audipoiss
huviline
Registreerunud 25.05.08
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a4 b8
|
postitati 16.05.09 11:27
|
|
|
Segukella paigaldus
Mul audi s3-el on 5 juhtmega lambda. Küsimus siis selline, et millise juhtme küljest ma peaks võtam signaali, kas punase, halli, kollase.valge või
musta juhtme küljest? Ma proovisin võtta musta küljest, niikui kellale voolu järele panin, läks see kohe rohelisse alesse.
Kust ma peaks kellale ka voolu võttma?
|
|
|
Digger
huviline
Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 2,8 quattro & vw Golf3 1,8
|
postitati 16.05.09 11:32
|
|
|
Tere! Ja äkki keegi oskab öelda ka 2,8 V6 paigalduseks infot!
Tänud!
|
|
|
|
Digger
huviline
Registreerunud 27.09.08
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 2,8 quattro & vw Golf3 1,8
|
postitati 18.05.09 18:51
|
|
|
Teab siis keegi v?
|
|
|
|
salukas8
huviline
Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92
|
postitati 18.05.09 19:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Digger
Teab siis keegi v? |
Kolme juhtmega lambdal (kaks valget, üks must) tuleb see minuteada ühendada musta juhtme külge. Kuid mis kasu sul sellest kellast? Õieti ta nagunii
sul seda segu ei näita.
ESS 
|
|
|
|
jänn
huviline
Registreerunud 17.07.08
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.09 20:06
|
|
|
musta külge.Mul näitab küll õieti.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.05.09 06:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jänn
musta külge.Mul näitab küll õieti. |
Pigem peeti seda silmas, et too kitsasriba lambda näitab sulle enamvähem näitu mille täpsuses eriti kindel olla ei tasu.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & Q7 3.0 TDI
|
postitati 15.11.09 09:06
|
|
|
Kui paigaldada segukell, siis tuleks valida digitaalne kell või siis sirkliga? Saan aru, et kitsasriba pole väga usaldusväärne.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
Eero
meeskond
Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal
Auto: B2 2dq
|
postitati 15.11.09 09:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Kui paigaldada segukell, siis tuleks valida digitaalne kell või siis sirkliga? Saan aru, et kitsasriba pole väga usaldusväärne. |
Digitaalset on minu arvates lihtsam silmanurgast jälgida.
|
|
|
|
outlaw
klubiliige
Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7
|
postitati 15.11.09 09:35
|
|
|
S3-el on lairiba lambda, sellest ka 5 juhet, nö "tavalise" segu kellaga pole seal miskit peale hakata. Kui põnevad virvendavad tulukesed huvitavad,
siis paigaldada tavaline lambda lisaks.
Tavalistel nelja juhtmega lambdadel on must jah signaal aga seda kindlasti lambda poolses pistikus, auto pool võivad värvid teised olla.
Kell tuleks valida ledidega, see seieriga reageerib veel aegalasemal ja ebatäpsemalt kui led kell.
Turboautodele soovitaks kindlasti lairiba, eks igaüks ise teab, kumba seal paremini näeb, numbdeid v led-e, või kombineeritult mõlemaid 
|
|
|
Rst
huviline
Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: hall metallik diisel Q
|
postitati 15.11.09 09:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Kui paigaldada segukell, siis tuleks valida digitaalne kell või siis sirkliga? Saan aru, et kitsasriba pole väga usaldusväärne. |
Kitsasriba segukellaga saad ainult kontrollida org lambda korrasolekut. 
Kui juba WB vaatad, siis minu arust on mõtekam valida selline kell, kus on olemas nii digitaalne kui ka osuti niiöelda.
Näiteks AEM või INNOVATIVE.
Samas on ka VEMS kellal omad eelised.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & Q7 3.0 TDI
|
postitati 15.11.09 13:36
|
|
|
Ühesõnaga siis masinaks on Audi 90 NG moto(98kw). Lambdasse jookseb minuteada 3 juhet(üks must ja kaks valget). Saan aru et pean signaali võtma
mustast, kuid kas originaal lambdaga saab nii hakkama. Vaatan, et osade kelladega kaasas eraldi lambda andurid? Ehk siis + saan võtta mustast ja massi
suvalisest kohast ning teoreetiliselt peaks ta siis töötama, nagu olen aru saanud Kui kirjutasin midagi valesti, võite nõu ja jõuga aidata. Pole varem sellega kokku puutunud.
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.09 20:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: simoQ
Ühesõnaga siis masinaks on Audi 90 NG moto(98kw). Lambdasse jookseb minuteada 3 juhet(üks must ja kaks valget). Saan aru et pean signaali võtma
mustast, kuid kas originaal lambdaga saab nii hakkama. Vaatan, et osade kelladega kaasas eraldi lambda andurid? Ehk siis + saan võtta mustast ja massi
suvalisest kohast ning teoreetiliselt peaks ta siis töötama, nagu olen aru saanud Kui kirjutasin midagi valesti, võite nõu ja jõuga aidata. Pole varem sellega kokku puutunud. |
Nu kui selle mootoriga tegu siis võid jah sinna ka selle kitsasriba lambda näidiku ühendada, lambda korrasoleku kontrolliks.
Kellal peaks olema siiski kolm juhet, üks pluss mis tuleks panna süüte luku alt, miinus mille võiks võtta mootorist (ideeliselt peaks olema täpsem)
ning signaal mis tuleb jah võtta selle lambda musta kaabli küljest.
Eraldi lambdad on kaasas lairiba lambda kelladel, kitsasriba omadel sellist asja ei ole.
|
|
|
|
simoQ
klubiliige
Registreerunud 25.03.08
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: S6 2.2T & Q7 3.0 TDI
|
postitati 15.11.09 20:21
|
|
|
Tänud Ranz
Puksiir 3,4 t ja vintsimine 10 t - +372 53095801
|
|
|
|
janeki
huviline
Registreerunud 26.01.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.09 22:05
|
|
|
Ühel autol mul karburaator jamab ja ühendan ka vahel kontrolliks kella külge. Gaasianalüsaatoriga vaadates tõmbab ta lambda näidu vähe kõrvale... eks
ta seal juhtmel koormuseks ju ole.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.09 22:18
|
|
|
Lihtsalt teadmiseks, et minu senine praktika on näidanud, et nii mõnegi "bling-bling tavalambda" kellaga võib ainult lutsu visata. Eks see ole ka
põhjuseks, miks ma oma sinisele pole sellist paigaldanud. Vedeleb garaa˛is juba tükk aega.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|