Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Kus täita kõige vanemat versiooni kliimat? (Vastuseid: 29 | Vaatamisi: 6635)
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 29.06.09 06:20 Tsiteeri
Kus täita kõige vanemat versiooni kliimat?



Tere

Mure järgmine. Autoks audi 100 c4 2,5 tdi. Tahaks kliimat täita aga juba 2 kohta on ära öelnud. Tartus ei osatud ühes kohas täitmisventiile üles otsida ja siis kui leiti siis öeldi , et need on liiga vanad otsigud. Gaas pidi ka vist R 12 olema vms. Ventiil asub nende jutu järgi pumba küljes. Teine koht ei võtnud päras selle teada saamist enam jutulegi. Kus saaks täita sellist kliimat Tallinnas???

Kusagil Tondil pidi ka olema üks koht. Kas keegi teab aadressi või kontakte?
Kus olete enda "vanad" kliimad täitnud?

Tänud vastajatele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 29.06.09 06:38 Tsiteeri


otsing?

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=66899&page=1&highlight=kliima%20täitmine#pid368799


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 29.06.09 08:42 Tsiteeri


Tartus DIA-s olen oma 93a 100 täitnud ja olid ka vanamoodne värk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
zayetz
huviline

Avatar


Registreerunud 19.03.06
Asukoht: Üle Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.09 08:56 Tsiteeri


Pärnus selleks puhuks Autoekspert.
Hinda ma peast ei mäleta aga kulub aega ~45min vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 29.06.09 10:36 Tsiteeri


Ennastki huvitab "vana R12 kliima" täitmine.
Aga seda siis, kas Hiiumaal, Saaremaal või Haapsalus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 29.06.09 12:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: zayetz
Pärnus selleks puhuks Autoekspert.
Hinda ma peast ei mäleta aga kulub aega ~45min vms.


Autoekspert ütles seal ära, et nemad ei täida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 29.06.09 13:14 Tsiteeri


Tere -

kas otsingu nupu kasutamine on maru raske liigutus?

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=7700&page=1&highlight=%20

head,
T.


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 29.06.09 13:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuusk623
Tsitaat:
Algselt postitas: zayetz
Pärnus selleks puhuks Autoekspert.
Hinda ma peast ei mäleta aga kulub aega ~45min vms.


Autoekspert ütles seal ära, et nemad ei täida.


Autoekspert on ültse oma töökoja tegemiste poolest suht mõtetu koht, eelmisel audil olid samad otsad ja remondimees ei täitnud kliimat sellepärast ära, et ei saanud korki maha:P. Võid minna "autoasja", kui seal ka ei täideta siis otsi üles inimesed kes traktoritel kliimat täidavad, sai kunagi sellise inimesega sellest räägitud ja nendel pidid vastavad otsad täitmiseks olemas olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 29.06.09 15:46 Tsiteeri


praeguseks leidsin siis koha Tallinna Autobussikoondises. Homseks on aeg kinni. Eks siis ole näha. Käisin just kohal ka ja sealne täitja mees ütles, et seda süsteemi ei ole vaja täita otse ventiilist. Ootame tulemused ära ja siis saame näha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 29.06.09 19:39 Tsiteeri


No eelnevad kliimavennad on küll siis lambad, mul sama süsteem peal R12 ja täideti kojameeste alt enne külma radikat, seal ühendus koht täitsa olemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 29.06.09 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
No eelnevad kliimavennad on küll siis lambad, mul sama süsteem peal R12 ja täideti kojameeste alt enne külma radikat, seal ühendus koht täitsa olemas.

96 aasta A6 el on ka täitmise punn kojameeste all. Sealt keerati see andur maha ja tolle all ongi täitmise jurakas. Ma usun, et 100 jal on sama süsteem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mix17
huviline



Registreerunud 15.05.08
Kasutaja on eemal


postitati 29.06.09 21:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
Ennastki huvitab "vana R12 kliima" täitmine.
Aga seda siis, kas Hiiumaal, Saaremaal või Haapsalus.


Sa võid proovida haapsalus minna sinna uuemõisas svedcon või mis see koht oligi ,kui juttule saad siis nendel on kah olemas kliimade täitmiseks vajalikud seadmed. Muidu seal autosid ei tehta vaid volvo traktoreid koppasid ja muud sellist aga tean et neil on seadmed olemas,et teha sellist tööd:P Kui kontakte tahad võtta nende kodulehelt..

