Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Teekattemärgiste standard (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 2644)
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 16.06.09 13:02 Tsiteeri
Teekattemärgiste standard



Kas kellelgi on ligipääs sellisele EV standardile nagu "Teemärgised ja nende kasutamine EVS 614:2008". Huvitaks sealt punkt, et mis mõõtudes peab olema lai katkendjoon mis eraldab kiirendus/aeglustusrada ülejäänud teest. Pärnus on MUPO kole ülbeks läinud...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 16.06.09 13:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
Kas kellelgi on ligipääs sellisele EV standardile nagu "Teemärgised ja nende kasutamine EVS 614:2008". Huvitaks sealt punkt, et mis mõõtudes peab olema lai katkendjoon mis eraldab kiirendus/aeglustusrada ülejäänud teest. Pärnus on MUPO kole ülbeks läinud...

On välja antud uus standard


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 16.06.09 15:34 Tsiteeri


Kui huvi on, võin uurida ja annan teada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 16.06.09 15:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raigo
Kui huvi on, võin uurida ja annan teada.


Huvi endiselt olemas küll jah :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 16.06.09 16:22 Tsiteeri


Vahest selgitaks olukorda, millepärast nad ülbitsevad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 16.06.09 20:13 Tsiteeri


Üks tuttav parkis hetkeks tee äärde, et poes käia ja selle mõne minuti jooksul jõudis MUPO tegelintski autot pildistada ja saatis trahvi koju, et seal on kiirendusrada ja ei tohi parkida. Kiirendusrajaks nimetas ta seda seetõttu, et seda eraldavad paksemad jooned. Ühtegi peatumist keelavat märki ega kollast äärekivi polnud seal. Krt. sõitsin sealt kohast täna mööda ja kui ei teaks et mingi selline keiss oli, siis ei jagaks ära küll et need jooned seal paksemad on. Vahe on ikka väga väike.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juunior01
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.09 09:26 Tsiteeri


Kus see täpsemalt juhtus? Endalgi nendega jagamist olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 17.06.09 10:21 Tsiteeri


Tallinna mnt. ristmikust Rääma poole


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juunior01
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.09 10:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
Tallinna mnt. ristmikust Rääma poole


Seal pole vist ei teekattemärgist ega liiklusmärki, mis viitaks sellele kui kiirendusrajale. Lihtsalt eriti lühike lisarada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 17.06.09 11:02 Tsiteeri


Kui pole mingit märgistust, mis keelaks parkimise või tähistaks kiirendus/aeglustus rada, siis võib ju otsuse südamerahuga vaidlustada. Pole mina veel näinud ühtegi kiirendusrada, kus vastavat märki ees ei oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 17.06.09 11:18 Tsiteeri


Trahviotsuses viidati, et seal on lai katkendjoon mis seda tähistab kiirendusrada. Seepärast olekski vaja täpselt standardist järgi uurida, et kui lai on lai. Ise olen ka seda lihtsalt pidanud üheks sõidurajaks, mis lihtsalt ära lõppeb. Kellel peaks seda rada olema vaja kiirenduseks kasutada ja millisel juhul? Täiesti arusaamatu minu jaoks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pierre
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 7A

postitati 17.06.09 11:31 Tsiteeri


Mis märk?, teekattemärgis ju on?!
Ja laia joonega teekattemärgis tähistab kas aeglustus,- või kiirendusrada, oleneb mis pidi kasutada/vaadata.

Juht juhindub ju liikluskorraldusvahenditest, milleks on ju mõlemad: nii märk kui teekattemärgis. Kumbki neist ei oma teise suhtes ülemvõimu v.a. ajutiselt paigaldatud liikluskorraldusvahend.

Antud kohas on lubatud vaid hädapeatumine, seismine vilkuvate ohutuledega.

Teine lugu on aga trahvisaamine selles, natuke ehk rumalas olukorras, on siin linnas igapäevaselt väga palju hullemaid parkijaid, ja kedagi ei huvita.

Tasub vahest ikka vaadata natuke kuskohas sa käigu välja tõmbad. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juunior01
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.09 12:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
Mis märk?, teekattemärgis ju on?!
Ja laia joonega teekattemärgis tähistab kas aeglustus,- või kiirendusrada, oleneb mis pidi kasutada/vaadata.

Juht juhindub ju liikluskorraldusvahenditest, milleks on ju mõlemad: nii märk kui teekattemärgis. Kumbki neist ei oma teise suhtes ülemvõimu v.a. ajutiselt paigaldatud liikluskorraldusvahend.

Antud kohas on lubatud vaid hädapeatumine, seismine vilkuvate ohutuledega.

Teine lugu on aga trahvisaamine selles, natuke ehk rumalas olukorras, on siin linnas igapäevaselt väga palju hullemaid parkijaid, ja kedagi ei huvita.

