Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S6 mootori vahetus (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2507)
kiikmarg
huviline



Registreerunud 28.06.09
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.09 19:52 Tsiteeri
S6 mootori vahetus



Selline küsimus et kas a8 mootor istub 95 a S6 kapoti alla???a a8 mootor on 220kw ja s6 213 kas kw erinevus tuleb ajust või pihustitest????ja kas kast istub sinna mootori otsa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 28.06.09 20:21 Tsiteeri


S6 AEC ja A8 ABZ on täiesti erinevad mootorid, samuti nende juurde kuuluvad juhtmed, aju, trossid, voolikud jms. Mootorikinnitused on ka erinevad. Nii et 1:1 ümber visata ei anna mitte kuidagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ats666
huviline

Avatar


Registreerunud 25.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C6 3,0 TDI Q

postitati 29.06.09 06:40 Tsiteeri


Minu meelest on klubiline altz1 kunagi sellise mootori vahetuse läbi teinud s6-l(http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=44237&page=1&highlight=#pid266935).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
altz1
huviline



Registreerunud 13.03.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: V8tt

postitati 29.06.09 12:45 Tsiteeri


Saab teha, tehtud. Suurim probleem on õli soojusvaheti, kuid selle annab asendada "klassikalise" radiaatoriga, mis torudega mootorist eemale toodud.
Mina lõikusin väheke ka siiski lansekat..tegelikult halb variant, kuid nõrgestatud koht sai teiseltpoolt ja alt ning ülevalt korralikult ära tugevdatud.
Mootori käpad ja torud/asjad olid lihtsad, vabalt võib teha ju metallist, samuti mootori ja kasti omavaheline kinnitus on neil v8 sama. Kastina soovitan A6 tdi oma ,6 käik on pikk, teeb maantesõidu suht ökoks.
Kui paned uuema v8 (nagu mina tegin) ehk siis 40v, siis on vaja sul 2.7t või mõne 30v hooratast. Parim vast stock asjadest rs4 sidur + hooratas.
Järgmine probleem on juhtmetega vana (32 klapilise) v8 puhul lihtsalt natuke näputööd ja jootekolvi kütmist, uuema (40v) mootori puhul paras kott - vaja installida ka pedaal (ilma trossita, elektriline) ning kelladeplokk. Viimase kakkusin laiali, täpselt enam meeles pole kui suurt osa ma sealt kasutasin, kuid põhi näidikute plokiks jäi siiski stock, mootori ajule vajaminev kelladeploki elektroonika läks kindalaekasse.
Esteetiliselt tehes on vaja muidugi mõelda ka sellega midagi, võibolla õnnestub aju ära petta, et läheks tööle ilma orig. immo süsteemita. Mina seda teha ei jõudnud/viitsinud, auto osteti enne ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
waixu
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS6 c5 2003

postitati 29.06.09 16:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kiikmarg
Selline küsimus et kas a8 mootor istub 95 a S6 kapoti alla???a a8 mootor on 220kw ja s6 213 kas kw erinevus tuleb ajust või pihustitest????ja kas kast istub sinna mootori otsa.


Millest vahetuse idee? Kas mootor on läbi või tahad rohkem kW- d? Ise olin eelmine aasta sarnase variandi ees ainult mootor oli S8 oma, lõpuks jätsin asja katki ja panin ikkagi S6 mootori. Kuna ei oska auto juures eriti midagi teha, siis oleks liiga kalliks läinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 46.9% - SQL: 53.1%]