Lehekülgi: 1 2 3 |
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 17.04.09 09:38
|
|
|
Audi 90 turbo quattro 134kw - 1987 - Samzik / "Rotti-rondikas"
Kuna tundus, et eelmist selle suve alguseks valmis ei saa,. ja sai muretsetud teine:
90q minu "garagesse". Seekord ka siis tegu 10v 134kw KG tähisega turbomootori ja quatroga. Saime asja siis ka käima eile, umbes 3h nokitsemisega.
Install oli enne mind juba tehtud mootorile, seda siis 100kw vabalthingava asenduseks. Auto doonoriks kuuldu järgi üks hingusele läinud 200.
Naljakas oli see, et auto käimaminekul bensu viga ei olnud, sest bensu lihtsalt polnud paagis . Naabrinaise muruniiduki bens kulus kohe marjaks ära kuuri alt . Hea inimesena muidugi ostsin talle talvitunud bensu asemele uue bensu kohe õhtul "kankusse" tagasi
Süüde polnudki rohkem vale kui 1/4 pööret! Ning ega hammasrihmgi rohkem polnd nihkes kui 1 hammas. Rihma seisukord oli nii hull, ... vaatasime
hoolikalt, et üle 3000rp kogemata ei lase. Sest ega siis enne rajale minekut taha klappe vahetada ja pead remontida. Tühikäik oli 1200rpm, kuna
tühikäigumootorist tõmmati õhk lihtsalt läbi, see ei tööta (mingi bmw oma). Vaakumitega on enast kah seal kõvasti lõbustatud, selline segadus mida
annab jupp aega korda seada. Nüüd veel tarvis tühikäigu mootor installida korrektselt ja juhtmestik üle vaadata, vaakumi õige ühenduskeem otsida.
Rookida kõik mõtetud asjad minema, piduri võimendi panna hüdrauliline.
Hääl on peris tore, näis kui ta nüüd ilusti käima saab, mis siis juhtuma hakkab. Rajapäevad juba ootavad . Ja jalad sügelevad.
Eelmise omaniku vahetatud asjad:
Kollektori tihendid
Zarniirid ja stabika puksid ees.
Rooli otsad
Sissepritse kummi otsad Pihusti o rõngad olid kah vanad.
Küünlad, kuigi need ei tundund kül vahetatud olevat.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
arturASE
huviline
Registreerunud 31.07.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 2009a. A6 allroad + VW Tiguan 4motion
|
postitati 17.04.09 13:39
|
|
|
Aga viska pilte kah
Edu
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 17.04.09 15:43
|
|
|
Sellega pead ikka kõvasti vaeva nägema, kui tõesti rada sõita tahad Nendel ju nimelt puudub igasugune mõistlik vedrustus-veermik. KW coilid, "big red´s", hunnik polü´t ja mingid kangemad stabikad abiks.
Selle käigus jääd muidugi vähemalt 50k võrra vaesemaks ka aga õnneks headel aegadel võib seda endale lubada.
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 18.04.09 06:57
|
|
|
Mitte nii tõsiselt, rajapäevadel tahaks lihtsalt paugutada. Praegu plaan s2 või mingi djuuning jäigem vedrustus, et saaks kustukummiga suus sõita.
Nagunii tahaks rohkem driftida kui asjalikult aega sõita eks näis. Aga
kuskohast on parim varjant võtta jämedad stabikad või on mõtet mõne teise raskema mudelid stabikad parajaks lõigata? Olen mõned korrad igapäeva
autodega rajapäevadel käinud, seega hetkel veel ei teagi mis teha tuleb autoga. Peab käima ja vaatama mis fun tundub. Aega nagunii pole selle jaoks,
et midagi väga tõsist teha.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 16.05.09 22:26
|
|
|
Niih sai siis nüüd jälle mootori käima ja uue mootori rihma. Kuna tagavaraks oli ka veel umbes 2 juhtmestikku, siis viskasime ka uue juhtmestiku
peale. Vanal juhtmestikul oli paar otsa lihtsalt puudus. Nüüd veel nipet näpet ja peaks olema tehnilise poole pealt enam vähem saama. Ümber vormistus
ja vaja ülevaatus ning pidurite kogu rida ümber teha. Eks näis mis saab. Sai natuke sõita, startides peris suur lõtk sees, ilmselt kardaani muhv.
Hetkel ei suudagi otsustada mis piduritega saab, ilmselt kas hüdrauliline võimendi või elektriline. Isegi ei oska välja mõelda kumba panna, muidugi
nuputamist oleks elektrilisega rohkem. Passati elektriline pump ja pomm on olemas. Samas on ka 2 sektsiooniline roolivõimendi olemas.