Tasub vahest ikka vaadata natuke kuskohas sa käigu välja tõmbad. ;)


Minuteada on märgil tugevam mõju kui teekattemärgistusel. Tugevaim on siiski jah ajutine märk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juunior01
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.09 12:35 Tsiteeri


Kuna politsei, ka MUPO ei sümpatiseeri viimasel ajal absoluutselt, võtsin vaevaks see Tlna mnt ristmik üles joonistada. Täpsustuseks: kollased ringid on foorid. Lisan siis siia pikemalt oma loogika järgi välja mõeldu.

Nagu mina aru sain, sooritasid foori nr 1 juurest parempööret? Seal ei ole ei parkimise ega peatumise keelumärki minuteada. Ausalt öeldes ei tule praegu ette ka märk, mis tähistaks parempoolse rea lõppu ja liitumist vasakpoolsega. Isegi kui seal peaks kiirendusrada olema, ei näe mina sellel mõtet sest: Jannseni tänavalt tulijatel on nagunii sel hetkel punane, kui sina parempööret sooritad. Tallinna poolt tulijatel on küll roheline, kuid nemad sooritavad sel juhul vasakpööret ja peavad parempöörde sooritajale nagunii teed andma. Nii et, kelle eest seal siis kiirendada on? Kui kellegi eest kiirendada pole, ei ole ju kiirendusrajalgi mõtet. Ise pole näinud, et keegi üldse nii parem- kui ka vasakpöördel sinna teeserva poolsesse ritta pööraks. Ja siiski arvan, et tegemist on lihtsalt lisarajaga.

Kui oled Pärnu inimene, võta näiteks Liiva tänavalt Riia mnt´le parempööre. Seal on ju samuti väga lühike jupp seda parempoolset rada veel. Ja minu mäletamist mööda on seal ka päris peenikestest pisut laiemad jooned maas. Ja ikkagi on terve teeäär riburadapidi autosid täis pargitud.

Ise soovitaksin sul ühendust võtta Priit Lilleorg 56229501. Ta on muuseas ka Pärnus autokooli õpetaja. Üldiselt talle lausa meeldib nii politsei kui ka ARKiga tekkivaid probleeme vaidlustada. Tüüp teab, mida räägib.

http://images50.fotki.com/v1524/photos/8/1516058/7643887/Untitled-vi.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 17.06.09 12:49 Tsiteeri


Oled viitsinud kõvasti vaeva näha :)
Seda et see rada seal mõtetu on selles pole kahtlust. Lihtsalt ootan ikka vastust küsimusele, et kui lai on lai joon. Kui seal tõesti on selle joone laius lubatud piirides, tähistamaks kiirendusrada, siis pole ju enam ühtegi argumenti mille alusel otsus vaidlustada. See, et minu arust on see rada mõtetu pole ju piisav põhjus. Kui praegune linnapea paneb teise ametiaja veel, siis pole meil põhjust varsti enam üldse autoga tänavale tulla. Isegi maasturiga mitte http://www.parnupostimees.ee/?id=132842


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juunior01
huviline

Avatar


Registreerunud 17.11.08
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.09 12:53 Tsiteeri


Kõrvaltänavad on paras ekstreemsus jah Pärnus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pierre
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 90 7A

postitati 17.06.09 13:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juunior01
Minuteada on märgil tugevam mõju kui teekattemärgistusel. Tugevaim on siiski jah ajutine märk.


Märgi (kui selline vastav on) mõju hinnatakse primaarseks juhul kui teekattemärgistus on halvasti nähtav, osaliselt kulunud vms.
Antud olukorras see nii ei olnud ju.
Pealegi, milline see "kiirendusraja märk" välja näeb?
Mul kohe küll ei meenu....

Tsitaat:
Algselt postitas: juunior01
...Tallinna poolt tulijatel on küll roheline, kuid nemad sooritavad sel juhul vasakpööret ja peavad parempöörde sooritajale nagunii teed andma...


See väide vist ei ole päris õige.
Tallinna poolt tulijatel on samal ajal laus punane ees...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 23.06.09 14:09 Tsiteeri


Et siis pole kellelgi võimalik vaadata seda mõõtu järgi?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raitzzz
huviline

Avatar


Registreerunud 25.08.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9tdi 81kW, e36 325i

postitati 25.06.09 12:37 Tsiteeri


Lai katkendjoon (märgis 924) on Eesti Standard EVS 614:2008 järgi 0,2m ehk 20cm lai, joone pikkuseks 1m ja joonte vaheks 3m.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 25.06.09 19:57 Tsiteeri


Suured tänud. Tuleb siis minna ja üle mõõta. :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 26.06.09 08:58 Tsiteeri


Üldiselt kui sa seda kohta vaatad siis sa vist nagu saad ise ka aru et tekkitad teistes juhtides ebamugavust kui sinna pargid.


Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
Suured tänud. Tuleb siis minna ja üle mõõta. :)



Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.7% - SQL: 58.3%]