Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: KKK K14 wastegate kinni (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 4490)
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 23.03.09 21:40 Tsiteeri
KKK K14 wastegate kinni



Tere,
probleem nimelt järgmine:
Sai käidud ülevaatusel ning kõvema paarutamise tulemusena on turbo wastegate klapi liikumine kinni tahmanud nüüd. Minek kaob peale 3000rpm ära. Turboks on siis KKK K14, mis peaks olema peal nii Audi 100 kui ka A6 TDI mootoritel. Kas keegi on kokku puutunud sarnase probleemiga? Sooviks teada, kas wastegate klapi puhastuseks on vaja terve turbo maha võtta või pääseb pisut lihtsamalt? A la wg klapi hoova liigutamine vms? Või on kellelgi muid nippe probleemi kõrvaldamiseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 25.03.09 11:43 Tsiteeri
Turbo wastegate



Sellele K14 turbole pole seda wastegate klappi saada. Enda autol sama turbo peal ja uurisin mitmest kohast. K14 turbo juba nii vana, et sellele enam juppe ei saa. See wastegate klapp ei ole lahti võetav, sest see on kinni valtsitud. Klapp käib küll kolme poldiga turbo küljest ära, aga tavaliselt murduvad need poldid lahtikeramisel sisse ära, sest on lihtsalt kuumuse tõttu kinni põlenud. Minul oleks pakkuda töökorras K14 turbot.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 25.03.09 20:42 Tsiteeri


Ise tekitan probleemi, ise lahendan probleemi. Kellel iganes sama mootoriga isendil peaks tekkima analoogne mure, teadku, et lahendus on järgmine: Turbo külma koja ja wastegate membraanklapi vahel asub peenike metalltoru, mis millegipärast tahmab täis. Läbi selle toru peaks ülerõhu abil reguleeritama wastegate käitumist. Sellest siis loogiline järeldus- kui toru umbes, WG ei funksi, masin ei liigu nagu vaja. Umbe lähevad ka toru kinnituspoldid, mis on seest õõnsad. Puhastasin ära ning masin nagu muiste. Ainult huvi pakub see, et kuidas küll pääseb see tahm sisselaskesüsteemi??? Ainus loogiline järeldus tundub olevat, et tahm saab sisselaskesse läbi "roheliste" klapi ehk siis läbi EGR-i...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mclx
huviline



Registreerunud 04.10.05
Asukoht: stabiilselt Tallinn - Võru
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Quattro

postitati 26.03.09 07:41 Tsiteeri


Justnimelt läbi EGR'i. Väga hea uuring tetud sul, võtan siis endalgi lähitulevikus selle töö ette ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 26.03.09 10:30 Tsiteeri


Neil kõigil 2,5D millel on kkk14 sisuga on sama turbo.
Tellida ei saa enam kuna vana mudel juba.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 26.03.09 16:20 Tsiteeri


Tegelt ei saa EGR-i siiski süüdlaseks teha, kuna EGR suunab väljalaskegaasid ju otse sisselaskekoldesse, mitte õhuvõttu enne turbot. Krt, absoluutselt ei kujuta ette, kuidas see tahm sinna pääseb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 26.03.09 17:16 Tsiteeri


Nüüd ajad juba asju segamini.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 26.03.09 22:34 Tsiteeri


Ei usu, et segamini ajan. Need vähesed väljalaskegaasid, mis läbi EGR-i uuele ringile liiguvad, lähevad ju otse sisselaskekoldesse, mitte läbi terve õhuvõtusüsteemi enne kollet. Või parandage, kui eksin...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 27.03.09 19:58 Tsiteeri


See suur et EGR on üldiselt tahmatamise süüdlane? Alg põhjustaja?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 27.03.09 21:48 Tsiteeri


Väljalaske gaase ei lasta uuele ringile sisselaskesse mõtle vähe ise ka.
Kui väljalaske gaase liiga palju tõuseb rõhk nii ülesse, et avab klapi ja sealt liiguvad osad gaasid kõrvalt mööda.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 28.03.09 04:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Väljalaske gaase ei lasta uuele ringile sisselaskesse mõtle vähe ise ka.
Kui väljalaske gaase liiga palju tõuseb rõhk nii ülesse, et avab klapi ja sealt liiguvad osad gaasid kõrvalt mööda.