Ahjaa mootori rihm koos vee pumbaga ja rullik mis seal on maksid kokku 1200.-
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Kassu321
huviline
Registreerunud 20.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A8 97 2,8 quattro
|
postitati 23.05.09 12:35
|
|
|
Kas masin ostetud Tallinnast kuskilt viimsi kandist vms. Tundub olevat mu klassivenna masin, mida ta siin jupp aega yritas maha ärida.
Kaspar
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 25.05.09 16:16
|
|
|
Üks vidin audil juures
Võetud sa uuema audi võtme pärast välja murdunud võti ja sinna asemele 90 võti pistetud. Natuke näputööd ja nagu päris. Pean veel nuputama äkki saab
ka alarmi puldi sisu sinna puldi sisse peita, oleks eriti shef.
Lisaks sai siis ka intercoolerit niipalju nihutatud, et saab tuled ette panna. Natuke tuleb mängida ja sättida nagu ka pildil näha pole asjad päris
paigas veel
Täiendan siis teemat, auto alla leidsid tee 15 tolli valuveljed (4x108) aitäh kasutajale m0cc. Mis tuleb sinna paigaldada ja käisin tõin ka ära 276mm
pidurid kettad (4x108) tänu kasutajale Teemo. Otsa lähevad 2 kolvised sadulad. Nüüd peab siis piduri võimendi osas asjad läbi mõtlema usun, et
praegune vaakumvõimendi ei toida kuidagi ära asja. Mõtted liiguvad kahes suunas. Elektriline võimendus audi s4 v8 peasilindri otsa või hüdrauline 2
kambriline roolivõimu pump. Elektriline oleks muidugi toredam, aga ei tea kuida ta välja kukuks. Kasutada saaks 90a passati elektrilist pidurivõimu
pumpa. See on mul olemas koos hüdro palliga (piduri pomm). Pidureid installimma haktes (276mm) ennäe ime, ei lähegi alla 276. Keeeran ratta poldid
kinni ja poob kettast. Ratas uuesti alt ära ja märkasin, et terve sadula pinna vastu poob ketta. Ehk siis ofseti vahe kettal ja sadulal umbes 4-8mm.
Egas midagi jalad selga ja ruttu ehituskauppadesse ja 12mm seibe 4tkki. Seib sadula ja käändmiku vahele ja asi lahendatud, vahe jäi mingi 2mm. Suport
on kül natuke tsentrist velje pool rohkem aga kõik töötab. Ei tahtnud kahte seibi panna siis äkki muutub poldile jõu õlg liiga suureks ja murrab poldi
veel ära. Õhk vist jäi kah natuke sisse õhutamisel pedaal pehme. Üritan uue koguse õli osta ja siis kõik läbi puhuda saab puhta õli sisse.
Sain siis omale 134kw 90mne passi. Sõitudel muidu kõik tore aga kui näiteks 2-3000rpm vahel järsult kaasi vajutada, siis justkui hakkab turtsuma. Kas
jääb lahjaks või siis uputab, ei saagi aru. Samas üle 3700 rpm ei taha isegi meelitades eriti lihtsalt minna. Eks peab ikka wb lambda ostma edaspidi
nagunii tarvis. Lisaks mudiugi plaanin boschi a osa küünlaid esindusest, s4 ja omad pidada sobima sinna ülihästi. Ja mõte käis peast läbi et võtta
uued pihustid. Tundub, et pihusti maksab ca 800.- tk need jäävad ilmselt kalliks. Proovin siis atsetooniga või tolueeniga ultraheli vannis neid pesta,
vaatab kas annab tulemust.
Hiq käest kuulsin et kütuse torustik jääb mul lahjaks peab jämedama panema, et piisaks ja pump jaksaks peale lüüa. Seda siis juhul kui tahta kusagile
sinna 200kw kanti. Teine asi mida rägitakse, et k26 mis tehasest on selle saavutamiseks ebaefektiivne.
Kas keegi on ka 10v pihusti pea võimsust tõstnud on see kuidagi teostatav? Või ainuõige tee on elektrooniline? Ei viitsiks enne talve elektroonilist
panna.
Ilmselt tuleks ka teha järgnev modifikatsioon karteri tuulutusele:
2 mkolviste 276 install ja sumpsi kontroll.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Cobain
huviline
Registreerunud 18.08.06
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8T
|
postitati 20.06.09 12:23
|
|
|
Selles saaks väga asjaliku pilli, edu sulle !!
