Andraldo
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.09 16:32
|
|
|
Audi 80 (B4) Avant Quattro 2,0E 16V - 1995 - Andraldo
Tere!
Sain hiljuti sellise isendi nagu 1995.a. Audi 80 (B4) avant Quattro 2.0 E 16V - 103 kW (140 PS; 138 bhp), 16-valve omanikuks. Auto on täisvarustuses
koos kõigi el. akende ,peeglite, nahksalongi, kliima jne vidinatega. Kuna pole varem olnud õnne ühtegi audit ega neljarattaveolist autot omada siis
sooviksin kuulda ka teiepoolseid kommentaare ja arvamust selle mudeli kohta???
Aitähh...
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 01.04.09 16:43
|
|
|
See auto esineb sedaanina üldjuhul nime "Competition" all. Nende omanike teema on näiteks siin. Avandina aga üsna haruldane.
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.04.09 18:50
|
|
|
Kallis Black - Competitionit on tehtud siiski ja siiski ainult sedaan kerega! See, et küljes on 103kW mootor, ei näita suurt midagi - sai tellida
samamoodi nagu ka A100-le ja A6-le.
Iseenesest aga jah on lugu selline, et tehnika poole pealt on nagu B4 quattrod ikka. Mootori poole pealt ütleks vaid, et natukene liiga vali on
|
|
|
|
lunatic
klubiliige
Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal
Auto: A4 allroad ja Volvo C70
|
postitati 01.04.09 18:55
|
|
|
Neil avantidel on erinevalt competitionist tavaline nina, nö lühikese tulega. Tegu võib olla erimudeliga nimetusega Audi 80 Avant sport edition. Oli saadaval nii ühe- kui ka
neliveolisena.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 01.04.09 20:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Kallis Black - Competitionit on tehtud siiski ja siiski ainult sedaan kerega! See, et küljes on 103kW mootor, ei näita suurt midagi - sai tellida
samamoodi nagu ka A100-le ja A6-le.
Iseenesest aga jah on lugu selline, et tehnika poole pealt on nagu B4 quattrod ikka. Mootori poole pealt ütleks vaid, et natukene liiga vali on |
Kallis margus, ma tean väga hästi, mis on Competition. Ma tõin lihtsalt
võrdluse välja. See auto on tehniliselt peaaegu identne Competitioniga. Lihtsalt armatuuril ei ole läikivat embleemi ja nagu lunatic juba ära tõi, on
tal ees ilmselt tavalised lühikesed low end variandi tuled-stange. Mõnda sellist avanti on ikka aegajalt müügis näha olnud, aga kõvasti harvem, kui
Competition'e endeid. Täiesti huvitaks, kui suur selliste avantide tootmisnumber olla võis?
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
postitati 02.04.09 05:33
|
|
|
Mina arvan, et see on ka ainus kere, millele see mootor üldse sobib.
Väga normaalne kooslus iseenesest Su autol. Ära käest lase ja teenib ausalt. Lisaks nelikvedu, millest sa ilmselt hiljem ei loobu ning avant, kui
peaks pisut praktilisust vaja olema.
Tänud tähelepanu eest .
Hea auto on palju autosid...
|
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 02.04.09 06:02
|
|
|
See B4 Avant 16v Quattro peaks odavama otsa Audidest olema kõige parema kaalujaotusega. Üks klubiliige meil käis kunagi läbi nõelasilma, et endale
sellist kätte saada. See oli miski 6-7 aastat tagasi ja ma ei mäleta kes ta oli, aga auto leidis ja tõi ta Itaaliast lõpuks. Võidusõidu eesmärgil on
see kaalujaotus suur eelis S/RS 2 ees. Tänavakasutuse omadustest ei tea mina kahjuks midagi.
|
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 02.04.09 16:21
|
|
|
Mis värvi see on? Elvas müüdi üht sellist päris pikalt ja odavalt, äkki ongi see.
|
|
|
Andraldo
huviline
Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.09 17:19
|
|
|
Aitähh positiivsete kommentaaride eest. Jah see auto sai ostetud Elvast 25000.- eeku eest ja värvus tumeroheline. Kvaliteedi ja hinna suhe tundus suht
mõistlik ja ei näinud probleemi. Mootor on jah natuke lärmakas ning kostub hästi salongi sisse ja kohati ebaühtlaselt käivate tühikäigupööretega. Nagu
universaalkerega autod ikka natuke nigiseb nagiseb, aga sõitmist see ei sega. Võtan vaikselt hoogu ja jõudumööda hakkan vahetama kohustuslikke asju
õli, rihmad/rullikud misiganes puksikesed jne. Loodan samuti ,et teenib pikalt
|
|
|
Kiil
klubiliige
Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad TDI manuaal
|
postitati 03.04.09 16:09
|
|
|
Kui pilte teed siis seest ka ikka!
|
|
|
ACE16V
huviline
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal
Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900
|
postitati 18.06.09 09:53
|
|
|
Mul ka selline kooslus. Omale tundus see hea kompromissina.
Kõikuvatest tühikäigu pööretest: Oli sama lugu, algul mässasin tühikäigu õhuklapiga ja vahetasin pihustite tihendid ära - läks nagu pisut paremaks.
Siis käisin Baktis diagnostis - öeldi, et õhulugeja läbi (ca 12 tuhat uuena). Lõpuks sattusin üht Ukraina audi entusiasti lehte lugema ja seal
tüüpveana sellel mootoril välja toodud pihustid (eluiga ca 200 000 km). Ostsin uued pihustid ja ei tundud tühikäiku enam ära (heas mõttes).
Aga jõudu omanikule!
To Joel: Ka mina ajasin seda 5 aastat tagasi tikutulega taga.
To Black: Internetist leitud andmetel on neid tehtud 889 tk. Saksamaale ei müüdud - läksid eksporti Itaaliasse ja Belgiasse, kus automaksu tollel ajal
cm3 pealt arvestati.
|
|
|