endel
huviline
Registreerunud 25.09.03
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100.2,3
|
postitati 19.05.04 17:08
|
|
|
k.el jahutusventilaator audi 100
häda siis selles,et see elektriline - ventikas jahutusradiaatori juures ei taha kohe mitte enam tööle minna. talvel vist ju ei peagi see töötama ja
kõik tundus norm.panin juhtme otse ja siis vuras küll ... kas keegi oskab midagi tarka lisada kas seal on mõni kaitse ? kus see andur ültse asub mis
selle tööle peax panema...milles asi olla võib?
auto audi 100 2,3 92 a
ette tänades...
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 19.05.04 17:27
|
|
|
aga äkki sul autol mootoritemperatuur ei tõusegi nii kõrgele et peaks see ventikas tööle hakkama
sest mina oma autol pole ka veel näinud et see asi töötaks aga kunagi mulle diagnostis öeldi et ega see sul niimoodi tööle hakkagi, et siis pead
kuskil kinni istuma või miskit sellist, et siis kui mootor hakkab üle kuumenema vms.
ei mäleta enam temperatuuri mis nad mulle tookord ütlesid mis kraadi pealt see ventikas tööle hakkab
pole ise selle asja pärast üldse oma pead vaevanud
|
|
|
endel
huviline
Registreerunud 25.09.03
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: audi 100.2,3
|
postitati 19.05.04 17:31
|
|
|
asi selles,et eelmisel suvel ikka töötas ja sellest ma järeldan, et midagi viltu. ei usu et siis mootor enam nii soojax ei lähe ....
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 19.05.04 19:33
|
|
|
Andur asub radiaatori alumise lõdviku all kohe,suht kehvasti ligipääsetavas kohas.
Kaitset sellel ahelal ei ole.On ainult üks või kaks releed.Üks siis kaitsmekarbis ja teine armatuuri all.Reeglina kollast värvi.Kui otse pannes töötab
siis ilmselt ikkagi läbi see termolüliti seal lõdviku all.
|
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 19.05.04 20:29
|
|
|
termolüliti korrasolekut saab kontrollida, kui töötava mootoriga termolülitisse mineva ühenduspistiku otsad omavahel traadijupiga ühendada. kui siis
vent tööle hakkab on viga mujal.
|
|
|
Big
huviline
Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal
Auto: Audi, Ford, Vaz
|
postitati 21.05.04 05:57
|
|
|
samas kui sa jälgid temp. näidukit ja temp normis, siis pole ju muretsemiseks vajadust...mul töötab ta ülimalt harva ja temperatuur on nii nagu peab.
|
|
|
samru
klubiliige
Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s
|
postitati 21.05.04 06:04
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ACE16V
termolüliti korrasolekut saab kontrollida, kui töötava mootoriga termolülitisse mineva ühenduspistiku otsad omavahel traadijupiga ühendada. kui siis
vent tööle hakkab on viga mujal. |
traadijupiga ühendades tööle hakkab, siis viga ongi termolülitis, mitte mujal
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 21.05.04 14:36
|
|
|
Tsitaat: | pidasin silmas ventika korrasoleku kontrolli, aga sõnastus läks nagu ta läks...
|
traadijupiga ühendades tööle hakkab, siis viga ongi termolülitis, mitte mujal
|
|
|