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 09.10.09 09:06
|
|
|
Sai siis ka uus klaas ette nüüd veel vaja teha pritse peale kummi katte asemel fiibrist mingi asi ja intercooleri kinnitused ning liimida bumper,
Peale seda, tuld.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Ardo
huviline
Registreerunud 22.02.08
Asukoht: L-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: B2sedaan C5avant
|
postitati 09.10.09 10:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Samzik
Sai siis ka uus klaas ette nüüd veel vaja teha pritse peale kummi katte asemel fiibrist mingi asi ja intercooleri kinnitused ning liimida bumper,
Peale seda, tuld. |
Mis see klaasi vahetus maksma läks? Endal sama töö ees.
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 09.10.09 13:01
|
|
|
klaas oli 850 tihend 150.-. Töö, sõber tegi
13.12.2009 lõpuks on taga uued rummud ja 5x 112 asjad puuduvad veel kettad. Rummud läksid otse originaali asemele, ei olnud vaja laagriga mängida.
Laagrid on lihtsalt uued vaja panna, kuna tavaliselt elusalt nad välja ei tule. Esimesed peavad olema võimsama mootoriga autolt et 82mm laager oleks
siis on ka bolt on. Minul on 200 alt rummud minu mälu järgi. Veljed on juba all ja renoveeritud sadulad küljes. nüüd on jäänud veel esimesed, aga
nedega probleem ootab veel lahendust.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
m0cc
huviline
Registreerunud 27.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: W213, 5008
|
postitati 11.10.09 13:38
|
|
|
Tore, et veljed läksid õigesse kohta.
Edu ehitamisel.
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 04.07.10 19:07
|
|
|
On nüüd veel veidi asi pikkamööda arenenud, all on uued piduri torud/voolikud. S6 v8 piduri peasilinder 28mm läks lupsti minu vaakumvõimendile otsa,
kas jõudu jagub seda ka ära võimendada ei tea. Võibolla on võimsamat võimendit nüüd tarvis, eks näis. Uued käsipiduri trossid sai ostetud ja
paigaldatud.
Pritse peale mätsisin mingi karbimoodi asja, seda peab veel parajaks tegema kõvasti, enne kui asja paikka saab. Tean, et mõtetu töö aga wb lambda
juurde ostmine on hetkel eelarvest väljas. Seega megasquirt jääb veel riiulisse jupiks ajaks.
Taga on all ka 5X112 rummud, ees on kah, aga pooltelgi pole veel jõudnud proovida, kuigi peaksid sobima need mis leidsin, ühe lasin lühemaks teha 1cm,
peaksid olema 82 A audi 200 quatro tagumised poolteljed, diffripoolsed otsad on neil 100mm.
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 11.09.10 05:55
|
|
|
Mis Sul nendest esimestest 276mm 4x108 ketastest ja 2 kolviga suportitest sai? Ehk kuluksid ära.
BTW kas 276mm suporti otsa 14" velg veel mahub?
|
|
|
|
Graabel
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.09.10 08:03
|
|
|
Tsitaat: |
Mis Sul nendest esimestest 276mm 4x108 ketastest ja 2 kolviga suportitest sai? Ehk kuluksid ära.
BTW kas 276mm suporti otsa 14" velg veel mahub?
|
Kui sa räägid 2 kolviga varjandist siis ei mahu isegi mõned 15" tollised (kleebitavad raskused jäävad ette)
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
postitati 11.09.10 08:11
|
|
|
Kettad on olemas (võin müüa) 2 kolviga sadulad on 5x112 ketaste peal auto küljes, mingi passati ketas sai väiksemaks treitud 288 mm pealt 276 peale.
Kuna läksin üle 6 soonelisele rihmale siis r5 20v generaatori ja 10v roolvõimu pumbaga tõmmates genekas vastu roolivõimu pumba kronsat saab panna lame
rihma 6 soonelise pikkusega 1195mm. Hetkel on mul mehaaniliselt pingutatav lamerihm näis kas vahetan selle mingi vedru leevendiga rihma vastu. Rihma
kood:060-6pk1195
Pakkuda uus Haldex õlipumba elektrimootor. E parandan mittetöötava mootori+uued tihendid. Mbl: 55 55 88 55.
|
|
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
|
Samzik
klubiliige
Registreerunud 12.09.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 1.9/96kw 4WD 2004, audi 90 2.1/134kw q 87A
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |