Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Mure 3b mootoriga - turtsub, paugub ja ei liigu (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2971)
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 18.06.09 22:36 Tsiteeri
Mure 3b mootoriga - turtsub, paugub ja ei liigu



Tere!
Autoks Audi 200 2,2T 162kw
Mure seisneb selles, et nii sooja, kui ka külma mootoriga auto ei liigu üldse. Sai alustatud otsigutega, kus võiks leiduda õhulekkeid- vigadeks olid intelcooler ja bypass (Siinkohal on mootori poolne osa survestamata, kas selleks tuleb nukkvõllid maha võtta?) Ei miskit, ikka sama jama. Sõidu pealt, kui rõhk läheb üle 0,5 bar kaob autol igasugune jõud ära. Gaasi veel juurde andes ja käikuvahetades sureb mootor silmapilgselt välja. Järsul gaasi andmisel hakkab puterdama ja kostub vahepeal mõni pauk summutis. Maanteel ühtlaselt sõites iga natukese ajatagant käib mootorilt läbi nõksatus. Nüüd lõpp tulemusena tappis küünlad ära. Segukell näitab, et segu on koguaeg rikas st kiirendades, mnt sõites on ok.

Proovitud on vahetada lambdat, loetud veakoode- veakoode pole, vahetatud det. andurid...Mootori märgid paigas, süüde ka.

Kuidas õhulugejat kontrollida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 01.07.09 05:51 Tsiteeri


Kahtlustaks eelkõige õhulugejat. Kõige lihtsam kontrollimis viis on vaadata kas õhulugeja traat on terve. Või proovida teist õhulugejat;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Johnny
klubiliige



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep GC

postitati 01.07.09 19:13 Tsiteeri


Paukumist ja jõnksutamist põhjustas küünlajuhe hoopiski. Mitte, et kõik nüüd korras oleks, aga parem on kõvasti.


Elektri-, remont ja hooldustööd+ custom tehnilised lahendused. LT Service OÜ
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 02.07.09 08:54 Tsiteeri


Sai jah ülekäidud süütesüsteem ja pooli ja jagaja vaheline kõrgepinge juhe oli omadega mäda, lisaks veel 3 silindri oma. Eks ole näha kas oli selle viga, et edasi ei liigu, turtsumine ja kakkumine kadus sellega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 18.07.09 05:06 Tsiteeri


Ei oska siis öelda keegi miks auto käiguvahetusel välja võib surra, kui turborõhku on eelnevalt lastud ???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 18.07.09 06:12 Tsiteeri


Baypass klapp vigane;) või tühikäigu lüliti ei toimi;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 19.07.09 07:32 Tsiteeri


Bypass on uus, mida sa pead silmas tühikäigu lüliti all?

Eile lugesin veakoode ja esinesid sellised:

2142 (Blink Fault Code), 00524 VAG1551/2 Fault Code Number
Knock sensor #1 (G61)
Open or short circuit, Defective sensor Check sensor and wiring
Symptom: Timing retarded, High fuel consumption, power loss, Boost pressure not attained

2231 (Blink Fault Code), 00533 VAG1551/2 Fault Code Number
Idle Speed Control Valve (N71)
Idle speed adaptation maximum limit exceeded or Minimum adaptation limit not reached
Sticky or binding ISV, Mass Air Flow Meter (G70) offset, additional air introduced between G70 and N71
Symptom: Idle speed too low, or too high, Add air leak.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 21.07.09 07:13 Tsiteeri


Detonatsiooni anduri veakood oli ajus sellepärast, et see ühendus koht, kus on ajujuhtmestiku ja det. anduri ühendus lüli on, ajupoolses osas oli viga. Põhimõtteliselt nagu sa det. anduri pistiku lükkasid läks aju juhtmestikus omakorda eest ära selle vastand, nö sisemus. Sai teised pistikud ka ülevaadatud ja pöörete/või süüteanduri pistik oli samamoodi nö eest ära jooksnud.

Segane jutt tuli aga vast saab aru. Nüüd liigub kuni 1bar täitsa hästi. Eks ole näha kas see välja suremine ka kaob.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 26.08.09 08:16 Tsiteeri


Praegune seis on jälle selline, et rõhku laseb 1,1bar aga auto ei liigu üldse edasi. Vahepeal said peale uued Bosch Platiniumid, uus TT bypass. Aju juhtmestik üle kontrollitud, sealt ka viga ei leidnud. Proovitud sai ka uut Det. andurit aga ei midagi. Oskab keegi soovitada veel midagi? Vahepeal liikus täitsa eduliselt ja siis lendas intelcooleri juures mootorisse sisenev turbolõdvik otsast ära ja peale seda enam sellist "astumist" polegi olnud...:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rufhouse
huviline

Avatar


Registreerunud 02.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 avant C2, Audi 200 20v, Audi A6 C7, Audi A8 D2

postitati 01.10.09 14:37 Tsiteeri


Viga käes, mootori poolset õhu süsteemi survestama hakates märkasin, et sisselaskekollektori otsas olev see kummitoru mõraline/praguline(alt poolt), ajutiliselt sai see parandatud kuna uue saab tellida ja hakkas liikuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.2% - SQL: 66.8%]