Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: C4 2,5TDI hakkab puterdama kõrgetal pööretel. (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 3059)
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 14.05.09 16:55 Tsiteeri
C4 2,5TDI hakkab puterdama kõrgetal pööretel.



Mure siis selline, et peale 3000 pööret (vahest ka juba 2500 pealt) hakkab puterdama ja turborõhk langeb 1-lt barilt 0,5 peale. Puterdamise ajal viskab kõvasti musta summutist. Seda teeb ka kohapeal gaasi andes. On kellelgi kokkupuuteid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 15.05.09 05:42 Tsiteeri


Tundub, nagu oleks tegemist rõhulekkega. Puterdamist või kakkumist on põhjustanud ka turbost WG membraanklappi minev metallist rõhutoru, mis võib mingil määral umbes olla. Proovi läbi puhuda suruõhuga. See töö ei võta palju aega. Miski tunnike...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 16.05.09 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kylaline90
Tundub, nagu oleks tegemist rõhulekkega. Puterdamist või kakkumist on põhjustanud ka turbost WG membraanklappi minev metallist rõhutoru, mis võib mingil määral umbes olla. Proovi läbi puhuda suruõhuga. See töö ei võta palju aega. Miski tunnike...

Ehk räägid täpsemalt kus mis läbi puhuda. Kahtlustan ise ka rõhuleket, aga kas see võib põhjustada vahelejätmist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 22.05.09 15:18 Tsiteeri


Mul katalisaator seest tühi ja toru pole otse pandud. Kas võimalik, et kati sees mingi tahmapall läheb toru ette? Kas see võib ka rõhu alla lüüa?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 22.05.09 19:14 Tsiteeri


Tühi katt seda nüüd küll ei tee. Põhjus võib olla kõrgsurvepumba el. peas. Võta kaan maha ja puhasta reostaat ära. Chip võib ka jebida.


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 23.05.09 06:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vreps
Tühi katt seda nüüd küll ei tee. Põhjus võib olla kõrgsurvepumba el. peas. Võta kaan maha ja puhasta reostaat ära. Chip võib ka jebida.

Võin ma lihtsalt kaane pealt maha võtta? Tõmban kriipsud peale ja keeran 4 kruvi lahti? Midagi laiali ei lenda sealt? Mingit pilti äkki, mida puhastada/kontrollida seal? Mis määret reostaadile määrida, et paremini libiseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 23.05.09 18:21 Tsiteeri


Kas laiali midagi lendabvõi mitte, ei tea, aga märkimine on hea mõte kuna pumba pea nihutamisga (rihmaratta poole või eemale) muudetakse pritse hetke küttekogust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 23.05.09 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vreps
Tühi katt seda nüüd küll ei tee. Põhjus võib olla kõrgsurvepumba el. peas. Võta kaan maha ja puhasta reostaat ära. Chip võib ka jebida.


Äkki saaks teada kuidas puhastada.
Kas kraapida taskunoaga või lihvida ehitusest jäänud liivapaberiga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 23.05.09 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Tsitaat:
Algselt postitas: vreps
Tühi katt seda nüüd küll ei tee. Põhjus võib olla kõrgsurvepumba el. peas. Võta kaan maha ja puhasta reostaat ära. Chip võib ka jebida.

Võin ma lihtsalt kaane pealt maha võtta? Tõmban kriipsud peale ja keeran 4 kruvi lahti? Midagi laiali ei lenda sealt? Mingit pilti äkki, mida puhastada/kontrollida seal? Mis määret reostaadile määrida, et paremini libiseks?
Laiali ei lenda seal midagi,sest maha võtad ainult kaane ja mida Sa seal ikka määrid kui kõik see krempel on diisli sees. Puhastamiseks on olemas el. kontaktide puhastus aerosoolid mis selle sodi lahti võtavad. Pead ei anna,et sellest abi on aga paaril korral on põhjus seal olnud.