Kui jutt nüüd WG pealt EGR'ile läks, siis lastakse ikka küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 28.03.09 15:41 Tsiteeri


Sellepärast diisladel peale õlivahetust lähebki õli kohe tökatiks, et gaasid suunatakse uuele ringile. EGR klapp kinni ja siis peaks asi muutuma mõne ajapärast. Sellest oli mõned ajad tagasi siin juttu peensusteni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
serbin
huviline



Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,5tdi, A6 C5 2,5tdi

postitati 29.03.09 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Sellepärast diisladel peale õlivahetust lähebki õli kohe tökatiks, et gaasid suunatakse uuele ringile. EGR klapp kinni ja siis peaks asi muutuma mõne ajapärast. Sellest oli mõned ajad tagasi siin juttu peensusteni.

Oskab siis keegi väita kas EGR-i "pimedaks" tegemine mõjutab kuidagi mootori tööd. On väidetud et mõjutab õhulugeja andmeid??? Tundub ebaloogiline, lugeja ju ei loe seda õhku mis Egr-st sisselaskesse läheb. Minu loogikale allub ainult selline lahendus, et aju õhumass-i on arvestatud sisse ka läbi Egr-i tulevad lisa gaasid, ning kui neid ei tule mõjutab see mootori tööd, kuid mitte õhulugeja näitu.
Parandage kui eksin:
EGR töötab põhiliselt külma mootoriga tühikäigul(kuna muidu boosti ajal toimuks vastupidine gaaide liikumine), st tema töös veendumiseks tuleks katsuda egr-i viivat toru, see peaks kuumaks minema??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
scottimees
huviline



Registreerunud 22.03.06
Kasutaja on eemal


postitati 05.04.09 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: serbin
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Sellepärast diisladel peale õlivahetust lähebki õli kohe tökatiks, et gaasid suunatakse uuele ringile. EGR klapp kinni ja siis peaks asi muutuma mõne ajapärast. Sellest oli mõned ajad tagasi siin juttu peensusteni.

Oskab siis keegi väita kas EGR-i "pimedaks" tegemine mõjutab kuidagi mootori tööd. On väidetud et mõjutab õhulugeja andmeid??? Tundub ebaloogiline, lugeja ju ei loe seda õhku mis Egr-st sisselaskesse läheb. Minu loogikale allub ainult selline lahendus, et aju õhumass-i on arvestatud sisse ka läbi Egr-i tulevad lisa gaasid, ning kui neid ei tule mõjutab see mootori tööd, kuid mitte õhulugeja näitu.
Parandage kui eksin:
EGR töötab põhiliselt külma mootoriga tühikäigul(kuna muidu boosti ajal toimuks vastupidine gaaide liikumine), st tema töös veendumiseks tuleks katsuda egr-i viivat toru, see peaks kuumaks minema??


No vaata nüüd seda asja sellise nurga alt et kui EGR on lahti siis osa haitgaase läheb mootorisse tagasi, mootor vajab koguaeg ühe ja samapalju õhku käimiseks ja see tähendab kui EGR on lahti, värsket õhku läheb mootorisse vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
serbin
huviline



Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 2,5tdi, A6 C5 2,5tdi

postitati 05.04.09 22:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: scottimees
Tsitaat:
Algselt postitas: serbin
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Sellepärast diisladel peale õlivahetust lähebki õli kohe tökatiks, et gaasid suunatakse uuele ringile. EGR klapp kinni ja siis peaks asi muutuma mõne ajapärast. Sellest oli mõned ajad tagasi siin juttu peensusteni.

Oskab siis keegi väita kas EGR-i "pimedaks" tegemine mõjutab kuidagi mootori tööd. On väidetud et mõjutab õhulugeja andmeid??? Tundub ebaloogiline, lugeja ju ei loe seda õhku mis Egr-st sisselaskesse läheb. Minu loogikale allub ainult selline lahendus, et aju õhumass-i on arvestatud sisse ka läbi Egr-i tulevad lisa gaasid, ning kui neid ei tule mõjutab see mootori tööd, kuid mitte õhulugeja näitu.
Parandage kui eksin:
EGR töötab põhiliselt külma mootoriga tühikäigul(kuna muidu boosti ajal toimuks vastupidine gaaide liikumine), st tema töös veendumiseks tuleks katsuda egr-i viivat toru, see peaks kuumaks minema??


No vaata nüüd seda asja sellise nurga alt et kui EGR on lahti siis osa haitgaase läheb mootorisse tagasi, mootor vajab koguaeg ühe ja samapalju õhku käimiseks ja see tähendab kui EGR on lahti, värsket õhku läheb mootorisse vähem.


