chill
huviline
Registreerunud 04.05.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.04 06:36
|
|
|
lähen 2000 a. Audi A4 vaatama/katsuma/proovima...
...ja siit ka kysimus:
Oskate mulle äkki öelda, milliseid kohti peaks või võiks vaadata, uurida, katsuda, kuulta, vajutada, piiluda...
Äkki on neil autodel mingid nõrgad kohad, mida võiks tudeerida?
Ega seal platsil suurt oma käega midagi ei otsusta (täisstend tuleb nii ehk nii millalgi enne ostu teha) aga... äkki tuleks näiteks vaadata et kont
ikka toimiks ja... cdbox ja el aknad, võibolla pidurid, äkki rooli juures midagi...?
Heh, ei oska oma kysimust paremini väljendada.
Aga auto siis ise selline:
http://www.auto24.ee/clients/intertrade/used/detail.php?id=61050
Ette tänades,
--
chill
|
|
|
|
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.04 09:56
|
|
|
Ole kindel, et turbo töötab. Diisliga kiusatus madalatel pööretel käike vahetada ja turbo ei jõua rakenduda. Siis aga turbo kinni jääb ja hiljem
jampsi kui palju.
Lisaks loomulikult Rendezi soovitus, et tähelepanu esisillale.
|
|
|
Ulvar
huviline
Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ioniq 5
|
postitati 14.05.04 10:35
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja slk270
Ole kindel, et turbo töötab. Diisliga kiusatus madalatel pööretel käike vahetada ja turbo ei jõua rakenduda. Siis aga turbo kinni jääb ja hiljem
jampsi kui palju.
Lisaks loomulikult Rendezi soovitus, et tähelepanu esisillale. |
???? Selle jutu järgi peaks mootori tühikäigul töötamine turbole päris fataalne olema!
Minuarust käib turbiin ikka koguaeg ringi, kui aga heitgaase on, ehk kui mootor töötab. Kui mootoril koormust pole, siis muidugi aeglasemalt, aga ei
seisa. Kinni võib jääda, kui laagritele jäänud õli sinna kinni kärssab (ei lasta peale piinamist jahtuda) või loks juba piisavalt suur on, et tiiviku
labad vastu korpust käima hakkavad.
Ulvar
|
|
|
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.04 12:58
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Ulvar
???? Selle jutu järgi peaks mootori tühikäigul töötamine turbole päris fataalne olema!
Minuarust käib turbiin ikka koguaeg ringi, kui aga heitgaase on, ehk kui mootor töötab. Kui mootoril koormust pole, siis muidugi aeglasemalt, aga ei
seisa. Kinni võib jääda, kui laagritele jäänud õli sinna kinni kärssab (ei lasta peale piinamist jahtuda) või loks juba piisavalt suur on, et tiiviku
labad vastu korpust käima hakkavad.
Ulvar |
Igatahes minu auto turbo võeti lahti ja pandi asi käima. Tiivikud olid korras ja loksu polnud aga lihtsalt oli asi kinni jäänud. Kahjuks pole ma ise
mingi turbospets, et saaksin antud teemal väitlust alustada ja annan edasi remondimeeste kommentaare. Ja loomulikult teise põhjusena mainiti ka sinu
versiooni, et pärast turbo piinamist ei tohiks autot kohe seisma jätta vaid mõnda aega tühikäigul mootorit käia tuleks lasta. Kas nüüd üks asi
välistab teist, ma ei tea. Kuid miks siis soovitatakse turbole aegajalt suuremat koormust anda, madala käigu ja kõrgete pööretega?
|
|
|
chill
huviline
Registreerunud 04.05.04
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.05.04 19:35
|
|
|
Tsitaat: | sõida augulisel teel ja kuula |
Tsitaat: | Lisaks loomulikult Rendezi soovitus, et tähelepanu esisillale. |
Arvate et Saksast toodud, 2000 aasta auto, näiduga 81 000 km võib juba auklikul teel kuskilt kuulda/tunda olla võibolla tõesti.
Ma ei teagi kuidas seal selle sõiduga lood on, auto ei ole ju eestis arvel... eksnäis. ainult parklas nökutamisest ei ole eriti kasu - ju.
Tsitaat: | et pärast turbo piinamist ei tohiks autot kohe seisma jätta vaid mõnda aega tühikäigul mootorit käia tuleks
lasta |
Hea teada, aga... mis on piinamine kas tavaline sõit on piinamine? vist mitte. kui kaua seda siis peale piinaminst tuleks lasta tyhikäigul tuksuda?
minut?
Tsitaat: | Kuid miks siis soovitatakse turbole aegajalt suuremat koormust anda, madala käigu ja kõrgete pööretega |
Ise olen samuti natuke seda meelt et, olgu auto milline tahes, aeg-ajalt tuleks lõõrid puhtaks lasta Tiptronicuga saab teda õnneks madala käiguga tuuritada.
Veel auto vaatamisest...
Sõber arvas et auto võib seal Saksas miskise laksu läbi olla elanud... julges isegi arvata et saksast tuuaksegi enamjaolt mölkis autosid mis siin siis
yles lyyakse. Näitas mulle enda auto peal, milliseid kohti kapoti alt vaadata.
Kui aus olla, siis ma kysisin laksu kohta neilt poes juba umbes kuu tagasi. Siis öeldi mulle et, ei, see auto pole pihta saanud - huvitav kas nad
võivad mulle ka kägu ajada?
Kas 2000 aasta autol spidoka näit võib olla keritud - või ei ole selle mõtet? - igale vidinale saab juhtme kylge panna ja selle nn läbisõitu vaadata.
--
chill
|
|
|
|
|