Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: s4 2,2t läheb keema, ei saa õhku jahutussüsteemist välja.(viga käes) (Vastuseid: 32 | Vaatamisi: 4935)
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 22.03.09 18:13 Tsiteeri
s4 2,2t läheb keema, ei saa õhku jahutussüsteemist välja.(viga käes)



Mure siis selline, et ei puhu enam sooja õhku salongi ja mootor peale mõneajalist töötamist läheb keema. Järel on ainult väike ringlus jahutusvedelikul. Õhk on ringluses sees ja välja kuidagi ei tule! Kas põhjuseks võib olla mitte avanev termostaat?


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 22.03.09 18:18 Tsiteeri


Termostaat vöib seda seika sul pöhjustada töesti, kui eelnevad toimingud pole näidanud positiivset tulemust.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 22.03.09 18:21 Tsiteeri


Pigem viitab see plokikaane tihendi lekkele või veepumba mittetöötamisele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 22.03.09 18:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
Pigem viitab see plokikaane tihendi lekkele või veepumba mittetöötamisele.


Ma arvan, et salukas saaks sellest vast ka ise aru, kui juba asi nii kaugl oleks!
Aga eks pakkumine on hea sellegipoolest, sest kunagi ei vöi ju teada...


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 22.03.09 18:33 Tsiteeri


Termostaadi mitte avamine ei tohiks kuidagi sooja salongist ära võtta? Siis küll kui asi juba täiega keeb. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 22.03.09 18:34 Tsiteeri


Kui oleks plokikaane tihendi viga, siis oleks ju jahutusvedelik õliga segunenud. Või ma eksin?


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.09 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: salukas8
Kui oleks plokikaane tihendi viga, siis oleks ju jahutusvedelik õliga segunenud. Või ma eksin?


Ei pruugi!


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 22.03.09 18:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: salukas8
Kui oleks plokikaane tihendi viga, siis oleks ju jahutusvedelik õliga segunenud. Või ma eksin?


Ei pruugi!
Kinnitan samuti oma kogemustest,et kaane tihendi leke põhjustab külma salongi ja moto keemist.Leke on ilmselt põlemis kambrist ,jahutus särki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 22.03.09 18:54 Tsiteeri


Aga küsimus siit siis järgmine- Kuidas ma teen kindlaks, et plokikaane tihend lekib? Vahetan termostaadi ja kui see ei anna tulemusi, siis järelikult on tihendi viga või?


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 22.03.09 18:58 Tsiteeri


No kui ikka õhutamine tulemust ei anna ja lööb lõdvikud kõvaks siis tuleb lammutama hakkata. Töö käigus võtad kõigepelat veepumba maha et se üle kontrollida siis edasi. Võid ju teist termostaati ka proovida kuigi ei usu et selles viga. Soe kadus järsku ära ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juks11
huviline



Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 22.03.09 18:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: salukas8
Aga küsimus siit siis järgmine- Kuidas ma teen kindlaks, et plokikaane tihend lekib? Vahetan termostaadi ja kui see ei anna tulemusi, siis järelikult on tihendi viga või?


Meil on selle jaoks spetsiaalne aparaat millega saab seda kontrollida aga eks seal ole teisigi variante mida uurida ja vaadata aga see sõltub juba konkreetsest juhtumist.

Võid ju termostaadi üldse välja võtta ning vaadata mis siis toimub aga soovitatavalt peaks seda autot uurima ikka inimene kes on selle alaga kursis ja teab mida ja kuidas kontrollida, sest vale diagnoos võib suht kalliks minna...


Flameko Autohooldus.EE http://www.autohooldus.ee
Kasutatud ja uued varuosad http://www.autohooldus.ee/varuosad/ Imeodavad varuosad - http://www.autohooldus.ee/online
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 22.03.09 19:22 Tsiteeri


Kui sa jahutussüsteemi pole tühjaks lasknud tosoolist, siis ei saa õhk sul kuidagi sinna süsteemi nii, et igasugune ringlus kaoks, kui just pole vigane tihend, kust õhk natukesehaaval jahutussüsteemi surutakse ja lõpuks läheb surve nii suureks, et ringlus lihtsalt kaob ja salongi sooja ei tule ning mootor läheb keema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 22.03.09 19:23 Tsiteeri


Tulin just garaazist ja asi nüüd nii, et vahepeal lakkab töötamast ka üks silinder, käib neljaga vahepeal! Paistab, et asi ikkagi plokikaane tihendis! Äitäh neile, kes vastasid!