Tõesti, sinu jutus on loogikat.
Katsun EGR tööd mõne töötava klapiga autol uurida et millal ja kuidas töötab ning kuidas õhumassi andmed muutuvad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 12.04.09 09:59 Tsiteeri


Tuleks nüüd EGR-i juurest wastegate juurde tagasi. Äkki teadjamad mehed oskavad rääkida, miks minek ikka 3000 pöörde juures ära tahab kaduda? Eelpool kirjeldatud metalltoru turbo külma koja ja membraanklapi vahel on mul suisa läikima löödud ning puhas. Peale eelmist puhastust toimis asi ligi 500km maanteesõitu, siis jälle jäi miski kinni. Kas on võimalik, et kuumas kojas asuv klapp on mingitmoodi kinni kiilunud? WG juhtvarras kinni? Selle turbo juures polegi ju seda varrast näha...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 12.04.09 10:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kylaline90
Tuleks nüüd EGR-i juurest wastegate juurde tagasi. Äkki teadjamad mehed oskavad rääkida, miks minek ikka 3000 pöörde juures ära tahab kaduda? Eelpool kirjeldatud metalltoru turbo külma koja ja membraanklapi vahel on mul suisa läikima löödud ning puhas. Peale eelmist puhastust toimis asi ligi 500km maanteesõitu, siis jälle jäi miski kinni. Kas on võimalik, et kuumas kojas asuv klapp on mingitmoodi kinni kiilunud? WG juhtvarras kinni? Selle turbo juures polegi ju seda varrast näha...


Veakoode on ajus? Alusta kõigepealt sealt.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainerboy
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d

postitati 12.04.09 19:23 Tsiteeri


Segan ennast ka siia teemasse kuna enda b4 1.9td olev EGR klapil peaks otsa minema peenike voolik, mis minu omal puudub.
Kuhu suundub vooliku teine ots?
Kas see nn. EGR mõjutab auto minekut, sest tiba paremini peaks masin edasi minema.
aidake!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 12.04.09 22:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rainerboy
Kas see nn. EGR mõjutab auto minekut, sest tiba paremini peaks masin edasi minema.
aidake!

Ei. Puhtalt "roheliste klapp".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Zoig
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.12.07
Asukoht: Paide/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: IZh 21251 Kombi; Audi S6 Avant; B2c; B2q

postitati 12.04.09 22:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Ei. Puhtalt "roheliste klapp".
väidetavalt pidi EGR-i kinnipanek siiski tegema mootorit veidi erksamaks, ning küttekulu pidi vähenema.

Hetkel ei suutnud rohkem asjakohast infot leida, kuid kuskilt mälusopist on selline asi meelde jäänud.


Et oleks raskem!
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 13.04.09 11:04 Tsiteeri


Pigem sedapidi jah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rainerboy
huviline

Avatar


Registreerunud 11.12.08
Asukoht: Elva
Kasutaja on eemal

Auto: audi80 b4 1.9td ja audi80d

postitati 13.04.09 13:38 Tsiteeri


tänud nüüd siis tean


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
tdiquattro
huviline

Avatar


Registreerunud 20.10.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B8.5 allroad, AZLK 2140

postitati 13.04.09 16:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kylaline90
Tuleks nüüd EGR-i juurest wastegate juurde tagasi. Äkki teadjamad mehed oskavad rääkida, miks minek ikka 3000 pöörde juures ära tahab kaduda? Eelpool kirjeldatud metalltoru turbo külma koja ja membraanklapi vahel on mul suisa läikima löödud ning puhas. Peale eelmist puhastust toimis asi ligi 500km maanteesõitu, siis jälle jäi miski kinni. Kas on võimalik, et kuumas kojas asuv klapp on mingitmoodi kinni kiilunud? WG juhtvarras kinni? Selle turbo juures polegi ju seda varrast näha...


Tundub, et sul ikkagi wastegate klapi vedru ära surnud ja klapp avaneb liiga madalal rõhul või siis jääb poolenisti lahti. Võimalik, et klapi juhtvarras kinni kiilunud. See wastegate klapp kipub selle pärast kinni jääma kuna on suure kuuma käes. Kui turbo kunagi korralikult kuuma saanud, siis võivadki probleemid alata. Arvan, et vaja teist klappi. Aga muidugi igaks juhuks võiks enne veakoodid ajus üle vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kylaline90
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C4

postitati 13.04.09 19:47 Tsiteeri


Njahh, õrn lootus on veel kinni ummistunud katalüsaatorite näol, mis on niikuinii plaanis tühjendada lähitulevikus, kuid kui see kah ei aita, siis tuleb tõepoolest kuskilt mõni diagnostikakaabli omanik üles otsida. Kas on foorumis kellelgi Tartu kandis võimalust ning tahtmist selle protseduuriga aidata a la 6pack-i eest? Päris suvalise kaabliga kahjuks diisli moto ajule ligi ei pääse- proovitud juba.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.9% - SQL: 34.1%]