Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Segu vaene ja auto sureb välja - 2.2T 20v (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2658)
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 18.06.09 05:37 Tsiteeri
Segu vaene ja auto sureb välja - 2.2T 20v



Tervist

Eile ilmnes mu RS2'l selline probleem, et segu vajus väga vaeseks ja auto hakkas kokutama. Alguses oli probleem ainult siis kui foori taga seista ja siis sealt liikuma hakata. Ehk siis hakates liikuma ja gaasi andes, pendeldab segukell täiesti vaese segu peale ja mootor justkui sureb korraks välja. Selline tunne, et bensiini ei tule peale, alguses oli probleem ainult foori tagant ära sõiduga ja boostides, nüüd aga tõmbleb auto ka rahulikult sõites, tühikäigul käib samamoodi segukell täiesti vaese peal ja auto tahab välja surra. Ajus oli ainult 1 veakood - liiga rikas/vaene segu. Ei oska hetkel nagu midagi teha, ise arvan, et kütuse peale andmisega on mingi probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maik
huviline



Registreerunud 26.12.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 18.06.09 05:48 Tsiteeri


Õhulugeja viga!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 18.06.09 06:13 Tsiteeri


Tõmba õhulugejal juhe küljest ära ja vaata, kas muutub midagi.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 18.06.09 07:50 Tsiteeri


Õhulugejat kahtlustasin ka ise, tõmbasin juhtme küljest, ei muutunud mitte midagi. Tühikäigu mootorilt võtsin samuti juhtme küljest ja see ei muutnud samuti midagi.

Samas on mul ka selline informatsioon:



postitati 21.10.07 22:36

turbo:

Uus õhulugeja peal...
Minekus mitte mingit vahet, võib vist öelda, et isegi kesisem minek. Ainuke muutus, et mootori pöörded muutusid. Sooja mootoriga tühikäigul ühtlased 1050 pööret. Enne kõikus 800-850 vahel mis väidetavalt on isegi palju.



Kas tõesti saavad õhulugejad pooleteist aastaga otsa?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 18.06.09 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eero
Õhulugejat kahtlustasin ka ise, tõmbasin juhtme küljest, ei muutunud mitte midagi. Tühikäigu mootorilt võtsin samuti juhtme küljest ja see ei muutnud samuti midagi.

Samas on mul ka selline informatsioon:



postitati 21.10.07 22:36

turbo:

Uus õhulugeja peal...
Minekus mitte mingit vahet, võib vist öelda, et isegi kesisem minek. Ainuke muutus, et mootori pöörded muutusid. Sooja mootoriga tühikäigul ühtlased 1050 pööret. Enne kõikus 800-850 vahel mis väidetavalt on isegi palju.



Kas tõesti saavad õhulugejad pooleteist aastaga otsa?


Oleneb filtrist, õhufiltrist. Proovi ükskõik, kas S2/S4 õhulugejat toimivat, vahe näha. Võiksid lisaks benafiltri uue panna, soovitatavalt originaali, kuna vana on suht kindlalt ummistunud.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 18.06.09 09:38 Tsiteeri


Lambda jamamine ei pruugi nii avalduda? Kütterõhu regulaator? Pump? Gaasiklapi asendi andur?

Need on huupi pakutud, aga ma arvan et võiks need üle kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Jürarrak
klubiliige
ac aasta auto 2008 võitja

Avatar


Registreerunud 15.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Some quattro GmbH Cars

postitati 18.06.09 10:18 Tsiteeri


Lambda võib küll. Mul on nii olnud, et mingist hetkest ei taha mootor pöördesse minna ja puterdab kui gaasi anda, vahest isegi suri välja. Lambda juhe lahti ja töötas jälle. Eks neid vea tekitajaid võib olla mitmeid. Leia doonor, kelle pealt saad korras detaile proovimiseks laenata.


Parem must minevik kui lilla tulevik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Matrix
huviline

Avatar


Registreerunud 13.02.07
Asukoht: Tallinn/Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe

postitati 18.06.09 10:22 Tsiteeri


Mootor pole küll sama, kuid sama vana masin. Mul olid samad sümptomid, sai katsetatud igasugu asju. Juhtmed käisid kõikvõimalikelt süüdlastelt küljest ära, kuid kokkuvõttes oli ikkagi tühikäigu mootor rikkis. Minu auto puhul mingeid veateateid ei olnud (sõiduajal jälgida ei saanud). Tühikäigul pöördesse lastes oli ok, kui vedu järgi siis teine asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 21.06.09 09:32 Tsiteeri


Njah, viga oli hämmastav. Neste bensiin!

Võtsin täna statoilist 20 liitrit 98't peale ja kõik probleemid kadunud nagu võluväel...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 21.06.09 09:49 Tsiteeri


Heh, mina pole Neste ja Statoili küttel vahet täheldanud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 21.06.09 11:24 Tsiteeri


Olen isegi varem nestest võtnud ja probleeme pole täheldanud. Aga hetkel hakkas auto tõepoolest peale tanklaskäiku ilusti tööle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indrekk
huviline



Registreerunud 04.09.06
Asukoht: Tallinn/Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20v

postitati 21.06.09 16:11 Tsiteeri


Neste bensiiniga on Haapsaluski probleeme olnud, tugev nõksutamine-popsutamine olenemata gaasipedaali asendist. Ainsaks raviks on olnud pihustite puhastus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 25.06.09 10:35 Tsiteeri


Neste 98 sai eelmisel autol stock 20vt mootori täiesti kuuldavalt detoneerima kiirendamistel. Statoili kütus lahendas asja.

Imelik kül, mida põtrade ettevõte bensiini pähe Eestis müüb...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 25.06.09 11:13 Tsiteeri


Antud teema kohapealt niipalju, et probleem ilmselt polnud siiski bensiinis.


Avastasin, et voltmeeter paneb täiesti segast, hakkasin siis asja uurima.
Selgus, et generaator on mootori küljest täiesti lahti põrunud, püsis seal küljes ainult regulaatori abil.

Tõstsin siis auto üles ja kerasin alt poolt geneka kinnituse poldi kinni, voltmeeter kenasti 14 peal ja mootori töö korras.

Lisaks sellele vahetasin ka lambda andurid WB lambda vastu, peale mida hakkas auto jälle imelikult tööle, aga selle probleemiga pole teatud tähtpäevade tõttu olnud aega tegeleda :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]