Lehekülgi: 1 2 3 |
bike_me_bmw
huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.09 09:17
|
|
|
Audi 100TQ 121kw - 1990 - bike_me_bmw
Väljalaskeaasta: 1990
Mootor: 2,2 turbo 121kw
Kerevärv: helesinine
Vedav sild: quattro
Auto sain 13. juuni 2009. Hetkel auto seisab, kuna katki on turbolõdvik(coolerist sisselaskesse). Vaja on veel teha mootorile hooldus(küünlad, õli,
filtrid, jm)
Esiklaas vajab ka vahetust. Hetkel ka el. akendega mingi probleem ja salongipuhur ei tööta koguaeg.
Küsimus: Nimelt on turbolõdvik katki, originaal maksab päris palju. Lõdvik ise
SELLINE
Kas annab selle asemele panna silikonvooliku või ei anna?
Autost pildid hiljem.
|
|
|
dymo
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 05.09.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 2.0 66kw
|
postitati 16.06.09 09:19
|
|
|
Auto tundub tore ja loodan, et omanik teeb selle ilusti korda, aga ära koonerda piltidega
|
|
|
kuuno
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi200 2,2turbo/ 121 kw ja audi allroad 2.5,132kw.2003a
|
postitati 16.06.09 18:28
|
|
|
takib küsimus, et milleks üldse on pandud selline lõdvik.sa võid panna lüll aga siis pead harrastama rahulikku sõitu ,et mootor ei liiguks aisade
vahel. või pane cooler mootorikülge, et nad koos liiguksid.
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
|
bike_me_bmw
huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.09 19:52
|
|
|
Pildid hetkeseisust:
Täna avastasin et autos on päris palju vett sees. Auto on seisnud aasta ja esiklaas on katkine. Võtsin põhjamati välja ja mõlemad villast matid olid
täiesti läbi ligunenud.
NB! Kui kellegil on seda lõdvikut mida ma otsin siis andku teada.
|
|
|
Memphisc
huviline
Registreerunud 21.05.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.09 20:11
|
|
|
Ai kurja. Numbrimärgi tähekombinatsioon on ülikõva!
Mis muud kui soovin paksu rahakotti ja seda teotahet.
We're drifting slow through the snow on 5th Avenue..
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 16.06.09 20:43
|
|
|
Kui kere on juba tehasest kumera koopaga, siis on tegu suht haruldase asjaga. Tegu on nimelt "Sport" variandiga: madalam vedrustus (-20mm),
sportistmed, veermikus tugevamad detailid jne.
http://www.audi100-online.de/Daten/Ausstattungen/ausstattungen.html
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
twistY
huviline
Registreerunud 06.05.09
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.06.09 21:51
|
|
|
OT, aga Kaits, kas sa sõidad siin Rapla kandis ringi tumerohelise(sama värv, mis mul) Audi 100 Sport Avandiga(numbrimärk 749ARU),
selline peaks ju veel haruldasem variant olema. Nägin RVG parklas sellist seismas, siis klassivennaga arutlesime, millega võiks tegemist olla. Algul
mõtlesin, et 200-le 100 nina pandud, aga siis nägin, et taga olid tavalised tuled(kollased), siiani pole uuesti silma hakanud see.
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 17.06.09 08:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: twistY
OT, aga Kaits, kas sa sõidad siin Rapla kandis ringi tumerohelise(sama värv, mis mul) Audi 100 Sport Avandiga(numbrimärk 749ARU),
selline peaks ju veel haruldasem variant olema. Nägin RVG parklas sellist seismas, siis klassivennaga arutlesime, millega võiks tegemist olla. Algul
mõtlesin, et 200-le 100 nina pandud, aga siis nägin, et taga olid tavalised tuled(kollased), siiani pole uuesti silma hakanud see.
|
Ei, sõidan Rapla kandis ringi küll, aga mul on tumesinine 100tq Avant. "Sport" on minu auto puhul n.ö. projekt, ehk siis olen need koopad sinna ise
aretanud. Klubiliikmete autode all on mul teema ka sellest autost.
Aga vist olen ka näinud ise seda Sinu kirjeldatud autot Rapla kandis
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
raigo
huviline
Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.09 15:16
|
|
|
Mis värk selle esiklaasiga on ?
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.09 18:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: bike_me_bmw
Auto sain 13. juuni 2008. |
Aasta oli siis juba 2009
|
|
|
magiorav
huviline
Registreerunud 26.12.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: MB C220 CDI 2005 / Audi 100 C4 Q / VW Golf 2
|
postitati 17.06.09 19:08
|
|
|
see netis müügis
|
|
|
bike_me_bmw
huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.06.09 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raigo
Mis värk selle esiklaasiga on ? |
Esiklaas on kivi saanud eelmise omaniku väitel
|
|
|
bike_me_bmw
huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.06.09 08:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Tsitaat: | Algselt postitas: bike_me_bmw
Auto sain 13. juuni 2008. |
Aasta oli siis juba 2009 |
Muutsin esimest postitust.
|
|
|
pampkuri
huviline
Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ
|
postitati 18.06.09 11:44
|
|
|
Ah sina kurjam viisidgi selle audi ära, ca aasta tagasi visati sinna tellis aknasse üle aia. Se auto on enamiku oma hooldusi ascaris saand.
