Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: b4 õõtshoova puksid vajavad vahetust? (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 2321)
joe_v
huviline



Registreerunud 03.11.08
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4, 2.0 66kW 92.a.

postitati 21.03.09 16:06 Tsiteeri
b4 õõtshoova puksid vajavad vahetust?



Audi b4 esimesed õõtshoova puksid vajaksid vahetust, e. on teada tegijat Tallinnas! Tahaks teada hinda ja kohta. no_nyyd_aitab@hotmail.com


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mihkel
huviline



Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: seat leon

postitati 21.03.09 19:13 Tsiteeri


Enamus kui mitte kõik remonditöökodasid teostab seda tööd. Kuna pakkujaid on hetkel palju ei tohiks sa järjekorra pärast muretseda. Ülemäära palju raha selle töö eest vaevalt ükski töökoda võtta julgeb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
huljes
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.09
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabrio 2.0, Audi A4 2,8Q

postitati 22.03.09 07:26 Tsiteeri


B4 puhul ei soovita vahetada ainult õõtsa pukse kuna lahti tuleb kiskuda üpriski palju siis tasuks ka muud tööd kohe ette võtta. Kontrolli üle siis:
esimesed piduri klotsid,
kondid,
rooliotsad,
veovõlli tolmukatted,
amortisaatori tolmukatted,
amortisaatori padjad ning tugilaagrid.

Need siis põhilisemad asjad mis kipuvad seal kuluma ning vahetust vajada võivad, kuna töö maht suureneb teiste asjade arevlt vähe, siis ei muuda ka töö hinda eriti. Samuti pärast neid ettevõtmisi tuleb teha ka sillaregull ning kui plaanid suvekaid alla panna siis ka rehvi/velje tasakaalustus. Soovitan otsida kohta kes suudab kõiki neid asju teha ning ise nt forsist minna võtta varuosad.
Ise ei lasknud küll Tallinnas teha, kuid saan soovitada head töökoda jüri lähistel, kus vajalikud vahendid olemas ning kogenud mehhaanik su auto kallale lastakse, mina jäin sealse tööga väga rahule ning küsiti kogu eelmainutud juppide ning lisaks veel esimeste piduri ketaste vahetuse eest 5,5h tunni eest, töötund oli viimati(sügisel) 250.-/h(hind sisaldas ka sillaregulli ning lasti ka kõrvalt jälgida mis su autoga tehakse)
PS: ei ole urgas, igapäevaselt tegelevad DHL masinate hooldamisega.
Huvi korral U2U, otsin numbri sulle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rau1
huviline



Registreerunud 22.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi b5 Avant

postitati 31.03.09 06:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: huljes
B4 puhul ei soovita vahetada ainult õõtsa pukse kuna lahti tuleb kiskuda üpriski palju siis tasuks ka muud tööd kohe ette võtta.
Õõtsa lahtisaamiseks tuleb lahti lasta sarniir käändmiku küljest (et vältida rattakalde paigastminekut) ja õõtsapukside kinnituspoldid (kaks polti). Ei ütleks, et just palju tuleb lahti kiskuda. Kiire mees korralike vahenditega saab vast tunniga hakkama nelja puksi vahetamisega
Muidugi võiks kontrollida ka ülejäänud pukside ja sõlmede seisukorra üle, veendumaks auto korrasolekus. Aga profülaktika mõttes midagi vahetama pole mõtet hakata lihtsalt sellepärast, et see õõtsa lahti laskmine nüüd meeletu aja võtab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 22.0% - SQL: 78.0%]