ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 02.06.09 13:23
|
|
|
c3 4. kaitse voolu tarve
Nii kuna korduvalt olnud teemaks, et aku tühjeneb. Mul sama teema, aga ma olen nii kaugele jõudnud, et kaitsmed proovitud ja tarve mõõdetud.
1. Igaljuhul tegu on 4. kaitsmega, kuna saksakeel natuke roostes, siis äkki keegi tõlgiks:
leseleuchten, uhr. Koffer, leuchte, Zig, -Anz, Innernleuchte, Make-up Spiegel, Fussraumleuchten, Bordcomp, Klimaregel, Radio.
Enamus saan aru, et mingid pardaarvutid, kliima ja raadio, aga mis lambid ja mõned asjad seal veel segased.
Kaitse sees tarbimine 0,4A, makita 0.16A, mis on ikka palju.
2. Kui kõik salongi tuled kustu, mis veel võib 4. kaitsme all voolu võtta?
3. Teine, mis mingi hetk Apermeetril kõikumist andis oli 1. kaitse Nebelscheinwerter, Nebelschlussleuchte.
Aga mitte koguaeg ei muutnud tulemust... hetkeks miskine aeg.
Mis nood on, selle kaitsme all?
Samuti, kas mul seda kaitset sõitmisel on vaja... raadio oleks tore, aga saan ilma hakkama... samas võin ka lüliti vahele panna, kui vaja, või ümber
ühendada. Aga Oluline oleks siiski see, et hommikul uksed lahti tuleks ja käima läheks.
4. Et siis sõit ilma 4. kaitsmeta head ja vead?
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 02.06.09 13:49
|
|
|
Kõik salongivalgustus, raadio, kliima, parda kompu.
Vaata üle makitoide, võibolla on kõlaritel erladi võimendid vms ja pidev toide peal.
Pigem vii elektriku juurde, ei maksa palju ning kõrvaldatakse viga/valeühendus. Ise edasi aretades, teed asja veel hullemaks
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 02.06.09 14:13
|
|
|
Tõenäoliselt lähebki lõpuks elektriku juurde, kui tollel aega tuleb.
Aga seniks on ka vaja liikuda. ja kui mahti, miks mitte ka ise natuke uurida. Kuid mida ei tea, ei näpi või küsin abi.
Kuid ikkagi too 4. kaitse... mul pardakat ei ole ja makita saaks mingi aja hakkama... kas midagi eluliselt olulist ka ikkagi selle taga?
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
postitati 12.08.09 09:41
|
|
|
Täiesti sürr.
Auto läheb küll käima ilma 4. kaitsmeta aga raskustega.
Kui antud kaitse sees, läheb hulga paremini ja ilma pikema käiamiseta.
Ometi ei tohiks jada, mis salongi valgustab ja makki toidab, kuidagi mõjutada käivitust.
'
Kellegil ideid, millest selline fenomeen?
Minge metsa!
www.minemetsa.ee / www.ripptelk.ee
|
|
|
|
100
Aeg maha
Registreerunud 12.04.10
Asukoht: Litsmetsa
Kasutaja on eemal
Auto: 100
|
postitati 23.11.10 18:59
|
|
|
Natuke vanavõitu teema juba, aga mainiksin ära, et kui voolutarve u. 0,3-0,4 A on, siis tasub üle kontrollida pagasiruumi valgustus. Võib juhtuda et
kuigi luuk kinni, tuli siiski põleb.
|
|
|
ullivilli
huviline
Registreerunud 18.05.07
Asukoht: Põhjarannik
Kasutaja on eemal
Auto: C4A 2,5TDIQ, BMW GS1100
|
|
|