Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 100 1989/90 MC + MAC11 ECU (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1172)
c0mpu
huviline



Registreerunud 16.01.09
Kasutaja on eemal


postitati 20.04.09 07:58 Tsiteeri
Audi 100 1989/90 MC + MAC11 ECU



Tere!

Olen mõnda aega üritanud käima saada audi 100 MC 2,2 turbomootorit mis peaks olema audi 100 89 v 90 aasta masinalt. Mootor istub pukkide peal ja kõik nagu peaks olema ühendatud aga 2 pisikest puudust on:

1. Säde tekib ainult mõneks sekundiks, kui sedagi kui käivitada üritan.

2. Bensiinirõhk ei lähe üles, st. pihustitest ei tule bensiini läbi.

Kas kellelgi on sarnast kogemust ja hea nõu anda ?

(Vabandan kui sarnast teemat onkusagil varem olnud, igaljuhul ei suutnud seda siit foorumitest leida.)

Ette tänades,
Timo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mikk_M
huviline

Avatar


Registreerunud 09.09.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 R5 2.5TDI

postitati 20.04.09 12:11 Tsiteeri


Ma võin küll eksida, kuid sul peaks olema aasta järgi vaadates mc-2 mootor, millel peaks olema mac-14 aju. Mac-11 on MC-1 mootori aju. MC-2 on kahe knock sensoriga, kahest osast koosneva väljalaske kollektoriga ja k24 turboga. Küll ei oska ma sulle öelda, kas see võib su probleemi põhjus olla, kuna ei tea, mismoodi need mootorid vahetatud ajuga töötavad/ei tööta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Samzik
klubiliige



Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A

postitati 20.04.09 12:39 Tsiteeri


Tavaliselt on neil mootoritel süüde puu taga. Süüte korda seadmiseks tuleb hooratas keerata 0 märgi peale ja siis kontrollida, et jagajal oleks asendid õiged. Samas siis võib ka kontrollida üle hammasrihma märgid. Bensu pumpa ei panda tööle, kui jagaja halli anduri signaal ja hoorattal o anduri järgi ei klapi. Kas pump saab korralikult kütte kätte? Kas lambda töötab?


Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 21.04.09 13:57 Tsiteeri


MC2 mootor ehk siis see uuem MC tahab saada MAC14 aju. MAC11 on vanemale versioonile mõeldud. Omavahel vahetatavad pole, sest on liiga erinevad.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
c0mpu
huviline



Registreerunud 16.01.09
Kasutaja on eemal


postitati 21.04.09 18:34 Tsiteeri


Mootor on ikka MC1, töötas ka umbes aastakene tagasi selle ajuga. See Konck sensori ja halli idee proovin järele, võibolla aitab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
c0mpu
huviline



Registreerunud 16.01.09
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.09 12:52 Tsiteeri
veel ideid ?



Veidi progressiest:

Sai sätitud jagajat siia ja sinna aga ikkagi tekkis säde ainult korraks ja siis kadus. Proovisin isegi teist jagajat aga ikkagi ei midagi. Panin väikse lambikese ja veakoodi mis näitas oli 2113 mis ongi hallika või jagaja asendi kohta. Olin kontrollinud kõike mida oskasin, hoorattal on tdc anduri pin ka olemas.

Viimases hädas otsustasin mootori panna käima ilma ajuta. Kõik yhendatud, aga ikka ei käivitu. Siis avastasin, et miskil põhjusel oli jagaja pool tiiru valesti, mis on imelik sest ma olin seda märkide järgi oma 5 korda kontrollinud !? Ainuke asi mida kahtlustada oskan on see, et ma panin need 5x seda jagajat paika ainult väntvõlli märkide järgi ja jätsin kontrollimata nukkvõlli...loll mis loll, vb ka väsinud sellest nädalavahetusest garaaziz. Nüüd käivitades läks mootor esimesest pöördest käima, kusjuures väga ühtlaselt ja hästi.

Otsustasin aju uuesti tagasi ühendada, aga nyyd ei olnud enam üldsegi sädet, veakood oli sama ja bensiinipumpa ei pannud ka enam käima, ilmselt kogu selle juhtmepuntra käperdamisega lasin ma lõpuks aju läbi.
Siit siis mõned küsimused:

1. Kas on mingit viisi aju kontrollimiseks ? Et kas on läbi või ei (ei ole sädet, bensiinipumba gnd. ei lülitu)
2. Kas kellelgi on MAC-11 aju müügiks pakkuda ? (palun saatke privaatteatena vastus, et moded kisama ei hakkaks ostu-müügi teema tõttu)
3. Kas kellelgi on kogemusi ilma ajuta turbomootoriga? Tahan selle võimalikult lihtsa hoida - kui oleks vaid mõni andur ja vähem elektroonikat oleks väga rahul. Pragu pukkide peal käib nagu kellavärk, aga kuidas koormuse all kui auto peale panen ?! Rõhku reguleeriks wastegati kaudu kraaniga näiteks, et väga kõrgeks ei läheks rõhk jne.

Palun olge abiga ja vastusega konstruktiivsed, arvan, et siit võib ka teistele huvitavaid ideid tekkida. Mul jah kogemusi palju ei ole turbodega aga ei tahaks seda kõige valusamal moel õppida :) Palun jagage kogemusi.

Ette tänades,
Timo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 22.9% - SQL: 77.1%]