MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.04 15:52
|
|
|
kaherattalise remont/hooldus
suvi käes, tahaks vahepeal ka jalgrattaga sõitma minna, teine aga talvega vähe "ära väsinud" oskab keegi ehk soovitada mõnda head kohta, kus
kaherattalisele sõbrale hooldust-remonti teostatakse? Tallinnas siis.
Tänud ette 
|
|
|
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.04 16:01
|
|
|
Kas sügisel enne talvekorterisse panekut tegid hoolduse ja kui palju suvel läbi sõitsid? Siis teab hinda pakkuda ning milliste osade vahetusega
(võibolla) tuleks arvestada.
|
|
|
Traks
huviline
Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4, ABT
|
postitati 17.05.04 16:09
|
|
|
Kui sulle öeldakse, et sa peaksid ära vahetama keti, nii esimesed kui ka tagumisedhammasrattad. Oma kogemusest võin öelda, et kui üle ei viska siis
pole sul mõtet neid vahetama hakata. Sõida nii palju kui saad.
Omaltpoolt võin öelda et Mõigus asuv authori poes väga normaalsed inimesed, kes sul hädapärased asjad ära teevad. Ja kui ma ei eksi siis tahavad nad
raha ka vähem kui kesklinna teenindused. author.ee abiks.
Nõuga olen valmis abistama niipalju kui oskan, kahjuks jõuga on asjad teisiti kuna puuduvad vajaminevad riistad. Muidugi oleneb kõik probleemi
tõsisusest.
Traks
Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
|
|
|
|
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.05.04 16:49
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Traks
Kui sulle öeldakse, et sa peaksid ära vahetama keti, nii esimesed kui ka tagumisedhammasrattad. Oma kogemusest võin öelda, et kui üle ei viska siis
pole sul mõtet neid vahetama hakata. Sõida nii palju kui saad.
Traks |
See soovitus kõlab analoogselt, et kui näiteks autol ukselukk läheb rikki, siis ära lase ennast häirida vaid jäta aken lahti, sest sealt saad ju veel
sisse/välja käia...
Kui nüüd teema keti peale läks, siis on see selgelt näha, kas on veninud või mitte ja kas vajab vahetust. Veninud ketti mitte vahetades ja edasi
sõites, tulebki lisaks ka hammasrattad vahetada, kuna veninud kett on neid kahjustanud. Kui aga õigeaegselt kett vahetada, siis pääseb väiksema
kuluga, ehk hammasrattad kestavad ju oluliselt kauem ning nende vahetuse järele pole tarvidust. Lõpuks oleneb see paljudest muudest pisiasjadest, mida
siin lahata pole ilmselt mõtet (käiguvahetajate headus ja sellest tulenev täpsus, sõitja hoolikus, läbisõit jne) vaid hinnangu annab
hooldespetsialist.
|
|
|
Ull
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 B2q, B4; Honda Accord Tourer
|
postitati 17.05.04 18:37
|
|
|
kui tahad rattakohta midagi täpselt siis too MaQQu ta minu juurde ! Aega
saan mõni õhtu või nv siis näpin ära või vaatan koos sinuga enne üle, et mida vaja jne. Siit nii peast ette lugeda mida sul vaja vms oleks nagu loto
mäng rohkem
|
|
|
Rallymees
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 300 hobust
|
postitati 17.05.04 19:53
|
|
|
Ull: sa nagu hooldust ka teeksid rattale?
|
|
|
|
MaQQu
klubiliige
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.04 08:59
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja slk270
Kas sügisel enne talvekorterisse panekut tegid hoolduse ja kui palju suvel läbi sõitsid? Siis teab hinda pakkuda ning milliste osade vahetusega
(võibolla) tuleks arvestada. |
tundub, et esimesel rummul on mõni kuul puudu, kolksub-koliseb vähe, käiguvaheti ei vaheta eriti hästi jne. Ratas pole tegelikult mingit firma
hooldust saanund kunagi, sõitnud olen temaga ca 5 aastat, remontinud oma jõududega, koosneb suht normaalsetest juppidest, kui eksi, siis esivaheti
Shimano Altus, taga Alivio.
Keti kulumise kohta ei tea midagi :S
|
|
|
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.05.04 11:52
|
|
|
See ketikulumise aretus tuli Traksi postist Aga vii Ullu kätte. Ta vana
rattamehhaanik ning vaatab üle kas vaja pöiad või kett või mis üldse teha tuleks. Kindlasti saad lihtsamalt kaubale ka, kui nö "esinduses"

|
|
|
Traks
huviline
Registreerunud 29.09.03
Asukoht: Saue-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 b4, ABT
|
postitati 18.05.04 14:14
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja slk270
Tsitaat: | Esialgne postitaja Traks
Kui sulle öeldakse, et sa peaksid ära vahetama keti, nii esimesed kui ka tagumisedhammasrattad. Oma kogemusest võin öelda, et kui üle ei viska siis
pole sul mõtet neid vahetama hakata. Sõida nii palju kui saad.
Traks |
See soovitus kõlab analoogselt, et kui näiteks autol ukselukk läheb rikki, siis ära lase ennast häirida vaid jäta aken lahti, sest sealt saad ju veel
sisse/välja käia...
Kui nüüd teema keti peale läks, siis on see selgelt näha, kas on veninud või mitte ja kas vajab vahetust. Veninud ketti mitte vahetades ja edasi
sõites, tulebki lisaks ka hammasrattad vahetada, kuna veninud kett on neid kahjustanud. Kui aga õigeaegselt kett vahetada, siis pääseb väiksema
kuluga, ehk hammasrattad kestavad ju oluliselt kauem ning nende vahetuse järele pole tarvidust. Lõpuks oleneb see paljudest muudest pisiasjadest, mida
siin lahata pole ilmselt mõtet (käiguvahetajate headus ja sellest tulenev täpsus, sõitja hoolikus, läbisõit jne) vaid hinnangu annab
hooldespetsialist. |
Tegelikult see variant mida mina pakkusin töötab ainult siis kui juba hammasrattad ka kulunud. Muidu ise olen teinud järgmiselt: 1.kord vahetan ainult
keti.
2. kord keti ja tagumise hammasratas ploki 3. kord ka ket ja tagumińe hammasratas plokk ja peale seda olen sõitnud nii palju kui torust tuleb
ja kui enam ei kannata siis vahetada kõik (nii esi kui tagu hammasrattad, ja kett) välja.
Muidugi oleneb kõik ka komponentidest. Endal on mul 8000 kroonine ratas, kus põhiliselt on Alivio komponendid. Ei oska eriti lahjemate ja karmimate
komponentidega rataste kohta kommentaare anda.
Nii kuidas sina autole nii ka auto sulle
|
|
|
|