Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Palju näitab sinu auto kompuutris turbo rõhku/vaakumit? (Vastuseid: 24 | Vaatamisi: 2678)
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.09 06:52 Tsiteeri
Palju näitab sinu auto kompuutris turbo rõhku/vaakumit?



Klubikaaslastele siis selline palve, et kirjutage mis näitu kompuuter (boost näit) teie masinal näitab tühikäigul, palju cruiisides ning palju käiguga pidurdades. Asi selles, et tahan oma VEMSi kella vaakum poolt ajada kah paika reaalseks kuid vaakum poolt ei saa ma mõõta kuna puudub vastav varustus (boosti ala on kõik välise kella järgi paika aetud). Loomulik on see, et erinevatel mootoritel on see näit vast erinev, kuid ideaali mul vaja polegi, juba viie kasutaja numbritest saan enamvähem keskmise ning selle peale sätin ka näidu.
Esimene näit on mul endal juba S4 pealt vaadatud.
Tühikäik 0,7
Cruiisides 0,8
Käiguga pidurdades 0,5


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.09 06:53 Tsiteeri


S4 AAN '93
tühikäik 0,6-0,7
Cruiisides 0,7-0,8
Käiguga pidurdades 0,3


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Big
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.03
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kasutaja on eemal

Auto: Audi, Ford, Vaz

postitati 31.03.09 07:39 Tsiteeri


VB loll küsimus, aga info vajadus pani kirjutama.
Et mis mõttes kompuuter näitab turbo rõhku, st kas c5 1.8T kompuuter suudab ka sellist näitu kuvada mingi valemiga.

Sorry ranz, et teemat solgin.


Audi 100 c3 2.2 } Audi 100Q c3 2.1T } Audi 100 c4 2.8 aut. } Audi 80 b4 1.9TD } Audi 100 c4 2.8Q } Audi 100 c3 2.3 } Audi A4 b5 1.8 } Audi 100 c3 2.0 aut. } Audi A6 C5 1.8T aut. } Audi 100 c3 Avant 2.1 } typ81 Q } Audi 80 b2 TD } Audi 80 Competition Q } Audi 80 typ85 Coupe } Audi 90 typ85 2.0r5 } Audi Coupe b4 } Audi 90 quattro } Audi V8 } Audi A4 b6 1.9TDI } Audi 80 b3 2.0r4 101kw } Audi 100 C4 2.5tdi ...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 31.03.09 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Big
VB loll küsimus, aga info vajadus pani kirjutama.
Et mis mõttes kompuuter näitab turbo rõhku, st kas c5 1.8T kompuuter suudab ka sellist näitu kuvada mingi valemiga.

Sorry ranz, et teemat solgin.

Vanema põlvkonna esside (S2/S4) trip compus üks kuuest olekust on boostinäit. Täiesti avalik, ilma midagi häkkimata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 31.03.09 08:00 Tsiteeri


´96a S6 2.2T 20v
cruisides ühtlaselkoormusel/kiirusel 0.4-0.8
tühikäik 0.4-0.5
käiguga pidurdus 0.0-0.3


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 31.03.09 08:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Vanema põlvkonna esside (S2/S4) trip compus üks kuuest olekust on boostinäit. Täiesti avalik, ilma midagi häkkimata.
Minuteada on tehasest selline näit siiski ainult S4 ja S6-te peal olemas. S2 ja RS2 sellist võimalust ei omanud.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.09 08:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Vanema põlvkonna esside (S2/S4) trip compus üks kuuest olekust on boostinäit. Täiesti avalik, ilma midagi häkkimata.
Minuteada on tehasest selline näit siiski ainult S4 ja S6-te peal olemas. S2 ja RS2 sellist võimalust ei omanud.

S2-l on jah selle asemel hoopis hetkeline kütusekulu, RS2 kohta info puudub.
Samuti on boosti näidik peal ka 20V 200-del.
Tsitaat:
´96a S6 2.2T 20v
cruisides ühtlaselkoormusel/kiirusel 0.4-0.8
tühikäik 0.4-0.5
käiguga pidurdus 0.0-0.3

Kuidagi eriti ulmelised numbrid? ikka kompu mitte lisakella järgi?
Tsitaat:
kas c5 1.8T kompuuter suudab ka sellist näitu kuvada mingi valemiga.

1,8T tuleb välja, et pole MAP anduritki, ehk siis ei saa ka kompuuter seda näitu kuvada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 31.03.09 08:11 Tsiteeri


Miks need ulmelised on, ranz?
Käiguga pidurdades on täitsa normaalne kui viskab ette näidu 0.0 - drossel kinni, mootori pöörlemiskiirus suur, pmts absoluutne vaakum sisselasketakti ajal, nii peabki olema. Oli ka RS4´l sama.