Numerus stultorum infinitus est.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 23.05.09 21:48 Tsiteeri


Andsin täna mitu korda piitsa. Puterdamise algus liikus 2500 pealt järk järgult ülespoole kuni kadus ära. Eks sõidan nüüd rahulikult ja vaatan kas tuleb tagasi. Ükskord enne oli ka selline mure aga kui Test-Rem Diislisse jõudsin oli viga kadund nagu hambaarsti uksetaga kuni nüüdseni. Eks hoian kursis kui tagasi peaks tulema. Tundub, et tegu siiski mehaanilise veaga... midagi umbes äkki või tõesti see reostaat pumbas must. Aga kas see reostaat võib põhjustada ka rõhu langust? Üritan diagnosti klubiliikme Fugitive abiga ära teha, ehk on sinna mõni märk maha jäänd.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 27.07.09 19:43 Tsiteeri


Viga ilmnes mõnipäev tagasi jälle. Ehk on viga ülerõhu klapis,et ei pea korralikult vms?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
reisser
huviline

Avatar


Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal

Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress

postitati 27.07.09 21:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Viga ilmnes mõnipäev tagasi jälle. Ehk on viga ülerõhu klapis,et ei pea korralikult vms?
Ei tglt ma tean milles viga on-tahad joonele panna kohe diisliraketid:D Ma arvan isiklikult et viga võib olla sul miskises klapis kas siis wg,egr,n75 solenoid, soovitan ka arvutiga vaadata palju aju näeb ülerõhku-võrreldes kellaga. Sest puterdamise ajal tuli sul tagant ainult musta ja ma arvan,et viga võib olla rõhupuuduses pigem.;) Aga jah arvuti taga diagnoosi panna on sama kui kinnisilmi piljardit mängida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 28.07.09 03:26 Tsiteeri


Kui rõhk kusagilt teel turbost sisselaskesse puktu pääseb siis hakkab tossama, kuna õhulugeja on kindlaks määranud juba suurema õhukoguse kui mootorisse lekketõttu tegeleikult jõuab ja nii saab segu liig rikas. Juhul kui N75 jupsib siis ei liigu masin lihtsalt edasi, tahmama ta sellest ei hakka;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 28.07.09 18:53 Tsiteeri


Puterdamise ajal lööb rõhu ka järsult 1bar-i pealt 0,5bar-i peale. Kui gaas korraks lahti lasta ja uuesti vajutada siis tõuseb rõhk kenasti 1-ni kuni puterdamiseni, mil seier järsult kukub täpselt 0,5 peale. Ühtki veakoodi ei näita ajus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kella4
huviline



Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.09 19:35 Tsiteeri


Kus see N75 solenoid asub ?

Endal kah minek just ses magusas alas (2500-...) lahjvõitu. Ei tossa väga hullusti. Puterdamist ei esine. Laustossamise asemel viskab pahvakaid, ka nats alla 2000 rpm isegi.

Täna lõi korraks, kui peale sõitu seisma jäin, päris mõõduka kolksu sisse:o. Tühikäigul ei ole, aga kui korra natuke pööret annad (piisab 2000rpm), siis tuleb jälle ja kaob ära enne kui välja kapoti juurde jõuad:P. Seisis u 3 tundi ja pole enam midagi. Ühtegi tuld sellepärast armatuuris põlema ei löönud. Kuuaega tagasi polnud ka veakoode.

Päev enne seda kakkusin maha intercooleri ja lõdvikud. Lekkeid silmaga ei tuvasatnud, cooleri ribid puhtad. Muide milline peaks olema C4 2.5 TDI 103KW cooler -> sisselaskekolle lõdvik ? Endal on kaunis käänuline, käänukohapealt jakatud (sees metalltoru, selleümber lõdviku otsad). Metalltoru sein on oma 2.5 mm paks, üks ots lõdviku käänu kohal kergelt õhus - äkki see metall toru on seal sees liiga suureks takistajaks ? Igatahes on plaan see asendada, sirgemaga.

Katalüsaatorist paistis keskelt veel valgus läbi aga vaja seegi otsetoruga asendada. Kellegil äkki vana KAT alles, teeks sellest otsetoru. Präeguse jätaks tervena alles esialgu.

