Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Mida tähendavad ESP veakoodid 058F ja 0591 (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 1597)
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 15.04.09 14:59 Tsiteeri
Mida tähendavad ESP veakoodid 058F ja 0591



058F - Lateral-acceleration sensor signal improbable
0591 - Yaw rate sensor interruption in reference line

Tõlkest saaks nagu aru, et nagu külglibisemise märkamise vead.
Oskab keegi nende koodide järgi midagi täpsemalt välja lugeda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 16.04.09 06:33 Tsiteeri


Tavaliselt on nende vigade põhjuseks vigased andurid ja siiani on abi olnud andurite vahetusest.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid...FORSS ja IDEEAUTO 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 16.04.09 08:04 Tsiteeri


Kas diagnostika ei ütle, milline andur kalab? Ei ole ju võimalik, et kõik neli jamavad?
Viga ei ole pidev, vaid vahetevahel lööb märgutule põlema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 16.04.09 16:31 Tsiteeri


Neid andureid on sellel masinal kumbagi üks või kaksühes;) Ja see on tavaline, et aegajalt algul jamavad. Lihtasalt viga tasapisi süveneb. Homme võin vajadusel täpsustada nende asukoha autoküljes ja maksumuse.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid...FORSS ja IDEEAUTO 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 16.04.09 16:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Neid andureid on sellel masinal kumbagi üks või kaksühes;) Ja see on tavaline, et aegajalt algul jamavad. Lihtasalt viga tasapisi süveneb. Homme võin vajadusel täpsustada nende asukoha autoküljes ja maksumuse.


Asukoha suhtes oleksin tänulik.
Kuna viga ei ole pidev vaid vahetevahel tekkiv, siis vaataks kõigepealt ühendused üle. Esialgu viskav vea ette ainult peale vihma (mitte vihma ajal, vaid siis kui sadanud oli) Nüüd juba ka aukudest/lohkudest läbisõitmisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 16.04.09 17:01 Tsiteeri


Andurid G200 ja G202
G200 Lateral acceleration sensor asub juhiistme ja tagaistme vahel tagaistuja jalgade all, selleks peab mati üles kakkuma. Osadel variantidel tagaistme all. Peaks olema tootekoodiga 4B0959643C/E
G202 Yaw rate sensor asub juhi jalgade all või istme all, keskluku aju juures. Peaks olema tootekoodiga 8E0907637A.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 16.04.09 20:38 Tsiteeri


Ja nende ühenduste ülevaatamisel ja üldse nende andurite torkimisel, vahetamisel tuleb olla ettevaatlik, et andurit mitte rikkuda, lisaks tuleb peale anduri vahetust andur juhtplokiga seadistada.


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid...FORSS ja IDEEAUTO 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
DonNiger
huviline



Registreerunud 25.10.06
Asukoht: Eestist eemal
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C5 1.9TDI 96kw

postitati 16.04.09 21:56 Tsiteeri


Kui nüüd järgi mõelda, tekkisid vead peale seda, kui terve aknapesupaagitäis vett juhi istme alla voolas - tagaklaasi voolik andis ühendusest lahti seal, kust see salongi tuleb.
Aga eks näis.
Ei usu, et mõlemad jupsivad, vaid üks ei saa teisest aru. Kumb kummale infot jagab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 17.04.09 08:00 Tsiteeri


Eks nad on seotud jah omavahel, nad võivad mõlemat pidi toimida. Kui sul vesi juhi jalgade alla voolas, siis ehk seal ilmselt viga ongi. Puhasta kontaktipuhastusvahendiga need pistikud ära, juhtme liitekohad kontrolli üle tõmmates ettevaatlikult juhtmeid, kui mõni puruneb, on liitekohta ka ussitanud ja tahab ülejootmist. Kui juba klemmid kergelt rohelised on, siis nad juba ei anna läbi nii nagu peaks. Kas andurisse sisse ka vesi jõudis, ei oska öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.9% - SQL: 72.1%]