Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Piduriklotside vahetus A4 95a, keeruline? (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 7104)
YuLaw
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.07
Asukoht: Manchester, England
Kasutaja on eemal

Auto: Puudub...

postitati 10.04.09 20:53 Tsiteeri
Piduriklotside vahetus A4 95a, keeruline?



Vaja siis terve ring piduriklotse ära vahetada, et sai mõeldud võtaks ise ilusa ilmaga asja ette, et on seal midagi keerulist ka või vaja mingisuguseid eririistu? ....

Keegi kes teinud võiks mingisuguseid näpunäiteid välja tuua , kuidas korralikult saaks tehtud :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 10.04.09 21:10 Tsiteeri


Keerulist pole midagi, vaja ainult tegutseda.
Ainus eririist mida vaja (pidurikolvi reguleerija)

http://www.avsk.ee/pildid/tooted/50944015.jpg


, läheb kasutusele tagumistele suporditele, kuna seal tuleb silinder sisse keerata - muidu ei saa uut klotsi vahele pista.


Esimesele supordile sobiks see

http://www.avsk.ee/pildid/tooted/50944016.jpg

,kuid "mingid kogemused" on näidanud, et esimestel lähevad silindrid ka käega surudes sisse.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.04.09 08:36 Tsiteeri


Esimese supordi kolvi saad sisse näiteks kruvikeerajaga väänates rahulikult ja tagumise keerad ja lükkad peene otsaga näpitsatega. Mina olen 90% sellest tööst selliseid võtteid kasutanud. Seda sell juhul kui kolvid roostes pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
exess
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.05.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 sedaan 96a & Toyota Corolla 17a

postitati 11.04.09 08:40 Tsiteeri


Kui juba tegema hakata,siis võiks ülevaadata ka suportite üldise seisukorra,vajadusel vahetada tihendid (osta remontkomplekt),mis sa ikka mitu korda lahti kisud ;)


Pisike punane putukas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 11.04.09 10:57 Tsiteeri


Esimeste suppordid tuleb pressida sisse, mina kasutasin pistskruvi selleks. Tagumiste sisse keeramiseks kasutan relaka võtit, mis istub sinna väga täpselt või siis näpitsaid. Kui ei ole just mingi suuremasi remondimees kes tihti autoid remondib, siis ei tasu spets võtmeid osta.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 11.04.09 11:33 Tsiteeri


Esimesed klotsid-- suur kruvikas klotsi ja ketta vahele.Näti jõudu ja ongi kolb sees.Tagumised klotsid--enne kui kolbi suruma,keerama hakkad,vaata kas kolvi kaitse kumm terve ja kolvi külge kinni pole jäänd.Muidu keerad kaitsekummi katki.Ja enne kui kõike kokku hakkad laduma,puhasta ja määri suppordi liugurid.Mina kasutasin vaseliini aerosooli.Tavaline tavott pole nagu õigeasi sinna;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
YuLaw
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.07
Asukoht: Manchester, England
Kasutaja on eemal

Auto: Puudub...

postitati 25.04.09 13:45 Tsiteeri


Kummale poole tuleb tagumistel kolbi keerata?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Madisx
huviline

Avatar


Registreerunud 06.09.08
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 c4 2,8 30v ja a4 facelift 2,8 Quattro

postitati 25.04.09 14:18 Tsiteeri


No eks ikka päripäeva :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 25.04.09 14:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: YuLaw
Kummale poole tuleb tagumistel kolbi keerata?

Sisse poole tuleb keerata:D.

Päripäeva.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
YuLaw
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.07
Asukoht: Manchester, England
Kasutaja on eemal

Auto: Puudub...

postitati 25.04.09 16:19 Tsiteeri


Sai esimesed ära vahetatud, üks tagumine kah, kuid teine tagumine mitte, kuramuse supporti polt ei tulnud lahti ning ka kandid said maha keeratud :S .... kuda kuramus nüüd selle lahti saab?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 25.04.09 16:31 Tsiteeri


Viil kätte ja viilid uue mõõtu peale. Kui endal sama asi juhtus esimeste supportitega, siis sai asjale kuuma antud, nii et polt oli täitsa punane. Peale seda tuli nagu naksti lahti.


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Vaarao
huviline



Registreerunud 04.04.05
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 95 a.

postitati 25.04.09 18:17 Tsiteeri


Seal peaks ju olema sise kuus kant.Kas pärast klotside vahetust peab kässari trossi ka lõdvemaks laskma ja kuidas see käib a4 95.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.04.09 18:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Vaarao
Seal peaks ju olema sise kuus kant.Kas pärast klotside vahetust peab kässari trossi ka lõdvemaks laskma ja kuidas see käib a4 95.


Tagumised supordid töesti sisekuuskant poltidega, kuid esimesed siiski tavalise peaga.
Käsipiduri trossi ei näpita (nii palju kui mina igaltpoolt kuulda olen saanud).


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
YuLaw
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.07
Asukoht: Manchester, England
Kasutaja on eemal

Auto: Puudub...

postitati 25.04.09 18:42 Tsiteeri


Ongi sisemine kuuskant, ning sealt saingi kandid seest maha , kuigi sai korralikult WD -ga üle lastud jne, kuid jõuga surudes lihtsalt surus nurgad ära :S ...

Eks homme võtab midagi ette, tänaseks kopp ees :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 25.04.09 18:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: YuLaw
Ongi sisemine kuuskant, ning sealt saingi kandid seest maha , kuigi sai korralikult WD -ga üle lastud jne, kuid jõuga surudes lihtsalt surus nurgad ära :S ...

Eks homme võtab midagi ette, tänaseks kopp ees :)


Samas nende poltide pead suht laia olemisega, niiet äkki kannatab kuidagi torutangidega maadelda.?
Ise pole veel (ptui, ptui, ptui) kantidest jagu saanud, kuid vötmeid on läinud tüki 3.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 25.04.09 21:53 Tsiteeri


Juhul kui poltidel ei ole katteid peal siis koguneb poldi õõnsus savi, liiva jm kõntsa täis ning võti haakub vaid osaga pinnast. Seetõttu on kasulik enne sihukest tööd poldipead kõigepealt eraldusõliga korralikult üle mögistada ning siis suruõhuga tühjaks puhuda. Ka antud juhul võiks vaadata kas võti ikka poldisüvendi põhja ulatus? Ja muidugi peaks kasutama enamvähem kvaliteetseid võtmeid, ka osa võtmeid on mingist plastiliinisarnasest metallist tehtud.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
tryku
huviline



Registreerunud 04.01.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal


postitati 25.04.09 22:01 Tsiteeri


Juhul kui suruõhku varuks pole, siis võib niisama ka mingise terava esemega puhtaks kraapida ning pärast haamriga võtme sisse lüüa. Muidu kui on juba kandid maha keeratud, siis on mitu varianti. Lihtsaim on neist minu arvates 12-ne kandiga padrun peale lüüa sinna, seni olen ise nii lahti saanud. Võimalik on ka viiliga midagi korda saata, kuid suhteliselt ebamugav ning aeganõudev. Lisaks saab ka relakaga poldipea maha lõigata ning siis saab supporti kätte ning jääb tikkpoldi moodi asi sinna sisse, selle saab tangidega juba välja keerata, seda relakaga lõikamist tuleks muidugi väga ettevaatlikult teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YuLaw
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.07
Asukoht: Manchester, England
Kasutaja on eemal

Auto: Puudub...

postitati 28.04.09 08:41 Tsiteeri


Sai ära vahetatud :)

Lahti seda ei hakanud kiskumagi, sai sealt kaks polti lahti lastud ja sai vanad klotsid kätte. Siis väheke keeramist koonusvõtmega ja toimis :)


Aga nüüd, pärast vahetamist on pedaal kuidagi pehme, st vajub peaaegu põrandasse ja siis võtab korralikult pidurid peale. Kui pumbata siis on korra parem (võtab kõrgemalt) aga vähe hiljem jälle kaob põrandasse, piduriõli kah jagub, vaja õhutada ka?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 28.04.09 14:34 Tsiteeri


No paistab küll et vaja. Alusta parempoolsest tagaratta õhutamisest, siis suundu vasaku juurde, siis esimene parem ja peale seda vasak. Ja seda tegevust võib julgelt korrata, kindlasti vaata, et õli oleks alati potskas!


