ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 16.06.09 13:02
|
|
|
Teekattemärgiste standard
Kas kellelgi on ligipääs sellisele EV standardile nagu "Teemärgised ja nende kasutamine EVS 614:2008". Huvitaks sealt punkt, et mis mõõtudes peab
olema lai katkendjoon mis eraldab kiirendus/aeglustusrada ülejäänud teest. Pärnus on MUPO kole ülbeks läinud...
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 16.06.09 13:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivar80
Kas kellelgi on ligipääs sellisele EV standardile nagu "Teemärgised ja nende kasutamine EVS 614:2008". Huvitaks sealt punkt, et mis mõõtudes peab
olema lai katkendjoon mis eraldab kiirendus/aeglustusrada ülejäänud teest. Pärnus on MUPO kole ülbeks läinud... |
On välja antud uus standard
_________________
www.andmebaas.ee
|
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.09 15:34
|
|
|
Kui huvi on, võin uurida ja annan teada.
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 16.06.09 15:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raigo
Kui huvi on, võin uurida ja annan teada. |
Huvi endiselt olemas küll jah
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 16.06.09 16:22
|
|
|
Vahest selgitaks olukorda, millepärast nad ülbitsevad?
|
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 16.06.09 20:13
|
|
|
Üks tuttav parkis hetkeks tee äärde, et poes käia ja selle mõne minuti jooksul jõudis MUPO tegelintski autot pildistada ja saatis trahvi koju, et seal
on kiirendusrada ja ei tohi parkida. Kiirendusrajaks nimetas ta seda seetõttu, et seda eraldavad paksemad jooned. Ühtegi peatumist keelavat märki ega
kollast äärekivi polnud seal. Krt. sõitsin sealt kohast täna mööda ja kui ei teaks et mingi selline keiss oli, siis ei jagaks ära küll et need jooned
seal paksemad on. Vahe on ikka väga väike.
|
|
|
juunior01
huviline
Registreerunud 17.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.09 09:26
|
|
|
Kus see täpsemalt juhtus? Endalgi nendega jagamist olnud.
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 17.06.09 10:21
|
|
|
Tallinna mnt. ristmikust Rääma poole
|
|
|
juunior01
huviline
Registreerunud 17.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.09 10:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ivar80
Tallinna mnt. ristmikust Rääma poole |
Seal pole vist ei teekattemärgist ega liiklusmärki, mis viitaks sellele kui kiirendusrajale. Lihtsalt eriti lühike lisarada.
|
|
|
cilaper
huviline
Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal
Auto: C5q
|
postitati 17.06.09 11:02
|
|
|
Kui pole mingit märgistust, mis keelaks parkimise või tähistaks kiirendus/aeglustus rada, siis võib ju otsuse südamerahuga vaidlustada. Pole mina veel
näinud ühtegi kiirendusrada, kus vastavat märki ees ei oleks.
|
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 17.06.09 11:18
|
|
|
Trahviotsuses viidati, et seal on lai katkendjoon mis seda tähistab kiirendusrada. Seepärast olekski vaja täpselt standardist järgi uurida, et kui lai
on lai. Ise olen ka seda lihtsalt pidanud üheks sõidurajaks, mis lihtsalt ära lõppeb. Kellel peaks seda rada olema vaja kiirenduseks kasutada ja
millisel juhul? Täiesti arusaamatu minu jaoks.
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 17.06.09 11:31
|
|
|
Mis märk?, teekattemärgis ju on?!
Ja laia joonega teekattemärgis tähistab kas aeglustus,- või kiirendusrada, oleneb mis pidi kasutada/vaadata.
Juht juhindub ju liikluskorraldusvahenditest, milleks on ju mõlemad: nii märk kui teekattemärgis. Kumbki neist ei oma teise suhtes ülemvõimu v.a.
ajutiselt paigaldatud liikluskorraldusvahend.
Antud kohas on lubatud vaid hädapeatumine, seismine vilkuvate ohutuledega.
Teine lugu on aga trahvisaamine selles, natuke ehk rumalas olukorras, on siin linnas igapäevaselt väga palju hullemaid parkijaid, ja kedagi ei
huvita.
Tasub vahest ikka vaadata natuke kuskohas sa käigu välja tõmbad.
|
|
|
|
juunior01
huviline
Registreerunud 17.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.09 12:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pierre
Mis märk?, teekattemärgis ju on?!
Ja laia joonega teekattemärgis tähistab kas aeglustus,- või kiirendusrada, oleneb mis pidi kasutada/vaadata.
Juht juhindub ju liikluskorraldusvahenditest, milleks on ju mõlemad: nii märk kui teekattemärgis. Kumbki neist ei oma teise suhtes ülemvõimu v.a.
ajutiselt paigaldatud liikluskorraldusvahend.
Antud kohas on lubatud vaid hädapeatumine, seismine vilkuvate ohutuledega.
Teine lugu on aga trahvisaamine selles, natuke ehk rumalas olukorras, on siin linnas igapäevaselt väga palju hullemaid parkijaid, ja kedagi ei
huvita.