Mu meelst teised näidud on suht teisejärgulised, kuna koormus on pidevalt muutuv, ok, tühikäigul veel võib olla enam-vähem konstante kuid käiguga pidurdades peab langema 0´i, mitte iga käiguga ja iga kord, kuid ülerõhutekkides ca 04-06bar isega ja nüüd kohe drossel kinni ja ongi 0bar. Rääkimata täisboostilt drosseli sulgemisega:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rst
huviline

Avatar


Registreerunud 06.10.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: hall metallik diisel Q

postitati 31.03.09 08:13 Tsiteeri


92a S4 2.2T 20v
cruisides ühtlaselkoormusel/kiirusel 0.6-0.8
tühikäik 0.5-0.6
käiguga pidurdus 0.1-0.4 (sõltus mis pööretel pidurdama hakkasin)


ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9sec@210km/h, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
cilaper
huviline



Registreerunud 16.06.07
Kasutaja on eemal

Auto: C5q

postitati 31.03.09 08:16 Tsiteeri


92a. AAN
Tühikäik 0,4-0,5
Cruiis 0,6-0,8
Pidurdus min.0,2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.09 08:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Miks need ulmelised on, ranz?
Käiguga pidurdades on täitsa normaalne kui viskab ette näidu 0.0 - drossel kinni, mootori pöörlemiskiirus suur, pmts absoluutne vaakum sisselasketakti ajal, nii peabki olema. Oli ka RS4´l sama.

Mu meelst teised näidud on suht teisejärgulised, kuna koormus on pidevalt muutuv, ok, tühikäigul veel võib olla enam-vähem konstante kuid käiguga pidurdades peab langema 0´i, mitte iga käiguga ja iga kord, kuid ülerõhutekkides ca 04-06bar isega ja nüüd kohe drossel kinni ja ongi 0bar. Rääkimata täisboostilt drosseli sulgemisega:)

Ulmelised just sellepärast, et cruiisides on sul isegi alla 0,5 ja käiguga pidurdades ei ole ma ise kah veel ühelgi autol 0 näinud.
Kurjam... paistab, et näitude erinevused on nii suured, et tahest tahtmata on vaja mul vaakum ala kuidagi reaalselt ära mõõta ning siis saan teada palju minu masin seda vaakumit tekitab erinevatel aegadel... kas asi just nüüd nii tähtis on, kuid hea ju oleks.
Kellegil korralikku vaakum kella ei ole vedelemas mida kasutada saaks? (siinkohal mitte pakkuda autometer, autogauge jne tavakellasid, need panevad liialt puitu), hydroscanis on täiesti selline asi ka olemas, kuid 500.- maksta lihtsalt ühe mõõtmise eest on tiba palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
priidik
huviline

Avatar


Registreerunud 17.04.03
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.09 09:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
´96a S6 2.2T 20v
cruisides ühtlaselkoormusel/kiirusel 0.4-0.8
tühikäik 0.4-0.5
käiguga pidurdus 0.0-0.3

Samad numbrid näidikul jooksevad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Kaits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: RS 6 Avant

postitati 31.03.09 10:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: priidik
Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
´96a S6 2.2T 20v
cruisides ühtlaselkoormusel/kiirusel 0.4-0.8
tühikäik 0.4-0.5
käiguga pidurdus 0.0-0.3

Samad numbrid näidikul jooksevad


Ma ei tea kas Ranz'i 10vt huvitab, aga minu mõlemal 10vt-l (MC1) on samad näidud. Ja lisan veel juurde, et 0.0 tuleb käiguga pidurdades suht kergelt, s.t. tavaolukorras. Maanteel ühtlasel sõidul 0.4-0.6, tühikäigul 0.4 üldjuhul.


"RS6 is like a supermodel girlfriend - extremely high maintenance, but now and again, worth every penny."
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.09 10:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Ma ei tea kas Ranz'i 10vt huvitab, aga minu mõlemal 10vt-l (MC1) on samad näidud. Ja lisan veel juurde, et 0.0 tuleb käiguga pidurdades suht kergelt, s.t. tavaolukorras. Maanteel ühtlasel sõidul 0.4-0.6, tühikäigul 0.4 üldjuhul.

Paistab, et teema võib pigem ära lõpetada, seda kõike sel lihtsal põhjusel, et vahed on oodatust natuke suuremad kui esialgu arvasin olevat ning nii huupi mul ei ole mõtet seda seadistust seal teha, pean saama siiski kuidagi reaalse vaakumi ära mõõta, selle järgi kella kalibreerima ning siis näen palju moto "imeb" :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kiin21
huviline



Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 31.03.09 19:07 Tsiteeri


S6 95a läbisõit 295k

Tühikäigul 0.4-0.5
Rahulik sõit oli seal 0.7 kanti
Pidurdus käiguga 0.0-0.3


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 31.03.09 19:26 Tsiteeri


Spetsiaalselt jälgisin kompu näite täna:

Tühikäik stabiilselt 0.4bar.

100km/h kellal, 5´s käik, ühtlanesõit ja 0.5bar, mõnel korral viskas 0.4bar, kuid üle 0.5bar´i ei länud, rõhtnetee oli, kui oleks ülesmäge või allamäga, oleks näit muutunud.