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Soyer
huviline



Registreerunud 14.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.09 17:35 Tsiteeri


Ma pakun et uus klots lihtsalt istub kuskil ketta randi peal. Selle pärast ka see pehme pidur.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Lilleneiu94
huviline



Registreerunud 13.05.09
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a4 1999 74 kw

postitati 13.05.09 13:02 Tsiteeri
Sama teema jätk



Kuna ma tean, et foorumites kehtib vaikiv seadus, et uut teemat eriti ei pooldata siis jätkan seda siin.

Mul umbes sama mure, nimelt a4 99a. vaja vahetada esimesed klotsid ja kettad aga remonti minemiseks nii rikas pole. Mulle aga öeldi remonditöökojast sellist asja, et kui vahetada klotse siis peab ka sadulad ära vahetama, kuna nad omavahel seotud. Kas see on tõsi või üritati lihtsalt rohkem raha välja nõuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YuLaw
huviline

Avatar


Registreerunud 26.07.07
Asukoht: Manchester, England
Kasutaja on eemal

Auto: Puudub...

postitati 13.05.09 14:08 Tsiteeri


Kui sadul on kombes, st katki, kinni roostetanud vms pole siis küll otsest vajadust pole selleks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Ainar
huviline



Registreerunud 24.11.10
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 24.11.10 13:31 Tsiteeri


Terv.

Lugu selline, et miski aeg hakkas sõidu ajal parema taga ratta juurest kostuma mingi kolksumine. Sai käidud teeninduses ja sealt õeldi, et pidurisadul otsas omadega ja tahab vahetust. Õeldi ka seda, et too pidurisadul nii tähtis pole, et kohe vahetama peaks kukkuma. Et võib sõita küll aint ebameeldiv kolksumine on kuulda. Kuna rahaga kitsas lükkasin edasi ootusega parematele aegadele.
Nüüd nv panin tähele, et kui pidurdab siis on tagant kuulda höördumist sahh sahh sahh. Umbes nagu kaks eba tasapinnalist asjad käiks üksteise vastu. Loogiline, et pidurdades läheb klots trummli/ketta vastu. Aga millest äkki selline hääl tekkida võis? Kas hääl võib olla logisevast pidurisadulast või on piduriklotsid lihtsalt omadega otsas ja tahab uusi saada?
Küllaltki värke auto omanik olen ja ei tunne eriti asja. Et ehk keegi viitsib nõu või tarkust jagada millega mul tuleb silmitsi seista.
Autoks: Audi 100 93a. oma. Hetkel vist muu rolli ei mängi.

Ette tänades
Ainar


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 24.11.10 14:08 Tsiteeri


Paneks ka paar sõna omadest kogemustest: See kahisev hääl on jah kulunud klotsid tavaliselt, pidurisadul võib ka kolksuda, kui poldid lahti on. Klotside vahetuseks iseenesest neid sisekuuskant polte ju ei peagi taga lahti võtma, piisab kelgu eemaldamisest. Esimeste puhul samuti. Kolbe saab liigutada nii nagu eespool kirjutatud, ma ka tavaliselt esimesed olen näpuga tagasi lükanud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 24.11.10 18:26 Tsiteeri


Kui meil esiveolisel A4-l tagasillas miskit kolisema hakkas (nagunii oli kohe-kohe rihmavahetusse, esisilla remonti jne minemas), siis kirjutati töökojas ema arvele tagasillapukside vahetus ka juurde. Mõniaeg hiljem jälle sama kolin, kiskusin ise lahti ja piduriklotsi paigalhoidev vedru oli hoopis paigast. Puksivahetusest polnud jälgegi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.1% - SQL: 34.9%]