Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 (B4) Avant Quattro 2,0E 16V - 1995 - Andraldo (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3469)
Andraldo
huviline



Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.09 16:32 Tsiteeri
Audi 80 (B4) Avant Quattro 2,0E 16V - 1995 - Andraldo



Tere!

Sain hiljuti sellise isendi nagu 1995.a. Audi 80 (B4) avant Quattro 2.0 E 16V - 103 kW (140 PS; 138 bhp), 16-valve omanikuks. Auto on täisvarustuses koos kõigi el. akende ,peeglite, nahksalongi, kliima jne vidinatega. Kuna pole varem olnud õnne ühtegi audit ega neljarattaveolist autot omada siis sooviksin kuulda ka teiepoolseid kommentaare ja arvamust selle mudeli kohta???

Aitähh...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.04.09 16:43 Tsiteeri


See auto esineb sedaanina üldjuhul nime "Competition" all. Nende omanike teema on näiteks siin. Avandina aga üsna haruldane.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.09 18:50 Tsiteeri


Kallis Black - Competitionit on tehtud siiski ja siiski ainult sedaan kerega! See, et küljes on 103kW mootor, ei näita suurt midagi - sai tellida samamoodi nagu ka A100-le ja A6-le.
Iseenesest aga jah on lugu selline, et tehnika poole pealt on nagu B4 quattrod ikka. Mootori poole pealt ütleks vaid, et natukene liiga vali on :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lunatic
klubiliige

Avatar


Registreerunud 20.02.05
Asukoht: Tallinn-Keila
Kasutaja on eemal

Auto: A4 allroad ja Volvo C70

postitati 01.04.09 18:55 Tsiteeri


Neil avantidel on erinevalt competitionist tavaline nina, nö lühikese tulega. Tegu võib olla erimudeliga nimetusega Audi 80 Avant sport edition. Oli saadaval nii ühe- kui ka neliveolisena.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 01.04.09 20:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Kallis Black - Competitionit on tehtud siiski ja siiski ainult sedaan kerega! See, et küljes on 103kW mootor, ei näita suurt midagi - sai tellida samamoodi nagu ka A100-le ja A6-le.
Iseenesest aga jah on lugu selline, et tehnika poole pealt on nagu B4 quattrod ikka. Mootori poole pealt ütleks vaid, et natukene liiga vali on :P

Kallis margus, ma tean väga hästi, mis on Competition. :) Ma tõin lihtsalt võrdluse välja. See auto on tehniliselt peaaegu identne Competitioniga. Lihtsalt armatuuril ei ole läikivat embleemi ja nagu lunatic juba ära tõi, on tal ees ilmselt tavalised lühikesed low end variandi tuled-stange. Mõnda sellist avanti on ikka aegajalt müügis näha olnud, aga kõvasti harvem, kui Competition'e endeid. Täiesti huvitaks, kui suur selliste avantide tootmisnumber olla võis?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 02.04.09 05:33 Tsiteeri


Mina arvan, et see on ka ainus kere, millele see mootor üldse sobib.
Väga normaalne kooslus iseenesest Su autol. Ära käest lase ja teenib ausalt. Lisaks nelikvedu, millest sa ilmselt hiljem ei loobu ning avant, kui peaks pisut praktilisust vaja olema.

Tänud tähelepanu eest ;).


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 02.04.09 06:02 Tsiteeri


See B4 Avant 16v Quattro peaks odavama otsa Audidest olema kõige parema kaalujaotusega. Üks klubiliige meil käis kunagi läbi nõelasilma, et endale sellist kätte saada. See oli miski 6-7 aastat tagasi ja ma ei mäleta kes ta oli, aga auto leidis ja tõi ta Itaaliast lõpuks. Võidusõidu eesmärgil on see kaalujaotus suur eelis S/RS 2 ees. Tänavakasutuse omadustest ei tea mina kahjuks midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 02.04.09 16:21 Tsiteeri


Mis värvi see on? Elvas müüdi üht sellist päris pikalt ja odavalt, äkki ongi see.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Andraldo
huviline



Registreerunud 01.04.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.09 17:19 Tsiteeri


Aitähh positiivsete kommentaaride eest. Jah see auto sai ostetud Elvast 25000.- eeku eest ja värvus tumeroheline. Kvaliteedi ja hinna suhe tundus suht mõistlik ja ei näinud probleemi. Mootor on jah natuke lärmakas ning kostub hästi salongi sisse ja kohati ebaühtlaselt käivate tühikäigupööretega. Nagu universaalkerega autod ikka natuke nigiseb nagiseb, aga sõitmist see ei sega. Võtan vaikselt hoogu ja jõudumööda hakkan vahetama kohustuslikke asju õli, rihmad/rullikud misiganes puksikesed jne. Loodan samuti ,et teenib pikalt :)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Kiil
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.02.03
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad TDI manuaal

postitati 03.04.09 16:09 Tsiteeri


Kui pilte teed siis seest ka ikka!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 18.06.09 09:53 Tsiteeri


Mul ka selline kooslus. Omale tundus see hea kompromissina.

Kõikuvatest tühikäigu pööretest: Oli sama lugu, algul mässasin tühikäigu õhuklapiga ja vahetasin pihustite tihendid ära - läks nagu pisut paremaks. Siis käisin Baktis diagnostis - öeldi, et õhulugeja läbi (ca 12 tuhat uuena). Lõpuks sattusin üht Ukraina audi entusiasti lehte lugema ja seal tüüpveana sellel mootoril välja toodud pihustid (eluiga ca 200 000 km). Ostsin uued pihustid ja ei tundud tühikäiku enam ära (heas mõttes).

Aga jõudu omanikule!


To Joel: Ka mina ajasin seda 5 aastat tagasi tikutulega taga.

To Black: Internetist leitud andmetel on neid tehtud 889 tk. Saksamaale ei müüdud - läksid eksporti Itaaliasse ja Belgiasse, kus automaksu tollel ajal cm3 pealt arvestati.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 29.6% - SQL: 70.4%]