Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Generaatori rihma vahetus (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3258)
Allan118
huviline



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.09 19:30 Tsiteeri
Generaatori rihma vahetus



Tervist!
Küsimus selline,et mis asjad oleks vaja maha võtta,et generaatori rihm ära vahetada ilma,et peaks midagi üleliigset tegema?Autoks S4 2.2T C4

Ette tänades Allan!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 02.04.09 20:25 Tsiteeri


Kas seal kapotti üles tõstes ja peale vaadates loogikaga ei saa hakkama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Allan118
huviline



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.09 20:30 Tsiteeri


No kuidas võtta.Suht keeruline on nii,kunagi sai vahetatud radikas ja siis kõige loogilisem variant olekski:Stange maha,radikad maha ja siis veel sealt nipet-näpet maha.Kuid mõtlesin,et äkki on mõni lihtsam võimalus ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 02.04.09 20:58 Tsiteeri


Mina eemaldan tavaliselt ülemise plekktala. See ei võta aega üle 2minuti. Siis edasi peab otsustama, kas proovida rihma keerulisemalt vahetada( ei eemalda rohkem midagi) või kui on vajalik fiksaator olemas, mis võimaldab visco-ventika lahtikeerata, siis on juba lihtne.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Allan118
huviline



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.09 21:06 Tsiteeri


Selge.Eks peab homme asja uurima,kuidas lihtsam oleks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.04.09 02:50 Tsiteeri


Eemaldad plekist tala ja saad radikat tiivikust väheke eemale.Rihm mahub ilusti vahelt läbi.A ja rihma pinguti võtsin kah maha.Lihtne:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Allan118
huviline



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.09 08:09 Tsiteeri


No selge.Vahetama hakkan seda vigurit siis vaatan,kuidas asi on :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Allan118
huviline



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.09 14:54 Tsiteeri


Niisiis sai rihm vahetatud ja ikkagi tuli võtta stange ja radikas eest.Lihtsam viis ja ei olnud pikka n**si :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 03.04.09 14:58 Tsiteeri


IRW:D: Huvitav? Ma sain küll ilma hakkama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Allan118
huviline



Registreerunud 23.03.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 03.04.09 15:07 Tsiteeri


Lihtsam oli niimoodi :D
Suhteliselt ruttu sai ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 32.2% - SQL: 67.8%]