Linnas sõites rahulikult ja käiguga pidurdades 0.2-0.3 pidevalt, vahel viskas ka 0.0bar. Käiguvahetustel kukub 0.2-0.3bar, paaril korral viskaks ka 0.0bar.

Täitsa normaalne, kui neid numbreid ei näeks, kukuks mootorit ja süsteeme, pulkadeks lahkama:)


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.03.09 19:40 Tsiteeri


Reedel täiendan cruisimise ja tühikäigu nr
aga "käiguga pidurdades" ;) ka mul käib 0,0 läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 01.04.09 06:34 Tsiteeri


Need mehed kellel 0.0 läbi käib, võivad mootori seisukorraga rahul olla. Keskmiselt kohvi ja heas korras s-i mootori vaakumi erinevus on u. 0.2-0.3 bar-i. Tühikäigul erinevus väiksem, mootoriga pidurdades suurem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.09 10:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Need mehed kellel 0.0 läbi käib, võivad mootori seisukorraga rahul olla. Keskmiselt kohvi ja heas korras s-i mootori vaakumi erinevus on u. 0.2-0.3 bar-i. Tühikäigul erinevus väiksem, mootoriga pidurdades suurem.

Ehk siis minu esimeses postis toodud S4 võib pidada juba remonti vajaks mootoriks? siis küll hästi, uus omanik saab hakata autot kohe remontima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 01.04.09 10:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Need mehed kellel 0.0 läbi käib, võivad mootori seisukorraga rahul olla. Keskmiselt kohvi ja heas korras s-i mootori vaakumi erinevus on u. 0.2-0.3 bar-i. Tühikäigul erinevus väiksem, mootoriga pidurdades suurem.

Ehk siis minu esimeses postis toodud S4 võib pidada juba remonti vajaks mootoriks? siis küll hästi, uus omanik saab hakata autot kohe remontima.


Kohvi jah ilmslet.

Mõõda komprimeerimislõpprõhud üle, kui seal alla 11bar on, siis tegemist juba suht kulunud mootoriga, kui alla 10bar, on täitsa kohvi, mõttetu kulgeda sellisega - ei liigu piisavalt, uimane jms.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 01.04.09 10:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Need mehed kellel 0.0 läbi käib, võivad mootori seisukorraga rahul olla. Keskmiselt kohvi ja heas korras s-i mootori vaakumi erinevus on u. 0.2-0.3 bar-i. Tühikäigul erinevus väiksem, mootoriga pidurdades suurem.

Ehk siis minu esimeses postis toodud S4 võib pidada juba remonti vajaks mootoriks? siis küll hästi, uus omanik saab hakata autot kohe remontima.


Kohvi jah ilmslet.

Mõõda komprimeerimislõpprõhud üle, kui seal alla 11bar on, siis tegemist juba suht kulunud mootoriga, kui alla 10bar, on täitsa kohvi, mõttetu kulgeda sellisega - ei liigu piisavalt, uimane jms.

Eks räägin omanikule edasi ning lasen tal rõhud silindrites üle mõõta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maikel18
huviline

Avatar


Registreerunud 07.11.07
Asukoht: Viljandi - Tallinn - Soome
Kasutaja on eemal

Auto: S 4 2.2 TQ 20V

postitati 01.04.09 15:14 Tsiteeri


Mul sellised numbrid

S4 92a. AAN läbisõit 352 500 km
Tühikäik 0,4-0,5
Cruiis 0,6-0,8
Pidurdus min.0,2


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
POZ
huviline



Registreerunud 25.10.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Superb

postitati 01.04.09 16:48 Tsiteeri


S4 93

Ühtlane sõit: 0.4-0.5-0.6
Käiguga pidurdamine: 0.2-0.3
Tühikäik: 0.4

Eks moto juba suht väsinud 304k kellal ka juba.


Kodu ja kontorite puhastusteenused.
Autode varuosad jne.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 02.04.09 06:52 Tsiteeri


Mainiks veel seda, et igasugune leke vaakumvoolikutes(nt. kütuserõhu reg, by-bass, karterituulutus osad jne), kaotab vaakumit. Mul endal juras vahepeal kütuserõhuregulaatori vaakumvoolik kuna ei olnud viitsinud korralikult kinnitada. Seest kella pealt oli aga kohe näha, et vaakumit u. 0.1-0.15 bari vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ranz
klubiliige



Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.09 09:16 Tsiteeri


Nu tollele eelnimetatud S4le sai lekke test just tehtud, et seal on vist motoga midagi jah.
Igatahel enda masimal sain asja korda, kütterõhu kella järgi nägin töötava mootori vaakumi ära ning sellise näidu peale ka kella panin, tühikäik 0,4, cruis 0,5 ja motoga pidurdades seal 0,2 juures.
Ehk siis, loeme teema lõppenuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]