Tsitaat: | Algselt postitas: bike_me_bmw
Tsitaat: | Algselt postitas: kella4
Tsitaat: | Algselt postitas: bike_me_bmw
Auto sain 13. juuni 2008. |
Aasta oli siis juba 2009 |
Muutsin esimest postitust. |
Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
|
|
|
|
bike_me_bmw
huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.09 12:18
|
|
|
Nonii.Vahepeal sai siis autol sisu laiali kakutud,sest põranda peal vesi ja heliisolatsioonimatid ja põrandavaip märjad ning ka kerge rooste
juhipoolse jalgadealuse mati alla tekkinud. Rooste sai eemaldatud, põrand Buvanoliga üle kaetud ja siis veel terve põrand kahurimäärde ja
transmissiooniõli seguga omakorda üle pintseldatud. Heliisolatsioonimatid said minema visatud ja kuna ma samal ajal lammutasin Golf 2, siis sain selle
auto laest uued matid ja need vanadega asendatud. Põranda peal olid veel mingid svammid ka märjad ja need tuli ka ära kuivatada. Põrandavaip ja kõik
istmed said aurutajaga üle tehtud. Paras töö oli ikka salongi lammutada, aga veel hullem oli sisu uuesti kokku panna. Vahetatud said ka õli, õhufilter
ja õlifilter.Täna saab ka turbolõdviku kätte.
|
|
|
bike_me_bmw
huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.09 17:07
|
|
|
Sai siis turbolõdvik külge pandud ja nüüd töötab mootor hästi. Tühikäik on ka olemas. Aga avastasin et autot külmalt ja soojalt käivitades peab õrnalt
gaasi andma, et käima läheks. (Kui gaasi ei vajuta siis käima ei lähe) Ma arvan, et see pole normaalne. Milles võib probleem olla?
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 28.06.09 19:40
|
|
|
Sellise vana auto ellu turgutamiseks peaksid väga põhjalikult tutvuma sellise saidiga nagu SJM autotechnik. See leht on Sinu kõige parem abiline põhimõtteliselt kõiges, mis seda autot puudutab. Vali ülevalt
"diagnostics" ja tutvu.
Üldiselt soovitaks alati alustada veakoodidest. Siis "output tests" ja kui (võimalikud) vead on kõrvaldatud, lähed pädeva diagnostiku juurde, kes
paneb pritse algseaded paika.
Käimaminek jääb ka tõenäoliselt millegi valesti reguleeritu taha või on mõni andur surnud vms. Raske oletada.
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
bike_me_bmw
huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.07.09 14:56
|
|
|
Niisiis sai juhiuks lahti lammutatud ja avastasin et aknatõstuki mootoris olev hammasratas ei käi üldse hästi ringi. (Pildid olev valge plastik)
Pilt kaa:
Kui keegi on lammutanud neid mootoreid ja kellelgi vedeleb vajalik vidin siis andku teada.
|
|
|
Sparkle
huviline
Registreerunud 27.12.07
Asukoht: põlva
Kasutaja on eemal
Auto: 80 typ85(Q), S6 C4 AAN, A3 8V Tdi Q
|
postitati 04.07.09 21:38
|
|
|
Mis firma oma, brose?
|
|
|
bike_me_bmw
huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.07.09 09:00
|
|
|
Brose jah, nüüdseks on aknatõstuki mootor küljes ja toimib. Homme saab uue esiklaasi külge, siis kunagi ülevaatusele. Varsti pillun uusi pilte kah.
|
|
|
bike_me_bmw
huviline
Registreerunud 20.03.08
Asukoht: Põlva, Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.07.09 14:42
|
|
|
Pole ammu midagi kriband siia, kuna midagi erilist pole toimund. Tekkis mõte autole panna audi 200 nina. Siit küsimus; kas ma kapotti ja poritiibu ei
pea audi 200 omasid panema või pole vaja? Audi 100 enda nina on kuidagi näotu, mulle endale meeldib audi 200 oma rohkem
|
|
|
Kivitare
klubiliige
Registreerunud 28.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: 220v
|
postitati 12.07.09 15:00
|
|
|
Klubiline püstolett On selle teinud. Tema ehk pajatab sulle sellest swapist lähemalt.'
Kivitare
|
|
|
|
Kaits
klubiliige
Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: RS 6 Avant
|
postitati 12.07.09 18:15
|
|
|
Tiivad on 100 vs. 200 samad, kapotid on erinevad kuid erinevused on disainis, kinnitused on kõik samad.
Mina jätaks ta originaaliks välimuselt. 100 Sport on piisavalt eriline ja haruldane, et ta vääriks oma tehasest tulnud olemust/disaini. Muretse sinna
lihtsalt korralik velg alla, chip ajju ja tuld!
"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
|
|
|
|
püstolett
huviline
Registreerunud 29.07.06
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: A8 4.2 Tdi 2007; C4 S6 Plus sedaan; C4 S4 turbo; RS6 C7.5
|
postitati 12.07.09 20:39
|
|
|
Pane jah velg alla. Ja osta kaitsi käest chipp. Seest jääb ta sul ju samasugune. Samas kui panna 20v stanged, siis vaja vahetada ka mõlema stange
talad. Ja minuarust ei olnud kroomliistudele kinnituskohtigi olemas. Et pidi ise tegema augu keresse. EI mäleta kah täpselt.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |