Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.5 tdi turborõhk (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 2673)
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 14.05.09 08:55 Tsiteeri
2.5 tdi turborõhk



Tere. Mure selline, et auto oleks nagu uimasemaks jäänud. Sai mõõdetud ka turborõhku kellaga ja see näitas ligikaudu 1,2 bar-i. Kas see on normaalne rõhk või peab olema suurem? Autoks on Audi A6 2.5 tdi 103 kw (AEL) 1996 a.
Igasugune info teretulnud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 14.05.09 09:33 Tsiteeri


Normaalne rõhk selle mootori puhul peaks olema 0.7...0.8 bar-i. Aga uimane kõrgemal või madalamal pöördel?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 14.05.09 09:52 Tsiteeri


1. ja 2. käiguga kiirendades on tunda, et turbo tuleb taha, aga 4.-6. käik kiirendades tahaks paremat tõmmet. Varem nagu läks paremini edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 15.05.09 05:49 Tsiteeri


Tee viib vist ikka sellesamuse WG juurde, mis ei avane piisavalt ning rõhk läheb lakke. Diagnost on kindlasti abiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 15.05.09 07:27 Tsiteeri


Autol on peal uus turbo, mis sai sügisel külge kruvitud. Mõõtsin kellaga ka turbo küljes asuvat klappi sinna tuleb surve peale. Surve tuli wastegate klapile selle vooliku kaudu mis wastegate klapile külge läheb. Kas midagi on valesti? Sinna peaks vist vaakum tulema kui rõhk läheb liiga suureks. Kuid samas turbol endal on ju veel ülerõhu kaitse - turbo külmast kojast läheb metalltoru wastegate klapi külge, ülerõhu korral surutakse rõhk klapi membraani taha, mis omakorda liigutab wastegate klappi. Veel üks asi tuli meelde. Vahepeal autol klõbises see turbo juhtklapp, mis asub kõrgsurvepumba rihma taga asuva paneeli küljes. See klõbises siis kui süüte sisse keerasin. Äkki ongi sinna koer maetud, et see klapp ei tööta korralikult. Sai nüüd pikk ja segane jutt, aga äkki saate aru, mida mõtlen.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 15.05.09 07:53 Tsiteeri


Vahest aitab ka filtrite vahetus tõmmet paremaks teha.:D


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 15.05.09 07:56 Tsiteeri


Filtrid sügisel vahetatud:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 15.05.09 11:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tdiquattro
Autol on peal uus turbo, mis sai sügisel külge kruvitud. Mõõtsin kellaga ka turbo küljes asuvat klappi sinna tuleb surve peale. Surve tuli wastegate klapile selle vooliku kaudu mis wastegate klapile külge läheb. Kas midagi on valesti? Sinna peaks vist vaakum tulema kui rõhk läheb liiga suureks. Kuid samas turbol endal on ju veel ülerõhu kaitse - turbo külmast kojast läheb metalltoru wastegate klapi külge, ülerõhu korral surutakse rõhk klapi membraani taha, mis omakorda liigutab wastegate klappi. Veel üks asi tuli meelde. Vahepeal autol klõbises see turbo juhtklapp, mis asub kõrgsurvepumba rihma taga asuva paneeli küljes. See klõbises siis kui süüte sisse keerasin. Äkki ongi sinna koer maetud, et see klapp ei tööta korralikult. Sai nüüd pikk ja segane jutt, aga äkki saate aru, mida mõtlen.


Kuna ise olen hädas olnud sama probleemiga, sai see süsteem lõpuks selgeks tehtud. Sellel masinal on KKK K14 turbo, millel omakorda on 2-pordine wastegate membraanklapp. Turbo külmast kojast tulev metalltoru juhib rõhku membraanklapile, mis peaks avama WG klapi turbo kuumas kojas. Membraanklapi otsa tuleb kummist rõhutoru, mis juhib samuti rõhku, kuid membraani teisele poole, et tekitada n.ö surnud seis klapis ning WG klapp turbo külmas kojas jääb suletuks. Läbi kummist rõhutoru tulevat rõhku kontrollitakse N75 klapi kaudu (sinu klõbisev klapp). Auto aju, saades aru, kui rõhk läheb liialt suureks, sulgeb N75-e ning WG klapp avaneb tänu rõhule, mis jookseb läbi metallist toru, kuna vastusurve nüüd puudub.

mingi abistav pilt

N75 klapp peaks olema töötava mootoriga avatud ning seisva mootoriga suletud. Võid ise proovida anda talle 12V otse peale ning puhkuda õhku alumisse avasse. Õhk peaks läbi jooksma sellest pealmisest avast, mis juhib rõhku mambraanklapile. Kui 12V pole peal, jookseb õhk ainult läbi pealmiste avade (ehk klapp on suletud asendis).
Sul samas ei tohiks olla probleem N75-s, kuna sul läheb rõhk liialt suureks. Seda aga võib kindlasti põhjustada umbes metalltoru, mis ei lase rõhku piisavalt läbi, et avada WG. Kui hakkad toda toru puhastama, siis kindlasti puhasta ka ära mõlemad toru kinnituspoldid, millest samuti rõhk läbi jookseb.
Sai kah nüüd paras kirjand, kuid loodame, et äkki on abiks...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 15.05.09 12:12 Tsiteeri


Tänud info eest, kylaline90.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 15.05.09 15:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tdiquattro
Filtrid sügisel vehetatud:)

Oleks vist sobivhetk jälle teha seda.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.1% - SQL: 62.9%]