Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: 2 generaatorit (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 1600)
pretator
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200´88

postitati 06.06.09 15:32 Tsiteeri
2 generaatorit



kas keegi oskab aidata, kuidas paigaldada audi200´le lisa genekat


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
mac009
huviline

Avatar


Registreerunud 17.12.05
Asukoht: Tampere
Kasutaja on eemal


postitati 06.06.09 19:56 Tsiteeri


Milleks Sulle lisa genekat vaja???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 06.06.09 20:34 Tsiteeri


Kas 150A suur kenekas poleks piisav? Muidu r5 puhul saab panna ühele ja teisele poole mootorit, neid kinnitusi on siia kui sinna. Või muretsed laadimise pärast? Minu mõistus ütleb et kui paraleelselt ühendada siis ei tohiks probleemi tulla. Pead ei anna.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pretator
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200´88

postitati 07.06.09 08:00 Tsiteeri
2 generaatorit



kuna originaal genekas on 75A ja ei toida makiga koos süsteemi ära enam


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 07.06.09 08:12 Tsiteeri


Arvan,et lihtsam oleks üks ja võimsam genekas külge aretada.
Kohe tuleb onu Black ja teeb sulle märkuse:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pretator
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200´88

postitati 07.06.09 08:14 Tsiteeri


tehku siis suht sain teada mis tahtsin:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.09 08:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pretator
kuna originaal genekas on 75A ja ei toida makiga koos süsteemi ära enam

Tohoh, mitu amprit sul siis tarbimist on? 2 genekat on mootorile päris karm katsumus mis avaldub väga hästi küttekulus:D
Üks võimsam genekas ja audio süsteemile ikka suured konded vahele siis peaks vist üle elama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pretator
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200´88

postitati 07.06.09 08:16 Tsiteeri


peab vist jah audio süsteemi ümber tegema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pretator
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200´88

postitati 07.06.09 08:17 Tsiteeri


tegelt asi selles ,et kui mootor seisab siis üle 10 mindi muusikat kuulata ei kannata!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 07.06.09 08:19 Tsiteeri


Osta siis parem aku. Soe soovitus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pretator
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200´88

postitati 07.06.09 08:20 Tsiteeri


mul diisli aku 100ah vaevalt et aku viga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 07.06.09 08:23 Tsiteeri


Kui võim tarbib niipalju, et aku ära ei toida siis tõuka kondekas vahele. Omal oli ka 100 sama jama, kaua kuulata ei kandnud kui ikka mürtsuma panid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pretator
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200´88

postitati 07.06.09 08:26 Tsiteeri


pole kahjuks eriti tugev elektri kohapealt


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
operax
huviline



Registreerunud 24.09.08
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: a4 b7 3.0tdi

postitati 07.06.09 08:37 Tsiteeri


http://www.hvc.ee/index.php?action=show&doc=22 selline asi aitab sind, osta saab noortehnik.ee - st


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Lauri_O
huviline

Avatar


Registreerunud 04.02.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 2.5 TDI A4; 2x 2.8 A6 Q; Audi S8.

postitati 07.06.09 08:38 Tsiteeri


Ja siin ka üks link koos kogu jutuga: http://tuningshop.ee/?mod=webshop&function=showDetails&id=752&parent=704


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.09 08:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pretator
tegelt asi selles ,et kui mootor seisab siis üle 10 mindi muusikat kuulata ei kannata!

Siin on tõesti siis juba aku probleem. Suurema mahtuvusega konde peaks ka ikka vahel olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pretator
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200´88

postitati 07.06.09 08:47 Tsiteeri


http://tuningshop.ee/?mod=webshop&function=showDetails&id=752&parent=704 sellelt aadressilt saab peale teave ka hulgim viiruseid kaasa:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pretator
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 04.11.07
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200´88

postitati 07.06.09 08:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pretator
pole kahjuks eriti tugev elektri kohapealt


mitmese konteka vahele ajasid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 07.06.09 08:50 Tsiteeri


Tee omale asjad selgeks siis. Auto genekas teadupärast ei tööta kui auto seisab. Kui uus sul aku on ? Põhimõtteliselt annaks asja hoopis lahendada 2 akuga ja võimsa genekaga 120A genekaid liigub juba suht palju. Kondensaatorid ja kogu süsteemi pead siiski õigeks saama. Bassi pole mõtet aku pealt või geneka pealt taguda, surevad mõlemad üsna ruttu. Samas aga 2 akut ühendada sedasi et makk, võimendid järgi siis need käivad ühe aku pealt ja kui auto töötab siis laeb mõlemat (mootori jaoks mõeldud akut ja maki jaoks mõeldud akut). Seda annab korraldada releega läbi süüte. Mõte selles, et kohapeal käib üks aku tühjaks ja muss saab otsa, kui auto käivitad, siis pole probleemi mootori teine aku on ok. Selleks tuleb natuke mõelda ja relee õigesse kohta panna.


