Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 - vool kadunud tagaluugist? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1306)
huljes
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q

postitati 11.05.09 10:51 Tsiteeri
Audi 80 B4 - vool kadunud tagaluugist?



Nii,
Järjekordselt pean pöörduma murega foorumisse.
Probleem siis selles, et avastasin, et pagasnikuluugis ei põle enam ükski tuli.
Tulesid siis seal kokku 5. 2x tagurpidi käigu tuli, kundepool kabariit vms ning numbrituled.
Tahaks siis teada, kas nendele tuledele on mingi eraldi kaitse olemas(saksakeel pole mul suurem asi) või tuleb otsida viga luuki minevatest juhtmetest?
Lisaksin ühe lolli küsimuse veel. Miks luugis olevasse lukumehhanismi 2 juhet sisse tulevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ardo
huviline



Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: B2sedaan C5avant

postitati 11.05.09 11:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: huljes
Lisaksin ühe lolli küsimuse veel. Miks luugis olevasse lukumehhanismi 2 juhet sisse tulevad.


Äkki peaks olema el. kesklukk? Seda juhul kui ei lähe vaakum voolikut luuki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
arro
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C3 quattro, C4 quattro

postitati 11.05.09 11:33 Tsiteeri


Mina panustaks hoopis lukusüdamiku soojendusele! Aga jah kontrolli kaitsmed (kaitsmed nr 6-11 on tuledega seotud, ja kaitse nr 14 on numbrimärgi valgustus) ja luuki minevad juhtmed algatuseks ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
huljes
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q

postitati 11.05.09 12:18 Tsiteeri


Kaitsmed 6-11 terved, nr 14(lisaks veel kapotialune valgusus) on samuti terve.
Kesklukk on vaakumiga ning ehk tõesti juhtmed soojenduse jaoks, kuigi lisasid autol ei ole(peale tagaklaasi soojenduse)
Juhtmed visuaalselt kontrollil vigastusi ei näidanud - pistikute juurest(pagassis sees, juhi pool) olid juhtmed korras kuid sealt arvatavasti kala otsima tuleb hakata.
Ehk oskab keegi täpsemini öelda, kuskohast tuleb mass luggi tulede jaoks? Kuna luuki minevates juhtmetes on 1 juhe vähem luugis olevatest, ehk viga sealt?

Kui keegi tartus annelinnas tester käes ringi peaks jalutama, siis võib ühendust võtta ning abikäe ulatada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Uk_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 RS4

postitati 11.05.09 12:34 Tsiteeri


Mul on tester riiulipeal käepärast kui huvi on (trtu, männi tn).
http://www.yeint.ee/index.php?main=526&productCat=659&productID=44046


Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 11.05.09 12:49 Tsiteeri


Need 2 luku juhet peaks minema keskluku pumpa, et saaks luugist terve auto kinni keerata.
Kui tagaluugi vaakumvidina ära lõhkusin, siis pidi need lahti ühendama, et saaks luuki ülejäänud autost eraldi lukustada


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 11.05.09 13:25 Tsiteeri


Kui luuki liigutad, siis näed juhtmes painde-/murdekohta, sealt laguneb kõige sagedamini.

Kaks juhet - kas keskluku juhtimiseks või siis pakiruumivalguse lülitamiseks. Oleneb.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 11.05.09 13:27 Tsiteeri


Väga kindel et asi on tagaluugi juhtmetes. Mina olen ise parandanud neid mitmeid kordi. Usun et viga seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kevadlilleke
klubiliige



Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Coupe '95 85kW

postitati 11.05.09 15:02 Tsiteeri


Mina viimane kord parandamise asemel vedasin luugile uued juhtmed. Soovitan osta mitmekiulised ja mida painduvamad/pehmemad, seda parem. Ja ristlõikepindalaga mitte koonerdada.


Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks...
B4 http://images.spritmonitor.de/308015_5.png Coupe http://images.spritmonitor.de/739191_5.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.8% - SQL: 72.2%]