19:48
|
|
|
Süütesüsteem mõjutab ka palju. Kui kohapeal lonkab või suvaliselt sõidu ajal, siis on tavaliselt veaks kommutaator, boosti ajal võib jamada ka pool.
Üks mittetöötav pütt keerab segu juba väga valeks.
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 30.06.09 20:02
|
|
|
Tyhikaigul nurrub ilust, kui peale kaivitamist natuke olen gaasi hoidnud!Votsin uhe kuunla maha see kah nagu liiga puhas ei saa nagu kutet piisavalt
peale!
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 30.06.09 20:44
|
|
|
Küünlad,piibud,poolid.Proovi korras moto pealt poole, piipe
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 30.06.09 21:05
|
|
|
Kõige pealt veakoode ajust uurima. Ilmselt ikka süütesüsteem - boolid, piibud, küünlad, kommukad.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 01.07.09 14:29
|
|
|
Oskab keegi oelda kuidas saab S2 AbY, lugeda veakoode!Mis trikke ma selleks pean tegema?
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 01.07.09 15:02
|
|
|
Ja on selliseid juhuseid olnud, et rahulikult soites voi peale andes linnas vottes kaigu valja enne ristmiku naiteks, sureb valja, kaivitades laheb
uuesti kaima ja mingi aeg pole nagu tyhikaiku ja siis vihastades paarkorda pealetallatud on nagu jalle koik ok olnud, aga mitte ka alati!Kas kuttepump
ei voi jamada, sest kulmast parast kaivitades ju kutte tarbimine nii palju suurem et selleparast ei tahagi hasti kaia ja kui nats kainud soojemaks
laheb normi tooreziim.Ja tyhikaigul ilmselt nii palju tootlikust pumbal on et kell naitab norm segu ja kui juba gaasi andes tarbimine niipalju
suureneb, kustub ka kell ja pump ei tooda enam nii palju survet ning jamad algavad!Pean manomeetri ehitama vahele siis saan jalgida survet, siis pilt
selge, kas on pumba viga voi mitte!Kuigi see kunagi hiljuti vahetatud, eelmise omaniku poolt Revalis!
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 01.07.09 17:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hunt-lambanahas
Ja on selliseid juhuseid olnud, et rahulikult soites voi peale andes linnas vottes kaigu valja enne ristmiku naiteks, sureb valja, kaivitades laheb
uuesti kaima ja mingi aeg pole nagu tyhikaiku ja siis vihastades paarkorda pealetallatud on nagu jalle koik ok olnud, aga mitte ka alati!Kas kuttepump
ei voi jamada, sest kulmast parast kaivitades ju kutte tarbimine nii palju suurem et selleparast ei tahagi hasti kaia ja kui nats kainud soojemaks
laheb normi tooreziim.Ja tyhikaigul ilmselt nii palju tootlikust pumbal on et kell naitab norm segu ja kui juba gaasi andes tarbimine niipalju
suureneb, kustub ka kell ja pump ei tooda enam nii palju survet ning jamad algavad!Pean manomeetri ehitama vahele siis saan jalgida survet, siis pilt
selge, kas on pumba viga voi mitte!Kuigi see kunagi hiljuti vahetatud, eelmise omaniku poolt Revalis! | No mida sa leiutad Juhe järgi ja saad asjale jälile Ei ole mõtet vaevata oma pead võibolla olematute asjade üle Sellist välja suremist võib põhjustada ka vaakumi leke.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 01.07.09 19:14
|
|
|
Kas laadimis vool on korras? Koormuse all voltmeeter ei kuku ?
|
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 01.07.09 19:17
|
|
|
Oskad oelda kust leian pistiku(kaitsme karbis kui ma ei eksi sest jalgade juures pole,minuarust?) Saaks juhendi kuidas veakoode lugeda,et ei pea
diagnostikasse minema,kuskil oli link selle kohta aga ei leia enam ja mida sa pead tapsemalt silmas vaakumi lekka all?
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 01.07.09 19:19
|
|
|
ei, ilusti on kell ~14volti ja uus aku kah peal!Aku sai vahetatud nadal tagasi enne seda trikitas nagu rohkem ei kaind nii uhtlaselt (voi tundus)jne
sest aku oli pees ei tahtnud enam laadides kah voolu sisse votta!
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 01.07.09 20:16
|
|
|
Minu aparaadil oli kunagi umbes taoline juhus,et segukell kustus pähe andes
Peale MAF-i puhastamist,see anomaalia kadus
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 06.07.09 15:23
|
|
|
Sai koik voolikud ja uhendused ka ule vaadatud koik ok,peale selle, et turbo kulm koda oli lahti ja loksus(natuke) sai see kah kinni keeratud aga ei
muutund midagi!Nuud ilma gaasi hoidmata ikka kulmast parast ei kai ja poorete ajal segu kell pime kohati nagu tootab vahepeal!
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 06.07.09 15:47
|
|
|
Tundub, et mul olid kuskil aasta tagasi sarnased probleemid, ainult et seda ei tea siiani keegi päris täpselt, mis probleeme põhjustas. Segukella ja
rõhukella autos polnud. Arvutiga vaatasime, et lambda muutub hästi aeglaselt, see on tegelikult siiani nii. Pakuti erinevaid variante nagu näiteks
süütepoole, õhulugejat, küünlaid, õhuleket ja bensiinifiltrit. Ma ei mäleta täpselt, millises järjekorras värke tegime. Õnnestus laenata
koonusõhufiltrit ja õhulugejat. Vahetasin ka küünlad ja bensiinifiltri ära. Nii nagu probleemid tekkisid, kadusid ka ära ja siiani osatakse erinevaid
põhjuseid ainult kahtlustada. Sõidan siiani selle õhulugejaga, mille juba oleksin ära visanud kui teise auto oma proovisin. Kaheldav on natuke, et
sellest kasu oli, lihtsalt tuli meelde, et puhastasin oma õhulugejat, millega siiani sõidan, brake cleaneriga.
