Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
postitati 17.05.04 07:07
Auto viltu
Küsimus siis selles, et auto oli viltu enne ja on ka pärast esivedrude vahetust. Vedrud tundusid olevat ühepikkused ja ka kõik muud külge pandud
detailid tundusid olevat sirged ja korras. Masin on aga umbes paar senti viltu. Ei oska enam midagi kahtlustada. Tagaotsast tõstmine esiotsa kõrgust
praktiliselt ei muuda seega tagavedrudes asi vist ei saa olla. On keegi sarnase müsteeriumiga kokku puutunud?
Tänud.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
postitati 17.05.04 14:18
Vedrud tundusid ühe pikkused? sellest loen välja et vahetatud vedrud said romulast? Sealt neid võttes võid sattuda samasuguste otsa nagu sul all seal
ongi. Tööd küll on palju kuid proovi vedrud omavahel ära vahetada ja peaks kohe selge olema kas on vedrus üldse viga või mitte. Edasi tuleb juba seda
sillaosa seal uurima hakta, sest selline ta olla ei tohiks küll mitte.
karla
klubiliige
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
postitati 17.05.04 15:26
kas auto ei ole läbi teinud mõnda raskemat avariid?
ise olen sellise asjaga kokku puutunud,pärast kerevenitust oli kiivas
a90q20v
huviline
Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal
Auto: zil157
postitati 17.05.04 16:13
ja samuti teeb sellise nalja nässus amort.
Tutikad monroe gasmaticud. kuu sõittu ja siis oli ka auto kuidagi naljakalt lääbakas. aga nädal veel. siis oli autol perse püsti. (nagu miski mosse
tuuning) et kellel perse lõrgemale tõstetud oli tegijam.
Aga pärast amortiide vahetust oli jälle ok. Ja teine juhus oli see kui ühel esiamordil sain tiku kõveraks. kui tungiga tõstsid siis tuli jõnksu kauppa
amort pikemaks. aga see auto sai veel sama amordiga maha müüdud. tüüp kes katsus oli väga sillas. sest ta arvas, et tuningu amort, hea jäik oli kuna
amort ei tahtnud eriti liikuda....
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
postitati 17.05.04 16:20
mõõda rõhtsal pinnal auto kliirents igast neljast punktist ja võrdle esimesi omavahel ja tagumisi.
Mine sillastendi. Ehk on lansekas ees kõver?
PS! Minu auto all olid vedrud ühepikkused seega ei olnud probleemi.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 24.6% - SQL: 75.4%]