Plaanis lasta veel testida pihusteid. Mida veel saaks vaadata kontrollida ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 29.07.09 14:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Puterdamise ajal lööb rõhu ka järsult 1bar-i pealt 0,5bar-i peale. Kui gaas korraks lahti lasta ja uuesti vajutada siis tõuseb rõhk kenasti 1-ni kuni puterdamiseni, mil seier järsult kukub täpselt 0,5 peale. Ühtki veakoodi ei näita ajus.


Millega ja kuidas sa turborõhku mõõdad? Kas mõõdad kohapeal lapatsit andes rõhku? Kas kellaga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 29.07.09 14:58 Tsiteeri


N-75 solenoid asub pumbarihma taga salongipaneelil. See on metallist kopsik, kuhu läheb alt üks rõhutoru sisse ja pealt tuleb kaks toru välja ( üks läheb turbo wg klapi külge ja teine sisselaskesse enne turbot ).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 29.07.09 17:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tdiquattro
Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Puterdamise ajal lööb rõhu ka järsult 1bar-i pealt 0,5bar-i peale. Kui gaas korraks lahti lasta ja uuesti vajutada siis tõuseb rõhk kenasti 1-ni kuni puterdamiseni, mil seier järsult kukub täpselt 0,5 peale. Ühtki veakoodi ei näita ajus.


Millega ja kuidas sa turborõhku mõõdad? Kas mõõdad kohapeal lapatsit andes rõhku? Kas kellaga?

Mõõdan rõhku kellaga ja sõites. Rõhu näidu võtan voolikust, mis läheb sisselaske kollektorist n-75 solenoidi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 30.07.09 09:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Tsitaat:
Algselt postitas: tdiquattro
Tsitaat:
Algselt postitas: jyrisoo
Puterdamise ajal lööb rõhu ka järsult 1bar-i pealt 0,5bar-i peale. Kui gaas korraks lahti lasta ja uuesti vajutada siis tõuseb rõhk kenasti 1-ni kuni puterdamiseni, mil seier järsult kukub täpselt 0,5 peale. Ühtki veakoodi ei näita ajus.


Millega ja kuidas sa turborõhku mõõdad? Kas mõõdad kohapeal lapatsit andes rõhku? Kas kellaga?

Mõõdan rõhku kellaga ja sõites. Rõhu näidu võtan voolikust, mis läheb sisselaske kollektorist n-75 solenoidi.


Kas sul on järsu kiirendamise ajal rõhk 1bar? Mina enda autol mõõtsin ka kellaga 1,2bar-i kiirendades. Ma ei tea, kas seda on vähevõitu või on see normaalne rõhk. Mina võtsin rõhunäidu sisselaskekollektorist turborõhuandurisse minevast voolikust. Panin sinna kolmiku vahele kella jaoks. Mul 103kW AEL mootor. Mul enda autol ka minek võiks parem olla, siiani pole viga leidnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 30.07.09 14:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Kas sul on järsu kiirendamise ajal rõhk 1bar? Mina enda autol mõõtsin ka kellaga 1,2bar-i kiirendades. Ma ei tea, kas seda on vähevõitu või on see normaalne rõhk. Mina võtsin rõhunäidu sisselaskekollektorist turborõhuandurisse minevast voolikust. Panin sinna kolmiku vahele kella jaoks. Mul 103kW AEL mootor. Mul enda autol ka minek võiks parem olla, siiani pole viga leidnud.

Järsu kiirenduse ajal lööb 1,1 umbes ja siis langeb 1bar peale. Mõõdan rõhku samast voolikust kolmikuga. Mul AAT mootor. Parandasin täna ühe vooliku ära, mis tuleb cooleri põhjast ja läheb nukaratta juurde mingisse kopsikusse. Puterdamist täna ei esinend enam ja tõmbas ka kuidagi paremini. Äkki oligi selles viga?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyrisoo
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.07
Asukoht: Tallinn, www.chip.ee
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 1,9TDI

postitati 08.09.09 19:46 Tsiteeri


Viga siis lõpuks leitud. Vigane oli juhtpihusti, mis kuumenedes jäi kinni vms., et avanes 245bar pealt. Kui maha jahutada, oli jälle norm. 190bar. Seega ta avanes hiljem ja ajas süüte paigast ära. Pihusti korras ja sõit võib jätkuda puterdamata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]