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 22.03.09 19:24 Tsiteeri


Kas tihendi mittekorrasoleku puhul mootori töös midagi ei muutu?
Pean silmas seda, et hakkab lonkama jne.

Salukas jöudis enne vastuse kirja panna.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
laurz
huviline



Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: b4TQ :D E39

postitati 22.03.09 19:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: salukas8
Tulin just garaazist ja asi nüüd nii, et vahepeal lakkab töötamast ka üks silinder, käib neljaga vahepeal! Paistab, et asi ikkagi plokikaane tihendis! Äitäh neile, kes vastasid!
Ai kurja:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 25.03.09 16:10 Tsiteeri


Asi nüüd nii kaugel, et plokikaas on maas. Leke on toimunud 4ndasse silindrisse ja viga on selles, et klappide vahel on mõrad!


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 25.03.09 19:14 Tsiteeri


Oled kindel et klappide vahelt lekkib?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
automees6
huviline

Avatar


Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo

postitati 25.03.09 19:20 Tsiteeri


Kusjuures ma mõtlesin sama. Diislite puhul suht normaalsed need klapivahe praod. Tihend pole kuskilt läbi löönud? Selele metall rõngale tekivad selised hallid triibud kui surve veesärki käib. Pilte viitsid teha ? ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 26.03.09 15:34 Tsiteeri


Ei ole kindel, et klappide vahelt lekib. Viisin kaane survestamisse eks siis paistab. Aga millegipärast on need praod klappide vahel ainult neljandal silindril (neljandasse silindrisse on ka leke olnud). Tihendist on suht raske aru saada, kas ta on selle vahelt läbi löönud või mitte. Ja piltidega on selline lugu, et pole hetkel millegiga neid teha, aga kui võimalus avaneb siis teen.


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.03.09 18:33 Tsiteeri


Mina olen näinud ikka väga väheseid S-i kaani, milledel pragusid ei ole põlemiskambris.
99 juhul on viga olnud ikkagi plokikaane tihendis.
Kui kannatab siis tee kohe kaanele ka juhtpukside remont ära, eriti väljalaskele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 26.03.09 18:45 Tsiteeri


Remondi otsustasin kaanele ära teha nagunii, aga lihtsalt need praod ehmatasid natuke. Lasen ära vahetada nii klapisääre tihendid, juhtpuksid, klapid uuesti sisse soveldada ja kindluse mõttes ka kaant lihvida.:)


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 26.03.09 19:43 Tsiteeri


Kindluse mõttes võid pukse vahetada, kaant aga PEAB lihvima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 26.03.09 21:10 Tsiteeri


Kui juba kaas maas on, tee kerge portimine kaa. Saad vähemalt panna nurgakivi millegile sellisele, kust tagasiteed pole :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
salukas8
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.06
Asukoht: viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Tq 2,2 169+kW `92

postitati 27.03.09 15:42 Tsiteeri


Mida mõtled "kerge portimise" all? Vana kaanega asjad igatahes niimoodi, et see ikkagi lekib ühe prao vahelt läbi. Vaja teist kaant.:(


ESS:)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pampkuri
huviline

Avatar


Registreerunud 08.03.04
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 Typ85 20vT Ehitamisel. 2,5 TDIQ

postitati 27.03.09 18:38 Tsiteeri


Vat krt see on esimene audi plokikaan mida mina kuulen et läbi jookseb.
Asjast ka minuteada tartus tegeldakse kaante remondiga kajuhks ei mäleta enam kus täpselt, äkki Tartu klubilised aitavad?


Käisin nädalavahetusel Pesas peol 12.12. 2009. Lapsed oksendasid ja kaklesid tore oli.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 40.4% - SQL: 59.6%]