Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C4 S4 Nelikveoga Probleem (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2781)
str
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013

postitati 15.06.09 16:26 Tsiteeri
C4 S4 Nelikveoga Probleem



Nii, üritan siis kõik küsimused ning probleemi nii lahti seletada ja nii hästi seletada kui oskan.
Autoks 1993 Audi S4 4.2 C4 Avant.
Kui nüüd lülitada sisse keskkonsoolist nelikvedu, vajutan siis DIFF nuppu, läheb DIFF nupul kollakas tuli põlema, natukese aja pärast tagasillal ka roheline tuluke, loogika ütleb, et nelikvedu sees. Kui nüüd sõitma hakata kohe kui roheline põlema hakkab, teeb sellist asja, et pidurdab nagu ühte ratast, hakkad koha pealt ära minema, tõmbab korra plokki, laseb veereda, teeb jälle, tavaliselt teebki kaks korda ja siis lülitab neliveo välja ja ABS tuli läheb põlema. Proovisin siis ükskord nii, et ootasin väheke, mõtlesin, et äkki vana auto, miskit rakendub kauem, ütleme minutikese, hakkasin siis minema, sain isegi ühe km sõita paari meetri asemel, oli vaja peatuda ja kui uuesti hakkasin koha pealt ära minema, peaaegu sama asi, aga siis ei tõmmanud plokki vaid lasi veereda, aga pidurdas niiöelda ja jälle lõi tulukese põlema. See tuli siis natuke aega põleb, kustub ära ning muidugi lülitub ka nelivedu välja. Siin foorumis oli üks sarnaste sümptomitega teema, aga sealt oli osa postitusi kustutatud ning ei saanud täpselt aru kas probleem sama. Selle probleemiga seoses on ka üks asi mis võib, aga ei usu, rolli mängida, üks tagumine pidurivoolik on katki ning sealt lekib, mitte palju, aga väheke (sain teada alles), et äkki ajab see auto lolliks? Siit foorumist sain teada, et asi võib olla mingis differentsiaali anduris? Kas ilma selle rohelise tulukeseta seal tagasillas keskonsoolis sõidan siis esiveoga ja kui seal roheline põleb siis nelivedu või teeb ta midagi muud? Kui juba teema tegin siis küsin siin samas ka, et kui ütleme, et mingi hetk saangi selle tööle või korda, kas minu omal see süsteem mis ennast lülitab välja mingilt kiiruselt või jääb sisse kuni väljasuretamiseni, välja lülitamiseni?


Škoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne. Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 15.06.09 16:41 Tsiteeri


Audil EI OLE lülitatavat nelikvedu vaid on PIDEV nelikvedu(quattrol). Diff nupp on kinnijäämise vältimiseks(hakkavad võrdselt vedama mõlemad tagarattad).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 15.06.09 17:06 Tsiteeri


Kas ABS pidurid toimetavad ABSi vääriliselt?
Kas sellest "kinni tõmbamisest" räägid otse sõites või rool risti?


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
str
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013

postitati 15.06.09 17:18 Tsiteeri


ABS-i ennast polegi taibanud proovida (tunni pärast proovin). Kinni tõmbamise kohta nii palju, et vahet ei ole kas otse või rool välja keeratuna, ikka sama asi.


Škoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne. Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 15.06.09 17:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: str
ABS-i ennast polegi taibanud proovida (tunni pärast proovin). Kinni tõmbamise kohta nii palju, et vahet ei ole kas otse või rool välja keeratuna, ikka sama asi.


DIFF nupp paneb taga diffriluku kinni, ehk maakeeli öeldes lülitatakse differ välja ja jääb nagu jäik tagasild - sellisel olekus tohib vaid sõita otse ratastega, nii kui keerad hakkab lõhkuma ja juhtub nagu Sa kirjeldad, halvimal juhul aga lendab differ laiali.

Nelivedu on pidevalt järgi või senikaua kui midagi küljest kukub!!!

Hetkel on Sinu kirjeldatud jutus 2 viga, see et pidurivoolik lekib ja teine on väärad arusaamad autost, seega pid voolik korda ja tuld ilma DIFF nuppu näppimata.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
str
huviline

Avatar


Registreerunud 17.03.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013

postitati 15.06.09 17:37 Tsiteeri


Tänud juks11, peab Teile külla tulema ja vooliku ka korda tegema, siis väga hea.
Ma ikka arvasin, et Audi tegi sellise süsteemi, et esivedu & lülitatav nelik siis, aga võta näpust, pidev.
Tänud kõigile ülejäänutele ka, sain targemaks, lähen nüüd vabandan auto ees ta lõhkumise pärast (loll nagu ma olen Audide koha pealt).


Škoda Octavia Elegance 1.8TSI 2013
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne. Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 15.06.09 18:55 Tsiteeri


Rehvid peavad ka uhtemõõtu olema.


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 19.06.09 12:48 Tsiteeri


Lisaks sellele, et keskel on torseniga piratud differ Pideva 4 veo tagamiseks. On taga sillal võimalus rattad lukku omavahel panna Et ronida välja mõnest mülkast. Veel on ka audil automaatne tagaluku välja lülitamine, kui kiirus on suurem 30kmh või pöörded ületavad 3000rpm (viimase kohat väitis üks tuttav, ise pole proovida jõudnud). Seda siis alates aastast 1986 umbes ja edasi. Vanematel see puudus ja oli ka keskdifri lukustamis võimalus (ehk mehaaniline lukk keskel vabal difril) ja taga silla lukustamis võimalus. See, et abs tuli põleb, kui difri lukk on sees on ka normaalne, sest abs ei saa tööd teha kui rattad üritavad jõuga pöörelda, ühe kiirusega tagasillas hoolimata pidamisest.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 20.7% - SQL: 79.3%]