Kuskil siin on ka vastav teema olemas mu auto kohta. Kui üles leian, panen siia ka.
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 06.07.09 16:07
|
|
|
Ok pane jah akki saan motte tera!Votsin kuunlad kah maha kuidagi imelikud on nad koik,need ongi ammu vahetamatta, tellin uued ara revalist eks siis
nais!
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 06.07.09 16:11
|
|
|
Otsisin ja tuleb välja, et ei teinudki tookord uut teemat, vaid rääkisime hoopis klubiliikmete autode all. Kui Sa just lähemal ajal klubiliikmeks ei
hakka, kirjutan siia ka, mida oma autoga sarnase probleemiga tegin. Seda kui palju millesktki kasu oli ja mis täpselt probleeme põhjustas, ma ei
tea.
Lisan tegevused suvalises järjekorras:
Otsisime rõhulekkeid ja likvideerisime potentsiaalsed rõhulekkekohad.
Vahetasime küünlad.
Vahetasime bensiinifiltri.
Puhastasin õhulugejat ja kontakte brake cleaneriga.
Puhastasime ka solenoidklappi N75.
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 06.07.09 16:20
|
|
|
kutte filter mul uus ja torustik ja hiljuti kah uus pump pandud!Selline kusimus kus asub see klapp N75?Ja kuidas kontrollida teda!
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 06.07.09 16:54
|
|
|
Solenoidklapp N75 asub parempoolse esitule juures. See on väike kandiline jublakas, kuhu läheb kolm voolikut. Kontrollida saab seda kui vool järele
panna, seda me ei teinud. Lihtsalt lasksime brake cleanerit avadest sisse.
Tuli meelde, et puhastasin tookord ka väntvõlli asendi anduri ja väntvõlli pöörlemise kiiruse anduri ära, sest arvutiga vaadates oli pööreteanduri
viga. Silmaga vaadates ja käega katsudes olid andurid muidu puhtad.
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 06.07.09 18:31
|
|
|
Ja jah ma ise kah mõtlesin seda sama klappi!Aga asi selles et ei tea kas mul see rolli mängib kuna mul,seal ühest otsast teise otsa voolik pandud nagu
ringlus ja 3s ots niisama tühja ja juhe taga!
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 06.07.09 21:01
|
|
|
Kui mootor sureb välja, siis ma pakuks veaks õhulugejat. Õhulugejapistik tagant ära- mis siis teeb? Lambda?
See süütesüsteem peaks ikka väga vigane olema, et sellepärast auto välja sureks.
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
postitati 07.07.09 10:15
|
|
|
Seda kui käiguvahetusel mootor seisma jääb, võib põhjustada minu kogemuste järgi ka by-pass. Seda, et by-pass välja vahetada tuleks, oli mul kuulda
juba kuskil aasta varem. Tegi sellist ralliautodele omast häält käiguvahetusel vaikselt. Mulle veel nii meeldis. Hiljem kui käiguvahetustel
tühikäigupöörded korraks 500 rpm juures hakkasid käima ja ükskord kui mootor klubilise Eintsi käes päris seisma jäi, taipasin et päris normaalne see
vist pole ja jublakas tuleks ära vahetada.
Muidugi tookord kui mu auto nii käitus nagu Sul, oli by-pass juba ammu vahetatud ja põhjus oli muus. Kas ta jääb Sul ainult käiguvahetustel vahel
seisma või niisama tühikäigul ka. Ma arvan, et kui niikuinii plaanid küünlad ära vahetada, vaheta. Lisaks ei maksa ka õhulugeja ning kontaktide
puhastamine eriti midagi. Proovida ju võib. Kui vähegi võimalik, veendu et kuskil poleks õhulekkeid. Ei teeks paha kui asendaksid peenikesed
õhuvoolikud.
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 07.07.09 15:10
|
|
|
By-bass klappi kontrollisin korras!Ja voolikud koik ule vaadatud ei leidnud lekkeid,koik klambrid kah suht uued ja korralikud!Ma ostan tana mingit
spets kontakdide ja selliste elektriuhenduste puhastus ainet siis vaatan koik pistikud ule!Auto seisis mul kah ~4kuud ja peale seda on need probleemid
vaikselt tekkinud ja suurenenud kuigi algul ja enne seisma jatmist tootas ilust!
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 07.07.09 15:13
|
|
|
Ja kaimise ajal ohulugeja pistik ara vottes valja ei sure aga hakkab veel halvemini kaima!Vahe on ikka vahel kaimisel, kas pistikuga voi
ilma!Ohulugeja suht uus kah!
|
|
|
hunt-lambanahas
huviline
Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw e61, bmw e46
|
postitati 14.07.09 19:36
|
|
|
Sai uued kuunlad peale pandud (Bosch) ja hoorata juures andurid ara puhastatud ning koik pistikud jne ule vaadatud jne. Ning nuud kaib ilusti vahemalt
kohapeal proovides!Suured tanud koigile!
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |