Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Hakkab kakkuma! 2,2T S2 ABY (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 5042)
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 29.06.09 20:59 Tsiteeri
Hakkab kakkuma! 2,2T S2 ABY



Selline mure on tekkind, et uhel paeval kaivitades laks hoobilt (nagu alati)kaima ja kohe hakkas lonkama ja putertama vaevalt kais ja segu kella tuled kah koik kustunud.Natuke gaasi hoides kais ja paari minuti parast kais tuhikaigul ilusti ja kell naitas kah oranzide tulede loppu vilksas ka roheline nagu alati.Soitma minnes rahulikult gaasi hoides nagu kergelt kakkus ja kui boost tekkis ~1bar siis nagu noaga loigatud minek laind ja kellal tuled kustund!Ja tyhikaigul kaies kell tootab ja natuke juba gaasi andes kustuvad koik tuled!Nagu katte ei saaks kutust?Juba ennem kah boostides hingest kinni jaand lased gaasi jargi ja annad uuesti pahe siis liigub ilusti kuni 1,6bar ja koik ok!Monikord kogu aeg ok! Sai veetud ka lisa mass mootori ja lamda vahele ei muutund midagi!Ei tea kas lamda jamab voi jama kuskil mujal!Kuttefiltris akki?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 30.06.09 20:37 Tsiteeri


Sai kuttefilter kah ara vahetatud midagi ei muutund!:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 30.06.09 20:48 Tsiteeri


Süütesüsteem mõjutab ka palju. Kui kohapeal lonkab või suvaliselt sõidu ajal, siis on tavaliselt veaks kommutaator, boosti ajal võib jamada ka pool. Üks mittetöötav pütt keerab segu juba väga valeks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 30.06.09 21:02 Tsiteeri


Tyhikaigul nurrub ilust, kui peale kaivitamist natuke olen gaasi hoidnud!Votsin uhe kuunla maha see kah nagu liiga puhas ei saa nagu kutet piisavalt peale!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 30.06.09 21:44 Tsiteeri


Küünlad,piibud,poolid.Proovi korras moto pealt poole, piipe;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 30.06.09 22:05 Tsiteeri


Kõige pealt veakoode ajust uurima. Ilmselt ikka süütesüsteem - boolid, piibud, küünlad, kommukad.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 01.07.09 15:29 Tsiteeri


Oskab keegi oelda kuidas saab S2 AbY, lugeda veakoode!Mis trikke ma selleks pean tegema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 01.07.09 16:02 Tsiteeri


Ja on selliseid juhuseid olnud, et rahulikult soites voi peale andes linnas vottes kaigu valja enne ristmiku naiteks, sureb valja, kaivitades laheb uuesti kaima ja mingi aeg pole nagu tyhikaiku ja siis vihastades paarkorda pealetallatud on nagu jalle koik ok olnud, aga mitte ka alati!Kas kuttepump ei voi jamada, sest kulmast parast kaivitades ju kutte tarbimine nii palju suurem et selleparast ei tahagi hasti kaia ja kui nats kainud soojemaks laheb normi tooreziim.Ja tyhikaigul ilmselt nii palju tootlikust pumbal on et kell naitab norm segu ja kui juba gaasi andes tarbimine niipalju suureneb, kustub ka kell ja pump ei tooda enam nii palju survet ning jamad algavad!Pean manomeetri ehitama vahele siis saan jalgida survet, siis pilt selge, kas on pumba viga voi mitte!Kuigi see kunagi hiljuti vahetatud, eelmise omaniku poolt Revalis!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 01.07.09 18:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: hunt-lambanahas
Ja on selliseid juhuseid olnud, et rahulikult soites voi peale andes linnas vottes kaigu valja enne ristmiku naiteks, sureb valja, kaivitades laheb uuesti kaima ja mingi aeg pole nagu tyhikaiku ja siis vihastades paarkorda pealetallatud on nagu jalle koik ok olnud, aga mitte ka alati!Kas kuttepump ei voi jamada, sest kulmast parast kaivitades ju kutte tarbimine nii palju suurem et selleparast ei tahagi hasti kaia ja kui nats kainud soojemaks laheb normi tooreziim.Ja tyhikaigul ilmselt nii palju tootlikust pumbal on et kell naitab norm segu ja kui juba gaasi andes tarbimine niipalju suureneb, kustub ka kell ja pump ei tooda enam nii palju survet ning jamad algavad!Pean manomeetri ehitama vahele siis saan jalgida survet, siis pilt selge, kas on pumba viga voi mitte!Kuigi see kunagi hiljuti vahetatud, eelmise omaniku poolt Revalis!
No mida sa leiutad:D Juhe järgi ja saad asjale jälile:D Ei ole mõtet vaevata oma pead võibolla olematute asjade üle:D Sellist välja suremist võib põhjustada ka vaakumi leke.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 01.07.09 20:14 Tsiteeri


Kas laadimis vool on korras? Koormuse all voltmeeter ei kuku ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 01.07.09 20:17 Tsiteeri


Oskad oelda kust leian pistiku(kaitsme karbis kui ma ei eksi sest jalgade juures pole,minuarust?) Saaks juhendi kuidas veakoode lugeda,et ei pea diagnostikasse minema,kuskil oli link selle kohta aga ei leia enam ja mida sa pead tapsemalt silmas vaakumi lekka all?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 01.07.09 20:19 Tsiteeri


ei, ilusti on kell ~14volti ja uus aku kah peal!Aku sai vahetatud nadal tagasi enne seda trikitas nagu rohkem ei kaind nii uhtlaselt (voi tundus)jne sest aku oli pees ei tahtnud enam laadides kah voolu sisse votta!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 01.07.09 21:16 Tsiteeri


Minu aparaadil oli kunagi umbes taoline juhus,et segukell kustus pähe andes;) Peale MAF-i puhastamist,see anomaalia kadus:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 06.07.09 16:23 Tsiteeri


Sai koik voolikud ja uhendused ka ule vaadatud koik ok,peale selle, et turbo kulm koda oli lahti ja loksus(natuke) sai see kah kinni keeratud aga ei muutund midagi!Nuud ilma gaasi hoidmata ikka kulmast parast ei kai ja poorete ajal segu kell pime kohati nagu tootab vahepeal!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 06.07.09 16:47 Tsiteeri


Tundub, et mul olid kuskil aasta tagasi sarnased probleemid, ainult et seda ei tea siiani keegi päris täpselt, mis probleeme põhjustas. Segukella ja rõhukella autos polnud. Arvutiga vaatasime, et lambda muutub hästi aeglaselt, see on tegelikult siiani nii. Pakuti erinevaid variante nagu näiteks süütepoole, õhulugejat, küünlaid, õhuleket ja bensiinifiltrit. Ma ei mäleta täpselt, millises järjekorras värke tegime. Õnnestus laenata koonusõhufiltrit ja õhulugejat. Vahetasin ka küünlad ja bensiinifiltri ära. Nii nagu probleemid tekkisid, kadusid ka ära ja siiani osatakse erinevaid põhjuseid ainult kahtlustada. Sõidan siiani selle õhulugejaga, mille juba oleksin ära visanud kui teise auto oma proovisin. Kaheldav on natuke, et sellest kasu oli, lihtsalt tuli meelde, et puhastasin oma õhulugejat, millega siiani sõidan, brake cleaneriga.
Kuskil siin on ka vastav teema olemas mu auto kohta. Kui üles leian, panen siia ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 06.07.09 17:07 Tsiteeri


Ok pane jah akki saan motte tera!Votsin kuunlad kah maha kuidagi imelikud on nad koik,need ongi ammu vahetamatta, tellin uued ara revalist eks siis nais!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 06.07.09 17:11 Tsiteeri


Otsisin ja tuleb välja, et ei teinudki tookord uut teemat, vaid rääkisime hoopis klubiliikmete autode all. Kui Sa just lähemal ajal klubiliikmeks ei hakka, kirjutan siia ka, mida oma autoga sarnase probleemiga tegin. Seda kui palju millesktki kasu oli ja mis täpselt probleeme põhjustas, ma ei tea.
Lisan tegevused suvalises järjekorras:
Otsisime rõhulekkeid ja likvideerisime potentsiaalsed rõhulekkekohad.
Vahetasime küünlad.
Vahetasime bensiinifiltri.
Puhastasin õhulugejat ja kontakte brake cleaneriga.
Puhastasime ka solenoidklappi N75.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 06.07.09 17:20 Tsiteeri


kutte filter mul uus ja torustik ja hiljuti kah uus pump pandud!Selline kusimus kus asub see klapp N75?Ja kuidas kontrollida teda!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 06.07.09 17:54 Tsiteeri


Solenoidklapp N75 asub parempoolse esitule juures. See on väike kandiline jublakas, kuhu läheb kolm voolikut. Kontrollida saab seda kui vool järele panna, seda me ei teinud. Lihtsalt lasksime brake cleanerit avadest sisse.
Tuli meelde, et puhastasin tookord ka väntvõlli asendi anduri ja väntvõlli pöörlemise kiiruse anduri ära, sest arvutiga vaadates oli pööreteanduri viga. Silmaga vaadates ja käega katsudes olid andurid muidu puhtad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 06.07.09 19:31 Tsiteeri


Ja jah ma ise kah mõtlesin seda sama klappi!Aga asi selles et ei tea kas mul see rolli mängib kuna mul,seal ühest otsast teise otsa voolik pandud nagu ringlus ja 3s ots niisama tühja ja juhe taga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 06.07.09 22:01 Tsiteeri


Kui mootor sureb välja, siis ma pakuks veaks õhulugejat. Õhulugejapistik tagant ära- mis siis teeb? Lambda?

See süütesüsteem peaks ikka väga vigane olema, et sellepärast auto välja sureks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Karel
huviline

Avatar


Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S2

postitati 07.07.09 11:15 Tsiteeri


Seda kui käiguvahetusel mootor seisma jääb, võib põhjustada minu kogemuste järgi ka by-pass. Seda, et by-pass välja vahetada tuleks, oli mul kuulda juba kuskil aasta varem. Tegi sellist ralliautodele omast häält käiguvahetusel vaikselt. Mulle veel nii meeldis. Hiljem kui käiguvahetustel tühikäigupöörded korraks 500 rpm juures hakkasid käima ja ükskord kui mootor klubilise Eintsi käes päris seisma jäi, taipasin et päris normaalne see vist pole ja jublakas tuleks ära vahetada.
Muidugi tookord kui mu auto nii käitus nagu Sul, oli by-pass juba ammu vahetatud ja põhjus oli muus. Kas ta jääb Sul ainult käiguvahetustel vahel seisma või niisama tühikäigul ka. Ma arvan, et kui niikuinii plaanid küünlad ära vahetada, vaheta. Lisaks ei maksa ka õhulugeja ning kontaktide puhastamine eriti midagi. Proovida ju võib. Kui vähegi võimalik, veendu et kuskil poleks õhulekkeid. Ei teeks paha kui asendaksid peenikesed õhuvoolikud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 07.07.09 16:10 Tsiteeri


By-bass klappi kontrollisin korras!Ja voolikud koik ule vaadatud ei leidnud lekkeid,koik klambrid kah suht uued ja korralikud!Ma ostan tana mingit spets kontakdide ja selliste elektriuhenduste puhastus ainet siis vaatan koik pistikud ule!Auto seisis mul kah ~4kuud ja peale seda on need probleemid vaikselt tekkinud ja suurenenud kuigi algul ja enne seisma jatmist tootas ilust!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 07.07.09 16:13 Tsiteeri


Ja kaimise ajal ohulugeja pistik ara vottes valja ei sure aga hakkab veel halvemini kaima!Vahe on ikka vahel kaimisel, kas pistikuga voi ilma!Ohulugeja suht uus kah!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hunt-lambanahas
huviline

Avatar


Registreerunud 07.02.09
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw e61, bmw e46

postitati 14.07.09 20:36 Tsiteeri


Sai uued kuunlad peale pandud (Bosch) ja hoorata juures andurid ara puhastatud ning koik pistikud jne ule vaadatud jne. Ning nuud kaib ilusti vahemalt kohapeal proovides!Suured tanud koigile!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.9% - SQL: 65.1%]