Nii moded kas nüüd kõlbas mu info,kui ei siis võite kommentaari koos mu kontoga kustutada..:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 30.06.09 08:05 Tsiteeri


Oli mul kunagi B4 92 aasta oma ja sellel peal järelpaigaldatud kont sellel oli ainult kompressori taga ventiilid ja need nägid täpselt välja nagu autoventiil. lääne-virus yks mees täitis ära, tegeleb külmikute remondiga, R12 ta ei kasutanud, selleks tänapäeval sarnased gaasid kuna R12 ilgelt ohtlik keskkonnale. aga jah on olemas asendus gaasid. b4 ainuke jama oli selles et pidi masina alla pugema, kui tõstukit ei olnud ja suht jama oli sinna neid voolikuid yhendada, aga täitis ära ja oi kus tuli külma, vana ise ka imestas, väljas oli +32 aga puhus +4,8, ise veel kiitis et nii kylma ei ole tema veel näinud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 30.06.09 15:22 Tsiteeri


Uus gaas siis seekord sees. Täidati jah sealt akna alt. Andur keerati ära ja selle all on ventiil. Õli ja gaas sisse ja asi tehtud Hinnaks 950.- Gaas oli mingisugune R 12 asendusgaas.
Nüüd aga on ilmnenud, et kliima ikka ei jää tööle. Pump lülitub ja seda on ka silmaga näha. Käib umbes 3 sek. ja lükkab tagant ära. Polnud enam aeg, et töökojas seda täna uurida lasta.
salongis aga põleb ikoon, mis näitab, et kliima töötab. Kui kapotiall end tagant ära loobib siis salongis näitab koguaeg, et on taga. Kust võiks viga otsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 30.06.09 15:39 Tsiteeri


Ca. aasta tagasi käisin Tallinnas Külminaatoris vanatüübi kliimat täitmas. R12 asemel kasutavad nad asendusgaasi R409a, mis on näiteks R134a-st (n.ö. tänapäevane gaas) peaaegu 2x kallim...
Töö teostajaks oli taat, kes ajas küll väga tarka juttu, aga kõrvakuulmine-silmanägemine polnud enam teravad kumbki. Nii pidingi lekketesti ajal ise lekked leidma ja ette näitama, sest tema ei kuulnud susinat isegi aparaadiga... :)
Peale täitmist puhus külma vägevalt, aga jätkus seda rõõmu vaid u. 1500-2000km-ks, siis jooksis pump kokku. Mis selle põhjustas, on siiani selgusetu, sest pole rohkem asjaga tegelenud.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 30.06.09 15:42 Tsiteeri


Kuidas pump kokku jookseb. Kas ei käi ringi enam?
NO mul käib pump natuke ringi ja mingit külmavussu ka tuleb. Aga loobib pumpa tagant ära pärast 3 sek käimist. Siis 10 sek pausi ja lükkab jälle järgi. jne jne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 30.06.09 15:46 Tsiteeri


Natuke küll teemast mööda, aga kas kuskil saab ka kontrollida seda, kas kliimasüsteemis on piisavalt külmaainet seest. Probleem nimelt selles, et u aasta aega tagasi sai süsteem täita, aga siis ei võtnud miskipärast pumpa taha (otse pumbale voolu peale andes puhus väidetavalt ilusti külma). Nüüd üks elektrik natuke maadles süsteemiga (ühendas rõhuanduri juurest juhtmed otse, sest väidetavalt rõhuandur metsas) ja pump tuleb taha aga külma ikka ei tule. Niisama testimise mõttes ei tahaks uuesti süsteemi täitmist ette võtta ja raha maha visata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 30.06.09 15:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuusk623
Kuidas pump kokku jookseb. Kas ei käi ringi enam?


Mul jooksis sõidu ajal kokku. Käis "krõmps!", auto tõmbas korraks nina maha ja enam külma ei tulnud. Sidur koos rihmarattaga käis küll ringi, aga pump ise enam mitte. Siduri sulanud kummitükke leidus mootori esiosal, rihmakatetel jne.

Sul on mingi muu jama. Kas mingi rõhuandur ei lase töötada, külmaainet vähe vms.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 30.06.09 16:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuusk623
Kuidas pump kokku jookseb. Kas ei käi ringi enam?
NO mul käib pump natuke ringi ja mingit külmavussu ka tuleb. Aga loobib pumpa tagant ära pärast 3 sek käimist. Siis 10 sek pausi ja lükkab jälle järgi. jne jne.