Tasub vahest ikka vaadata natuke kuskohas sa käigu välja tõmbad.
|
Minuteada on märgil tugevam mõju kui teekattemärgistusel. Tugevaim on siiski jah ajutine märk.
|
|
|
juunior01
huviline
Registreerunud 17.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.09 12:35
|
|
|
Kuna politsei, ka MUPO ei sümpatiseeri viimasel ajal absoluutselt, võtsin vaevaks see Tlna mnt ristmik üles joonistada. Täpsustuseks: kollased ringid
on foorid. Lisan siis siia pikemalt oma loogika järgi välja mõeldu.
Nagu mina aru sain, sooritasid foori nr 1 juurest parempööret? Seal ei ole ei parkimise ega peatumise keelumärki minuteada. Ausalt öeldes ei tule
praegu ette ka märk, mis tähistaks parempoolse rea lõppu ja liitumist vasakpoolsega. Isegi kui seal peaks kiirendusrada olema, ei näe mina sellel
mõtet sest: Jannseni tänavalt tulijatel on nagunii sel hetkel punane, kui sina parempööret sooritad. Tallinna poolt tulijatel on küll roheline, kuid
nemad sooritavad sel juhul vasakpööret ja peavad parempöörde sooritajale nagunii teed andma. Nii et, kelle eest seal siis kiirendada on? Kui kellegi
eest kiirendada pole, ei ole ju kiirendusrajalgi mõtet. Ise pole näinud, et keegi üldse nii parem- kui ka vasakpöördel sinna teeserva poolsesse ritta
pööraks. Ja siiski arvan, et tegemist on lihtsalt lisarajaga.
Kui oled Pärnu inimene, võta näiteks Liiva tänavalt Riia mnt´le parempööre. Seal on ju samuti väga lühike jupp seda parempoolset rada veel. Ja minu
mäletamist mööda on seal ka päris peenikestest pisut laiemad jooned maas. Ja ikkagi on terve teeäär riburadapidi autosid täis pargitud.
Ise soovitaksin sul ühendust võtta Priit Lilleorg 56229501. Ta on muuseas ka Pärnus autokooli õpetaja. Üldiselt talle lausa meeldib nii politsei kui
ka ARKiga tekkivaid probleeme vaidlustada. Tüüp teab, mida räägib.
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 17.06.09 12:49
|
|
|
Oled viitsinud kõvasti vaeva näha
Seda et see rada seal mõtetu on selles pole kahtlust. Lihtsalt ootan ikka vastust küsimusele, et kui lai on lai joon. Kui seal tõesti on selle joone
laius lubatud piirides, tähistamaks kiirendusrada, siis pole ju enam ühtegi argumenti mille alusel otsus vaidlustada. See, et minu arust on see rada
mõtetu pole ju piisav põhjus. Kui praegune linnapea paneb teise ametiaja veel, siis pole meil põhjust varsti enam üldse autoga tänavale tulla. Isegi
maasturiga mitte http://www.parnupostimees.ee/?id=132842
|
|
|
juunior01
huviline
Registreerunud 17.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.09 12:53
|
|
|
Kõrvaltänavad on paras ekstreemsus jah Pärnus.
|
|
|
pierre
huviline
Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 90 7A
|
postitati 17.06.09 13:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: juunior01
Minuteada on märgil tugevam mõju kui teekattemärgistusel. Tugevaim on siiski jah ajutine märk. |
Märgi (kui selline vastav on) mõju hinnatakse primaarseks juhul kui teekattemärgistus on halvasti nähtav, osaliselt kulunud vms.
Antud olukorras see nii ei olnud ju.
Pealegi, milline see "kiirendusraja märk" välja näeb?
Mul kohe küll ei meenu....
Tsitaat: | Algselt postitas: juunior01
...Tallinna poolt tulijatel on küll roheline, kuid nemad sooritavad sel juhul vasakpööret ja peavad parempöörde sooritajale nagunii teed
andma... |
See väide vist ei ole päris õige.
Tallinna poolt tulijatel on samal ajal laus punane ees...
|
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 23.06.09 14:09
|
|
|
Et siis pole kellelgi võimalik vaadata seda mõõtu järgi?
|
|
|
raitzzz
huviline
Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i
|
postitati 25.06.09 12:37
|
|
|
Lai katkendjoon (märgis 924) on Eesti Standard EVS 614:2008 järgi 0,2m ehk 20cm lai, joone pikkuseks 1m ja joonte vaheks 3m.
|
|
|
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
|
postitati 25.06.09 19:57
|
|
|
Suured tänud. Tuleb siis minna ja üle mõõta.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 26.06.09 08:58
|
|
|
Üldiselt kui sa seda kohta vaatad siis sa vist nagu saad ise ka aru et tekkitad teistes juhtides ebamugavust kui sinna pargid.
Tsitaat: | Algselt postitas: ivar80
Suured tänud. Tuleb siis minna ja üle mõõta. |
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|