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.09 09:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Tee omale asjad selgeks siis. Auto genekas teadupärast ei tööta kui auto seisab. Kui uus sul aku on ? Põhimõtteliselt annaks asja hoopis lahendada 2 akuga ja võimsa genekaga 120A genekaid liigub juba suht palju. Kondensaatorid ja kogu süsteemi pead siiski õigeks saama. Bassi pole mõtet aku pealt või geneka pealt taguda, surevad mõlemad üsna ruttu. Samas aga 2 akut ühendada sedasi et makk, võimendid järgi siis need käivad ühe aku pealt ja kui auto töötab siis laeb mõlemat (mootori jaoks mõeldud akut ja maki jaoks mõeldud akut). Seda annab korraldada releega läbi süüte. Mõte selles, et kohapeal käib üks aku tühjaks ja muss saab otsa, kui auto käivitad, siis pole probleemi mootori teine aku on ok. Selleks tuleb natuke mõelda ja relee õigesse kohta panna.



Just, selleks sobib kõige paremini matkaauto relee. Mul endal bussil sedasi küttesüsteem lahendatud. Enne küttis mingi 2h ja aku tühi ning käima ei lähe, nüüd sai pandud lisaaku (spetsiaalne matkaauto oma) ning matkaauto relee vahele ja siiani pole lisaakut tühjaks saanud, küte on järgi olnud üle 10 tunni. Samuti laeb genekas mõlemad akud ilusti ära - ehk süsteem töötab ideaalselt!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.09 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Just, selleks sobib kõige paremini matkaauto relee. Mul endal bussil sedasi küttesüsteem lahendatud. Enne küttis mingi 2h ja aku tühi ning käima ei lähe, nüüd sai pandud lisaaku (spetsiaalne matkaauto oma) ning matkaauto relee vahele ja siiani pole lisaakut tühjaks saanud, küte on järgi olnud üle 10 tunni. Samuti laeb genekas mõlemad akud ilusti ära - ehk süsteem töötab ideaalselt!

Lisa aku on ka siis mingi suurem 80Ah? Kuidas see lülitusskeem välja näeks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.06.09 14:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olc
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Just, selleks sobib kõige paremini matkaauto relee. Mul endal bussil sedasi küttesüsteem lahendatud. Enne küttis mingi 2h ja aku tühi ning käima ei lähe, nüüd sai pandud lisaaku (spetsiaalne matkaauto oma) ning matkaauto relee vahele ja siiani pole lisaakut tühjaks saanud, küte on järgi olnud üle 10 tunni. Samuti laeb genekas mõlemad akud ilusti ära - ehk süsteem töötab ideaalselt!

Lisa aku on ka siis mingi suurem 80Ah? Kuidas see lülitusskeem välja näeks?


Vist oli isegi 100'ne aku, lülitus toimub automaatselt, ehk relee teeb kõik asjad ise ära.

Relee maksab umbes 1600 (võin eksida, peast ei mäleta hetkel) ja aku läks alla 2 tuhande.


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
voll
huviline



Registreerunud 05.04.06
Asukoht: Riidaku
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.09 04:52 Tsiteeri


Saab kasutada ka tavalist nelja klemmiga releed- juhtvool võetakse akutulelt. Nagu akutuli kustub, lülitub lisaaku taha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 10.07.09 12:10 Tsiteeri


Releega saab juhtida sobivat kontaktorit et ei peaks mingi hirmus võimas relee olema kontaktori voolu taluvus peab olema siis suurem ehk maksimaalne laade vool. Üldiselt laetakse akut mingi 5-10A Olenevalt mahust.

Tsitaat:
Algselt postitas: voll
Saab kasutada ka tavalist nelja klemmiga releed- juhtvool võetakse akutulelt. Nagu akutuli kustub, lülitub lisaaku taha.



Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.9% - SQL: 66.1%]