Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 b3 1.8 gti - 1990 - aretaja (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 3295)
aretaja
huviline



Registreerunud 07.06.09
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.09 17:59 Tsiteeri
Audi 80 b3 1.8 gti - 1990 - aretaja



Autoks siis 1.6 51kw 2ee karburaatoriga,mis sai asendatud 1.8 vw gti motoga 82 kw.Millele sai tehtud remont ja plokikaane portimine ja ümberehitatud karburaatori peale,mis oli sellel 1.6 motol.See on säästuprojekt,mis tööd sai põhiliselt ise teostatud.(plokikaas sai lihvitud 0.5mm,porditud sai tehtud ise reguleeritav rihmaratas.Kusjuures tehasekanalid olid väga kehvad.Tulevikus saab ka tehtud torukollektor ja saab peale panna 2weeber karpat.(see on tulevik) see moto läks mulle maksma 4000 kr millest 1000kr maksis gti mootor,mis oli väga kehvasti hooldatud,millel olid rõngad kinni ja hirmsasti tahma täis,mida mina ei saanudki puhtaks leotasin igasuguste ainetega,sellest plokist võtsin ainult kolvid ja vända-ploki ostsin sõbra käest.Maanteel võtab see mootor 100 km alla 6 liitri bensiini jõudu on tohutult ja olen täitsa rahul.Ja kellel on selle 2ee karburaatoriga probleeme,siis minu number (5583121)
Kellel on küsimusi,siis vastan meelsasti.

Pildid:http://nagi.ee/photos/aretaja/sets/204883/

Erialalt olen keevitaja, kui vaja võib helistada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.09 18:42 Tsiteeri


Karpsiga ka midagi tegid?
Muidu 1,6 se kast+võimsam kone peaks suht race olema:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audipoiss20
huviline



Registreerunud 17.07.05
Kasutaja on eemal


postitati 09.06.09 14:05 Tsiteeri


Säästuprojekti puhul on head tööd tehtud ja mida ka oma silamaga nähtud:) Peaks hea näide olema nendele kes tahavad ise midagi vaikselt nokitseda ja teha:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aretaja
huviline



Registreerunud 07.06.09
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal


postitati 09.06.09 15:58 Tsiteeri


Ei karpa jäi samaks,selle karpa eripära ongi selles,et see on elektriliselt juhitav ja ta annab niipalju kütet peale kui mootoril vaja,sellel karburaatoril pole kiirenduspumpa,mis annaks hetkeks rohkem kütet.Kogu silindri täitmine käib ainult hõrenduse teel.Jutt siis 2ee karburaatorist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kadapiku
huviline



Registreerunud 28.07.09
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: audi 80

postitati 06.08.09 18:22 Tsiteeri


Mees teab millest räägib ja mida teeb! Oli sama karpaga probleem, saime kokku, tegi karpa korda ja mootor käib kui kell! Kiitus!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 17.5% - SQL: 82.5%]