Ega ta koguaeg ei olegi sees ju. Ja salongis peabki tuli koguaeg põlema. Pump lööb lihtsalt surve üless ja jääb seisma. Sipa kauem võiks ta ainult käia 3 sekundit tundub vähe. Äkki andur jamab ve ainet liiga palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.10.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad ja A6 Allroad

postitati 30.06.09 17:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Tsitaat:
Algselt postitas: kuusk623
Kuidas pump kokku jookseb. Kas ei käi ringi enam?
NO mul käib pump natuke ringi ja mingit külmavussu ka tuleb. Aga loobib pumpa tagant ära pärast 3 sek käimist. Siis 10 sek pausi ja lükkab jälle järgi. jne jne.

Ega ta koguaeg ei olegi sees ju. Ja salongis peabki tuli koguaeg põlema. Pump lööb lihtsalt surve üless ja jääb seisma. Sipa kauem võiks ta ainult käia 3 sekundit tundub vähe. Äkki andur jamab ve ainet liiga palju.


Soovitaks seda teemat lugeda. Põhivead ja mured ilusti lahti seletatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 30.06.09 19:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuusk623
Kuidas pump kokku jookseb. Kas ei käi ringi enam?
NO mul käib pump natuke ringi ja mingit külmavussu ka tuleb. Aga loobib pumpa tagant ära pärast 3 sek käimist. Siis 10 sek pausi ja lükkab jälle järgi. jne jne.


Kas ventilaator kapoti all ikka töötab? Kui see ei käi, tõuseb kuumal poolel jahutuse puudumise tõttu rõhk üle piiri ja kompressor peabki seisma jääma.

Kui ventikas käib, on tõenäolisim variant külmaaine vale kogus - kas liiga palju või liiga vähe - ja vastav rõhulüliti paneb kompressori seisma.

On olnud selliseidki juhtumeid, kus kliima lõpetab käimise ja nõustub uuesti käima peale pikemat pausi - siis on tegu olnud süsteemi sattunud niiskusega, mis on külmudes tekitanud süsteemi seiskumise, mille järel soojenedes ja lahti sulades mõneks ajaks tööolukord taastub (niiskus satub süsteemi, kui peale süsteemi pikemaks ajaks lahtivõtmist kuivatit ei vahetata). Tol juhul on see paus küll selgelt pikem kui 10 sekundit.

"Uuema tüübi" kliimasüsteemil on veel sellinegi asi, et rihma libisemine viib kompressori seiskumisele - kompressoril on nimelt pööreteandur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
hunt_1
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.08
Kasutaja on eemal

Auto: c4 2,0 103kw

postitati 30.06.09 19:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
No eelnevad kliimavennad on küll siis lambad, mul sama süsteem peal R12 ja täideti kojameeste alt enne külma radikat, seal ühendus koht täitsa olemas.

Täpselt selliselt täideti Põlva ARK taga. 600,-


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 01.07.09 01:13 Tsiteeri


Ventilaator töötab. Proovisin veel eile selle akna all oleva anduri (seal kust täideti) pistiku klemme sillata ja siis jäi käima. Oluliselt külma nagu puhuma ei hakanud, küll aga jahedat. Milleks seda andurit seal vaja on? Mis juhtub siis kui seda pidevalt hoida sillatuna ja ringi sõita?
Lisaks proovisin salongist displeiga veakoode ka lugeda. 52 näitas - - - ja 53 näitas - - A Mida just see 53 võiks tähendada? Ise suutsin netist ainult leida, et kui kõik on --- siis on süsteem ok.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
T.P.
huviline



Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal

Auto: puudub

postitati 01.07.09 09:07 Tsiteeri


http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=19663&page=1&highlight=kliima%20lisav%F5imalused#pid365721


jalgratturid jalgrattateele
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuusk623
huviline



Registreerunud 02.11.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 C4 avant

postitati 01.07.09 10:22 Tsiteeri


Ok ... viimaselt lingilt sain nagu aru, et 53 peaks olema seotud elektriga. Samas ei saa aru, kas see A põlemine siis peab nii olema või kõik mis moodustab A on vead ja põlema peaks ainult - Äkki keegi on neid asju varem lugenud ja oskab selle A asja mõistlikkusse eesti keelde panna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.6% - SQL: 61.4%]